به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند

هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند

برای پی بردن به هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند، باید به زبان عشق و روحیات و شخصیت آن‌ها توجه کرد اما روانشناسان بر اساس تجارب و تخصصشان در مورد هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند به یک سری اتفاق رسیده‌اند که در ادامه به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

نشانه دوست داشتن در مردان

پرسش هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند معمولا در گمراهی‌ها و دودلی‌های اوایل رابطه یا حتی قبل از شکل گرفتن رابطه به دهن افراد می‌رسد. برخی افراد در این هنگام نشانه‌هایی را که از شخص مورد نظرشان دیده‌اند با اطرافیان و دوستانشان مطرح می‌کنند تا نسب به برداشتشان اطمینان حاصل کنند برخی هم به روانشناس مراجعه می‌کنند یا صبر می‌کنند تا ابراز علاقه‌ی مستقیم از شخص مقابل بگیرند. قبل از بررسی هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند لازم است تعریف نشانه‌های دوست داشتن مردان را بدانید.

می توانید برای اینکه از نشانه های مردی که واقعا شما را بخواهد، بهتر و با دید منطقی و هیجانی متعادلی اطلاع یابید، در جلسات مشاوره رابطه عاطفی شرکت کنید زیرا این جلسات کمک می کنند بیاموزید هر یک از افراد با توجه به نوع شخصیتی که دارند به چه نحو احساسات خود را ابراز می کنند.

نشانه‌های دوست داشتن در مردان چیست؟ رفتارهایی که از حس دوست داشتن مرد سرچشمه می‌گیرد نشانه‌ی دوست داشتن در مردان است که درباره تمام افراد یکسان نیست و بستگی به شخصیت، روحیات، موقعیت و شدت علاقه دارد.

هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند چیست؟

هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند چیست؟

انسان‌ها برای اینکه جرئت یا اعتماد بنفس ابراز علاقه یا مطرح کردن پیشنهاد آشنایی و ازدواج را داشته باشند احتیاج دارند تا حدودی نسبت به احساس شخص مورد نظرشان دلگرم و مطمئن باشند و برای این کار به بررسی هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند، می‌گردند. واضح است که نشانه‌های عشق و علاقه همچنین شیوه‌ی ابرازشان در اشخاص مختلف و موقعیت‌های مختلف با هم فرق دارد. این به این معنا نیست که احساس شخص مورد نظر برای شما گنگ خواهد ماند بلکه با بررسی نشانه‌هایی که در ادامه عنوان می‌شود می‌توانید به علاقه او پی ببرید:

از خودش مایه می‌گذارد

اولین نشانه از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند، از خودگذشتگی، فداکاری یا مایه گذاشتن است؛ در واقع شما رفتارهایی را از این شخص خواهید دید که درآنها بدون در نظر گرفتن سود زیان خود به سود شما عمل می‌کند. این رفتار می‌تواند به اقسام مختلفی همچون دادن نوبت خودش به شما، قرض دادن پولی که احتمالا خودش به آن احتیاج پیدا کند، برای به سرانجام رسیدن کاری که مربوط به شماست یا بیشتر سودش برای شماست از خودش مایه می‌گذارد و هر رفتار دیگری که بویی از فداکاری در آن به مشام برسد می‌تواند نشانه دوست داشتن در مردان باشد.

البته برای دوران بعد از ازدواج فداکاری که جز هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند، کمی متفاوت تر خودش را نشان می‌دهد برای مثال زن و شوهری قادر به فرزندآوری نیستند و درمان‌های مختلفی که در این زمینه وجود داشته‌اند نیز به نتیجه نرسیده است در این هنگام مرد می‌تواند به ازدواج پایان دهد اما به خاطر علاقه بسیاری که به همسرش دارد از علاقه‌اش نسبت به فرزند و احساس پدری کوتاه می‌آید و به زندگی بدون فرزند ادامه می‌دهد.
شنونده‌ خوب و مشتاق هم صحبتی با شما

شنونده‌ خوب و مشتاق هم صحبتی با شما

با توجه به مطالعات و نظر روانشناسان زنان در مکالماتشان شنودنده‌های بهتری هستند از این نکته می‌توان این گونه برداشت نمود که اگر مردی شنونده‌ی خوبی است برای شما، این نشانه‌ی علاقه و کشش او نسبت به شماست.شنونده‌ی خوبی بودن، در هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند به این صورت است که به شما فرصت می‌دهد تا تمام حرف‌هایی که لازم است یا دوست دارید شنیده شود را بزنید و در این مورد صبورانه عمل می‌کند همچنین برای ادامه پیدا کردن صحبت های شما پیگیری و سوالاتی مطرح می‌کند.

از این که به نقاط ضعف او پی ببرید ترسی ندارد

متاسفانه افکاری سنتی همیشه مردان را موجوداتی قوی، قدرتمند و شکست ناپذیر می‌داند و همین تفکر باعث می‌شود نقاظ ضعف مردان را نپذیریم همچنین مردان نیز از پی بردن دیگران به نقاط ضعفشان بحراسند.

اما هنگامی که کردی از نشان دادن احساسات واقعی و ضعیف بودن در مقابل شما حراسی نداشته باشد و به دنبال قدرت‌نمایی در ارتباطش با شما نباشد می‌تواند یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند باشد.

بیشتر تمرکز او روی شخصیت شماست نه ظاهرتان

انسان به دنبال زیبایی و زیبا شدن است و این در فطرتش نهادینه شده اما علاقه به ظاهر افراد گام یا مراحل اول علاقه مند شدن است. در واقع انسان‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند به ظاهر شما علاقه مند شوند و حتی صراحتا اعلامش کنند اما علاقه مندی به شخصیت و وجود شما در گام بعدی است که مستواند یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند باشد.

برای مثال وقتی خسته هستید و به ظاهر خود رسیدگی نمی‌کنید یا وقتی بدون آرایش و با لباس هایی ساده پیش چشم او ظاهر می‌شوید همچنان حس دوست داشتنی بودن را به شما منتقل می‌کند. این در معنای دلسوزی نیست بلکه واقعا شما به نظر او دوست داشتنی هستید.

مرد عاشق به شما افتخار می‌کند

از داشتن شما مفتخر است

همیشه قایم کردن علاقه و ابراز علاقه و توجه نکردن در جمع به معنی خجالتی بودن یا داشتن عقاید خاص نیست گاهی علنا شما را قائم می‌کنند. این رفتار بسیار تحقیر کننده است. در واقع افتخار کردن یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند می‌باشد. بدین صورت که فرد از فاش شدن احساسش به شما در جمع یا نزد دیگران ترسی ندارد و گاها خودش به معرفی و صحبت درباره شما می‌پردازد.

حامی شماست

علاقه نباید صرفا لفظ و کلمات قشنگی باشد که بین افراد رد و بدل می‌شود. حمایت کردن از مهم ترین موارد هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند است. معمولا افراد بیشترین حمایت را در محیط خانواده تجربه می‌کنند اما این حمایت به این معنی که شخص مورد نظر مانند پدر و مادرتان با شما رفتار کند یا شما چنین انتظاری از او داشته باشید بلکه در سطح توان و نیاز شما باید از شما حمایت کند.

عزیزان شما برای او محترم‌اند

نمی‌توان انتظار داشت که شما با هر شخصی دوستی می‌کنید او نیز پا به پای شما باشد اما مهم است که به وسطه‌ی علاقه‌ای که به شما دراد، افراد مورد توجه و علاقه شما برای او محترم باشند. احترام گذاشتن به والدین و نزدیکان و دوستان شما یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند می‌باشد. گاهی  افراد ادعای علاقه مندی به شما را دارند اما مدام در حال ایراد گرفتن از اطرافیان شما و مشخص کردن حد و حدود روابطتان هستند.

اشتباه نکنید❗ اینکه انتظار داشته باشید نظر و علاقه اون نسبت به افراد مشابه شما باشد توقع بی‌جایی است، در این موقعیت صرفا احترام اوست که نشان از علاقه‌اش به شماست.

به زبان بدن مرد عاشق دقت کنید

زبان بدن او در مقابل شما نشان از علاقه‌اش دارد

زبان بدن افراد تا حدودی از کنترل افراد خارج است و می‌توان زبان بدن را به عنوان یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند دانست. حرکات پا، حرکات دست ، نگاه و لبخند از جمله مواردی هستند که میتوان علاقه را در آنها دید.

برای مثال شخصی که به شما علاقه دراد لبخند می‌زند، تا حدودی دستپارچه است، نگاهتان می‌کند سعی می‌کند از لحاظ فاصله فیزیکی به شما نزدیک تر شود.

وقت گذاشتن برای شما

انسان تمایل دارند با عزیزان و کسانی که دوستشان دارد وقت بگذراند. در طول روز وقت ما تا جایی که شرایطمان اجازه بدهد به کارها و عزیزانمان می‌پردازیم و این جز مهم ترین موارد از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند است. اگر کسی ادعای علاقه مندی به شما را دارد اما حاضر نیست به خاطر شما از کارهای دیگرش بگذرد یا در برنامه ریزی‌هایش وقتی برای شما اختصاص دهد باید به علاقه او شک کنید.

بها دادن به آرامش ما

یکی از هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند، اهمیت دادن به آرامش و تلاش برای برقراری آن است. مواردی که باعث برهم ریختن آرامش افراد می‌شود در هر شخص متفاوت است و اگر شخصی سعی کند این آرامش را برقرار کند یعنی کارهایی که می‌داند باعث ناآرامی در شما می‌شود را انجام ندهد و در مقابل کارهایی که سبب آرامش در شما می‌شود را انجام می‌دهد می‌تواند به شما علاقه مند باشد.

 

آیا هفت نشانه دوست داشتن مردان حتی اگر خودشان به زبان نیاورند درباره تمام مردان صدق می‌کند؟

نمیتوان تمام هفت نشانه را در افراد جست و جو کرد اما حداقل باید چند مورد را در فرد مورد نظر ببینید در غیر این صورت باید به علاقه او شک کنید.

آیا فقط هفت نشانه دوست داشتن مردان وجود دارد؟

خیر؛
نشانه‌های بسیاری وجود دارد اما این هفت نشانه بارزتر از باقی نشانه‌هاست.

4.5/5 - (76 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره