به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

اهمیت جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

یکی از سوالاتی که بین عموم بانوان مطرح می باشد این است که آیا ازدواج با مرد مطلقه نیز ایرادی دارد یا خیر؟

چه بسا نیاز دانستیم در اینباره صحبت کرده و این نکته را حائز اهمیت قرار دهیم که خوب است پیش از هر اقدام و تصمیمی از جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه بهره مند گردید تا بتوان با بهره مندی از راهنمایی های تخصصی روانشناسی مجرب به نتایج مطلوبی دست یافت و بهترین تصمیم را اتخاذ نمود.

آیا ازدواج با مردی که مطلقه است ایراد دارد؟

متاسفانه از آنجایی که آمار طلاق روز به روز افزایش می یابد و افراد در هر سن و سالی ممکن است به هر دلیلی از همسر خود جدا شوند نیز باید دریافت که انتخاب همسر مناسب بسیار مهم و حیاتی می باشد..

فرقی نمی کند اولین ازدواجتان باشد یا دومی و..مهم است که فرد درستی را برای زندگی انتخاب کنید تا در هر سختی و خوشی بتوانید در کنار یکدیگر زندگی خوبی را رقم بزنید.

بهتر است از همین ابتدا بیان داریم که ملاقات و ارتباط با مردی که یکبار طلاق گرفته است کار اشتباهی نیست و می توانید با کمک ها و راهنمایی های روانشناس نیز در صورت تمایل ارتباط قوی تری با وی برقرار سازید ولیکن مهم است در این روند محتاط بوده و عجله نکنید چرا که تصمیم گیری از روی هیجان ممکن است احتمال بروز آسیب را افزایش دهد.

پیش از رابطه با مرد مطلقه چه کنیم؟

بسیار مهم است که بانوان پیش از برقراری رابطه جدی با مرد مطلقه نیز علت جدایی و طلاق وی را جویا شود چرا که دلیل طلاق بسیار مهم بوده و نیاز است که پیش از شروع رابطه ای جدی حتما از مساله مطلع گردید.

بهره مندی از جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه نیز می تواند در بررسی این مساله کمک آفرین باشد چرا که روانشناس می تواند به خوبی به بررسی علت طلاق مرد پرداخته و در صورتی که فرد نیاز به مشاوره یا درمان داشته باشد به وی کمک کند.

اگر مرد مطلقه نیاز به مشاوره فردی داشت چه کنیم؟

توصیه می کنیم با راهنمایی های روانشناس بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و اطمینان حاصل نمایید که سلامت روان فرد و یا کاهش مشکلات وی اعم از مشکلات ارتباطی و..به خوبی حل و برطرف شده باشند چرا که اگر مشکلات یا دغدغه های مرد به خوبی حل نشوند ممکن است ازدواج با وی به بانوان صدمه بزند و لطمه ببینند.

مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

نکاتی که قبل از ازدواج با مرد مطلقه باید بدانید

  • علت جدایی مرد از همسر سابق خود را جویا شوید
  • تطابق حرف و عمل مرد را بسنجید
  • ابهامات و سوالات خود را صادقانه ابراز نمایید
  • در دوران آشنایی صبوری کنید
  • از روانشناس متخصص کمک بگیرید
  • و..

1.علت جدایی مرد از همسر سابق خود را جویا شوید

پیشتر هم اشاره نمودیم که مهم است پیش از شروع رابطه جدی با مرد مطلقه نیز علت جدایی وی از همسرش را جویا شد چرا که این مساله سبب می گردد زن به اطلاعات خوبی از ویژگی ها، خصوصیات اخلاقی و سبک زندگی مرد کسب نماید البته کسب اطلاع از این موارد به نحوه سوال کردن و علت جویی بستگی دارد و خوب است که زن با خصوصیات اخلاقی مرد بیشتر آشنا شود و این نیز می تواند در طی زمان مشخص گردد و درچندین جلسه قابل فهم نمی باشد.

2.تطابق حرف و عمل مرد را بسنجید

حائز اهمیت است که حرف و عمل مرد یکی باشد. بنابراین بانوان باید سعی کنند در موقعیت های متعدد نیز نوع واکنش ها و حتی وعده های مرد را بررسی کنند و تطابق حرف و عمل مرد را بسنجند..

فرضا اگر مرد خود را فرد صبور و متشخصی می داند، لازم است بیان داریم نحوه برخورد مرد با گارسون یا فروشنده و..بسیار مهم است و می تواند تا حدودی نوع رفتارهای فرد و ارتباطاتش را نشان دهد ولی این نیز کافی نیست..

در خصوص ازدواج مجدد مرد مطلقه مهم است که اگر مرد دیگر به همسر سابق خود فکر نمی کند، آن را هم در بیان و رفتارش نشان دهد..

مهم است که نحوه ارتباطات، احساسات و افکار و..مرد به خوبی مورد توجه قرار گیرند چرا که نحوه ارتباطات مرد پس از تجربه یک زندگی مشترک ناموفق بسیار می تواند بر زندگی مشترک وی در آینده تاثیرگذار باشد.

3.ابهامات و سوالات خود را صادقانه ابراز نمایید

اگ ابهام و سوالی از زندگی قبلی، خصوصیات اخلاقی و..از مرد مطلقه دارید توصیه میکنیم بدون رودرباستی پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت نمایید فرضا چرا از همسر قبلی خود جدا شده است؟ دلیلش برای ازدواج دوباره چیتس؟ و..

به طور کل هرگونه خجالت و رودربایستی را کنار گذاشته و سوالات خود را به طور کاملا واضح از مرد جویا شوید.

4.در دوران آشنایی صبوری کنید

بسیار مهم است که در زمانی که در حال آشنایی با مرد هستید صبور باشید. نخواهید سریعا زیر رفتارهای او خط بکشید.
درست است که می گوییم زیرکانه رفتارهای مرد را موشکافی کنید اما این امر نیاز به زمان دارد و باید به خود زمان بدهید تا بتوانید به خوبی مرد را بشناسید.

چه بسا افراد در طی زمان می توانند حقیقت وجودشان را به دیگران در موقعیت های مختلف نشان دهند بنابراین از همان ابتدا به دنبال امتحان کردن مرد نباشید چرا که ممکن است در اوایل رابطه آماده هرگونه امتحان و احتمالی باشند.

بنابراین توصیه می کنیم در دوران آشنایی صبوری کرده و برای ازدواج عجله نداشته باشید.مسیر آشنایی را با کمک دکتر روانشناس طی کرده و از راهنمایی های تخصصی روانشناس بهره مند گردید.

5.از روانشناس متخصص کمک بگیرید

همانطور که اشاره نمودیم بسیار مهم است که با کمک دکتر روانشناس از جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه بهره مند گردید.

چه بسا دکتر روانشناس به سبب تخصص و تجربه کاری بالایی که دارد می تواند در کنار تست های شخصیت شناسی و..به خوبی به شناخت شما از مرد کمک کرده تا بتوانید راحت تر و بهتر با یکدیگر ارتباط بگیرید‌.

اگر مشکل خاصی مطرح بوده و نیاز باشد که این مشکل حل گردد در صورتی که زن و مرد بخواهند می توانند از جلسات مشاوره فردی بهره مند گردند.
به این دلیل توصیه می کنیم که از روانشناس متخصص کمک بگیرید چرا که روانشناس می تواند در این مسیر به شما کمک کند که چگونه رفتارهای فرد را ارزیابی کرده و بتوانید با شخصیت وی آشنا شوید.

مشاوره ازدواج با مرد مطلقه

اگر مرد مطلقه دارای فرزند است چه کنیم؟

گاهی اوقات مرد مطلقه که قصد ازدواج مجدد با شما را دارد دارای فرزند می باشد..در این زمان مسلما تصمیم گیری برای شما سخت تر از هر زمان دیگری خواهد بود..اما اگر بتوانید رابطه خوبی با فرزند مرد برقرار سازید می توانید زندگی شادی را در کنار یکدیگر تجربه نمایید.

چه بسا در این بخش به نکاتی اشاره می کنیم که می توان در جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه دارای فرزند از جزئیات بیشتر و تخصصی تر این نکات توسط روانشناس بهره مند گردید.

  • برای دیدن فرزند عجله نکنید و به خود و او این فرصت با بدهید تا بتوانید در زمان مناسبی یکدیگر را ملاقات نمایید.
  • با اولین هیجاناتی که از سوی فرزند مرد می‌بینید آینده رابطه خود با او را قضاوت نکنید چرا که ممکن است فرزند در جلسه اول هیجانی رفتار کند فرضا یا با شما رابطه کاملا صمیمی برقرار نموده یا از دست شما عصبانی باشد.
  • توجه داشته باشید که آیا می توانید مسئولیت خود را به خوبی پذیرفته و همراه خوبی برای فرزند باشید؟ آیا می توانید حامی او باشید و نقش خود را به خوبی ایفا کنید؟
  • در صورتی که رابطه تان با فرزند مرد به خوبی پیش نرفت عجله نکنید..تلاش کنید با او حرف بزنید و به او نشان دهید که به مرد و او علاقه مند هستید.
  • می توانید در موقعیت هایی که به کمک کسی نیاز دارد به او کمک کنید و به او اثبات کنید که می تواند روی شما حساب باز کند.
  • چه بسا مهم است که در طی زمان بتوانید نسبت به یکدیگر شناخت خوبی پیدا کنید بنابراین بدین جهت می توانید بیشتر اوقات خود  را با مرد و فرزند وی بگذرانید.

در این بخش به نکاتی اشاره می کنیم که می توان در جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه دارای فرزند از جزئیات بیشتر و تخصصی تر این نکات توسط روانشناس بهره مند گردید.

برای دیدن فرزند عجله نکنید و به خود و او این فرصت با بدهید تا بتوانید در زمان مناسبی یکدیگر را ملاقات نمایید.

با اولین هیجاناتی که از سوی فرزند مرد می‌بینید آینده رابطه خود با او را قضاوت نکنید چرا که ممکن است فرزند در جلسه اول هیجانی رفتار کند فرضا یا با شما رابطه کاملا صمیمی برقرار نموده یا از دست شما عصبانی باشد.

توجه داشته باشید که آیا می توانید مسئولیت خود را به خوبی پذیرفته و همراه خوبی برای فرزند باشید؟ آیا می توانید حامی او باشید و نقش خود را به خوبی ایفا کنید؟

در صورتی که رابطه تان با فرزند مرد به خوبی پیش نرفت عجله نکنید..تلاش کنید با او حرف بزنید و به او نشان دهید که به مرد و او علاقه مند هستید.
می توانید در موقعیت هایی که به کمک کسی نیاز دارد به او کمک کنید و به او اثبات کنید که می تواند روی شما حساب باز کند.

آیا ازدواج با مرد مطلقه خوب نیست؟

چرا باید فکر کرد که ازدواج با مردی که یکبار تجربه ازدواج داشته و فرد خوبی هم می باشد گزینه مناسبی برای انتخاب نیست؟

این مسأله که چون مرد یکبار ازدواج کرده و آن ازدواج پایان خوشی نداشته بنابراین آن مرد آدم خوبی نیست چرا که علل متعددی می توانند سبب طلاق زوجین از هم شوند که نیاز است زنان به این علل توجه زیادی داشته باشند و به نوعی در بررسی آن فرض مثال وسواس به خرج دهند.

چه بسا گاهی ممکن است فرد به دلایلی از همسر خود جدا شود که این علت وابسته به نوع رفتار و شخصیت وی نداشته باشد.

معیارهای ازدواج را در خود به خوبی بررسی نمایید و اگر معیارها و نقطه نظرات مرد مطلقه با شما در یک مسیر بود می‌توانید با کمک روانشناس در دوران آشنایی نیز ارتباط با مرد را پیش ببرید.

در این زمان مهم است که هیجانی تصمیم نگرفته و سریعا به مرد وابسته نشد..می توان در صورت نیاز از جلسات مشاوره ازدواج با مرد مطلقه بهره مند گردید.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله می توان از جلسات غیر حضوری علاوه بر جلسات حضوری بهره مند گردید..تنها کافیست تماس گرفته شود.

جلسات مشاوره ازدواج چقدر طول می کشد؟

عموما جلسات مشاوره ازدواج و پیش ازدواج دارای تعداد جلسات متغییر می باشند چرا که با توجه به علت مراجعه و میزان نیاز افراد طول جلسات مشاوره برای ایشان
و..متفاوت می باشد.

4.7/5 - (80 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره