به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی (مشاوره رایگان فقط به صورت پرسش و پاسخ انجام میشود)

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید


 

شما می توانید برای مشاوره رایگان سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است. کمک گرفتن از رواشناس آنلاین مزایای بی‌شماری دارد. 

مشاوره آنلاین روانشناسی روانشناس آنلاین

مشکلات و مسائل روحی یا بیماری های روانی مانانند بیماری های جسمانی ساده مثل سرما خوردگی ممکن است زندگی هر کسی را درگیر خود بکند. این بیماری ها می توانند به خطرناکی بیماری های جسمانی باشند و تاثیرات بسیار مخربی بر روی زندگی هر کسی بگذارند. به همین علت است که پیگیری و درمان مشکلات و بیماری های روحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما درمان بیماری های روحی و روانی ممکن است برای هرکسی با توجه به شلوغی های زندگی امروزی و مسائل مربوط به آن ممکن نباشد. به همین علت است که ما قصد داریم تا در این مقاله به شما مشاوره آنلاین و روانشناس آنلاین را پیشنهاد کنیم .

مشاوره آنلاین روانشناسی نوع جدید و نوینی از مشاوره است که بر اساس نیاز مراجعین آماده شده است. تنگی وقت، مسائل مالی ، خجالت از مراجعه حضوری و … باعث شده است تا بسیاری از آدم ها با وجود اطلاع از مشکلات خود به مشاوره مراجعه نکنند. این شیوه از مراجعه به روانشناس آنلاین ابداع شد تا دغدغه ی مردم برای مراجعه حضوری از بین برود و هر کسی در هر جایی که باشد به راحتی بتواند به مشاور مراجعه کند .این امکان در سایت روان آرام نیز میسر شده است و کافی است با ما تماس بگیرید یا برای مشاوره رایگان سوال های خود در بخش کامنت ها مطرح کنید.

مشاوره آنلاین روانشناسی

 

مزایا مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

حل مشکل عدم علاقه به جلسات حضوری :

برخی از مشکلات به گونه ای هستند که امکان بیان آن ها به صورت رو در رو و حضوری عملا غیر ممکن است. همچنین برخی افراد نیز به دلیل شخصیت خود و تمایل به حضور در منزل از انجام مراجعه حضوری خودداری می کنند. همین مورد باعث می شود که به حل اساسی و قطعی مشکلات نپردازند. اما با مشاوره آنلاین و مراجعه به روانشناس آنلاین این امکان برای این افراد فراهم شده است که هر مشکلی را در هر زمینه یا یک متخصص مطرح کنند و از ایجاد بحران جلوگیری کنند.

عدم مشکلات حمل و نقل :

ممکن است مرکز مشاوره مد نظر شما از نظر مسیر از شما دور باشد. همچنین با توجه به مسائل ترافیکی و ازدحام شهد مراجعه حضوری عملا به یک معضل تبدیل می شود. اما با خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی ، دغدغه مسایر به کلی از بین می رود و شما در هر کجا که باشید می توانید به راحتی در جلسات روانشناس آنلاین خود شرکت کنید.

عدم اتلاف وقت:

امروزه هر فردی به یک نوعی مسئله و درگیری دارد و وقت او به صورت پاره وقت یا تمام وقت مشغول است. در حقیقت با وجود مشکلات روحی و مسائل روانی وقت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره پیدا نمی شود. مراجعه حضوری نیز در نوع خود یکی از وقت گیر ترین نوع مشاوره است که افراد به همین علت از انجام آن خودداری می کنند. اما با خدمات مشاوره آنلاین شما می توانید بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به وقت زیاد با روانشناس آنلاین خود ارتباط بر قرار کنید و به طور جدی به حل مشکلات خود بپردازید.

هزینه کمتر :

هزینه رفت و آمد ، هزینه جلسات حضوری و … همه این ها ممکن است برای فرد دغدغه مالی ایجاد کند. جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی به نسبت سایر شیوه های مشاوره از هزینه کمتری برخودار است و دغدغه مالی شما را نیز بر طرف می کند. کافی است مشکلات خود را جدی بگیرید و همین آلان با یک روانشناس آنلاین تماس بگیرید.

 دریافت مشاوره فوری:

برخی بحران ها به صورت ناگهانی و غیر منتظره در زندگی پیش می آید و ارتباط سریع و فوری را با یک متخصص می طلبد. اما مشاوره حضوری چنین نیازی را مرتفع  نمی کند. معمولا وقت های مشاوره حضوری برای دکتران خوب به صورت طولانی مدت تعیین می شود و از این نظر فرد را با مشکل رو به رو می کند. اما با مشاوره آنلاین روانشناسی امکان مشاوره فوری نیز فراهم می شود و در سریع ترین زمان ممکن می توانید با روانشناس آنلاین خود صحبت کنید.

امکان مشاوره روانشناسی از راه دور: 

ممکن است در شهر متفاوتی باشد یا در مکانی باشید که مرکز مشاوره مطمن نمی شناسید یا امکان دسترسی به رواشناس خوب برای شما میسر نیست. در این زمان است که روانشناس آنلاین می تواند به خوبی مشکل شما را حل کنید. در مشاوره آنلاین امکان مشاوره از راه دور امکان پذیر است و شما در هر کجای کشور و یا در  هر کجا دنیا که باشید به راحتی می توانید در جلسات شرکت کنید.

عدم قطع ارتباط :

 در مشاوره حضوری شما پس از پایان جلسه تا زمان بعدی و جلسات بعدی هیچ ارتباطی با مشاور خود ندارید یا ارتباط بسیار محدودی دارید. اما در مشاوره انلاین فواصل میان جلسات بسیار کوتاه است به طور مداوم صورت میگیرد. همچنین در صورت بروز مسائل ناگهانی می توانید فورا آن را با روانشناس آنلاین خود مطرح کنید و از او راهکار دریافت کنید.

افزایش صداقت : 

یکی از مهم ترین نکاتی که در جلسات مشاوره از اهمیت بسیاری برخوردار است داشتن صداقت است. صداقت کلید حل مشکلات می باشد و فردی از در صحبت های خود پنهان کاری می کند یا دروغ می گوید نمی تواند راهکار های درستی دریافت کند. ممکن است در مراجعه حضوری به علت خجالت یا شرم و یا مواردی از این قبیل فرد از گفتن حقیقت خود داری کند. این در حالی است که در مشاوره آنلاین این اتفاق کمتر می افتاد و فرد تمامی حقیقت را به روانشناس آنلاین خود می گوید. این مورد باعث می شود که بهترین راهکار ها جهت درمان مشکل ارائه شود.

اگر به دنبال یک مرکز مناسب برای انجام مشاوره آنلاین روانشناسی و پیدا کردن روانشناس آنلاین می گردید مرکز روانشاسی روان آرام با ارائه بهترین خدمات مشاوره در سطح کشور آماده خدمت رسانی به شما است.

مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی برای چه کسانی مناسب است ؟

هرچند که این جلسات می تواند برای هر کسی مناسب باشد و به حل مشکلات آن کمک کند اما برخی از افراد وجود دارند که مشاوره آنلاین روانشناسی به طور اختصاصی برای آن ها مفید است. این افراد به شرح می باشند :

کسانی که نمی توانند ارتباط کلامی برقرار کنند.

اگر می خواهیم که جلسات حضوری به نحو مطلوبی برگذار شود و از آن تاثیر خوبی ببینید اهمیت ارتباط کلامی موثر حس می شود. اما بسیاری از افراد در این امر ناتوانند و نمی توانند به خوبی در مورد احساسات خود با روانشناس صحبت کنند. همین مشکل باعث می شود که جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی به مراتب کارامد تر و مفید تر باشد تا جلسات حضوری !

کسانی که از اضطراب اجتماعی رنج میبرند.

اضطراب اجتماعی یکی از مهم ترین عوامل کاهش کیفیت جلسات حضوری می باشد چرا که مراجعه کننده از حضور در اجتماع دچار اضطراب و استرس می شود و مشاور نمی تواند به نحو مطلوب با این شخص ارتباط برقرار کند. بدیهی است که در چنین حالتی نمی توانیم به نحو مطلوب به حل مشکلات بپردازید پس شاید بهتر باشد که آغاز مشاوره را از طریق جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی در پی بگیریم و با یک روانشناس آنلاین صحبت کنیم.

کسانی محدودیت زمانی و مکانی زیادی دارند.

همیشه این مشکلات رفتاری نیست که مانع از برگزاری جلسات منظم می شود بلکه محدودیت های زمانی و مکانی زندگی است که عملا امکان داشتن جلسات منظم را از ما میگیرد. از آنجا که تاثیر پذیری بیشتر بسته به حضور مرتب در جلسات است به جای اینکه مدام جلسات مشاوره خود را کنسل کنید و یا به آینده موکول کنید به مشاوره آنلاین روانشناسی بپردازید به راحتی این مشکل را حل نمایید.

افرادی که در خارج از کشور به سر می برند.

بدون شک یکی از مزایا جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی برای افرادی است که در خارج از کشور به سر می برند. این افراد هم ممکن است بسته به شرایط خود به مشکلات روحی دچار شوند اما در کشور دیگر امکان مراجعه به مراکز مشاوره را نداشته باشند . در این صورت است که شرکت در جلسات مشاوره آنلاین مرکز روان ارام می تواند به خوبی این مشکل را حل نماید.

افرادی که در شهر دیگر سکونت دارند.

بسیاری از افرادی که در شهر هایی جز تهران زندگی می کنند ممکن است به مشکلات زیادی در زندگی خود دچار شوند اما نتوانند یک مرکز مشاوره خوب و حرفه ای در محل زندگی خود پیدا کنند و به علت محدودیت مکانی از مراجعه به مشاوره منصرف شوند . این درحالی است که مشاوره آنلاین روانشناسی این قابلیت را برای هر کسی ایجاد می کند که در هر کجا که هست به خوبی با بهترین روانشناسان کشور به طور آنلاین به مشاوره بپردازند و مشکلات زندگی خود را حل نمایند.

اشخاصی که به علت حفظ حریم شخصی یا ترس از آبرو نمی توانند مراجعه حضوری داشته باشند.

و در نهایت افرادی که نمی خواهند وجود مشکل در زندگی خود را برای عموم یا اعضا خانواده خود فاش کنند یا به طور علنی در جلسات مشاوره شرکت کنند. هرچند که این طرز فکر اشتباه می باشد اما با این وجود یک افت برای جلسات مشاوره محسوب می شود و در این زمان است که مشاوره آنلاین روانشناسی امکان صحبت با یک روانشناس و مشاور حرفه ای را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می کند.

تمامی این ویژگی هاست که این جلسات را برای هر کسی مناسب می کند. مرکز مشاوره روان آرام با چندین سال سابقه درخشان در زمینه برگذاری جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی و حضوری آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

روانشناس آنلاین کیست ؟

متخصصی که به صورت آنلاین به شما مشاوره می دهد ، فردی است که در زمینه مشکلات شما به طور تخصصی تحصیل کرده است و موارد بسیار زیاد مشابه را تجربه کرده است. چنین مشاوره توانایی برقراری ارتباط موثر را به طور آنلاین دارد و به خوبی می تواند جلسات مشاوره آنلاین با کیفیت بسیار بالا برای مراجعین خود برگزار کند. یک روانشناس آنلاین ، در حقیقت فرد متخصصی است که علاوه بر برگزاری جلسات حضوری ، به حل مشکلات به طور آنلاین می پردازد و سطح بسیار گسترده تری از مشکلات جامعه و مردم را حل می کند.

چرا به مشاوره آنلاین روانشناسی نیاز دارید ؟

  • عدم امکان مراجعه حضوری : اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری را ندارید از درمان و حل مشکلات خود مایوس نشوید و حتما آن را پیگیری کنید . روانشناس آنلاین برای شماست تا به خوبی بتوانید در هر کجا که هستید به حل مشکلات خود بپردازید.
  • ترس از واکنش های اجتماعی : متاسفانه هنوز افرادی در جامعه وجود دارند که دیدگاه خوبی نسبت به مشاوره های روانشناسی ندارند و به مراجعین آن برچسب های منفی می زنند. همین مسائل باعث می شود افراد از مراجعه حضوری خودداری کنند تا مورد خطاب این دسته از افراد قرار نگیرند. اما مشاوره آنلاین این امکان را فراهم کرده است که بدون حضور در اجتماع به حل مشکلات بپردازید.
  • داشتن مشکلات شخصی : ممکن است برخی از مشکلات بسیار شخصی باشد و یا در جامعه پذیرفته نشده باشد. مراجعه حضوری باعث می شود که این مشکلات اشکار شود و فرد را با معضلاتی رو به رو کند. اما مشاوره آنلاین به شما امکان را می دهد که با روانشناس آنلاین خود به طور بسیار شخصی ارتباط برقرار کنید.
  • داشتن مشکلات ارتباطی : برخی افراد نمی توانند به طور مستقیم و رو در رو مسائل خود را بیان کنند. در حقیقت این افراد به طور حضوری ارتباط موثری برقرار نمی کنند و به خوبی نمی توانند مسائل روحی خود را مورد درمان قرار بدهند. اما در مشاوره آنلاین مشکل نیز به خوبی حل می شود و مشکلات ارتباطی مانع از حل مسائل شما نمی شود.
  • ساده انگاری : برخی افراد هستند که مشکلات خود را در هر زمینه ای که هست ساده تلقی می کنند و اقدامی برای درمان آن نمی کنند. این در حالی است که این مشکلات به شدت جدی بوده و اسیب های خطرناکی برای فرد در پی دارد. شما با مشاوره آنلاین روانشناسی می توانید به طور فوری با یک روانشناس آنلاین صحبت کنید و به جدیت مشکل خود پی ببرید. در این صورت ممکن است مشکل در مرحله ابتدایی حل شود و به بحران غیر قابل حل زندگی شما تبدیل نشود.

اگر به دنبال یک مرکز مطمن و ممتاز برای انجام مشاوره و جلسات روانشناسی هستید کافی است به روان آرام مراجعه کنید. روان آرام با بهترین کادر مشاوره و روانشناسی آماده خدمت به شماست.

آیا مشاوره با روانشناس آنلاین به کیفیت مشاوره حضوری است ؟

این نکته تا حد زیادی به مشاوری است که انتخاب می کنید. اگر شما به یک روانشناس آنلاین خوب مراجعه کنید کیفیت مشاوره آنلاین روانشناسی به مراتب از مشاوره حضوری بهتر خواهد بود. از آنجا که در این نوع از مشاوره صداقت افزایش پیدا می کند ، افراد به طور موثر تری می توانند مشکلات خود را بیان کنند و از راهکار های بهتری برخوردار شوند. کافی است برای انجام این نوع از مشاوره به سایت روان آرام مراجعه کنید و از بهترین خدمات روانشناسی در سطح کشور برخوردار شوید.

روانشناس آنلاین از چه طریقی به مشاوره می پردازد؟

گسترش فضای مجازی باعث شده است که افراد از نظر مراجعه غیر حضوری با مشکلی رو به رو نشوند. در حقیقت راه های زیادی است که از طریق آن می توان به مشاوره پرداخت و روانشناس آنلاین در این زمینه مطابق تمایل شما رفتار می کند. اگر به مشاوره آنلاین روانشناسی رسانه های اجتماعی تمایل دارید از آنجا با شما ارتباط برقرار می شود. همچنین اگر به تماس تصویری تمایل دارید ، از این طریق می توانید در جلسات شرکت کنید.

حتی اگر ترجیح شما است که با چت کردن یا تماس تلفنی مشکل خود را بیان کنید ، مشاور شما مطابق خواست شخص شما عمل می کند. پس نگران شیوه برقراری ارتباط نباشید و همین حالا برای از بین بردن مسائل خود قدمی بردارید.

 

مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی چگونه مشکلات شما را حل خواهد کرد ؟

این ویژگی های مشاوره آنلاین است که موجب می شود مشکلات شما راحت تر حل گردد. مهم ترین ویژگی های این جلسات که بدون شک تاثیر زیادی در مشکلات شما می گذارد به این شرح می باشد :

  • برگزاری جلسات منظم : برقراری جلسات منظم از مهم ترین نکات بهبودی مشکلات به نحو احسن است. اگر فواصل میان جلسات به طول بیانجامد تمامی موارد آموخته شده از ذهن فرد پاک می شود و بهبودی بسیار کند می شود. برگزاری جلسات مشاوره آنلاین باعث می شود که فرد به طور مدارم آموخته های موثر را دریافت کند و در زندگی خویش به کار گیرد.
  • دسترسی راحت : روانشناس آنلاین ارتباط با خود را آسان و راحت می کند که در صورت ایجاد مسائل غیر قابل پیش بینی بتواند آن را کنترل کند. مسائل و مشکلات غیر قابل انتظار می تواند روند بهبودی را با اختلال رو به رو کند . ارتباط مداوم باعث می شود که بتوان به موقع و در زمان درست این موارد را کنترل کرد.این که فرد همیشه حضور مشاور خود را در کنار خود احساس کند باعث میشود که احساس تنهایی از بین برود و فرد اسیب دیده همیشه شخص درستی را در حمایت از خود ببنید.
  • تمرینات فردی : به غیر از برگزاری جلسات مشاوره آنلاین ، تمرینات فردی نیز به مراجعه کننده داده می شود. این تمرینات برای این است که فرد در مواجهه با مشکل بتواند به طور مستقل و موفق عمل کند و وابسته و متکی به روانشناس آنلاین خود نباشد. تمرینات فردی در بهبود و حل مشکلات بسیار موثر هستند و باید به طور جدی مورد پیگیری قرار بگیرند.
  • تمرینات هدفمند : در طول این جلسات تمریناتی به شما داده می شوند که هدفمند است و قدم به قدم پیش می رود. این تمرینات باعث می شود تا تمامی شنیده های خود را در طول جلسات به طور عملی در زندگی خود به کار بگیرید و آن را به قسمتی از زندگی و عادات روزانه خود تبدیل می نماید.
  • تمرینات گروهی : اگر مشاوره آنلاین برای گروهی از افراد باشد مانند مشاوره خانواده یا مشاوره زناشویی ، تمرینات گروهی نیز داده می شود که بهبود مشکلات گروهی نیز به بهترین نحو انجام شود. در این شیوه از مشاوره افراد شیوه درست برقراری ارتباط را با یکدیگر یاد می گیرند. در حقیقت در مشکلات گروهی افراد باید آموزش ببیند و آموزش های خود را از طریق تمرینات گروهی تثبیت کنند و به طور مستقل به بهبودی مسائل خود کمک کنند.
  • ارتباط با اطرافیان : اگر روانشناس آنلاین شما تشخیص دهد که اطرافیان در روند بهبودی شما اخلال ایجاد می کنند یا عامل ایجاد بسیاری از مشکلات شما هستند به طور مستقیم وارد عمل می شود و به گفتگو با آن ها می پردازد. گاهی اطرافیان شما به طور ناخوداگاه به وضعیت شما اسیب های جدی وارد می کنند. در چنین شرایطی مشاور شما با صحبت های منطقی و درست این افراد را به عنوان مانع از مسیر بهبودی شما حذف می کنند و حل مسائل و مشکلات شما را تا حد بسیار خوبی تسریع می کنند.

اگر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید ،هرچند که مشکل را کوچک و نا چیز میبیند آن را نادیده نگیرید. حل مشکلات نیز زمان طلایی خود را دارد و گذشت زمان ممکن است موارد بسیار ساده را به یک بحران تبدیل کند. پس از از حل مشکلات خود غافل نمانید و آن هارا مورد پیگیری و درمان قرار دهید.

اگر به دنبال روانشناس و مشاور آنلاین برای خود می گردید کافی است به سایت روان آرام مراجعه کنید. شما همچنین می توانید با پرسیدن سوال های خود در بخش کامنت ها از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. روان آرام ، کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی در حل مشکلات و درمان بیماری های روحی به شما کمک خواهد کرد.

مشاوره آنلاین از طریق چه اپلیکیشن هایی و به چه صورتی انجام می شود؟

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

مشاورین آنلاین و حضوری با هم متفاوتند؟

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

در چه مواردی می توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد؟

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

4.6/5 - (425 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3.7K نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
افسانه
3 سال قبل

سلام من دیگه واقعا از شوهرم خسته شدم همش ایراد میگیره همش بحث میکنه سره هفتاد تومن پول که برا بچه ها درنبودش خرج کردم دعوا راه انداخت و امثال اینا زیاده منو تهدید میکنه خیلی بددهنه من چیکا کنم

ناصر
3 سال قبل
پاسخ به  افسانه

طلاق بگیر بدرد نمیخوره

سوسن
2 سال قبل
پاسخ به  ناصر

واقعا چقدر راحت به دیگران طلاق توصیه میکنی از تبعات اش خبر داری؟

مبینا
2 سال قبل
پاسخ به  سوسن

هرچی باشه بدتر از زندگی با همچین آدمی نیست مطمئن باش

مهلقا رضا نژاد
2 سال قبل
پاسخ به  ناصر

سلام خسته نباشید
پسری هیجده ساله دارم
شبها دوست داره بیرون بره وتا دیر وقت بیرونه هر چه باهاش صحبت میکنی بیفایده است بفرمایید چکار باید بکنیم.

تیم محتوا روان آرام
2 سال قبل

سلام دوست عزیز بهتره چهارچوب هایی تعیین کنید که برد برد باشه.

الاغ دانا
3 سال قبل
پاسخ به  افسانه

سیع کن کاری کنی که شوهرت درست شه طلاق اخرین گزینست

اکبری
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

خدا لعنت کنه ایجور آدم هایی رو

امیرعلی اسدزاده
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

خودتو ناراحت نکن پدر منم همینه به درد نمیخوره تمام مرد ها اینجورین با شاماره تلفن ۱۲۱ تماس بگیر اگه زدت اما اگه بهشون بگی میبرنش

احسان
2 سال قبل

چرا میگی تمام مردها اینجورین؟!
مگه خودتم مرد نیستی؟!
هر کی بد شد بقیه هم بدن؟!
اگر این جوریه پس خودتم همن طوری هستی، حقته با همون شماره ای که گفتی زنگ زد تا بیان ببرنت.
برو خودتو اصلاح کن.

مهدیه
2 سال قبل
پاسخ به  احسان

خخخ

بهار
2 سال قبل
پاسخ به  احسان

خداااعععع??

دختر بد شهر خوبان
2 سال قبل
پاسخ به  احسان

????

miad
2 سال قبل

به همون دلیلی که الان توی این صفحه نظر دادی و اومدی تا مشکلتو بگی . منم به همون دلیل اینجام و یه قلب مشکی واست میذارم که کسی نیست درکت کنه ….

هیچ کس
2 سال قبل
پاسخ به  miad

دقیقن کسی حال کسی رو درک نمیکنن فقط کارشون شد قضاوت

ناشناس
1 سال قبل
پاسخ به  هیچ کس

وضع من بد تر از ایناست خیلی توکارام دخالت میکردن افسرده شدم تا جایی که نه اعتما د به نفس دارم نه اعصاب راحتی 15 سالمه

نمیدونم چرا ایران اینجوریه. حرف حرفه مرداس. ب حقوق
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

نمیدونم چرا ایران اینجوریه. حرف حرفه مرداس. ب حقوق زن اصلا احترام نمیزارن.شوهر منم همینطوریه. چیزی باب میل اش نباش شروع میکنه ب فحش و بدو بیراه گفتن.من خیلی بهش محبت میکنم ولی اون اصلا.خیلی ب خانوادش احترام میزارم.ولی اون اصلا. پاشنه درمون و شکست تا بزاریم بیاد خواستگاری.ولی الان بعد ۱۲ سال. اخلاقش و نشون میده.همیش خانوادم احترامش کردن.ولی اون نه. همیش بی احترامی دیدم و باز احترام گزاشتم.چرا تو ایران با زنا این چنین رفتارمیکنند. بخدا افسرده شدم.نه محبت میبینم.و…..

بهار
2 سال قبل

برو پیش دعا نویس ی دعا بکن تو آب بده بش بخوره خوب میشه?من یبار نتیجشو دیدم?

سارا
1 سال قبل
پاسخ به  بهار

دعا نویس حلال مشکلات نیست بعدم خیلی ها کلاه برداری میکنند دوست عزیز

ناشناس
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

درسته

ناشناس
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

درسته

شاد
2 سال قبل

خدا ازشون نگذره

کیان
2 سال قبل

سلام بنده دنبال ی خانمی هستم واقعا صبور متین و باخانواده باشه و درعین حال ازدست شوهرقبلیش زجرکشیده باشه و قدرشوهرخوبو بدونه و عاشقانه شوهردوست باشه بقیه اش بامن کاری میکنم که آب تودلش تکون نخوره و خوشبختی رو باتمام وجود احساس کنه خانم خوب و بادرک نعمت بزرگ و گوهرگرانبهائیست که خدانصیب هرمرد بی لیاقتی نمیکنه بعضی مواقعم از روی انتخاب اشتباه دختریا خانم نصیبش میشه که قدرشو نمیدونه

پریوش
2 سال قبل
پاسخ به  کیان

واقعا که .این چه ملاکیه که خانم از شوهر قبلیش اذیت شده باشه . مگه خانم ها شخصیت نداره که بخواد زجر بکشه

امیر
1 سال قبل
پاسخ به  کیان

بی ناموس اومدی اینجا زن مردمو از راه به در کنی
خانم محترم تا میتونی به شوهرت پایبند باش بدون که یه روزی نتیجشو میبینی شاید شوهرت یه مشکلی داره که نمیتونه بگه یا در گذشته یه اتفاقی براش افتاده که اینطوری عصبی میشه شما بازم بهش احترام بزار خدا اونایی که صبر و تحمل دارن بدون اجر نمیزاره حرف این کثافتم گوش نکن این فقط میخواد احتیاج جنسیشو برطرف کنه

?Ziba.naz?
1 سال قبل
پاسخ به  امیر

آفرین احسنت به درک وشعورت ایشاالله خدا یه دختر خوب سر راهت قرار بده چون معلومه خیلی بافهم وشعوری??

مریم
1 سال قبل
پاسخ به  کیان

هه منم زجر کشیده بودم شوهرمنم میخواست نزار ه آب تو دل من تکون بخوره با تمام محبت هایی ک بهش میکنم بازم قدرمو نمیدونه همش ناراحتم می‌کنه

sohrab yousefi
2 سال قبل

?????

....
2 سال قبل

تو باید غرور تو رابطه داشته باشی که نداری غرور خیلی مهمه

فائزه
1 سال قبل

عزیزم این مشکلات تو کشور های اروپایی شدتش بیشتره ، بخدا ایران اینقد کشور بدی نیست ، شوهرت آدم بدیه چه ربطی به ایران داره اینقدر کشور مون رو زیر سوال نبرین که اینقدر آدم وطن فروش پیدا نشه

......
1 سال قبل
پاسخ به  فائزه

عزیزم واقعیت رو گفت اونا هرچی وضعشونم بد باشه باز بهتره بعدم ما وطن رو نفروختیم ما از قوانین و مسولاش خسته شدیم

پریسا
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

شاید کسه دیگه ای تو زندگیش هست به خاطر اون باهات بد رفتاری میکنه بهتره طلاق بگیری ولی بعداً خیلی پشیمون میشه که تو رو از دست داده

Sogand
2 سال قبل
پاسخ به  پریسا

دقیقا

ده هزار تومان
2 سال قبل
پاسخ به  Sogand

الناز ارباب

زهرا
2 سال قبل
پاسخ به  پریسا

چراراحت نظرمیدین وقضاوت میکنین درصورتی که میشه مشکل حل بشه

علی
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

آدمه ؟!

ده هزار تومان
2 سال قبل
پاسخ به  علی

من خیلی عصبی هستم

امیر
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

شاید مشکلات کاری یا زندگی بهش فشار میاره و اونو عصبی میکنه {من همینطورم} و تنها کسی ک میتونه کمکش کنه تویی..

علی
2 سال قبل
پاسخ به  امیر

سلام خواهر ،اگر شوهر و بچه ها و دوست داری و همچنین در صورت تغییر مثبت شوهرت ،واقعا زندگی برات زیبا میشه،تغییر شوهر ت کار سختی نیست فقط لازمه علائق و طرز فکر و خواسته ها و ارزش هاشو بلد باشی و مطابق خواسته هاش رفتار کنی اگر مشروع باشن.خواهرم ،مثل یه روانشناس بقول معروف مخ شوهرت را بزن ،نه با حقه شیطانی بلکه با کلک و حقه خدا پسندانه .تلاش حقه زدنت به نیت بهبود رفتار اون باشه به هر قیمتی .

هستی
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

ببرش مشاوره شاید مشکلاتی تو زندگیش پیش اومده عصبی شده

پریوش
2 سال قبل
پاسخ به  افسانه

ویتامین ب بدنش کم شده . افراد زود پرخاش دچار کمبود ویتامین هستن اونم که گروه ب
یا اینکه انرژی منفی زیاد داره .انگشتر فیروزه بندازه یا که سنگ نمک خونه بگذارید دفع انرژی های منفی .یا گیاه کاکتوس تو خونه بذارید
یا هر روز یک بار آیت الکرسی بخونید .
منم نامزدم را با اینکه شخصیت اصلا جالبی نبود میشد اصلاحش کرد .جدا شدم گرچه برد کردم و اون باخت .اما به هر حال جدایی هم خصوصا تو این شرایط تبعات روحی و عاطفی زیاد داره

شکیبا
11 ماه قبل
پاسخ به  پریوش

سلام من بعضی اوقات ناراحت می شود و نمی دانم باید چه کار کنم
تا بر ناراحتی خودم تسلط کامل داشته باشد
اگر لطف بفرمایید مرا راهنمایی نمایید
ممنون می شوم
خسته نباشید
باتشکر خدا حافظ

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
11 ماه قبل
پاسخ به  شکیبا

سلام دوست عزیز؛ خیلی کلی سوال کردید و بایستی در مورد موقعیت های مختلف خودتون رو مانیتورینگ کنید که چه چیز و در چه موقعیتی باعث ناراحتی شما میشه و اون موقعیت چه احساساتی رو در شما برمی انگیزه و در اون لحظه چه واکنشی از خودتون نشون میدید و پیامد واکنش شما به چه مشکلاتی منجر میشه. حتی میتونید روی کاغذ جدولی با آیتم هایی که گفتم، تنظیم کنید و به رصد موقعیت های ناراحت کننده خودتون بپردازید. این کار به شما پیش آگهی هایی میده که در زمان ناراحتی تسلط بیشتری روی خودتون داشته باشید و بتونید احساسات و واکنش ها و پیامدهای رفتاری تون رو بهتر مدیریت کنید. توصیه می کنم در زمینه ی مهارت های زندگی(مدیریت خشم و حل مساله و تنظیم هیجانی و…) بیشتر مطالعه کنید و آموزش ببینید.

سبا
1 سال قبل
پاسخ به  افسانه

میخوای فرار کنی

شکیبا
11 ماه قبل
پاسخ به  سبا

خیر فقط می خواهم ناراحتی من کاهش پیدا کند

فائزه
1 سال قبل
پاسخ به  افسانه

به نظر من باهاش صحبت کن و حد و مرز هارو مشخص کنین و علایق و نیازهاتون رو بیان کنید و درک متقابل داشته باشین

ایران
1 سال قبل
پاسخ به  افسانه

بنظر من خودت باید به نتیجه برسی با نظرات دیگران نمیشه برای بزرگترین مسئله زندگیت تصمیم بگیری

محمد
3 ماه قبل

سلام،نسبت به دانش آموز باهوش تر (۱۲سال) نسبت به دانش آموزان ضعیف تر وقتی دقیق سخت تر و دقیق تر برخورد میکنم(نسبت به پاسخ و رفتار ها سر کلاس)دانش آموز تصور میکند قصد نپذیرفتن پاسخ او را دارم و بعد اون نپذیرفتن پاسخ یا اشکال گرفتن به جوابش میره تو حالت گارد و دفاع یا در ادامه کلاس همکاری نمیکنه یا سکوت میکنه (چه کار کنم که بفهمد هدف رشد خودشه و با بقیه فرق داره

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام دوست عزیز؛ اگه فکر میکنید نوع برخوردتون، نتیجه مد نظر شما رو نداشته و دانش آموز رو به اشتباه انداخته، شاید بهتر باشه که تکنیک رفتاری تون رو تغییر بدین و یا در مورد انتظاراتتون کمی شفاف تر با خود دانش آموز صحبت کنید.

ریحانه
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر من چکار کنم هیچ کس باهام دوست نمیشه کلاس نهمم ولی هیم دوستی ندارم خیلی تنهام ‌

زینب
5 ماه قبل

سلام من دختر ۱۸ ساله ایی هستم که در ۸ سالگی پدر و مادرم طلاق گرفتن و پدرم همان سال ازدواج کرد و سال بعد یه بچه دار شد ، من با خانوادم خیلی مشکل داشتم و دارم و اختلاف نظر و حساسیت و ممنوعیت و…….
در واقع از تابستان کلاس هشتم تا تابستان کلاس یازدهم سه سال متوالی با خانواده عمه ام زندگی میکردم همراه با مشکلات متعددی پیش روم ، بعد که برگشتم پیش خانواده دچار مشکلات و اختلافات بشدت دردناک و غمگین زیادی شدم که باعث شد توسط خانواده عمه و دخالت های بشدت آزار دهنده عمه و دخترهاش از دور در صورت قطع ارتباط خودم با آنها به خاطر تعاریف پدر در خصوص بدی های خانواده عمه شدم و پشت پدرم بودن انها و حسادت قبل از ماجرا را به همراه داشت من در خانه آنها تهدید و آزار دیده و دست به خودکشی زدم ولی برگشتم و دوباره تا حدود یکماه بعدافسردگی و گریه و درد رگ دستم و دوری از جامعه به خاطر کار به زندگی برگشتم هر چند از همه به خصوص پدر و … دلخورم چون تقصیر رفتار پدر بود الان هم بعد از گذشت دو تا سه ماه پدر دوباره رفتار دلخور و آزار دهنده اش را شروع کرده و من میخواهم قبل از وقوع رخداد بدی کاری که دفعه پیش نکردم را زود تر از موعود انجام دهم در صورتی که پدر با روانشناسان مخالفه

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
5 ماه قبل
پاسخ به  زینب

سلام دوست عزیز؛ با توجه به سابقه و همچنین احتمال وجود افکار آسیب به خود، مراجعه شما به روانپزشک در گام اول ضروری هست. زمانی که تحت نظر روانپزشک قرار گرفتین، میتونید جلسات رواندرمانی رو با روانشناس متخصص در حیطه نوجوانان رو شروع کنید و مهارت و تکنیکهایی رو بیاموزید که مسائل و مشکلات شرایط زندگی خودتون رو مدیریت و حل کنید. اما نوشته بودین که متاسفانه پدرتون با روانشناسی مخالفه. توصیه میکنم در گام اول با پدرتون بدون تنش و ناراحتی در مورد نیازتون به رواندرمانی صحبت کنید احتمالا میپذیرند. درصورت عدم پذیرش، با یکی از افرادی که پدرتون صحبتاشونو می پذیرند، صحبت کنید و نیازتون به روانپزشک رو مطرح کنید و از ایشون بخواین که با پدرتون صحبت کنند.

ناشناس
7 ماه قبل

انقدرم خود خواه بی درک نباشین دخترا ارایش زیاد میکنن دخترا بدون ارایش برن بیرون خدا به همه بنده هاش زیبایی داده ولی ی وقتا ادم مجبور میشه ارایش کنه نه برا اینکه زشته با بع دل نمی شینه همع چی قیافه نیس کع دختر تا وقتی کع وسایل بع درد بخور خانوادش پولشون نرسع براش بخرن مجبوره ارایش غلیظم کنع تو بیرون هر وقت پول خوبی دستش اومد میره ارایشگا۶ موهاشو حالت میده به موهاش تنوع میده عطو مو میخره میزنه به موهاش وقتی ی سری چیزا پول دستش اومد خرید چیزا که به درد بخور بودن خوشکل تمیز مرتب نشونش دادن جلو مردم جلو فامیلاش کسی جرات نکنه بهش بی حرمتی کنع مسخرش کنه الکی بهش بگه زشت اعتماد به نفسشو بیاره پایین تا وقتی دختر پول دستش نیاد چیزا خوب به درد بخور بخره مجبورع ارایش اندازه زیادم ارایش کنع چه بهش اصلا نیاد ارایش زیاد چه بیاد مجبوره چون مانتو خوشکل شلوار درست حسابی نداره بپوشه تو بیرون عطو مو نداره پول نداره عطو مو بخره بزنع به موهاش ارایشم نکنع کلا زشت مسخرش همه جوره میکنن خوشکلم باشه پیش خدا پیش اماما بهش میگن دختره زشته برا همینم دخترا مجبورن تا وقتی چیزا که تو ارایش ملایم کمکشون میکنه تا وقتی اونارو میخرن مجبورن ارایش غلیظ اندازع ام کنن تا ابروشون کلی نره بهشون بگه شلخته یا شبیع روح بدون ارایش شبیه روح شدع یا زشت شدی بدون ارایش بدتر اعتماد به نفس دختر میاد پایین ذوق شوقش یزره امیدشم از دست میده خودشو یزرع ام دوس داره یکی بدون ارایش عیب رو صورتش بزاره یا نگاش نکنه بدون ارایش بدتر نومید میشع از خودش

ناشناس
7 ماه قبل

سلام به همگی من نظراته ی عدع رو خوندم اینکه بعضی پسرا گفتن یا دخترا دخترا خیابونی ارایش کرده من پسرم پولدارم عاشق دختره خیابونی ارایش کردع نمیشم دنبال با حجاب اینا هستم اولندش امیدوارم هر کسی کع هستی ایشالا به مراد دلت ارزو ها دلت برسی اگر از حجاب خوشت میاد ایشالا ی دخترع با حجاب قسمتت بشه خوشبخت بشی ولی هیچ کدوم از شماها چه پولدار باشین چه فقیر حق ندارین با توهین و کنایه زدن توهمت زدن حرفاتونو نظراتتونو بیان کنید حداقل ادم حرفی میزنه ی دور از جونی بلا نسبت فعلانی میگه نه همه ادما رو باهم جمع ببنده دخترا خیابونی الان خیلی دخترا هستن میرن سرکار هروز تو خیابون راه میرن چون میرن سرکار خیلی دخترا ام هستن میرن مهمونی میرن با خانواده هاشون پارک باغ زیارت میگردن دیگع قرار نیس هر دختری تو خیابون دیدع شد هرزه خراب باشن یا قرار نیس هر دختری ارایش زیاد یا کم داشت بی حجابم بود دیگه خراب باشه هر پسری تو خیابون بهشون تیکه انداختن دنبالشون برا دوستی رفتن اون دخترا ام برن باهاشون دوست بشن خیلی دخترا هستن مثل خوده من تیپشون قرطی نشون میده ولی هر پسری مزاحمم بشن بعضی وقتا نه دوست میشیم نه شماره میدیم نه خرابیم خب دخترا اگر از صبح تا شب خونه بشینن اشپزی کارا خونه انجام بدن بیرون نرن ارایش نکنن مو نندازن بیرون همشم تو خونه عین بدبخت بیچاره ها بشینن حمالی کنن تو خونه باباشون تنها کسایی که اونارو می بینن دیوار خونس و تلوزیون یخچال اینا خخخخخ خنده داره واقعا پسرا مردا انقدر خود خواه بی درکن خودتون از صبح تا شب تو پارک تو سرکار مهمونی ام میرین تو خیابون ها ساعت ۳ ۲ ۱ شب پسرا مردا بیرون تو خیابون ها با موتور ماشین تشریف دارین پسرا هم جنس ها خودتون شلوار تنگ جذب می پوشن پسرا تیشرت تنگ جذب میپوشن موهاشونو میرن ارایشگاه مدل دار بالا میزنن ژلم میزنن اره دیگه خانواده هاتون رژیم که خودش پر از ظلم ستمه یک طرفه چیزا ناحق مغزتونو شست شو کامل دادن دخترا برن بیرون خیابونی هستن خرابن دخترا ارایش زیاد کنن تو بیرون خرابن سبکن دختر خونه بمونع هیچ پسری به چش نبینتش فقط دیوار ها تلوزیون ببینن دختره خوبه اخرشم دختره انقدر دردو دیوار می بینه افسردگی شدید ناراحتی اعصاب شدید میگیره دلش میگیره تو خونه انقدر درو دیوار تلوزیون دیده از هوا ازاد خدا خنکه از طبیعت خدا گل گیاه درخت چمن سبزی خدا لذت نگاه کردنشو دختر نداره دخترا فقط باید بشینن خونه حمالی کنن تلوزیون دیوار ها رو نگاه کنن اخرم تلوزیون یا دعوار پسندشون میکنع ازدواجم میکنن خخخخخ اینا همش حرفا اشتباه خاله زنکع اخوندا مدا هاس ادما که شسشتو مغزی به پسرا دخترا بعضی هاتون به خانواده هاتون شست شو مغزی دادن با اینا خرافات دروغکی اگر شما پسرا چه اون پسرا که حجابو دوس دارن عقیدشونه اخلاقشونع چه پسرا که بی حجاب دوس دارن اگر از زندگی دخترا که بی حجاب تو بیرون میگردن خبر داشتین چه مشکلاتی چه زندگی دارن به جا اینکه فوش بدین توهمت بزنید به ما دخترا که بی حجاب میگردیم تو بیرون حتی از دلمون قلبمون زندگیمون نه خودتون نه خانواده هاتون هیچ خبری ندارین برا خودتون هر فکرا اشتباه منحرف پسرا مذهبی پسرا که مذهبی نیستن راجب ما میکنید اسم دختر خیابونی ام رومون پشت سرمون میزارین خیابون برا عمه هاتون خاله هاتون نیس خیابونو برا خودتون خانواده هاتون نخردین که زمین زمینه خداس خدا برا چی درخت گل گیاه اسمون ستاره اینا رو افریده برا این نیافریده دخترا بشینن تو خونه همیشه خدا دیوار ها رو نگاه کنن پسرا ام بگن دخترا خوبین بیرون نمیان طبیعت قشنگی هوا خنک اسمون ابی خدا برا همه بنده هاش افریده تا همه بنده هاش چه پیر چه جوان چه دختر چع پسر چع بچع ها کوچیک برن از طبیعت هوا خدا گل و درخت ها خدا نفس بکشن لذت ببرن خدا فقط خدای شما پسرا مردا نیس خدا خدای دخترا ام هس اگر مردا پسرا مجرد حق دارن ۲۴ ساعته تو خیابون ها بچرخن پس دخترا ام هیچ فرقی با پسرا پیش خدا اصلا ندارن دخترا ام میتونن همیشه هروز مثل پسرا برن پارک باغ با خانواده هاشون با مادراشون با پدراشون بگردن تفریح کنن مثل شما پسرا هم جنس هاتون همیشه خدا ساعت ۴ ۳ ۲ شبم تو خیابون هاید دخترا ام حق دارن بگردن دلشونو تو خونه میگیره حوصلشون تو خونه سر میره اونام ادمن حق دارن بیرون برن از هوا خدا نفس بکشن از طبیعت خدا از درخت گل ها لذت ببرن همون طور پسرا حق دارن ژل بزنن به موهاشون برن ارایشگاه موهاشونو سیخ سخی یا مدل بالا درست کنن تیشرت زرد ابی مشکی تنگ جذب پسرا می پوشن تو خیابون ها خخخخخ شلوار ها تنگ جذب پسرا میپوشن خب پسرو دختر هیچ فرقی پیش خدا باهم ندارن چون خدا بینه بنده هاش فرق قاعل نمیشه چون هم دختر و افریده هم پسرو افریده پس فرقی نداره دختر و پسر پیش خدا اگر اقای محترم شما از حجاب خوشت میاد بثلا میگی پولدارمو بی حجابی دوس ندارم بهتره بگم به جهنم خوشت نمیاد از بی حجابی ولی من عقیدم اینه منم بر عکسه اخلاقام منم از اخلاقا عقیده اخوند بازی مذهبی بازی خوشم نمیاد اگرم بخام ازدواج کنم با پسری ازدواج میکنم از حجاب بدش بیاد چون من از رهبر از رژیم سپاهی ها متنفرم خوشم نمیاد ازشون قبولشونم به امام حسین اصلا ندارم اره دیگه از کارا اخوندا رهبرو سپاه تقلید کنید دنبال حجاب باشین اخوندا رهبرم خیلی مثل شما پسرا مذهبی مومن نما مومن تشریف دارین اونم چه مومن ها نمونه ای خخخخخ به بچه ها ۱۵ ساله بچه ها کوچیکم رحم نکردن زندان شکنجه ادامشون کردن انقدر مومن دلسوزن به بچه ای که سنش ۱۴ ۷ سال۶ حکم ادامشو دادن تناب دار دوره گردنه بچه ها کوچیک انداختن بچ۶ ها کوچیک سن کم رو دستور دادن با تفنگ کشتن خیلی شماها ادعا حجاب دارین مومن دل رحم خوبید نمونه ها تون دیده شده از رهبر از اخوندا شست شو مغزی شدین کارل اونا رو تقلید میکنید من درسته ارایش غلیظ میکنم تو خیابون مانتو جلو باز کوتاه میپوشم موهامم زیاد میندازم بیرون ولی اگر من رهبر بودم کل ایران اگر دست من بود هیچ وقت انقدر بی رحم ظالم نبودم دستور کشتن دستوره ادام بنده ها خدارو بدم راضی باشم تو دلم ی عده از بنده ها خدا تناب رو گلو هاشون بندازن مامور ها با زجر عزاب وحشت ناک زجر کش بشن بمیرن من بی حجابم حجابم بده قبول دارم ولی اگر من رهبر بودم به قران صدسال دستوره ادام دستور زندان شکنجه دزدا و ادمایی که به خودم به هر کس دیگع فوش ها ناموسی توهمت ناموسی میزدن سره فوش که باده هواس به کسی پاک باشه فوس صدسال نمی چسبه سره فوش سره مهریه مردا داشتن بدن نداشتن بدن به زناشون دستور زندان انداختن مردا رو سره مهریه اینکارا صدسال نمیکردم حتی دزدا هم نمیداختم زندان هر کس فوش داد دادم زد نمینداختم زندان هر کسی شکایتم کرد فوشم داده پای دردو دل ها اونا که به خودم رهبرم فوش دادن به کس دیگه فوش دادن داد زدن می نشستم ازشون می پرسبدم دلیل فوش دادنشون داد زدنشون چیه اگر فهمبدم مشکلشون چیه پول خونه ازدواج کمکشون میکردم کسی ام دزدی کردع نمیداختم زندان پول خونه مالی کمکشون میکردم بهشون میگفتم دزدی دیگه نکنن پس انقدر حجاب حجاب نکنید رهبر رژیم خودمون همیشه دنبال چادر حجابن خیلی ها رو پیر جوان ها مردم بچه ها سن کم کشتن زندان هر کسیو انداختن بی گناهم زندان میندازن بعد ادعا حجابشون هم میشه پس حجاب حجاب نکنید هر کسی حجابو انجام بده مثل رهبر مثل رژیم کافر ظالمه از کارا این کافرا که مومن حقیقی نیستند با دروغ ادعا مومنی میکنن تو قرانم خوده قران گفته ی عده با دروغ ادعا حجابو مومنی میکنن ولی قلبشون ذاتشون اعمالشون مومن نیس کافرن شیطانن شیطان دنبال حجابه ولی مومن نیس ادمم میکشه ادامم میکنه زندانم میندازه نماز قران الکی میخونن شیطانا ولی خیلی ها هستن نماز نمیخونن میخونن هم کم میخونن ولی قلبشون اعمالشون از صدتا با حجاب مومن تره پیش خدا

مهدی09932278231
7 ماه قبل

دنبال یه راه نجاتم لطفا کمکم کنید

مهدی
7 ماه قبل

سلام من فقط یکیو میخوام که بی پروا باهاش حرف بزنم بددن تر از فهمیدن کسی یا جار زدنش چون خیلی عذاب کشیدم سر این جریان

ناشناس
7 ماه قبل

دخترا من بعضی وقتا امیدمو از دست میدم من که خیلی با خدا با اماما در ارتباط بودم بعضی وقتا از خودم از قیافه خودم بدم میاد من با وجود اینکه از دماغ عمل کردن دخالت کردن تو کاره خدا بدم میومده اهلش نبودم اهش نیستم مخالفه عمل کردنم بعضی وقتا با خودم گفتم کاش خدا دماغی بمن میداد کوچیک بود شبیه عملی دماغمو درست میکرد خدا یا چشامو رنگه مشکی رنگه سبز یا ابی درست میکرد خدا شاید اگر چشام خدا دادی مدلشون درشت بود رنگشون مشکی یا ابی سبز بود دماغمم خدا شبیع عملی کوچیک سر بالایی عروسکی درست میکرد من اگر این شکلی خدا درستم میکرد بدنم خوشکله خدا قشنگترین زیبا ترین بدنو برام درست کردع اگر صورت دماغ چشامو هم خوشکل درست میکرد شاید میرفتم بیرون عین دکوری پسرا فقط نگام نمیکردن از بغل دستم رد بشن و برن شاید یکی چن تا پسر پیدا میشدن ازم خواستگاری میکردن یا شماره بهم میدادن من بخدا خیلی بدبختو بد شانسم اخه همش بدن نمیشه دختر بگه بدنم خوشکله دیگه پسری تو بیرون ببینه منو خوشش ازم میاد یا اسممو میارع برا ازدواج دوستی هر چی ولی پسرا بدن دوس دارن چون شهوت فشار جنسی دارن بدن دوس دارن جذب بدن میشن نگاه بدن میکنن خوشکل تحریک کنندع باشه خوششون میاد بعضی هاشون ولی از قیافه ارایشو دماغو چشا موها طرف که منم خوششون نمیاد اسم دوستی اسم ازدواجم رو من نمیارن اصلا من امیدمو از دست دادم من همش میگفتم با خودم از تو حرکت از خدا برکت من برم سمت خدا تلاش خودمو کنم ارایش کنم تیپ بزنم اندام بدنمو نشون بدم چون بدنم خوشکل درست کردع خدا دیگه عاشقم میشن بختم باز میشع ولی نگاه الکی بهم میکردنو دنبالمم نمی اومدن خواستگاریم کسی ا دونه پسرم پیدا نشد از من خواستگاری کنع دنبالم بیاد چه فایده داره ادم دختریو نگاه کنه بره اصلا دنبالش نره پی گیرش نشه اینا عشق نیس دوست داشتن نیس اگر عشقی در کار باشع پسری دختریو بخاد فقط نگاه الکی بهش نمیکنه اگر نگاش کنه بخاد اون دخترو تو دلش تو قلبش میره دنبالش سیریش میشع تا دختر مورد علاقشو دلشو بدست بیارع باهاش ازدواج کنه اینا هیچ کسو دوس ندارن الکی نگاه میکنن نگاه هر دختری میکنن یا برا بدنشون نگاه میکنن از قیافه از تیپ ها ارایش دخترا خوششون نمیاد تو دلاشون نگاه میکنن دنبال دخترا نمیان نه برا ازدواج نه دوستی هیچی پس دخترا خودتونو گول نزنید ما شانس نداریم بهترین ارایش بهترین بدنم داشته باشیم کسی قدرع مارو نمیدونه شانس نداریم بزار برن دنباله دخترا دماغ عملی اون دخترا که میخندن مزه می ریزن ما نه مزه ریختن نه لاس زدن تو خیابون پارک بلد نیستیم ما مظلومیم خجالت میکشیم من دیگه میخام خونع بمونم دیگه نمیرم بیرون با این قیافم برم بیرون چکار کنم هر پسری دنبالم نمیاد تو دلشون پیش خودشون میگن قیافش دماغش گوشتی زشتع چشاش زشتع چشاس مشکی رنگی نیس قیافش شبیع جن می مونه من قیافم زشتع خودمم میدونم قیافم زشتع خودمم از قیافع خودم بدم میاد ولی بدنم خیلی خوشکله ولی پسرا قیافه به دلشون نباشه برا ازدواج حتی برا دوستی موقتم دنبال دخترا نمیرن مو بلند دماغ کوچیک سر بالایی عملی دوس دارن من همون خونه بمونم بهتره با این قیافه مزخرفم برم بیرون

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره