به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد چگونه مردی است؟

یکی از سوالاتی که بین اغلب بانوان رد و بدل می گردد این است که چگونه دریابیم مردی ما را دوست دارد، بدین سبب لازم دانستیم نشانه های مردی که واقعا شما را بخواهد و دوست بدارد را بیان داریم.

مردی که واقعا شما را بخواهد دارای نشانه هایی است که تلاش می کند با اِعمال رفتارهایی خاص به کسی که دوستش دارد نشان دهد که چه احساسی دارد بنابراین در ادامه نشانه هایی از مردی که واقعا را بخواهد و این را در رفتارهایش نشان دهد بیان می داریم.

مردی که واقعا شما را بخواهد

15 نشانه مردی که واقعا شما را بخواهد

  • مردی که واقعا شما را بخواهد ناراحت می شود ولی شما را رها نمی کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد حساس است ولی به شما شک نمی کند.
  • مردی که شما را از ته دل می خواهد چشم بینا دارد ولی با چشم دلش به شما نگاه می کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد خالصانه به احساساتش اعتراف می کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد همدل است و به شما محبت می کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد رازدار است و افشاگر مسائل شخصی شما و خود نیست.
  • مردی که شما را با تمام وجود بخواهد برایتان وقت می گذارد اما نه هر دقیقه از روز..
  • مردی که واقعا شما را بخواهد به حریم شخصی شما اهمیت می دهد و احترام می گذارد.
  • مردی که شما را بخواهد پرخاشگری می کند اما روی شما دست بلند نمی کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد به احساسات شما توجه می کند و مغرور نیست.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد شما را با کسی مقایسه نمی کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد به شما وفادار است و خیانت نمیکند.
  • مردی که شما را بخواهد و دوست بدارد هرگز اشتباهاتش را توجیه نمی کند.
  • مردی که واقعا شما را بخواهد خودش را هم دوست دارد.
  • مردی که شما را بخواهد هرگز در رابطه ترازو به دست نمی گیرد.

مردی که واقعا شما را بخواهد ناراحت می شود ولی شما را رها نمی کند

ممکن است بین زن و مرد اختلافی رخ دهد و سبب گردد هر دو از یکدیگر ناراحت شوند یا تنها مرد از همسرش..مردی که واقعا شما را بخواهد سعی می دارد مسئله پیش آمده را حل کند تا دیگر اختلافی از آن بابت در رابطه وجود نداشته باشد و به راحتی همسر یا پارتنرش را رها نمی کند.

مردی که واقعا شما را می خواهد یک روز در میان پیدایش نمی شود طوری که امروز باشد و فردا غیبش زند!مرد عاشق هرگز به دنبال فرار از رابطه نیست و اگر پارتنر یا همسرش را دوست داشته باشد سعی می دارد این رابطه را حفظ کرده و مشکلات را به صورت اصولی حل کند.

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد حساس است ولی به شما شک نمی کند

هر زنی در رابطه ممکن است حساس باشد مرد ها هم از این مسئله مستثنی نبوده و بر روی همسر خود حساس اند و به قولی غیرت دارند ولی مردی که واقعا شما را بخواهد اسم غیرت را به بهانه شکاکی و بی اعتمادی یدک نمی کشد.

این مرد بر روی کسی که دوستش دارد حساس است و سعی می دارد از او مراقبت کند نه اینکه او را تنها به علت غیرتی بودن کنترل کند.

کنترل کردن و شکاکی با حساس بودن و دوست داشتن در نوع رفتار متفاوتند و مرد عاشق هرگز شکاک نبوده و با دوست داشتن و ابراز علاقه خویش همسرش را کنترل نمی کند.

مردی که شما را از ته دل می خواهد چشم بینا دارد ولی با چشم دلش به شما نگاه می کند

مردی که واقعا شما را بخواهد علاوه بر عشق به زیبایی چهره همسر علاقه بسیاری به شخصیت او و وجودش دارد.

اینکه مرد عاشق چشم بینا دارد ولی با چشم دلش به همسر خود نگاه می کند حاکی از آن است که:

درست است که زن های زیباتر دیگری هم وجود دارند ولی مرد عاشق با چشم دلش عاشق شده یعنی قلب و روحش هم نثار این عشق گشته و قلبش برای همسر می تپد و این نیز خود به معنای عشق حقیقی است.

مردی که واقعا شما را بخواهد خالصانه به احساساتش اعتراف می کند

مرد عاشق در ابتدا با رفتارهایش عشق خود را به همسر یا پارتنرش نشان می دهد(با مهر ورزیدن، کمک کردن به او، در کنارش بودن و..) و نیز با زبانش هم به این عشق معترف می گردد و با بیان«دوستت دارم»«ممنون که هستی» و..عشق و محبتش به همسر خود را نشان می دهد و احساس مهم بودن را به زن القاء می دارد.

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد همدل است و به شما محبت می کند

مرد عاشق، مردی که واقعا شما را می خواهد در هر حالی خصوصا ناراحتی ها و سختی ها کنارتان بوده، شما و احساساتتان را درک می کند و سعی می دارد شما را خوب کند.

این مرد به همسر خود با محبت کلامی و فیزیکی بیشتری مثل بوسه یا آغوش و.. توجه کرده و نیز به او نشان می دهد در هر حالی در کنارش است.

مردی که واقعا شما را بخواهد رازدار است و افشاگر مسائل شخصی شما و خود نیست

مردی که واقعا شما را بخواهد و عاشق باشد هرگز مسائل شخصی در رابطه را با دیگران حتی نزدیک ترین فرد در کنارش فاش نمی کند؛ چنین مردی به بهانه اینکه اطرافیان حتی خانواده اش غریبه نیستند به افشا سازی مسائل محرمانه بین خود و همسرش و..نمی پردازد.

مردی که شما را با تمام وجود بخواهد برایتان وقت می گذارد اما نه هر دقیقه از روز

متاسفانه برخی دختران و بانوان فکر می کنند اینکه مردی تمام وقت در اختیارشان باشد خوب است و یعنی وی را می خواهد..

در حالیکه مرد عاشق بین وقت گذراندن با شما و شغل و حرفه و مسائل شخصی اش برنامه ریزی می کند و برای هر یک از اینها به هر اندازه لازم که بخواهد وقت می گذارد اما در روزهای کاری تعادل را حفظ کرده و از کار کردن به بهانه صحبت و بودن کنار پارتنر و همسر فرار نمی کند.

حتی اگر مرد در مرخصی کاری یا تعطیلات باشد این مرد هم با همسرش وقت گذرانده و هم به مسائل شخصی خود می پردازد و این نشان از نظم و مسئولیت پذیری مرد بوده و نشان می دهد که مرد برای خوب زندگی کردن در کنار کسی که دوستش دارد تلاش می کند زیرا هم برای خودش وقت می گذارد و هم برای همسر.

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد به حریم شخصی شما اهمیت می دهد و احترام می گذارد

مردی که واقعا شما را بخواهد به علاقمندی ها و نیازمندی هایتان توجه می کند و اگر نیاز به تنهایی و تفریح با دوستان و..باشد مخالفتی نمی کند..

زیرا چنین مردی می داند که هر فرد در زندگی شخصی اش دارای حریم خصوصی بوده و باید به خط و مرزهای بین یکدیگر تا جایی که به رابطه بین شان صدمه ای نزند احترام بگذراند.(هم مرد و هم زن)

این مرد جویای است که با اهمیت به حریم شخصی همسرش نشان دهد که شوهر خوبی برای او می باشد.

مردی که شما را بخواهد پرخاشگری می کند اما روی شما دست بلند نمی کند

مردی که واقعا شما را بخواهد از هر ناراحتی و گله مندی استفاده نکرده و بر روی همسر خود دست بلند نمی کند.متاسفانه باز هم اغلب بانوان فکر می کنند خشم و خشونت مرد در رابطه لازم است و نشان از عشق و غیرت او می باشد در حالیکه این باور، باوری مخرب بوده و درست نیست.

مرد عاشق مثل هر انسان دیگری عصبی می شود، ممکن است فریاد بزند اما خود را کنترل کرده و هرگز به همسر خود توهین و بی احترامی کلامی و فیزیکی نمی کند.

مردی که واقعا شما را بخواهد به احساسات شما توجه می کند و مغرور نیست

چنین مردی به شما و احساساتتان بسیار اهمیت می دهد؛ اگر زن ناراحت بوده، مرد از این ناراحتی ناراحت می شود و بالعکس اگر زن خوشحال بوده مرد نیز خوشحال و شاد می باشد.

مرد عاشق به احساسات همسرش توجه کرده و برای القاء احساس خوب و خود دوستی در زن، از زیبایی ها، مهربانی ها و..وی تعریف کرده و هرگز در ابراز علاقه و محبت به کسی که دوستش دارد غرور را به میان نمی آورد، همچنین سعی می دارد به هر بهانه ای همسرش را خوشحال کرده و یا او را بخنداند.

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد شما را با کسی مقایسه نمی کند

مرد عاشق در رابطه هرگز همسر خود را با زن دیگری مقایسه نکرده و در همسر خود احساس خواری ایجاد نمی کند، زیرا چنین مردی به توانایی های همسرش و خاص بودن او باور دارد.

مردی که واقعا شما را بخواهد به شما وفادار است و خیانت نمیکند

مردی که واقعا شما را بخواهد به بهانه های گوناگون مثل دلم لرزید، نتونستم خودمو کنترل کنم، نمی دونم چی شد که خیانت کردم ولی دیگه هیچ وقت خیانت نمی کنم، از سر لجبازی با تو خیانت کردم و..به همسر خود خیانت نمی کند.لذا می توان گفت یکی از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد خیانت و رابطه با دیگری به طور همزمان است.

مرد عاشق وفادار است و در هر حالی از عشقش نسبت به زن محافظت می کند و به آلودگی خیانت تن نمی دهد.

بهتر است اگر مرد پیش از ورود به رابطه فعلی، به دیگری خیانت کرده بود، پیش از شروع این رابطه به نزد دکتر روانشناس رفته و زن از این مسئله به سادگی عبور نکند و با کمک دکتر روانشناس به بررسی علل خیانت و مسائل تخصصی دیگر بپردازند تا زن با شناخت بهتر و کامل تری تصمیم گیرد رابطه را ادامه یا قطع سازد.

لذا باید اذعان گردد روانشناس هرگز در تصمیم گیری ها دخالتی نکرده و طرفین خود تصمیم می گیرند.بنابراین حتی اگر بانوان در رابطه هستند و خیانت دیده اند توصیه می گردد حتما به روانشناس ازدواج و زوج درمانگر مراجعه کنند.

مردی که شما را بخواهد و دوست بدارد هرگز اشتباهاتش را توجیه نمی کند

مردی که واقعا شما را بخواهد می داند که اگر اشتباهی کرده باید معذرت خواهی کند و دیگران حتی زن را مقصر جلوه ندهد.این مرد به حفظ صداقت و پایبندی در رابطه وفادار بوده و سعی می کند با پذیرش اشتباهات خود و جبران آن ها از به هم خوردن رابطه اش جلوگیری کند.

مردی که واقعا شما را بخواهد

مردی که واقعا شما را بخواهد خودش را هم دوست دارد

مرد عاشق علاوه بر عشق ورزی به همسر به خودش هم توجه می کند و خودش را هم دوست دارد.لذا می داند اگر خودش را خوب بلد بوده و دوست بدارد می تواند همسرش را بسیار دوست داشته و به او عشق بورزد..

زیرا لازمه دگر دوستی را خود دوستی می داند.

مردی که شما را بخواهد هرگز در رابطه ترازو به دست نمی گیرد

مردی که واقعا شما را بخواهد بهتر بودن خود یا همسرش را سبک سنگین نمی کند.حتی اگر خودش نیز پیشینه خانوادگی بهتر یا مدرک تحصیلی بالاتری داشته باشد و مسائلی این چنینی، با بیان این موارد همسرش را آزرده نکرده و خود را برتر از وی نمی داند.

لذا بانوان می توانند به منظور بهره مندی از راهکارهای اصولی و تخصصی شناخت مردی که واقعا آن ها را دوست دارد با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل کنند.

چگونه می توان به عشق مرد اعتماد کرد؟

مردی که واقعا شما را بخواهد و دوست بدارد هم در رفتارها و هم در کلام این عشق را خالصانه نشان داده و بیان می دارد.بهترین راه برای اعتماد به عشق مرد بهره مندی از راهنمایی های تخصصی روانشناس می باشد زیرا ایشان به سبب تجارب و تخصص خود به خوبی می تواند به بانوان کمک کند تا تفاوت بین میل و هوس جنسی مرد را با عشق واقعی دریابند.
بدین منظور افراد می توانند با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل کنند.

مردی که عاشق است حتما باید به صورت کلامی ابراز علاقه کند؟

هر فردی با توجه به نوع شخصیت خود یا در رفتار عشق و علاقه خود را نشان می دهد یا در بیان یا هر دو.این تفاوت هاست که زیبایی را می سازد و نمی توان از آن ها ایراد گرفت.
ولیکن گاهی نیاز است به همسر خود از هر دو جهت علاقه نشان داده و گاها هم به صورت فیزیکی و رفتاری و هم به صورت کلامی این عشق را ابراز نمود زیرا هم بانوان هم مردان نیاز دارند هم به صورت شنیداری و هم به صورت فیزیکی از کسی که دوستش دارند، عشق را دریافت کنند.

اگر مردی که دوستمان دارد به ما خیانت کرد چه کنیم؟

بهترین راه مراجعه به دکتر روانشناس است.بهتر است در این هنگام از مشورت افرادی غیر متخصص بهره نبرده و تنها با مراجعه به روانشناس به این مسئله پرداخت.

4.5/5 - (116 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره