به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
خیانت به شوهرم

خیانت به شوهرم

چگونه خیانت به شوهرم را جبران کنم؟

چیکار کنم شوهرم منو ببخشه؟ یکی از سوالات متداولی که اکثر بانوان به دنبال خیانت به شوهرشان به آن بر میخورند همین سوال است. در ادامه خیانت به شوهر اکثر افراد پشیمان می شوند و به دنبال راهی برای جبران و حل نمودن این مسئله هستند. قطعا همیشه افراد بسیار زیباتر و پولدار تر از پارتنر شما وجود خواهد داشت اما اینکه فرد بتواند جلوی خود را بگیرد و چشم پوشی کند تا زنذگی شاد و سرزنده ای داشته باشد نیازمند تعهد است.

برای جبران خیانت قطعا راه درازی را در پیش دراید اما با تحقیقاتی که مشاورین روان آرام بر روی مسئله خیانت به شوهرم انجام دادند، راهکار هایی را در این مقاله برای شما جمع آوری نمودند تا شما بتوانید به بهترین شکل اظطراب و استرس همسر خود را پس از خیانت به شوهرتان را کاهش دهید.

از خیانت به شوهرم پشیمانم!

از نظر روانشناسی خیانت به شوهر و یا زن، پایان زندگی مشترک نیست و شما می توانید با راهکار هایی زندگی خود را از سر بگیرید. زنی که به شوهر خود خیانت کرده است قطعا پس از خیانت دچار عذاب وجدان و استرس می شود حتی گاهی اوقات از کاری کرد است بسیار دلگیر و ناراحت می شود.  مسلما پس از خیانت، اعتماد شوهر به زن کاهش یافته و دیگر نمی تواند مانند قبل آزادی ها زن را به او بدهد. او نسبت به شما بی اعتماد، عصبانی، ناراحت است حتی ممکن است شوهرتان برای مدتی نخواهد با شما هم کلام شده و یا در کنار شما باشد.

کنار آمدن با خیانت برای مردان آسان نیست. پس ابتدا باید به همسر خود زمان بدهید تا اتفاقاتی که افتاده است را هظم کند. هنگامی که خیانت بسیار دردناک باشد و یا هر دو نفر نسبت به جبران و بازسازی روابط خود تمایلی نداشته باشند، ممکن است خیانت مرد و یا خیانت زن موجب پایان یافتن زندگی مشترک شود.

قطعا ادامه زندگی و ترمیم رابطه نیازمند جبران و پیشمانی بسیار است. شما باید پس از خیانت به شوهرتان تلاش بسیاری بکنید. اما گاهی در بعضی شرایط، زندگی با همسرتان پس از خیانت برای شما بسیار سخت است. از همسر خود دلگیر نشوید و اجازه دهید زمان مشکل شما را حل کند.

خیانت به شوهرم

دلایل خیانت به شوهرم:

مسلماً، گاهی اوقات مردم خیانت را انتخاب می‌ کنند، زیرا در رابطه بدی هستند و می‌ خواهند از آن خارج شوند. گاهی اوقات آنها به خاطر بچه ها، مسائل مالی، آداب اجتماعی یا هر چیز دیگری احساس گیر افتادن می کنند. بنابراین آنها پنهانی روابط عاطفی دیگری را ایجاد می کنند تا نیازهای خود را برای ارتباط، صمیمیت و اعتبار توسط شخصی غیر از همسرشان برآورده کنند.

در این زمان تنها باید علت ها و نشانه های خیانت به همسر را بررسی کرد و از از بروز خیانت جلوگیری نمود.

آیا بعد از خیانت زن می شود زندگی کرد؟

خیانت به عشق قطعا ضربه شدید عاطفی و روانی به هردو فرد در رابطه می زند اما می توان این ضربات را تشدید تر نکرد و خیانت به شوهرم را جبران نمود. در قسمت زیر راهکار هایی برای ادامه زندگی پس از خیانت همسر را به شما پیشنهاد می دهیم:

خیانت را متوقف کنید:

اصلی ترین و مهمترین کار برای جبران خیانت به شوهرم، متوقف کردن خیانت است. همسر شما باید متوجه شود که شما برای زندگی خود تلاش می کنید و یکی از این تلاش ها، متوقف کردن خیانت شماست. اگر شما از طریق عاطفی به همسر خود خیانت کرده باشید، قطعا متوقف نمودن آن برای شما مشکل است. اما اگر زندگی خود را دوست دارید باید آن را کنار بگذارید. شما باید به این فکر کنید که برای دلجویی بعد از خیانت و آشتی کردن با شوهرتان حاضرید هر کاری کنید. شما اشتباه کرده اید و باید آن را جبران کنید.

آیا همه مسائل مربوط به خیانت را به شوهرم بگویم؟

برای جلب اعتماد همسر خود هرکاری بکنید. بهتر است تمامی جزئیات خیانت شما توسط شما گفته شود تا دیگران! با توضیح دادن اعتماد دوباره همسر خود را جلب کنید و به او نشان دهید که به دنبال ادامه زندگی مشترک خود هستید. پس شما با توضیح دادن همه چیز می توانید ثابت کنید که می خواهید آشکار و صادقانه به اشتباهات خود اعتراف کرده و جبران کنید. در مورد اینکه چرا خیانت کرده اید صادق باشید. اما از تبرعه کردن خود و سرزنش شوهرتان برای دلیل خیانت استفاده نکنید. به شوهرتان زمان بدهید تا سوال کند یا کمی با خود تنها باشد تا بتواند مجدد با شما ارتباط برقرار کند.

قطعا با خود می گویید که از خیانت به شوهرم پشیمانم چیکار کنم؟

به همسر خود زمان دهید

قطعا زمانی که شوهرتان از خیانت شما مطلع شود، عصبانی و ناراحت می شود. مردان هنگامی که با خیانت زن خود روبه رو می شوند خود را فردی بی عرضه و به درد نخور می بینند که نتوانسته اند نیازهای عاطفی، زناشویی و یا حتی جنسی همسرشان را بدرستی پاسخ دهند. در صورتی که اکثر مشکلات به دلیل فرد خیانتکار بوده و نه همسر آن فرد. بهتر است زمانی را در اختیار همسر خود قرار دهید تا اتفاقات را آنطور که می داند پردازش کند.

زمان دادن به همسر خود یکی از بهترین روش ها برای جبران خیانت به شوهرم می باشد. این کار ممکن است هفته ها و یا ماه ها زمان بگیرد. بهتر سات تا زمانی که همسر شما تمایل به برقراری ارتباط ندراد به او اصرار نکنید. از خیانت به شوهرم ناراحتم چیکار کنم؟

در ادامه راهکار هایی برای جلب اعتماد همسرتان را بازگو می کنیم.

خیانت به شوهرم

به دنبال کسب اعتماد شوهرتان باشید.

کسب اعتماد همسری که خیانت دیده است بسیار سخت است. شما ممکن است مدت ها تلاش کنید تا بتوانید اعتماد همسر خوود را جلب کنید و در بین این مدت ممکن است تیکه ها و کنایه هایی را از سوی همسر خود بشنوید. تعهدات خود را زیر پا نگذارید تا به مرور اعتماد از دست رفته شوهرتان باز گردد. بازسازی اعتماد به از خیانت به عشق بسیار سخت خواهد بود. شوهرتان ممکن است تا مدت ها به شما اعتماد نداشته باشد.

برای روانشناسان روان ارام در این رابطه به شما کمک خواهند کرد تا به بهترین شکل اعتماد همسر خود را جلب کنید.

صمیمانه درخواست بخشش کنید

همسر شما باید از صمیم قلب احساس نادم بودن و پشیمانی شما را ببیند. بخشیدن خیانت قطعا ساده و اسان نخواهد بود پس از خیانت به شوهرم باید صمیمانه از شوهرتان طلب بخشش کنید اما انتظار نداشته باشید در همان لحظه جوابی را بشنوید. اگر به دنبال بازگرداندن زندگی مشترک خود هستید و می خواهید خیانت به شوهر خود را جبران کنید، مهم است که او از همان ابتدا بداند که شما خواهان بخشش هستید و مایل اید برای آن تلاش کنید.

نیاز های شوهرتان را براورده کنید

ممکن سات همسر شما پس از خیانت درخواست چیز های خاصی را از شما داشته باشد برای مثال: گذراندن اوقات بیشتر در کنار هم، و یا خرید در کنار هم. بهتر است در این مدت با همسر خود سازگار باشید و برای درخواست های معقول او ارز قائل شوید. یکی از راه های برگرداندن اعتماد همسرتان، وقت گذرانی با اوست. به یاد داشته باشید که داشتن حالت تدافعی یا خصوصی در مورد زمان یا مکان یا وسایل خود ممکن است باعث مشکوک شدن شریک زندگی شما شود.

از مشاوره کمک بگیرید

یکی از بهترین راهکار ها زماین که به خود می گویید (از خیانت به شوهرم پشیمانم !) کمک گیری از یک مرکز مشاوره با تجربه است. بسیاری از مشاوران می توانند به شما در خصوص خیانت به شوهرتان کمک کنند. شما می توانید با کمک یک مشاور اعتماد از دست رفته شوهر خود را بازگردایند و به زندگی خود ادامه دهید.

مرکز مشاوره روان ارام در خصوص این زمینه، مشاورانی متخصص به شما پیشنهاد می کنند تا به راحتی با مشکل خیانت به شوهرم روبرو شوید.

منبع نمناک:

بهتر است ابتدا دلیل خیانت را بیابید. ایا خیانت تنها برای یک شب بوده است؟ ایا خیانت به دلیل مشکلات زندگی بروز کرده؟

 

4.6/5 - (81 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره