به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشان علاقه زن شوهردار به مرد دیگر

نشانه‌های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر

 

از تلخ ترین اتفاقاتی که در زندگی مشترک می‌تواند اتفاق بی‌افتد علاقه زن شوهر دار به مرد دیگر است. این اتفاق آسیب جدی به زندگی مشترک وارد می‌کند همچنین برای مردی که رابطه با زنی متاهل را در پیش گرفته است آسیب‌زاست.

نشانه‌های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر

در اینجا به نشانه‌های علاقه زن شوهر دار به مرد و علائم عاشق شدن زن متاهل دیگر پرداخته خواهد شد لذا اگر احساس می کنید همسرتان این نشانه ها را دارد و یا ممکن است دچار خیانت شده باشد توصیه می کنیم از جلسات مشاوره خیانت همسر توسط روانشناسی متخصص بهره مند گشت.

10 نشانه علاقه زن شوهردار به مرد دیگر

تغییر رفتار

زنان بسیار دارای احساسات هستند و وقتی به مرد دیگری علاقه‌مند شوند تغییرات در رفتارشان مشهود است. کمتر به چشم همسرش نگاه می‌کند زیرا حس می‌کند از چشمانش متوجه دروغ و پنهان‌کاری‌هایش می‌شوند. همچنین کمتر مشتاق مکالمه و وقت‌گذرانی با همسرش است زیرا همسرش دیگر دلخواهش نیست و معاشرت با اون جذابیتی برایش ندارد یا اینکه از جایی دیگر نیاز به معاشرت و هم‌صحبتی او تامین می‌شود.

تغییر رفتار زن شوهردار با همسرش

علاقه زیاد به تغییر ظاهر

شایسته و لازم است که همسران برای هم آراسته باشند و به ظاهرشان اهمیت بدهند اما تغییر مداوم در ظاهر یا وسواسی شدن روی زیبا بودن ظاهرش در محیط‌هایی که شخصی خاص حضور دارد می‌تواند نشانه علاقه زن شوهر دار به مرددیگر باشد.  این نوع تغییر ظاهر افراطی و از سر جلب توجه است.

تغییر در ظاهر زن شوهردار به خار مرد دیگر

تغییر در میزان ارزش‌گذاری

در زندگی مشترک اولویت طرفین یکدیگر هستند اما وقتی زن شوهردار به مرد دیگری علاقه مند شود این ارزش‌گذاری تغییر خواهد کرد. درواقع همسر اولویت اول نیست و نظرات، وجود و معاشرت با شخصی دیگر بر همسر اولویت پیدا می‌کند.

تغییر در میزان ارزش گذاری

سردی ،تنفر و بی‌احترامی نسبت به همسر

شاید در جمع خانوادگی یا دوستان خانم‌هایی را دیده باشید که طرز صحبتشان با همسرشان مناسب نیست یا مدام در حال گله و شکایت از او هستند. با جملاتی مانند” اصلا بلد نیست….”، “هزار بار گفتم تو کله‌ش نرفت که…”، “خانواده‌م یه چیزی میدونستن منو به تو نمیدادن اشتباه کردم زنت شدم که…” و بسیاری از جملاتی که ریشه‌هایی از بی‌احترامی و نارضایتی زیاد و تنفر از همسر در آن‌ها نمایان است.

زنی که چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌‌دهد سعی دارد تصویر زنی که به آنچه لیاقتش را دارد نرسیده ، زنی که مورد ظلم واقع شده  یا زن ناراضی از همسرش را از خود در ذهن دیگران ایجاد کند. در قبال این کار هم ترهم و توجه دریافت می‌کند اما در مواقعی که علاقه زن شوهردار به مرد دیگر مطرح است، زن سعی دارد با این کار آمادگی خود را برای ارتباط گرفتن با یک مرد بهتر به مرد مورد نظرش نشان دهد.

بی‌احترامی به شوهر

تمرکز و توجه به مرد دیگر

زن متاهل علاقه خود را از همسرش به مرد دیگری منتقل می‌کند و دیگر توجه و دقت قابل توجهی به همسرش ندارد که این به سردی می‌انجامد. بی‌توجی خودش را این موارد نشان می‌دهد:

  • استفاده نکردن از حلقه ازدواج در ملا عام یا به طور کلی
  • در نظر نگرفتن همسر در تصمیمات
  • برنامه ریزی شغلی یا تفریحی بدون در نظر گرفتن سلیقه یا ملاک‌های همسر
  • پوشش و رفت و آمد بدون در نظر گرفتن تعهدش نسبت به همسر
  • از همسرش نزد دوستانش یا آشنایان بخصوص هنگامی که تنهاست نامی نمی‌برد

نادیده گرفته شدن در این مورد به شدت از سمت همسر حس می‌شود.

عدم توجه به شوهر

ترس از دست دادن

زن ترس از دست دادن فرد مورد نظر را دارد در نتیجه سعی می‌کند به هر نحوی شرایط به میل آن فرد پیش رود که مبادا احساس نارضایتی و او را ترک کند.

ترس از دست دادن

مراقبت شدید از تلفن همراه

از مهم‌ترین نشانه‌های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر حساسیت روی تلفن همراه است. به دلیل مکالمات، تصاویر و پیام‌هایی که در تلفن همرا وجود دارد، زن شوهردار به شدت از تلفن همراهش محافظت می‌کند تا ارتباطش و خیانت به شوهرش فاش نشود.

محافظت از تلفن همراه

پنهان کردن ارتباط

واضح است که علاقه زن شوهردار به مرد دیگر، اخلاقی و قانونی و شرعی نیست در نتیجه زن به پنهان سازی و انکار رابطه‌اش با مرد دیگر می‌پردازد.

پنهان کردن رابطه زن شوهردار با مرد دیگر

نمایان شدن احساسات

پنهان کردن احساسات بسیار دشوار است و در زندگی زناشویی تقریبا غیر ممکن. سردی؛ بی‌علاقگی، بی‌میلی و عدم توجه به شریک زندگی قطعا در رفتار بروز پیدا می‌کند همچنین تمایل علاقه زن شوهر دار به مرد دیگر نمایان می‌شود و همسر متوجه حضور شخص سوم در زندگی مشترکشان می‌شود.

فاش شدن علاقه زن شوهر دار به مرد دیگر

پنهان کاری مالی از علائم عاشق شدن زن متاهل

اگر علاقه زن شوهردار به مرد دیگر به رابطه بینجامد، پنهان‌کاری مالی نیز اتفاق خواهد افتاد. زیرا رابطه هزینه‌هایی دارد از جمله هدیه، رفت و آمد و… البته در مورد خانم‌ها کمتر صدق می‌کند. زیرا در مواردی منشا علاقه زن شوهر دار به مرد دیگر، برخورداری از حمایت مالی است.

علاقه زن شوهردار به مرد دیگر

چرا زن شوهر دار دوست پسر دارد؟

بالاتر نشانه‌های علاقه زن شوهردار به مرد دیگر بررسی شد. در این قسمت بررسی دلایلی که سبب علاقه زن شوهردار به مرد دیگر می‌شود ابدا توجیح یا جانبداری نیست بلکه هدف نگاهی عمیق‌تر و آگانه‌تر است نسبت به این موضوع تا بتوان چاره‌ای برایش اندیشید. ما همه چیز درباره ازدواج را نمی‌دانیم حتی با مطالعه‌ و مشاوره نیز برخی از نکات را در طول زندگی متوجه خواهیم شد. پس هیچ گاه فکر نکنید من تمام رازهای همسرداری را ازبرم پس زندگی موفقی خواهم داشت، گاهی با وجود تمام آگاهی یکی از زوجین ممکن از همسر ناآگاه باشد و همین باعث پایان یافتن یک ازدواج شود.

نادیده گرفته شدن همسر

زنان معمولا علاقه دارند در چشم همسرشان بهترین باشند از هر نظر ازین جهت است که روی قیاس با زنان دیگر یا همچنین تعریف و تمجید ازآنها بسیار حساسشان می‌کند. نادیده گرفته شدن یا قدردان نبودن از سمت همسر از دلایل عمده علاقه زن شوهردار به مرد دیگر است.

بهتر است با گفتن”خودش میدونه دوسش دارم دیگه” عدم تعرف و تمجید و ابراز علاقه‌تان را توجیه نکنید. واکنش نشان دادن به آراستگی، ابراز خوشحالی از وجود همسر، مشورت خواستن در تصمیم گیری‌ها، اولویت قرار دادن همسر،  تعریف و تمجید از اندام و صورت همسر، دقت به جزئیات و تغییراتش و…از جمله رفتارهایی است که حس دیده شدن را به همسر منتقل می‌کند.

صمیمیت بین زوجین برقرار نیست

استقبال خانم‌ها از ارتباط‌های غیر جنسی نسبت به آقایان بیشتر است. گفت و گوی سرگرم کننده، تعامل در کارها، مشورت در برنامه ریزی و تصمیم‌گیری‌ها از جمله رفتارهای صمیمانه بین زوجین هست. معمولا وقتی دوران آشنایی قبل از ازدواج به اندازه کافی نبوده یا شناخت در دوران نامزدی به درستی اتفاق نیفتاده(باید آگاه باشید که چه نشانه‌هایی را در دوران نامزدی جدی بگیرید)، زوجین نمی‌توانند ارتباط خوب و سالمی با یکدیگر برقرار کنند.

انسان میل به ارتباط گرفتن دارد. در صورتی که این نیاز از طرف همسر که شخص اول زندگی فرد است تامین نشود ممکن است آن را در جایی دیگر جست و جو کند.

تنهایی در ازدواج

اشتباه نکنید! ازدواج همیشه با هم بودن نیست اما؛

دوری در ازدواج تاثیرات مخربی بر رابطه دارد. دوری می‌تواند عاطفی یا فیزیکی باشد که در هر دو مورد شرایط را برای حضور شخص سوم جهت پر کردن جای خالی آماده می‌کند. موقعیت‌های ذکر شده زیر می‌تواند سبب تنهایی در ازدواج شود:

مسافرت‌ها مکرر و طولانی مدت، هم بستر نبودن

دوری عاطفی(سرد شدن نسبت به یکدیگر)

به دلیل دور بودن سلیقه‌ها از هم اکثر جاهایی که برای رفت و آمد یا ارتباط انتخا می‌کند با هم مشابهتی ندارد پس تنهایی انجامش می‌دهند.

در هر کدام از شرایط فوق الذکر ممکن است علاقه زن شوهردار به شخصی باشد که همراه و هم قدم اوست.

نیازهای جنسی سرکوب شده

متاسفانه نیازهای جنسی زن همواره کمتر از مرد دیده و به آن پرداخته می‌شود. برخی از افراد هم بنا به عقیده‌شان اعتراض زن درمورد نادیده گرفته شدن نیازهای جنسی‌اش بی‌حیای تلقی می‌شود. زنان هم مانند مردان نیاز جنسی دارند و نباید این نیاز از سمت همسرشان نادیده یا کم شمرده شود. رابطه‌ی زناشویی که از جهت رفع تکلیف یا صرفا برطرف شدن نیاز جنسی آقا، صحبت نکردن پبرامون مسائل جنسی یا عدم نوازش و معاشقه جهت آماده سازی و….  قطعا زن را آزرده می‌کند.

در اینجا  علاقه زن شوهردار ممکن است به شخصی باشد که نیازهای جنسی او را مهم شمرده نه صرفا نیازهای جنسی خود را.

همسر ایراد گیر

انتقاد اگر به درستی در جای مناسب بیان شود می‌تواند سازنده باشد اما انتقاد تخریبی و سرزنش مداوم زن را سرخورده کرده و احساس تنهایی و قدرنشناسی  را به او منتقل می‌کند. دیده شدن تلاش‌ها و کارهایی که همسر انجام می‌دهد بسیار در تکرار آنها و حتی پیشرفت در آن‌ها موثر است. در این شرایط نیز به خاطر میل به دیده شدن در انسان علاقه زن شوهر دار به کسی باشد که از او تعرف و تمجید می‌کند و قدردان زحماتش است.

انتظارات نابجا

گاهی علت علاقه زن شوهردار به مرد دیگر برآورده نشدن انتظارات نابجای او از همسرش است. انتظاراتی ماننند؛

مسافرت‌های لاکچری و مکرر

خرید پوشاک بیش از نیاز

مرد علاوه بر کار بیرون منزل تمام کارهای منزل را نیز انجام دهد

مرد وقتی بیرون منزل است مدام در حال تماس بازن و پیگیر حالش باشد

و بسیاری از انتظارات دیگر که برآورده کردنشان باعث نایده گرفته شدن حق و حقوق شوهر یا آسیب به او می‌شود.

 

 

4.7/5 - (78 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
پرستو
3 ماه قبل

هر مردی ک ب زنش به دروغ هم شده محبت کند وابراز علاقه مطمن باش زن خیانت نمی کند

امیر
3 ماه قبل
پاسخ به  پرستو

خیر،نظرتون درست نیست

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره