به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل چیست؟

طبیعتا فهمیدن اینکه مرد متاهلی به زن متاهلی دیگر علاقه مند است کمی آزاردهنده می باشد لذا در صورتی که فرد علاقه خود را نسبت به زن ابراز کرده و یا با رفتارهایی این علاقه را نشان دهد نیز ممکن است حتی به صورت ناخواسته نیز زن هم گریبان گیر این مساله شده و هر دو به همسران خود خیانت کنند.

شاید این سوال پیش آید که چرا مرد متاهلی باید به زن متاهل دیگری علاقه مند شود؟ در پاسخ باید بیان داریم علل متعددی می توانند بر این امر تاثیرگذار باشند.

فرضا زمانی که مرد رابطه عاطفی و یا جنسی خوبی با همسرش نداشته باشد و یا پیش از ازدواج درگیر تعدد رابطه با خانم های بسیاری بوده باشد و..ممکن است سبب گردد که این فرد مجددا به خانمی متاهل علاقه مند گردد.

دلایل متعددی می توانند سبب گردند که مردی نسبت به زنی متاهل احساس کشش و نیاز پیدا کند که رایج ترین آن ها عواملی بود که پیشتر به آن ها اشاره گردید ولیکن در ادامه بیشتر به این مساله اشاره می کنیم.

لذا این مساله مهم است که مرد و زن متاهلی که نسبت به یکدیگر کشش پیدا کرده ولیکن نمی خواهند به همسر خود خیانت کنند و در وادی خیانت بیفتند نیز می توانند از جلسات مشاوره ازدواج یا مشاوره خانواده ( علت یابی ریشه ای اینکه چرا شخص به زن یا مرد متاهل کشش دارد یا حل اختلافات زناشویی برای جلوگیری از بروز خیانت و.. ) بهره مند گردند.

حال قصد داریم در ادامه به رایج ترین نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل اشاره کنیم.

در صورتی که اگر به تازگی احساس می کنید همسرتان با زنی دیگر در ارتباط است و در این خصوص نگران هستید توصیه می کنیم با از جلسات مشاوره خیانت همسر بهره مند گردید تا بتوانید با راهنمایی از روانشناس متخصص غیر منطقی و هیجانی نتیجه گیری نکرده و بتوانید به درستی تصمیم گرفته و واکنش نشان دهید.

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل

چرا مرد متاهل به زن متاهل علاقمند می شود؟

همانطور که بیان نمودیم علل متعددی می توانند سبب گردند که مردی نسبت به زنی متاهل علاقه و کشش پیدا کند.

فرضا برخی از مردان پس از گذشت مدت زمانی از ازدواج با همسر خود، از وی خسته شده و به نوعی دنبال تنوع هستند که به همین سبب ممکن است به بانوان متاهل دیگر نیز علاقه پیدا کنند.

  • زمانی که مرد دچار کمبود محبت عاطفی باشد حال از سوی همسر یا تجربه کودکی و..ممکن است جهت دریافت عشق و محبت بیشتر از سوی دیگران نیز ترغیب به برقراری ارتباط خارج از چهارچوب با زن متاهل دیگری گردد که از جمله نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل در این زمان می تواند نزدیکی بیش از حد وی به زن باشد.
  • راضی نبودن از وضعیت عاطفی و جنسی با همسر از دیگر عواملی است که می تواند سبب گردد مرد متاهلی نسبت به زن دیگری که متاهل است علاقه پیدا کند. عموما برخی مردان زمانی که با همسرشان درگیر مشکلات جنسی باشند فرضا در رابطه آنطور که نیاز دارند ارضاء نمی شوند نیز سعی می کنند به زنی که جذاب تر از همسرشان می باشد نزدیک شده و با ایشان وارد رابطه شوند.

البته این نیز عشق نبوده و تنها برای رفع نیازهای جنسی اتفاق می افتد.

  • متعهد نبودن به همسر از دیگر دلایلی است که می تواند سبب تمایل به زن متاهل دیگری گردد. زمانی که مرد نسبت به همسر خود وفادار نباشد و مدام درگیر جذابیت و زیبایی سایر بانوان باشد ممکن است به همسر خود خیانت کند.
  • از دیگر دلایلی که می تواند سبب عشق مرد متاهل به زن متاهل دیگری گردد این است که مرد، همسر خود را با همسر افراد دیگر مقایسه کرده و آن ها را از همسر خود بهتر می داند، چه در زیبایی، اخلاق و رفتار و..

عموما در اکثر مواقع زمانی که مرد از سوی زن قدردانی نشده و تلاش هایش نادیده گرفته شده است نیز به سوی زنی دیگر که محبت زیادی به همسرش دارد تمایل پیدا می کند.

به طور کل دلایل متعددی می توانند سبب گردند که مرد متاهل نسبت به زن متاهل دیگری علاقه پیدا کند که به رایج ترین آن ها اشاره نمودیم.

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل چیست؟

عموما هر یک از مردان متاهلی که نسبت به زن متاهل دیگری علاقمند هستند نشانه ها و حالات رفتاری متفاوتی دارند که قصد داریم در این بخش به برخی از آن ها اشاره کنیم.

1.خیره شدن به زن متاهل

عموما یکی از رایج ترین نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل این است که فرد به زن خیره می شود و نمی تواند نگاه خود را به خوبی کنترل نماید..این مردان به زن متاهل نگاهی وسوسه انگیز دارند و به صورت طولانی به وی نگاه می کنند البته طولانی نگاه کردن مرد به زن به صورت ناخودآگاه بوده و شخص نمی تواند به صورت ارادی این نگاه را کنترل کند.

از دیگر نشانه های مرد متاهل به زن متاهل، این است که وقتی زن متوجه نگاه های مرد می گردد، مرد نگاه خود را از وی در سریع ترین زمان می گیرد.

2.سعی بر خوب دیده شدن

زمانی که مرد متاهل به زنی متاهل علاقه مند باشد تلاش می کند اوقاتی که زن در جمع حضور دارد نیز خوب دیده شده و پوشش جذابی داشته باشد.

این افراد تلاش می کنند در نظر زن متاهل فردی باهوش و ماهر دیده شوند و خود را از همسر زن بهتر و زرنگ تر نشان دهند ولیکن در خانه هیچ تلاشی برای پیش بردن امورات و..نمی کنند.

در صورتی که در زمان های دیگر چه در خانه و محیط بیرون، در صورت رو در رو شدن ناگهانی با مرد، وی ظاهر و پوششی کاملا معمولی دارد..بنابراین از نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل، تلاش برای خوب دیده شدن با ظاهر مناسب و..می باشد.

3.در اولویت قرار دادن زن متاهل

مرد متاهلی که به زن متاهل دیگر علاقه دارد نیز بیش از اینکه به همسر خود اهمیت دهد به زن متاهلی که به او علاقه دارد اهمیت داده و او را در اولویت قرار می دهد.

بنابراین اگر مردی متاهل به زن متاهل دیگری علاقه داشته باشد او را در اولویت قرار داده و به نیازهای وی توجه زیادی می کند.

4.صمیمت بیش از حد

از جمله نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل، صمیمیت زیاد وی با زن می باشد. عموما افرادی که ازدواج کرده اند سعی می کنند در روابط خود حد و مرزی داشته و بر یکسری اصول و عقاید پایبند باشند ولیکن مرد متاهلی که به زنی دیگر علاقمند باشد نیز تلاش می کند با زن بیش از حد نزدیک و صمیمی گردد. فرضا به تنهایی با شخص بیرون رفته و..

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل

5.گله مندی از همسر

یکی از نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل این است که مرد سعی می کند از همسر خود در مقابل زنی که به او علاقه دارد گله مندی کرده تا از سوی زن متاهل درک شود. با این روش مرد متاهل می تواند توجه و درک زن را جلب نموده و به مرور رابطه نزدیک تری با وی داشته باشد.

6.تلاش برای نزدیکی فیزیکی

از دیگر نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل این است که مرد تلاش می کند فاصله بین خود و زن را کمتر کرده و به مرور پس از گذشت اولین قرار ملاقات به صورت پنهانی و..زن را لمس نماید فرضا نوازش دست ها و موها

طبیعتا لمس دستان برای تمامی افراد خیانت محسوب نمی گردد ولیکن مسلما زن به مرور متوجه قصد و نیت مرد متاهل از نزدیکی و لمس دستان وی می گردد.

7.هدیه خریدن برای زن

یکی از نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل نیز هدیه خریدن برای او می باشد. طبیعتا مردی که متاهل است نیازی نمی بیند که برای زن دیگری هدیه بخرد اما زمانی که وی به زن دیگری علاقمند باشد تلاش می کند در مناسبت های خاص یا حتی بی مناسبت برای وی هدیه بخرد.

در این زمان در صورتی که زن متاهل هدایای مرد را بدون اطلاع از همسرش بپذیرد نیز بدین معنی است که قصد برقراری رابطه با مرد را داشته و او هم در وادی خیانت به همسر می افتد.

نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل

8.حسادت به همسر زن

یکی دیگر از نشانه های عشق مرد متاهل به زن متاهل این است که مرد نسبت به شوهر زن متاهل حسادت بسیاری می کند. فرضا با همسر زن بدرفتاری کرده و یا سعی بر تخریب نمودن و شوخی های کوچک کننده نیز دارد و..

لذا نشانه های بسیاری وجود دارند که می توانند نشان دهند مرد به زن متاهل علاقه دارد.

می توان جهت بهره مندی از جلسات مشاوره فردی در صورت نیاز برای مشورت در خصوص راه های جلوگیری از خیانت به همسر یا راه های کنترل علاقه به زن متاهل و..با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود..همچنین بانوان می توانند از این جلسات در خصوص راه های جلوگیری از مزاحمت مرد متاهل به سمت خود و..بهره گیرند.

آیا می توان از جلسات مشاوره غیر حضوری بهره مند گشت؟

بله این جلسات هم به صورت حضوری و هم آنلاین تشکیل می شوند، می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمود.

آیا خیانت به همسر قابل بخشش است؟

روانشناس متخصص با توجه به تمامی جوانب مناسب ترین راهنمایی را برای زن و مرد ارائه می دهد ولیکن در اخر مرد یا زن خیانت دیده تصمیم به ماندن یا جدایی از همسر خیانتکار خود را می گیرد بنابراین پاسخ به این سوال مشخص نبوده و نمی توان پاسخی قطعی را ارائه نمود.

هزینه جلسات مشاوره روانشناسی چقدر است؟

هزینه این جلسات وابسته به تعداد جلسات می باشد که هر یک از مراجعین ممکن است با توجه به نیاز خود و تشخیص روانشناس به بهره مندی از تعداد جلسات متغیری نیاز داشته باشند.

4.6/5 - (76 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره