به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

زمانی که رابطه جنسی بین زوجین به خوبی پیش برود در واقع کیفیت این رابطه برای زوجین رضایت بخش باشد می توان شاهد رابطه عاطفی بسیار خوبی بین زوجین بود.
لذا مهم است که به بهبود رابطه جنسی اهمیت زیادی داد.

برخی تصور می کنند رابطه جنسی تاثیر زیادی بر روی رابطه عاطفی شان ندارد ولیکن هر چه کیفیت رابطه جنسی بین زوجین بهتر باشد میزان روابط عاشقانه و عاطفی بین زوجین بهبود می یابد.

در راستای پاسخ به سوال چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟ باید بیان داریم از روش های متعددی می توان برای تقویت قوای جنسی استفاده نمود که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

راه های افزایش و تقویت قوای جنسی چیست؟

در این بخش قصد داریم به برخی راه ها که سبب تقویت قوای جنسی در افراد می گردد اشاره کنیم..

همانطور که بیان نمودیم هر چه کیفیت رابطه جنسی بین زوجین بالا باشد رابطه عاطفی شان هم از آن تاثیر می گیرد.. فرضا اگر مرد یا زن از رابطه جنسی خود با همسرش رضایت کافی را نداشته باشد این نارضایتی را ممکن است با پرخاشگری..بهانه گیری و..نشان دهد.

بنابراین مهم است که زوجین به کیفیت رابطه جنسی شان نیز اهمیت دهند و جویای پاسخ به سوال چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟ باشند.

12 روش موثر بر تقویت قوای جنسی

  • ورزش کردن
  • برقراری صمیمیت بیشتر با همسر
  • خواب کافی
  • افزایش رابطه فیزیکی
  • بهره مندی از تخصص سکس تراپ یا مشاوره جنسی
  • اهمیت به خود و خود دوستی در زندگی مشترک
  • حل اختلافات بدون بحث و دعوا
  • صحبت درباره رابطه جنسی خود
  • مصرف  میوه و سبزیجات
  • کاهش میزان استرس  فردی
  • اهمیت و توجه به نیازها.عواطف و خواسته ها
  • از تماشای فیلم های پورن پرهیز کنید

1.ورزش کردن

ورزش کردن می تواند تاثیر مطلوبی بر اعتماد به نفس و نوع تصور فرد از خود داشته باشد بنابراین زمانی که زوجین ورزش کرده و رژیم غذایی مناسبی داشته باشند و از  فرم بدن خود رضایت داشته باشند می توانند با لذت بیشتری به برقراری رابطه جنسی بپردازند.

از طرفی ورزش کردن می تواند سبب نشاط بیشتر زوجین شده و این نشاط و حال خوب بر کیفیت رابطه جنسی زوجین تاثیر مطلوبی می گذارد. به مراتب هر چه زوجین با بهره گیری ورزش ها و برنامه های ورزشی انحصاری نیز به تحرک بپردازند و به صورت اصولی ورزش کنند قوای جنسی شان به مراتب بیشتر می گردد.

2.برقراری صمیمیت بیشتر با همسر

زمانی که زوجین با یکدیگر رابطه صمیمی خوبی دارند می توانند احساسات مطلوب بیشتری را در رابطه شان تجربه نمایند و این نیز می تواند رابطه مستقیمی با کیفیت رابطه جنسی داشته باشند بنابراین بهتر است زوجین به بیشتر شدن صمیمیت بینشان توجه زیادی داشته باشند.

مثلا بازی های مورد علاقه یکدیگر را شناخته و با یکدیگر در وقت های آزاد به سرگرمی ها و بازی هایی که دوست دارند بپردازند.

اگر هر دو به  خرید کردن علاقه دارند هر دو در بازه های زمانی خاصی برای این مسئله وقت بگذارند و..                                مثلا مرد از دستپخت همسرش تعریف کرده و زن از تلاش های مرد برای زن و زندگی مشترکشان تشکر کنند و..از ظاهر هم تعریف کرده و..

بنابراین زمانی که زوجین بتوانند صمیمیت بیشتری با یکدیگر داشته باشند می توانند یکی از پاسخ های سوال چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟ را دریابند.

3.خواب کافی

زمانی که زوجین خواب کافی داشته باشند می توانند احساسات بهتری را تجربه کنند زیرا بدن و مغزشان به خوبی استراحت کرده و انرژی بیشتری را می توانند برای همسر و رابطه شان صرف کنند.

اگر زوجین خواب کافی نداشته باشند دچار خستگی زیادی بوده و این به صورت مکرر بر میزان و کیفیت رابطه جنسی نیز تاثیر بسیاری می گذارد و کارکرد جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

4.افزایش رابطه فیزیکی

بسیار خوب است که زوجین رابطه فیزیکی زیادی با یکدیگر داشته باشند فرضا یکدیگر را در طی روز در آغوش گرفته و یا یکدیگر را ببوسند..

همچنین در حین برقراری رابطه جنسی نیز خوب است که از بوسه و آغوش جهت بهبود کیفیت رابطه جنسی شان نیز استفاده نمایند این کار علاوه بر تحریک پذیری بیشتر نیز سبب می گردد عشق و کشش جنسی زوجین نسبت به یکدیگر بیشتر شود.

5.بهره مندی از تخصص سکس تراپ

جلسات مشاوره جنسی بسیار می تواند در افزایش قوای جنسی مردان تاثیرگذار باشد.سکس تراپ نیز به صورت تخصصی به مردان با ارائه راهکارهای موثر نیز این امکان را می دهد که قوای جنسی خود را افزایش دهند..

در جلسات مشاوره و درمان نیز از راهکارها و تمرینات تخصصی بهره گرفته می شود که به مردان و حتی زنان کمک می کند در پیشروی و برقراری رابطه جنسی شان نقش موثرتر و عملکرد بهتری داشته باشند.

لذا ممکن است گاهی زوجین برای تقویت قوای جنسی شان علاوه بر جلسات مشاوره نیازمند مصرف دارو باشند که این نیز توسط دکتر سکس تراپ و یا پزشک تشخیص داده می شود.

مهم است که زوجین جهت مصرف دارو حتما از درمانگرشان نیز مشورت بگیرند.

6.خود دوستی

اگر زوجین نتوانند خودشان را دوست داشته باشند نمی توانند آنطور که باید به یکدیگر عشق بورزند.

اینکه چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟ نیز می تواند تا حدی به این مسأله وابسته باشد که آیا فرد همسرش را دوست دارد؟ و آیا اگر پاسخ مثبت است میزان علاقه و خود دوستی اش چقدر است؟

زمانی که زوجین خودشان را دوست داشته باشند به نیازها و احساسات خود اهمیت می دهند و این نیز سبب احساس بهتر در وی می گردد..

این احساس به مراتب سبب صمیمیت بیشتر شخص با همسرش شده و علاوه بر بهبود کیفیت روابط عاطفی نیز رابطه جنسی ایشان بهتر می گردد.

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

7.مهارت حل اختلاف

شاید این سوال پیش آید که مهارت حل اختلاف چه تاثیری بر افزایش قوای جنسی دارد؟

جالب توجه است هر چه زوجین بتوانند حین اختلافات منطقی تر رفتار نمایند و هیجانات خود را اعم از خشم و عصبانیت کنترل کنند می توانند احساس امنیت بیشتری در کنار یکدیگر داشته باشند و این احساس امنیت تاثیر فوق العاده زیادی بر کیفیت رابطه جنسی می گذارد.

اینکه زوجین مهارت حل مسأله را فرا گیرند و در موقعیت هایی که با یکدیگر دچار اختلاف می شوند به جای دعوا و بحث با گفتگو به حل مشکل بپردازند نیز می تواند در بهبود رابطه جنسی زوجین موثر باشد.

بدین سبب قوای جنسی زن و مرد با آرامش بیشتری که در زندگی مشترکشان دارند بیشتر و بیشتر می گردد.

8.صحبت از رابطه جنسی

اینکه زوجین بتوانند از تمایلات خود در حین رابطه سکس با یکدیگر حرف بزنند قوای جنسی شان بیشتر شده و با لذت بیشتری به عشق بازی می پردازند.

9.مصرف میوه و سبزیجات

داشتن رژیم غذایی مناسب نیز بسیار می تواند در تحریک پذیری زوجین و افزایش و تقویت قوای جنسی شان به یکدیگر تأثیرگذار باشد فرضا مصرف موز نیز می تواند فشار خون را کاهش داده و قوای جنسی و عملکرد زوجین در برقراری رابطه جنسی را تقویت و بهبود ببخشد.

بنابراین توصیه می گردد با بهره‌مندی از جلسات مشاوره روانشناسی جهت بهبود کیفیت رابطه جنسی نیز از رژیم غذایی مناسبی بهره گرفته شود.

چگونه قوای جنسیمان را تقویت کنیم؟

10.کاهش استرس

هر چه زوجین دارای استرس بیشتری باشند تمرکزشان به کیفیت رابطه جنسی نیز کمتر می گردد چرا که پیش، حین و پس از برقراری سکس نیز مدام به دلایل متعدد دچار استرس می شوند.

فرضا استرس از عدم ظاهر مطلوب خویش به هنگام سکس، ترس از درد دخول در زن و..مهم است که زوجین در صورت داشتن اضطراب از متخصص و مشاور کمک گیرند زیرا استرس در هر میزان سطحی اگر غیر قابل کنترل باشد می تواند تاثیر منفی در زندگی داشته باشد.

11.اهمیت به نیازهای یکدیگر

هر چه زوجین به خواسته ها و احساسات یکدیگر توجه کنند و به یکدیگر احترام بگذارند حال دلشان خوب بوده و رابطه صمیمی تری با یکدیگر خواهند داشت.

چرا که شناخت زوجین از هم بیشتر می گردد و این نیز تمایل زوجین به عشق ورزی و سکس را با یکدیگر افزایش می دهد.

12.پرهیز از تماشای فیلم پورن

تماشای اینگونه فیلم ها و تصاویر سکسی نیز نه تنها در افزایش و تقویت قوای جنسی تاثیر ندارد بلکه روان زوجین را هم بهم می ریزد چرا که ممکن است هر یک از زوجین به نحوی خود را با فیلم ها و تصاویر مقایسه کند..

این مقایسه می تواند سبب بروز خلل در برقراری رابطه جنسی و حتی عدم کشش جنسی گردد.

به طور کل مهم است که زوجین مهارت های عشق ورزی را به خوبی و به صورت تخصصی فرا گیرند که بدین جهت می توان از جلسات مشاوره جنسی کلینیک روانشناسی روان آرام بهره گرفت.

آیا بهره مندی از جلسات مشاوره جنسی می تواند در تقویت قوای جنسی موثر باشد؟

بله علاوه بر سایر مواردی که در محتوا ذکر گردید نیاز است بیان داریم با بهره مندی از راهنمایی های اصولی روانشناس می توان رابطه جنسی را بسیار بهبود بخشیده و قوای جنسی را تقویت نمود..
جهت بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی تنها می توان با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

آیا مشاوره جنسی و زناشویی به صورت آنلاین برگزار می گردد؟

بله زوجین می توانند علاوه بر جلسات حضوری از جلسات آنلاین مشاوره کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند گردند.

آیا جلسات مشاوره روانشناسی موثر هستند؟

بله در صورتی که به روانشناسی مجرب مراجعه نموده و همکاری های لازم را جهت بهبود رابطه جنسی داشت می توان به نتایج مطلوبی رسید که این نیز وابسته به مهارت های اصولی ای است که از سوی روانشناس ارائه شده و همچنین تلاش های زوجین جهت تمرین کردن هر یک از این مهارت ها..

4.5/5 - (81 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره