به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم

شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم

شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم باید چیکار کنم؟

از نظر شما می توان خیانت را بخشید؟ یکی از سوالاتی که اکثر افراد از خود می پرسند این است که ( شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم باید چیکار کنم؟)

اگر به تازگی متوجه خیانت همسر خود شدید و می خواهید به دنبال راهی برای فراموش کردن آن هستید؟ در این مقاله چندین راهکار برای شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم ، برای شما قرار دادیم تا بهترین راه را انتخاب نمایید.

از زمانی که بستر فضای مجازی و این نوع از فضای مجازی سبب می شود تا راه ارتباط بین افراد بیشتر شود از همین رو ممکن است باعث ایجاد ارتباط بین زن ها و شوهر ها با افراد دیگر شود به همین دلیل امکان خیانت از طریق فضای مجازی بیشتر شده است. بهتر است در صورتی که به همسر خود اطمینان ندارید فضای مجازی را برای او محدود کنید.

  • طوری رفتار نکنید که انگار اتفاق خاصی نیفتاده:

برخی زا افراد به دلیل غروری که دارند تصمیم می گیرند تا مشکل خود را با همسر خود مطرح نکنند. در این شرایط بدترین تصمیم می تواند این گزینه باشد. شما حق دارید تا همسرتان را سرزنش کنید و احساسات خود را به کمک گریه و خشم و غضب بروز دهید. بساری از افارد احساس خود را درون خود مخفی می کنند و به شوهر خود بروز نمی دهند از همین رو باعث ایجاد بیماری درون افراد می شود.

اولین گام برای بخشیدن و فراموش کردن خیانت رهایی درونی خودتان و کنار آمدن با این مسئله است.

شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم

  • در مورد علت خیانت همسرتان صحبت کنید:

بهترین کار زمانی که از خیانت همسر خود مطلع می شوید، صحبت با اوست.یکی از سوال هایی که برای شما پیش می آید این است که شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم باید چیکار کنم؟ بهتر است با هم کلام شدن و جویا شدن علت خیانت، خودتان را ارام تر کنید. البته بهتر است این گفت و گو زمانی باشد که چند روز از فاش شدن خیانت همسرتان می‌گذرد تا هر دو شرایط روحی بهتری داشته باشید. ممکن است همسرتان دلایل زیادی از جمله کم شدن و کمرنگ شدن رابطه جنسی و عاطفی را برای شما بیاورد بهتر است اعصاب خود را کنترل کنید .

در صورتی که قصد دارید زندگی خودرا دوباره شروع کنید بهتر سات دلایل همسر خود را گوش کنید شاید بعضی از ان ها منطقی بنظر بیایند و به دنبال راهی برای بهبود زندگی خود باشید.

  • همسرتان را ببخشید اما از خیانت چشم پوشی نکنید

بخشیدن کسی که به شما خیانت کرده است قطعا کار اسانی نخواهد بود اما پیش از فکر کردن به چنین مسئله یا باید بدانید که با بخشیدن همسرتان لطف بزرگی در حق خود می کنید.ابتدایی ترین کار برای شروع زندگی دوباره این است که یخانت همسر خود را ببخشید. در ادامه می توانید به روانشناس هایی مراجعه کنید تا به شما برای فراموشی کمک کند.بهتر است این جمله را با خود تکرار نکنید ( شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم)

  • با یکدیگر صادق باشید:

یکی از بهترین جواب ها برای ( شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم چیکار کنم؟) صادق بودن با یکدیگر است. زمانی که در این شرایط حساس و بحرانی قرار دارید، باید با یکدیگر صادق باشید. تمامی احساسات و عواطف خود را با یکدیگر بازگو کنید. بهتر است متوجه شوید که همسر شما از کاری که انجام داده است پشیمان شده یا خیر.

  • زندگیتان را از نو بسازید:

خیانت مانند یک بمب است که بنیان اعتماد و عشق شما را از بین می‌برد. قطعا اسیب های خیانت تا مدت ها بر روی دوش شما و همسرتان می ماند و تا مدت ها در زهن شما باقی می ماند بهتری کار در این دوره این است که شما بر روی نواقصی که فکر می کنید دارید کار کنید تا به مرور زمان رابطه عاشقانه شما به شکل قبل بازگردد.

اگر متوجه شدید که همسرتان از کاری که انجام داده است پشیمان است بهتر است به او یک فرصت دوباره برای زندگی مشترک بدهید و زندگی خودتان را از نو بسازید.

شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم

  • رابطه جنسیتان را قطع نکنید

به طور معمول بعد از خیانت نیاز جنسی زوجین به شدت تحریک می‌شود. زماین که همسر شما به شما خیانت می کند قطعا به دبنال راهی بریا بازگرداندن شماست و از شما درخواست رابطه جنسی می کند. یکی از بهترین کار ها پس از بخشیدن همسر خود شروع ارتباط با اوست به شما پیشنهاد می کنیم رابطه جنسی را قطع نکنید.

فرصتی به خودتان و دوباره به همسرتان بدهید و زندگی را دوباره اغاز کنید.

  • به مشاوره پناه ببرید:

بهترین گزینه برای سوال ( شوهرم بهم خیانت کرده نمیتونم فراموش کنم چیکار کنم؟) مطرح کردن مشکلتان با مشاوره می باشد. مرکز مشاوره روان آرام بهترین متخصصین را در زمینه خیانت در اختیار شما قرار می دهند . می توانید با بازگو نمودن مشکل خود، از عذاب و رنجی که می کشید رها شوید و بهترین گزینه را بیابید.

4.8/5 - (71 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره