به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم که دلش بلرزد؟

بسیاری از بانوان عزیز این دغدغه را دارند که چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم تا «دلش بلرزد و بیشتر عاشقمان شود»همه ما می دانیم که کلام و بیان خوب تا چه حد معجزه می کند.بنابراین باید به اصولی بپردازیم که به بانوان کمک می دارد با بهره مندی از آن ها به صورت مستقل پاسخ چگونه مرد را به کلام به خود وابسته کنیم را عملی سازند و از تجربه آن لذت ببرند. در این مقاله به چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم صحبت خواهیم نمود

5 سوال مهم برای پاسخ به چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

افرادی که می خواهند با کلام خود مرد را وابسته کنند بهتر است این سوالات را از خود بپرسند و پس از مطمئن شدن از پاسخ های خود ادامه مطالب را مطالعه کنند.

  • آیا می خواهم با کلامی دلبرانه به شوهرم عشق بورزم تا بیشتر به من توجه کند؟
  • آیا می خواهم شوهرم را بیش از پیش عاشق خود کنم تا خیانت نکند؟
  • آیا می خواهم با کلامی عاشقانه محبت عاطفی و جنسی بینمان را افزایش دهم؟
  • آیا می خواهم با خوب صحبت کردن دلیل حال خوبِ همسرم باشم؟
  • آیا می خواهم با نفوذ کلام خود بر روی شوهرم کنترل داشته باشم؟

  —————————————–?‍❤️‍?——————————————

?اصولا بانوانی که جویای پاسخ چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟هستند به 2 دسته تقسیم می شوند.

  1. بانوانی که عاشق شده اند و می خواهند مرد را به سمت خود جذب کنند
  2. بانوانی که در زندگی مشترک نیازمند توجه بیشتری از جانب همسرشان به خود هستند

هر دو گروه می توانند با به کارگیری این اصول در کلام خود به نتایج مطلوبی دست یابند اما نباید انتظار نتیجه ای چون قد کشیدن لوبیای سحرآمیز را داشت بلکه به مرور و در طی زمان می توان به نتایج مطلوبی رسید.

?|باید ذکر گردد اصولی که در ادامه به آن ها می پردازیم ممکن است بر روی مردی جواب داده و بر روی مردی دیگر جواب ندهد لذا طبق دانسته هایمان می دانیم که هر فردی خلق و خویی متفاوت از دیگری دارد.

بنابراین عملی ساختن هر یک از این اصول برای عملی کردن پاسخ چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم نیازمند خلاقیت و به کارگیری آن ها بر اساس خلق و خوی همسر می باشد.|?

بانوان نباید از اهمیت خلاقیت در زندگی مشترک غافل شوند..

10 اصل ضروری که چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

  1. با اعتماد به نفس صحبت کنید؛غر نزنید!
  2. خودتان را تخریب نکنید!
  3. دلبری کردن را یاد بگیرید
  4. با همسرتان صحبت کنید(مهم ترین اصل)
  5. روشن فکر کرده و روشن ابراز کنید..
  6. با همسرتان همدلی کنید
  7. از شوهرتان تعریف کرده و تحسینش کنید
  8. خنده رو باشید
  9. فحش ندهید
  10. هوار نزنید

با اعتماد به نفس صحبت کنید

بانوان باید بدانند که هر کلامشان تا چه حد بر روی همسر و زندگی مشترکشان تاثیر گذار است اگر می دانستند هرگز بی جان و بی حوصله صحبت نمی کردند و با تمام وجود روزمرگی هایشان را تعریف می کردند.

بانویی که می خواهد به پاسخ چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟برسد بهتر است اگر اتفاقی ناراحت کننده بین خود و همسرش پیش آمده غر نزنند بلکه با حوصله و حفظ عزت و اعتماد به نفس خود ناراحتی خود را ابراز دارد.

—————————

مثال و پیشنهاد:بهتر است زن کمی حوصله به خرج داده و به کلامش با جرعه ای اعتماد به نفس در بیان کردن موضوعات؛جان ببخشد.اگر از تلفن جواب ندادن همسرش ناراحت و گله مند است به جای غر زدن و تکرار متوالی..

  • چرا گوشیتو جواب ندادی؟
  • چرا گوشیت خاموش بود؟

و از این قبیل سوالات⁉️ و ایجاد دعوا و کدورت،با اعتماد به نفس کامل ناراحتی خود را ابراز کند و به مرد بفهماند که نگران او بوده است.دوست داشتن همیشه با غر زدن های تکراری فهمانده نمی شود بلکه یک جرعه بیان آرام و محبت آمیز که تداعی کننده عشق زن به مرد می باشد همه چیز را ثابت می کند.

وابسته نمودن مرد

خودتان را تخریب نکنید!

متاسفانه برخی بانوان عادت کرده اند برای جلب توجه همسرشان ناتوانمدی و ضعف هایشان را ابراز کنند تا به نوعی تنها یک جلمه را از آن ها بشنوند..اینکه همسرشان به آن ها بگوید“ایرادی نداره عزیزم من تو رو هرجور که هستی دوست دارم”!

مثلا بانویی در پخت غذای لوبیا پلو مهارت بالایی ندارد و همیشه این مساله را آنچنان نزد همسرش جدی تلقی می کند که انگار دیگر دنیا به آخر رسیده است.لذا باید دانست که باور داشتن توانایی ها یکی از رکن های مهم به ثمر رسیدن چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟می باشد.

——————————

پیشنهاد:بهتر است بانوان از این مساله آگاه باشند که با ابراز این ناتوانمندی ها نه تنها از جانب همسرشان روشن فکر تلقی نمی شوند بلکه زن در نظرشان فردی بی اعتماد به نفس و حساس تلقی می گردد.

بنابراین بهتر است بانوان روی توانمندی های خود کار کنند و ابراز آن ها را نه به طور مکرر و در مواقع نیاز ابراز دارند.

اگر در هر مساله ای از نظر خودشان ضعیف هستند به جای تخریب کردن خود که مبادا همسرشان از آن ها گلایه نکنند؛از تکنولوژی روز استفاده کرده و در برای این ناتوانمندی آموزش ببینند تا عملکرد بهتری را داشته باشند.بانوان باید از خوبی هایشان هم نزد همسرشان تعریف کنند!

عشق بین زن و مرد و وابستگی

 

دلبری کردن را یاد بگیرید

دلبری کردن به مرد یکی از مهم ترین پاسخ های چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟می باشد.دلبری کردن معجزه می کند و می تواند سنگینی رابطه را به سمت و سوی لطافت و سبکی ببرد.

——————————-

مثال و پیشنهاد:بانوان بهتر است عاشقانه و لطیف با مرد خود صحبت کنند.فرض مثال به او بگویند دوستت دارم مرد من،یا از او بابت هر چیزی تشکر کرده و با جمله ممنون از زحماتت عزیزم و ممنون که هستی و هر جمله و القاب مناسب دیگری مثل عشقم،زندگیم و..استفاده کنند.

دلبری کردن با کلام به صورت متقابلانه و با همسر نه تنها خجالت ندارد بلکه محبت عاطفی و کلامی زوجین را نیز بسیار بیشتر می کند.

دلبری کردن زن برای مرد

با همسرتان صحبت کنید

بانوان می توانند برای اینکه نتیجه دهی سوالشان یعنی چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟بیشتر از قبل با آن ها درباره علاقمندی های هر دو و هرچیزی که صلاح می دانند صحبت کنند.صحبت کردن از مهم ترین شرایط پایداری یک رابطه مشترک می باشد.

——————————-

مثال و پیشنهاد:بانوان می توانند درباره مسائل مربوط به همسر یا خود با او صحبت کرده و در صورت نیاز مرد با او درباره اتفاقات پیش آمده صحبت کرده و راهکارهایی را ارائه دهند.با هم از اهداف و خواسته هایشان صحبت کنند نه برای تحمیل نظرات خود بر یکدیگر بلکه تنها برای شنیده شدن و همراهی یکدیگر

صحبت کردن با همسر

روشن فکر کرده و روشن ابراز کنید

از ارکان دیگر مهم برای موفقیت در نتیجه بخش بودن چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟ این است که بانوان باید سعی کنند نیک بیندیشند و نیک صحبت کنند.اگر افکاری در سرشان می باشد و باید آن را بیان کنند پیش از صحبت کردن درباره آن فکر کنند و بعد با بیانی شیوا و مناسب آن را ابراز دارند.

——————————-

مثال و پیشنهاد:زن می تواند در مواقعی که از همسرش پول تو جیبی می خواهد به جای گفتن”یه بارم نشد بدون اینکه بهت بگم خودت بهم پول بدی!“با روشن فکری نیازشان را ابراز دارند بجای استفاده از جمله قبلی،از جمله”ممنون که همیشه بهم پول تو جیبی می دی خواستم یاداوری کنم اول ماه نزدیکه..” و از این قبیل جملات نیاز خود را ابراز دارد.

زن روشن فکر در رابطه مشترک

با همسرتان همدلی کنید

همدلی کردن در رابطه و زندگی مشترک بسیار مهم می باشد و همانند روییدن گیاهی پس از رسیدگی اصولی،با نتیجه ای خوب به ثمر می رسد.

———————————

مثال و پیشنهاد:بسیار خوب است که در مواقعی که شرایط از هر نظر مثلا شغلی برای مرد در زندگی مشترک سخت و طافت فرسا شده است و نیازمند گوش شنوایی برای گله مندی می باشد زن با وی همدلی کرده و گوش شنوای او باشد.

پس از شنیدن تمامی صحبت های مرد او را در آغوش گرفته و با او صحبت کرده و سعی کند همسر خود را درک کند.از تلاش های وی قدردانی و به او نشان دهد که برای هرچیزی بسیار زحمت کشیده و این برای زن ارزش بسیاری دارد.جنبه های مثبت و توانمندی های وی را یاداور شده و بجای نصیحت کردن او را درک کنند.

چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

از شوهرتان تعریف کرده و تحسینش کنید

تعریف و تمجید از مرد در زندگی مشترک سبب خوشحالی او شده و یکی از اصول موفقیت در پاسخ به چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟ می باشد.هر انسانی مگر به استثناء تعریف شنیدن را دوست دارد و از آن لذت می برد پس اهمیت به این اصل بسیار حائز اهمیت می باشد.

———————————-

مثال و پیشنهاد:زن می تواند به هنگامی که مرد با پوشیدن لباسی زیبا و برومند دیده می شود این موضوع را با مرد در میان گذاشته و از او تعریف کند،زیبایی و جذابیتش را بیان کند و به او از بابت سلیقه خوبی که در خرید لباس دارد به او افتخار کند.پس می بینیم که افتخار کردن به یکدیگر نیازمند طلا بردن و..نمی باشد.

تحسین مرد در رابطه

خنده رو باشید

خنده و شادی مسری است و همیشه شنیده ایم که خنده،خنده می آورد بنابراین بانوان باید صحبت کردن با خنده رو بودن احساس خوبی را به همسر خود منتقل کنند.

———————————-

مثال و پیشنهاد:زن می تواند برای برای جلب توجه مرد و ثمره بخش بودن محبت هایش به وی در دستیابی به چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟ به طور مثال خاطره ای خنده دار را به او تعریف کرده و هنگام این تعریفات لبخند به لب داشته باشد.هیجان داشته و بانشاط صحبت کند.

چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

فحش ندهید

برخی بانوان نیز فکر می کنند با داشتن کلامی تند و به قول خودشان گنگ و لاتی یا فحاشی کردن نزد مرد جذاب تر دیده می شوند.از این موضوع که در واقعیت هم برای برخی مردان همین مساله صدق می کند،کتمان نمی کنیم ولیکن بهتر است بانوان هرجور که هستند باشند و با استفاده از الفاظی نامناسب که همسرشان به کار می برد به دنبال جلب توجه آن ها نباشند.

————————————

مثال و پیشنهاد:بانوان می توانند از الفاظی مناسب و گیرا استفاده کنند.فرض مثال به جای بیان کلمه کودن یا احمق از کلمه دیگری مثل کم تجربه استفاده کنند لذا نه تنها از فحش و تندگویی که فحش های به مراتب دیگری را در بر دارد استفاده نشده بلکه زیبایی کلام زن را نشان می دهد.

بد دهنی زن در رابطه مشترک

هوار نزنید

برخی بانوان هنگام عصبانیت و ناراحتی فریادی بلند می زنند و در انتها از این رفتار از سوی خود ناراحت می شوند زیرا ته دلشان می خواهند همه چیز خوب باشد و مرد از او به سبب عصبانیت هایش دور نشود.بیانی آرام به هنگام ابراز ناراحتی ها تاثیر بسزایی بر پیشبرد مساله و حل آن دارد.

————————————-

پیشنهاد:زن می تواند به هنگام ناراحتی برای اینکه مرد را با فریاد بلندش از خود دور نکرده و یا عصبانی نکند کمی راه رفته یا آب بنوشد.پیش از اینکه نزد همسرش برای مطرح کردن ناراحتی خود برود لحظات خوش و شاد بین یکدیگر را در ذهنش مرور کند تا کمی آرام تر شود.

عصبانیت زن در رابطه مشترک

|با به کارگیری این اصول در طی زمان بانوان می توانند شاهد محبت بیشتر همسرانشان به خود شوند و وابستگی به زن در مرد به مرور اتفاق میفتد زیرا مرد مسلما در اکثر روزها دلش برای شیرین زبانی و طرز صحبت همسرش با اجرای این اصول تنگ می شود.|

نقش “کلینیک روانشناسی روان آرام” در چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟

بانوان می توانند برای یادگیری اصولی تخصصی تر به کلینیک روان آرام مراجعه کرده و در طی جلسات مشاوره ازدواج یا مشاوره زوج درمانی روی شیوه های برقراری رابطه درست و اصولی و به خصوص تاثیرگذار کار کرده و با شیوایی کلامشان مرد را عاشق تر از پیش سازند.همچنین در طی این جلسات اصول صحیح و تخصصی  در سوال چگونه زن خوبی باشیم؟به طور کامل فرا گرفته می شود.

این افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک روان آرام تماس حاصل کنند.

آیا باید فن بیان قوی داشته باشیم تا از نظر شوهرمان جذاب دیده شویم؟

خیر لزوما نیاز به داشتن فن بیان قوی نیست.بانوان می توانند با به کار بردن اصولی که در محتوا ذکر شده روی طرز گفتار خود کار کرده و از نظر همسرشان جذاب تر دیده شوند.

اگر با این اصول نتیجه ای حاصل نشد چه کنیم؟

بهتر است بانوان برای دیدن نتایج این اصول صبر کنند اما اگر پس از مدتی همچنان تغییری در بهتر شدن رابطه و توجه و علاقه مرد به زن حاصل نشد پیشنهاد می کنیم بانوان از جلسات مشاوره ازدواج و زوج درمانی کلینیک روان آرام بهره مند شوند.تنها کافیست با کلینیک تماس حاصل کنند.

اگر همسرمان به ما وابسته نباشد یعنی ما را دوست ندارد؟

خیر اصلا اینطور نیست لذا شیوه ابراز علاقه بین یک زوج با زوجی دیگر متفاوت است و بهتر است زوجین در دادم مقایسه خود با دیگر زوجین نیفتاده و وابستگی را ملاک عشقی بی همتا تلقی نکنند.

4.5/5 - (165 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
مرضیه
8 ماه قبل

ایا ب پیام او دیر جواب بدیم ب ما وابسته میشود یا زود ب پیامش جواب بدیم وابسته میشود

شمیم
5 ماه قبل
پاسخ به  مرضیه

زود جواب بده

مرضیه
8 ماه قبل

چجوری کسی رو ک دوسش داریم و خیانت میکنه ب خود وابستش کنیم ک دیگه خیانت نکند

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره