به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
وابسته کردن مرد به خود

وابسته کردن مرد به خود

وابسته کردن مرد به خود یکی از چالش هایی است که برای خانم های متاهل و یا خانم هایی که در یک رابطه احساسی جدی هستند پیش می آید. همه خانم ها دوست دارند که همسرشان فقط به آنها فکر کند و تمام تمرکزش بر روی رابطه با آنها باشد. به همین دلیل به دنبال راه مناسبی برای وابسته کردن مرد به خود می گردند تا از این راه بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.اما سوالی که در چنین مواقعی پیش می آید این است که برای وابسته کردن شوهر باید چه کارهایی را انجام دهند؟ آقایان چه رفتارهایی را می پسندند و کدام رفتارهای خانم ها باعث می شود تا حس وابستگی در شوهرشان تقویت شود؟ چه راهکارهای مناسبی برای این موضوع وجود دارد؟در این مقاله سعی شده است به چند تکنیک کاربردی برای وابسته کردن مرد به خود اشاره شود:

 

برای وابسته کردن مرد به خود باید چه کارهایی انجام داد؟

یکی از اصل های مهمی که در هر رابطه ازدواج باید وجود داشته باشد این است که زن و مرد باید عاشق یکدیگر باشند تا بتوانند زندگی خوبی داشته باشند. یکی از اتفاقاتی که به دنبال عشق به وجود می آید وابستگی زن به مرد و در مقابل وابستگی مرد به زن است. اما گاهی اتفاق می افتد که پس از ازدواج و به دلیل اتفاقات متفاوتی که رخ می دهد، خانم ها احساس می کند که همسرشان کمتر از گذشته به آنها وابسته است.

این وابسته نبودن ممکن است باعث سرخوردگی و حتی گاهی افسردگی خانم ها می شود. حقیقتی که وجود دارد این است که زن و مرد در زندگی مشترک باید پشتیبان همدیگر باشند و همدیگر را از نظر عاطفی تامین کنند. توجه کردن و وابسته بودن یکی از جنبه های مهم این توجه عاطفی است که هر دو طرف باید رعایت کنند.

در ادامه چند راهکار برای وابسته کردن مرد به خود ارائه شده است:

 

1- به حرف های همسرتان گوش کنید

یکی از نیازهای مهم روانی که هر فردی در زندگی اش دارد، نیاز به درک شدن است. همه انسان ها دوست دارند که دیگران به حرف هایشان گوش دهند و برای صحبت هایی که می کنند ارزش قائل شوند. این موضوع تاثیر بسیار مهمی در اعتماد به نفس افراد دارد و باعث می شود که اشخاص مختلف بتوانند با شرایطی که برایشان پیش می آید مقابله کنند.

یکی از راهکارهایی که به خانم ها برای وابسته کردن شوهرشان پیشنهاد می شود این است که به حرف های او گوش کنند. البته این گوش کردن نباید صرفا به این دلیل باشد که بتوانند جواب دیگری به او بدهند بلکه باید به این دلیل به همسرشان گوش کنند که همسرشان فرصت کند در مورد مسائل و مشکلاتی که دارد صحبت کند. این کار به او کمک می کند تا اعتمادش بیشتر شود و به همسرش وابسته شود. هم چنین این کار باعث نزدیک شدن زن و مرد از نظر عاطفی به همدیگر می شود و زندگی شان را به طور کلی دگرگون خواهد کرد. (How To Make Him Think of You And Only You)

وابسته کردن مرد به خود

2- در جر و بحث ها منطقی باشید

یکی از کارهایی که خانم ها باید برای وابسته کردن همسرشان به خودشان انجام دهند این است که نباید اجازه دهند در شرایط حساس کنترل شرایط از دست شان خارج شود. بسیاری از روابطی که از هم می پاشد و از بین می رود به علت دعواهای کوچکی است که به مرور بزرگ شده اند.

پیشنهاد می کنم در این مورد حتما مقاله مشاوره اختلاف زن و شوهر را مطالعه کنید.

این دعواها و اختلاف نظرها اگر حل نشده باقی بمانند باعث از بین رفتن صمیمت و اعتماد در بین زن و مرد می شوند. بنابراین برای وابسته کردن مرد به خود باید بتوانید مشکلات و اختلاف نظر هایی که در زندگی تان پیش می آید را مدیریت کنید. اختلاف ها نباید نادیده گرفته شوند زیرا اگر برای درازمدت باقی بمانند، باعث بد شدن شرایط زندگی شوند.

یکی از توصیه هایی که به زوج ها می شود این است که برای حل و فصل کردن مشکلات شان به مشاور خانواده مراجعه کنند تا با کمک توصیه های مشاور بتوانند مشکلات زندگی شان را حل کنند.

 

3- به اعتقادات همسرتان احترام بگذارید

هر کسی در زندگی اش اعتقادات و وابستگی های متفاوتی دارد. این اعتقادات ممکن است ریشه های مذهبی و فرهنگی و خانوادگی داشته باشند. اگر فردی متوجه شود که شریک زندگی اش نسبت به اعتقاداتی که دارد بی اعتنا است و یا احترامی برای موضوعاتی که برای او اهمیت دارد، قائل نیست، به مرور زمان اعتمادش را به همسرش از دست می دهد.

همه انسان ها دوست دارند با افرادی در ارتباط باشند که از نظر فکری و اعتقادی، اعتقاداتی شبیه خودشان داشته باشند. این موضوع یک اصل بسیار مهم برای وابسته کردن مرد به خود در زندگی مشترک است. مردی که متوجه می شود که همسرش برای مسائلی که در نظرش مهم است اهمیت قائل نیست از همسرش فاصله می گیرد. این فاصله گرفتن موجب می شود تا زن و مرد نتوانند دیگر مثل گذشته بهم اعتماد کنند و وابستگی شان بهم کمرنگ می شود.

پیشنهاد می کنم در این مورد حتما مقاله بی توجهی زن به مرد را مطالعه کنید.

 

4- در زندگی هیجان داشته باشید

یکی از مواردی که باعث می شود مردان در زندگی شان احساس خوشحالی و راحتی کنند این است که زندگی شان سرشار از هیجان و نوآوری باشد. در شرایطی که زندگی کسل کننده باشد و هر روز مثل روز قبل باشد، مردان به دنبال تجربه های هیجان انگیز دیگری می گردند تا از طریق آن تجربه ها نیاز خودشان به هیجان را ارضا کنند.

در چنین شرایطی پیشنهادی که به خانم ها برای وابسته کردن مرد به خود می شود این است که سعی کنند کارهایی انجام دهند که زندگی شان را سرشار از شور و نشاط کند و بتوانند در کنار همدیگر شاد باشند. کارهای خلاف عادی که خانم ها انجام می دهند کمک می کند تا زندگی از حالت کسل کننده قبلی اش خارج شود و همسرشان بتواند احساس راحتی و هیجان کافی را در زندگی داشته باشد.

پیشنهاد انجام بازی و یا تفریح هایی که قبلا انجام نشده است می تواند یک کار بسیار متناسب برای وابسته کردن مرد به خود باشد. معمولا آقایان از بازی های فکری و هیجان انگیز استقبال می کنند. این استقبال باعث می شود تا احساس صمیمیت بیشتری نسبت به همسرشان داشته باشند. هر قدر این احساس صمیمیت بیشتر شود و زندگی هیجان انگیز تر باشد، مردان نیاز کمتری به تجربه هیجان در خارج از منزل دارند و بنابراین وابسته‌تر می شوند.

 

نتیجه گیری:

وابسته کردن مردان یک موضوع بسیار مهم برای خانم هایی است که ازدواج کرده اند. اگر زن و مردی بهم وابسته نباشند نمی توانند شرایط زندگی خوبی داشته باشند و حتی اگر به صورت ظاهری بهم نزدیک باشند اما در باطن از همدیگر فاصله دارند و بنابراین نمی توانند با همدیگر ارتباط مناسبی داشته باشند.

راهکارهای متفاوتی وجود دارد که باعث وابسته کردن مرد به خود می شود. اما نکته ای که ضروری است این است که خانم ها باید بدانند که همسرشان زمانی بیش از گذشته به آنها اعتماد خواهد کرد که در فضای خانه صمیمت را احساس کند و بتواند بدون این که نیازی به هیجان های جانبی داشته باشد، در خانه به شریک زندگی اش اعتماد کند.

 

منابع:

relationshipheadquarters.com

www.chocolate4soul.com

برای وابسته کردن مردان باید چه کار کرد؟

راه های مختلفی برای وابسته کردن مردان وجود دارد. برای این که همسرتان وابسته شود باید بتوانید در او احساس امنیت ایجاد کنید.

چرا همسرم وابسته نمی شود؟

اشتباهی که بسیاری از خانم ها انجام می دهند این است که برای وابسته کردن همسرشان سعی می کنند از روش های ظاهری استفاده کنند در صورتی که عوامل روانی تاثیر زیادی دارد.

برای وابسته تر شدن همسرم چه کنم؟

معمولا آقایان به خانم هایی که زندگی هیجان انگیزتری دارند علاقه مند هستند بنابراین این موضوع می تواند یک راهکار مناسب باشد.

4.6/5 - (471 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره