به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

برخی بانوان پس از تلاش های مکرر جهت بهبود روابط عاطفی خود با همسرشان نیز در انتها با سوال چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ مواجه می شوند زیرا نمی دانند به چه نحو می توانند رابطه سردی که بینشان وجود دارد را از بین برده و بهتر سازند.

زمانی که مردان با بی توجهی خود سبب دل آزردگی همسر خود می شوند بانوان نیز به دنبال چرایی سردی و بی توجهی شوهرشان نسبت به خود می می گردند..اینکه چرا این مرد نسبت به زندگی مشترکشان بی میل و انگیزه است؟ چرا همسرشان به وی توجه نمی کند و انگار زنی غریبه می باشد؟

در ادامه به برخی از راهکارهای برخورد با بی توجهی شوهر اشاره می کنیم.

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

راهکارهای موثر بر برخورد با بی میلی شوهر

  • با همسر خود صحبت کنید
  • از محبت کلامی و فیزیکی استفاده نمایید
  • حل مسئله را با دعوا پیش نبرید
  • همدم روزهای سخت همسرتان باشید
  • غر زدن را کمتر کنید
  • برای همسرتان هدیه بگیرید
  • به نیازهای شوهر توجه کنید
  • و.‌‌.

1.صحبت کردن با همسر

بهتر است بانوان به هنگامی که با بی توجهی همسر خویش رو به رو می شوند شروع به صحبت با وی کنند..ارتباط برقرار کردن با همسری که ساکت تر است شاید بتواند او را به حرف زدن متقابل ترغیب کند.

در صورتی که مرد همچنان نسبت به حرف زدن درباره اتفاقات محل کار و..بی میل بود زن می تواند با صحبت درباره اینکه مرد چرا نسبت به وی بی توجه است به چرایی بی میلی شوهر نسبت به خود دست یابد.

حرف زدن می تواند کمک کند اگر مرد ناراحتی و دلخوری از زن دارد که سبب بی توجهی وی گشته است، این ناراحتی رفع گردیده و یا زن و شوهر برای حل آن اقدام نمایند.

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

2.محبت کلامی و فیزیکی

گاهی اوقات برخی مردان به سبب خستگی در طی روز پس از رسیدن به منزل، تا حدی خسته اند که نمی توانند توجهی به همسر خود داشته باشند، از این رو زن می تواند با بهره گیری از محبت کلامی و فیزیکی مثل در آغوش گرفتن و..از وی تشکر کرده و به او انرژی دوباره ای هدیه دهد زیرا طبیعتا مرد برای زندگی مشترکشان تا این حد تلاش می کند و نیاز است که زن با درک همسر خود به او محبت کرده و از وی بابت تلاش ها و زحماتش تشکر نماید.

بدین سبب به مرور بی توجهی مرد نسبت به زن کاهش می یابد زیرا دست می یابد زن، از وجود همسرش و تلاش های وی خوشحال است و قدردان او می باشد.

3.حل مسئله بدون دعوا

برخی زنان به سبب ناراحتی از بی توجهی همسرشان نسبت به خود، تا حدی عصبی می شوند که این پرخاشگری را به هنگام صحبت با همسرشان هم نشان می دهند.

این پرخاشگری ناشی از این است که زن می خواهد مشکل پیش آمده را حل کرده و علت بی توجهی شوهرش را جویا گردد در حالی که با بروز پرخاشگری، زن نه تنها به جواب مد نظر نرسیده بلکه سبب می گردد مرد هم شروع به دعوا و پرخاشگری کند و بی توجهی وی بیش از قبل گردد.

توصیه می گردد بانوان جهت جویا شدن درباره چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ ابتدا از مشاور روانشناس کمک گرفته و پس از راهنمایی های تخصصی وی به حل مسئله با همسر خود بپردازند.

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

4.همدمی برای همسر بودن

از آنجا که در طی زندگی آدمی با بالا و پایین های متعددی رو به رو می گردد، شنونده خوبی بودن بسیار می تواند نقش موثری در بهبود روابط عاطفی زوجین گردد به همین سبب جهت کاهش بی توجهی و بی میلی شوهر می توان با گوش فرا دادن به ناراحتی ها، غر زدن ها و به طور کل درد و دل های همسر، صمیمیت را در رابطه عاطفی افزایش داد.

همدلی و همدمی بسیار می تواند نقش موثری داشته باشد زیرا زمانی که زن خود را شریک غم های همسر خود دانسته و به او کمک کند تا ناراحتی ها، خستگی ها و دغدغه های زندگی اش کمتر از قبل شوند میزان بی توجهی شوهر به زن ممکن است کاهش یابد.

5.غر زدن کمتر

در راستای اشاره به اینکه چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ باید بیان نماییم متاسفانه برخی بانوان عادت کرده اند بی دلیل یا به دلایل و بهانه های متعدد به همسر خود در هر زمان غر می زنند فرضا غیبت می کنند، بدگویی می کنند و یا از همسر خود ایراد می گیرند..
این نیز سبب می گردد مرد نسبت به رابطه عاطفی خویش با زن احساس مطلوبی نداشته و رابطه سردی بین زن و مرد ایجاد گردد.

6.هدیه دادن به همسر

بانوان می توانند جهت بهبود روابط عاطفی شان جهت کاهش میزان بی توجهی و بی میلی شوهر نسبت به خود، همسر خود را سورپرایز نموده و به او هدیه دهند.

هدیه دادن جنسیت نداشته و زن و مرد نمی شناسد به همین سبب زن می تواند برای خوشحال نمودن همسر خویش به او هدیه دهد.

همچنین هدیه دادن همراه با صحبت کردن و احساسات درونی را بیان کردن می تواند تاثیرات بسیاری مطلوبی در برخورد با بی توجهی شوهر باشد.

بنابراین در پاسخ به چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ می توانیم بیان داریم بهتر است بانوان سعی نمایند صمیمیت بیشتری با همسر خود برقرار نموده و با بهبود روابط عاطفی شان این میزان بی توجهی را کاهش دهند.

در صورتی که بانوان نمی توانند به نتیجه مطلوبی دست یابند می توانند از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره مند گشته و به کاهش طلاق عاطفی بین خود و همسرشان بپردازند.

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

7.توجه به نیازهای شوهر

مردان هم به مانند زنان از نیازهایی برخوردار هستند که می خواهند در کنار همسرشان این نیاز ها ارضاء گردد.

بنابراین توصیه می گردد بانوان جهت پاسخ به سوال چگونه با بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ نیز به نیازهای عاطفی و جنسی همسر خود توجه داشته و با ابراز علاقه و محبت به ایشان و همچنین برقراری روابط جنسی نیازهای ایشان را تامین سازند.

در صورتی که نیازهای فردی اعم از توجه، عشق و.. در زندگی مشترک توسط یکدیگر تامین نگردد ممکن است سردی رابطه بیشتر شود و این نیز می تواند یکی از دلایلی باشد که مردان در رابطه عاطفی با همسر خود دچار سردی می شوند زیرا این نیازها توسط همسرشان تامین نمی گردد.

برخی علل بی توجهی شوهر به زن

جهت آگاهی بر اینکه چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟ نیاز است که به برخی از مهم ترین علل این بی توجهی اشاره نماییم..

عدم یا کاهش علاقه به زن

گاهی اوقات از آنجایی که مردان با علاقه و عشق به همسر خود زندگی مشترکشان را شروع می کنند در ادامه برقراری روابط نیز احساسات خود را به مرور به همسر خود از دست داده و یا نمی توانند به مانند قبل او را دوست داشته باشند…لذا به همین سبب تاکید می گردد پیش از ازدواج رسمی نیز زنان و مردان از میزان علاقه شان نسبت به هم مطمئن شده و با عشق یک طرفه نیز وارد رابطه نشوند.

زمانی که افراد با عشق یک طرفه وارد زندگی مشترک می شوند نمی توانند میزان عشقی که به همسر خود می دهند را متقابلا دریافت نمایند و این نیز سبب دلشکستگی و آزردگی خاطر ایشان می گردد.

چگونه با بی توجهی و بی میلی شوهر برخورد کنیم؟

عدم ارضای نیازهای عاطفی و جنسی در زندگی مشترک

متاسفانه برخی بانوان به نیازهای عاطفی و جنسی همسرشان توجه نمی کنند و به شوخی از آن رد می شوند در حالی که مردان نیز به مانند هر یک از بانوان نیاز به توجه همسر خویش دارند..زمانی که نیازهای عاطفی و جنسی مرد در زندگی زناشویی تامین نگردند و ارضاء نشوند مرد عصبی و کلافه شده و نمی تواند به خوبی زندگی مشترکشان را خصوصا در بحث ارتباط عاطفی اداره کند و به همین سبب سرد می شوند..

این در حالی است که مرد پیش از این تنها کسی بوده که نیازهای همسرش را ارضاء می کرده و از سوی همسرش ارضاء نمی شده است.

اختلافات مکرر و حل نشده

زمانی که بانوان به جای حل کردن مشکلات و اختلافات خود با همسر، دعوا و قهر کرده و از حرف زدن منطقی با شوهر اجتناب می ورزد مرد نیز نسبت به رابطه عاطفی سرد شده و نمی تواند به مانند قبل با همسر خود رفتار کند زیرا مدام با خود می گوید ممکن است چیزی بگویم و دعوا شود و..

نیاز است که بانوان به حل مسائل و اختلافات خود با همسر اهمیت بیشتری داده و تنها به نیازها و عواطف خویش در رابطه عاطفی توجه نکنند بلکه هم مرد و هم زن نیاز دارند که محبت و عشق را از شریک زندگی شان دریافت نمایندو.بدین جهت می توانند از مشاوره حل اختلاف بهره مند گردند.

و..

لذا بسیار مهم است که بانوان جهت بهبود روابط عاطفی شان با همسر نسبت به چرایی سردی رابطه و بی توجهی شوهرشان اقدام نموده و در صورت نیاز به مشاور روانشناس از جلسات مشاوره روانشناسی روان آرام بهره مند گردند.

این جلسات به بانوان کمک می کند پس از علت یابی و چرایی بی میلی شوهر از راهکارهای موثر بر بهبود روابط عاطفی نیز استفاده نموده و نیز بی توجهی همسرشان به مرور زمان کاهش یابد.

آیا می توان از جلسات مشاوره زوج درمانی به صورت مجازی بهره مند شد؟

بله علاوه بر جلسات حضوری افراد می توانند از این جلسات به صورت مجازی و آنلاین بهره مند گردند..تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

آیا می توان بی میلی مرد به زن را کاهش داد؟

اگر بانوان از جلسات مشاوره زوج درمانی یا حل اختلاف به خوبی بهره مند گشته و از راهنمایی های تخصصی دکتر روانشناس ماهر و مجرب بهره مند گردند می توان به نتایج موثری دست یافت البته در صورت همراهی زن و مرد با یکدیگر..

نشانه های بی میلی مرد به زن چیست؟

کم صحبت کردن با زن - کاهش میزان روابط جنسی - عدم توجه به نیازها و احساسات همسر - حضور فیزیکی کمرنگ مرد - حساسیت های کمتر نسبت به زن - کاهش میزان ابراز احساسات کلامی و فیزیکی و..

4.4/5 - (92 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
گرد بودن زمینو باور کردم .
28 روز قبل

متاسفم برای شما که فقط فکر میکنید زنها باید کوتاه بیایند من هرکاری شوهرم میگه رو انجام میدم از من یه پرنده تو قفس ساخته روز به روز خشنتر بی ادب تر باهام رفتار میکنه تازگیها یجوری باهام حرف میزنه که همش دلم میخواد یه بلایی سر خودم بیارم واقعا دیگه کشش این همه سختی و تحقیر شدنو ندارم . به همه ی نیازهای من جواب رد میده .

مریم زیوری
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر.همسر من چند ماه است که بی محلی های شدید و قهر های طولانی مدت داره به طوری که چهار ماه قهر کردم به تازگی برگشتم اما وضع همانطور که بود هست اصلا رفتار خودشو بهبود نمیکند

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره