به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟

یکی از مهمترین سوال هایی که برای خانم ها در اواسط ازدواج پیش می آید این است که چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟ یا اینکه چیکار کنم شوهرم دست از خیانت برداره؟ علت اصلی اینکه همسرتان به شما خیانت می کند این نیست که شما را دوست ندارد. تنا به دلیل این است که شاید از زندگی مشترک خسته شده و نیاز به تنوع بیشتری برای رابطه جنسی و یا تنوع طلبی دارد.

البته در بیشتر مواقع زوجین یکدیگر را دوست دارند اما تنها مشکلشان درک نکردن و نفهمیدن حرف یکدیگر است. در این مقاله به بررسی چیکار کنم شوهرم بهت خیانت نکنه و اینکه چیکار کنم شوهرم از خیانت دست برداره می پردازیم.

در ادامه به 10 علت و روش اینکه چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه می پردازیم:

رابطه جنسی:

رابطه جنسی بهترین روش برای ابراز علاقه شما به همسرتان می باشد. رابطه جنسی نشان دهنده میزان عشق شما به همسرتان و برعکس می باشد. یکی از بهترین راهکار ها برای اینکه چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه ؟ رابطه جنسی می باشد.

اگر می خواهید که همسر شما به شما خیانت نکند بهترین راهکار غز نزدن و نق نزدن به همسر خود می باشد که البته این غر شدن در بین زنان بیشتر مشاهده شده است.

بعضی از مواقع شاهد این موضوع هستید که همسرتان با خستگی از سر کار بازک=گشته سات و جوراب های کثیف خود را به گوشه ای می اندازه و شما را کلافه می کند اما شما باید صبر و تحمل بسیاری داشته باشید و از او گله نکنید. اگر شما عادت به غر زدن داشته باشید احتمالا وقتی این موضوع را مشاهده می کنید شروع به غر زدن می کنید.

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه

به همسرتان بگویید به او اعتماد دارید:

اینکه به همسر خود بگویید که به او اطمینان دارید بهتری کار و سریع ترین روش برای خیانت نکردن او به شماست. سپس در موقعیت های متفاوت یان موضوع را به او نشان دهید که لیاقت اعتماد کردن به او را دارید.

در چنین شرایطی همسر شما به خود اجازه خیانت را نمی دهد زیرا حس شما برای او ارزش زیادی پیدا کرده است و قطعا به دنبال خراب کردن ان نمی رود.

یکی از روش های جلوگیری از چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟ اعتماد سازی متقابل می باشد.

قدران یکدیگر باشید:

گاهی اوقات وقتی مدت زمانی از شروع زندگی مشترک می‌گذردانگار ان شور و اشتیاق گذشته را ندارید. در واقع طبیعی سات که با گذر زمان و شناخت دیگر و مشکلات زندگی ان شور و احوال گذشته را نداشته باشید. اما بهتر است قدران یکدیگر باشید تا مشکلات شما به راحتی حل شوند.

ممکن سات روز هایی بگذرد و شما فراموش کنید که باید قدران همسرتان و زندگی خود باشید و با گفتن یک جمله محبت آمیز و یا هدیه ای کوچک می توانید این مبحث را به او یاراوری کنید. اجازه ندهید که مشکلات زندگی باعث فاصله افتادن بین شما و همسرتان شود.

یکی دیگر از راهکار ها برای چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟ قدردان بودن است.

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه

عاقبت خیانت کردن را بگویید:

خیانت همسر قطعا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت بهتر است در یک شرایط مناسب و به دور از خشونت این موضوع را به همسر خود یاداوری کنید. قطعا بخشش خیانت کار بزرگی است.

بهترین کار این است که اگر احساس کردید همسرتان به شما خیانت می کند ابتدا با او صحبت کنید و یا طلاق بگیرید و سپس به دنبال زندگی خود بروید.

با همسر خود صحبت کنید و به او بگویید که اگر روزی امد که دیگر قلب و دل او با شما همراه نبود حتما این موضوع را با شما درمان بگذارد و سپس به دبنال فرد دیگری باشد.. بنابراین برای جلوگیری از خیانت زن و یا مرد در مورد خیانت و عواثب ان صحبت کنید و به یاداوری کنید که در صورت خیانت دیگر راه بازگشتی وجود ندارد.

 

4.5/5 - (89 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره