به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مرد عاشق

نشانه های مرد عاشق

عشق می تواند بهترین و هیجان انگیز ترین اتفاق زندگی هر کسی باشد . چه کسی دوست ندارد کسی را برای تمام عمرش کنار خود داشته باشد ؟ شاید فهمیدن نشانه های مرد عاشق برایتان سخت باشد . زیرا بسیاری از این موارد را باید در رفتار مردها جستجو کنید . این مقاله به شما کمک می کند تا دریابید که آیا این مرد عاشق شما و مرد زندگیتان هست یا خیر .

۳۰ مورد از نشانه های مرد عاشق :

هر زنی دوست دارد بنداند نشانه های مرد عاشق چیست . بیشتر مردها درونگرا تر از زن ها هستند و ممکن است تشخصی علاقه آن ها کمی سخت باشد . اما از رفتارهای یک مرد و تلاشی که برای خوشحال کردن شما می کند ، متوجه علاقه او به خود شوید . در این مقاله به نشانه هایی که می توانید احساس دوست داشتن یک مرد را تشخیص دهید ، خواهیم پرداخت :

۱. به شما آسیب نمی رساند .

یکی از نشانه های مرد عاشق بسیار واضح است ، مردی که شما را دوست دارد ، هرگز جرات فکر کردن در مورد صدمه زدن به احساسات شما را نخواهد داشت . صدمه زدن به احساسات شما مانند صدمه زدن به خودش خواهد بود . و هیچ کس دوست ندارد به خود آسیب برساند . او در ذهن برتر است که نیازهای شما نیازهای اوست. به نوعی می توان گفت که او غرایز طبیعی طبیعی خود را به عنوان یک انسان برای بهتر کردن رابطه خود با شما ناکام کرد.

« افرادی که در یک رابطه خودخواه هستند ، کسانی هستند که خود را اولویت اصلی رابطه می دانند . این عشق واقعی نیست . »

۲. هدف او این است که شما را خوشحال کند .

اگر او می خواهد شما را بیش از هر چیز خوشحال کند تا بیشتر لبخند بزنید ، یکی از پررنگ ترین نشانه های مرد عاشق را به شما نشان می دهد . مردی که عاشق شماست ، فقط می تواند بسته به زبان عشق خود ، ابراز علاقه کند . تلاش کنید تا زبان عشق او را یاد بگیرید .

« عشق واقعی زمانی است که افراد از خود خارج شده و در مورد بهتر شدن رابطه فکر می کنند ، نه بهبود زندگی خودشان .»

۳. از خود مراقبت می کند .

همه ما می توانیم به کسی در زندگی خود فکر کنیم و او را دوست داشته باشیم ، اما بسیاری از افراد پس بعد از رابطه ، شروع به تغییر کرده و در نهایت دست از مراقبت از خود برمی دارند .

از نشانه های مرد عاشق این است که « اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد ، همیشه از خود مراقبت خواهد کرد ، زیرا می داند که شما می توانید هر لحظه از دوست داشتن او دست بکشید . و این فکریست که او نمی تواند تحمل کند . »

۴. نظر شما برای او ارزشمند است .

عشق این است که یک شخص را در زندگی از هر کس دیگری ویژه تر بدانیم ؛ به این معنی که عقیده او برای ما بسیار با ارزش باشد . علاوه بر این ، عشق برپایه ی پذیرش و اعتماد است . اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد ، نسبت به سخنان دیگران درباره ی شما ، اعتباری قائل نمی شود . یکی از نشانه های مرد عاشق ، این است که او شما را مانند گنج زندگی خود می داند .

۵. در مورد شما قضاوت نمی کند .

قضاوت نکردن یکی از مهمترین نشانه های مردی است که عاشق شما است . درعوض ، او کاملاً اعتقاد دارند که روح و نیات واقعی شما را می شناسند و شما را به خاطر اتفاقات سطحی قضاوت نمی کند .  حتی اگر نظرات مختلفی در مورد یک موضوع داشته باشید ، او هرگز با شما بحث نخواهد کرد تا سعی کند اثبات کند که حرف او درست است : در عوض ، او می فهمد که خودش همه چیز را نمی داند و ممکن است شما درست بگویید .

۶. از شما محافظت می کند .

یکی دیگر از نشانه های مرد عاشق ، این است که آیا او از شما محافظت می کند یا خیر . این نیز یک غریزه طبیعی برای مردان است . آن ها دوست دارند از چیزی که برایشان مهم است ، محافظت کنند . البته نباید محافظت بخاطر علاقه زیاد را با تعصبات کورکورانه اشتباه بگیرید . هیچ مردی اجازه ندارد تا مالک شما باشد .

نشانه های مرد عاشق

۷. به اشتباه خود اعتراف می کند .

تشخیص و قبول اشتباهات خودمان برای بهبود رابطه ، به طرز عجیبی به آگاهی نیاز دارد . از نشانه های مرد عاشق این است که همیشه به این فکر می کند که شاید حق با او باشد .

۸. می خواهد هرچه بیشتر وقت خود را با شما بگذراند .

اگر مردی شما را دوست داشته باشد ، می خواهد در حد ممکن با شما باشد . توجه داشته باشید که این ممکن است برای همه انسان ها متفاوت باشد ، زیرا ممکن است برخی از مردان نیاز به حفظ تعادل خاصی بین بودن با شما و تنها بودن داشته باشند .

۹. شما نقطه ضعف او هستید .

برای مردی که مایل به محافظت از زن خود باشد ، سخت تر از این نیست که نتواند . نقطه ضعف او بودن ، لزوماً به معنای این نیست که او به هر چیزی که می خواهید ، “بله” خواهد گفت .  حساس و آسیب پذیر بودن نسبت به زن مورد علاقه ، از نشانه های مرد عاشق است .

۱۰. آیا کاری را برای شما انجام می دهد ؟

اصالت و میزان عشق یک مرد به زنش را می توان با اقداماتی که به خاطر زن خود انجام می دهد ، سنجید .

۱۱. او با افتخار شما را به دیگران نشان می دهد .

مطالعات نشان داده است كه صحبت کردن با افراد دیگر در مورد چیزهایی که دوست داریم ، در واقع احساساتی را كه نسبت به آن داریم ، تقویت می كند . مردی که شما را دوست دارد و نشانه های مرد عاشق را در او می بینید، هرگز احساس شرمندگی از معرفی شما به دیگران نخواهد داشت . در عوض ، او بیش از این خوشحال خواهد بود که به همه اطرافیان خود درباره شما بگوید !

۱۲. می خواهد شما تنها با او باشید .

حسادت از ویژگی های بسیار جالب انسان ها و از نشانه های مردی است که عاشق شماست . انسان ها از نظر طبیعی نسبتاً خودخواه هستند . همه مردان نیاز یکسانی ندارند که شریک زندگی شان فقط با او باشد . اما مردی که عاشق شماست ، نسبت به داشتن شما کمی خودخواه و حسود می شود . به خاطر داشته باشید که اشکال سالم و ناسالم حسادت و تملک وجود دارد . مراقب باشید که تبدیل به اموال مردی نشوید و اجازه ندهید به جای شما برای زندگیتان تصمیم بگیرد .

۱۳. شما تأثیر زیادی بر او دارید .

تاثیر پذیری از شما یکی از نشانه های مرد عاشق است . هرچه بیشتر کسی را دوست داشته باشیم ، بیشتر تحت نفوذ او خواهیم بود . در حقیقت ، این نشانه خوبی از عشق واقعی مردی به شماست . کسی که به شما یا نظر شما اهمیتی نمی دهد ، هیچگاه احساس ناراحتی نسبت به آنچه ممکن است به او بگویید ، نخواهد داشت .

۱۴. از شما حمایت می کند .

بدترین احساس ممکن این است که هیچ گونه حمایتی از طرف شخصی که بیشتر او را دوست دارید ، نداشته باشید . پشتیبانی یک عامل واقعاً مهم هنگام داشتن رابطه سالم است .

۱۵. او شما را درک می کند .

بسیاری از مردم انعطاف پذیر نیستند . از آنجا که یک رابطه از دو نفر تشکیل شده است ، درک نظرات ، تفکر و شخصیت شما از نشانه های مرد عاشق است که می توانید او را برای داشتن یک رابطه انتخاب کنید .

۱۶. به شما ایمان دارد . حتی زمان هایی که خودتان ایمانتان را از دست داده اید .

آیا شریک زندگی شما به شما ایمان دارد و از شما حمایت می کند ؟ اگر جواب مثبت است ، می توانید نشانه های عاشق بودن مرد را ببینید . شروع به شک و تردید در زندگی آسان است ، خواه به خاطر دیگران باشد یا بخاطر خودمان . در این لحظات است که ما به حمایت بیشتری نیاز داریم .

عشق واقعی یک مرد ، وقتی است که او شما را بهتر از هر کس دیگری می شناسد . حتی اگر همه دنیا شروع به شک و تردید کنند و شما را به عقب برگردانند ، او همچنان به شما ایمان دارد .

۱۷.  نقایص خود را می پذیرد .

پذیرفتن نقاط ضعف ، یکی از نشانه های مرد عاشق است . همه ما دارای نقص هایی هستیم . هیچ کس کامل نیست ، و این چیزی است که زندگی را هیجان انگیز می کند .  اگر با مردی روبرو هستید که در برابر شما ، احساس کامل بودن می کند و به هیچ وجه نقایص خود را قبول ندارد ، احتمالا او نسبت به شما علاقه ی واقعی ندارد .

۱۸. او شما را بخشی از آینده خود می داند .

هنگامی که یک مرد از ته قلب عاشق یک زن است ، همیشه او را در برنامه های آینده خود لحاظ می کند . او هرگز ارزشمندترین زن زندگی خود را فراموش نخواهد کرد . به خاطر داشته باشید که برخی افراد نسبت به سایرین ” آینده محورتر” هستند . ممکن است مرد شما فرد آینده محوری نباشد . این شما هستید که باید در مورد ارتباط با چنین مردی تصمیم بگیرید .

نشانه های مرد عاشق

۱۹. نگاه او به شما متفاوت است .

همانطور که می گویند : “چشم پنجره روح است”. نگاه کردن به چشم یکدیگر از آن چه فکر می کنید ، قدرتمندتر است ، مطالعات نشان داده است که می توانید دو نفر را عاشق یکدیگر کنید ، فقط با نگاه کردن آن ها به یکدیگر.

چشم ها احساسات زیادی را منتقل می کنند . چشم های مرد را نگاه کنید و نشانه های مرد عاشق را در آن ها جستجو کنید .

۲۰. او همیشه عشق خود را به شما ابراز می کند .

آیا می دانید که رابطه ی بسیاری از زوج ها به دلیل عدم درک نیازهای یکدیگر به پایان می رسند ؟ واقعیت امر این است که ابراز عشق برای هر فردی متفاوت است . اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد ، بر اساس تعریف او از عشق ، همیشه عشق خود را به شما ابراز خواهد کرد .

۲۱. او بیشتر از آن که تقاضا کند ، به شما می بخشد .

” رابطه جایی برای بخشیدن است ، نه گرفتن “. متأسفانه ، اکثر مردم برای بدست آوردن چیزی ، به جای اضافه کردن ارزش ، با ذهنیت اشتباه وارد رابطه می شوند . عشق واقعی به معنای این است که بدون در نظر گرفتن این که چه اتفاقی بیفتد ، عشق ورزیدن بدون قید و شرط باشد . از نشانه های مرد عاشق این است که به جای این که سعی کند چیزی را از شما بگیرد ، هر کاری را انجام می دهد که ارزش زندگی شما را بیفزاید و به شما ببخشد .

۲۲. او زبان عشق شما را می داند .

وقتی مدتی با کسی که از ته قلب خود را دوست دارید در رابطه بوده اید ، همیشه آن ها را خیلی خوب می شناسید ، عادات آن ها ، انتخاب کلمات ، زبان بدن و زبان عشق ! اگر شاهد بوده اید که شریک زندگی شما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما با تنظیم رفتار خود انجام می دهد ، او یکی از مهمترین نشانه های مرد عاشق را دارد .

۲۳. او شما را دوست دارد ، حتی وقتی که سزاوار آن نیستید .

عشق بدون قید و شرط است . اگر مردی تمام تلاش خود را برای دوست داشتن شما انجام می دهد ، حتی وقتی کاری کرده اید که او را رنجانده اید ، او واقعا عاشق شما است .

۲۴. او به شما احترام می گذارد .

از نشانه های مرد عاشق این است که  او شما را مجبور به انجام کارهایی که نمی خواهید ، نمی کند . همچنین ، او به تصمیمات شما احترام می گذارد و شما را مجبور نمی کند که از او پیروی کنید . او به اصول شما احترام می گذارد و باعث نمی شود شما بیش از حد مجبور به سازش باشید . او در رفتار با شما محترمانه عمل می کند . فریاد نمی زند . ناسزا نمی گوید و احترامی را که توقع دارد از سوی شما دریافت کند ، به شما می دهد .

۲۵. او صبور است و بی ادب نیست .

مردی که واقعاً شما را دوست دارد ، با وجود اینکه بعضی اوقات شرایط بین او و شما آزار دهنده است ، صبور و مهربان است . بپذیریم که زنان بسیار غیرقابل پیش بینی و عاطفی هستند . با این حال ، اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد ، او لحظات و رفتار شما را درک می کند و خود را از بی ادب بودن نسبت به شما باز می دارد .

۲۶. او فروتن است .

در ارتباط با صبور بودن و نجیب بودن ، از نشانه های مرد عاشق، این است که او غرور خود را فراموش می کند . غرور معمولا برای افراد یکی از ویژگی های خوب است اما نه غرور در برابر زنی که دوستش دارد .

۲۷. او خودخواه نیست .

یک مرد عاشق نسبت به زنی که دوست دارد ، از خودگذشتگی دارد . نیازهای شما همیشه برای او اولویت دارد . او سخت تلاش می کند تا با هر راهی به شما کمک کند . او می خواهد که زندگی برای شما راحت باشد .

۲۸. او با شما رقابت نمی کند .

از نشانه های مرد عاشق ، عدم رقابت طلبی او نسبت به شماست . مردی که شما را دوست دارد ، هرگز با شما رقابت نمی کند . او فقط به این دلیل که خیلی بیشتر درآمد کسب می کنید یا از او بیشتر دستاورد داشته اید ، احساس ناامنی نمی کند . طبیعی است که مردان رقابتی باشند ، اما وقتی صحبت از شما می شود ، او از خود گذشتگی می کند . او در فراز و نشیب های شما با شما جشن می گیرد و شما را ترغیب می کند تا به رویاهایتان برسید . شما تهدیدی برای او نیستید ، بلکه الهامی برای تلاش سخت برای اهداف او هستید .

۲۹. او نسبت به احساسات شما حساس است .

اگر مردی عاشق شما باشد ، مراقب است کاری نکند که ممکن است شما را ناراحت کند یا آزار دهد . او همیشه نظر شما را در نظر می گیرد . بنابراین ، او هنگام تصمیم گیری های اساسی ، همیشه نظر شما را جویا می شود .

۳۰. او به هیچ وجه به شما آسیب نمی رساند یا از شما سوءاستفاده نمی کند .

اگر او شما را دوست داشته باشد ، هرگز از لحاظ جسمی ، عاطفی ، روانی یا جنسی از شما سوءاستفاده نمی کند . مهم نیست که چقدر از شما عصبانی می شود ، هرگز جرات نمی کند از نظر جسمی به شما صدمه بزند و یا حرف های توهین آمیز بزند . او می خواهد شما را از هرگونه صدمه ای محافظت کند ، بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا علت آن نباشد . محافظت کردن از نشانه های مرد عاشق است . که او در هر زمینه ای ، چه از سوی خود و چه از دیگران سعی در مراقبت از شما دارد . برای یک مرد عاشق ، سخت ترین چیز این است که زن مورد علاقه اش را ناراحت و آسیب دیده ببیند .

 

مردی که یک زن را دوست دارد چگونه از او محافظت می کند؟

یکی دیگر از نشانه های مرد عاشق ، این است که آیا او از شما محافظت می کند یا خیر . این نیز یک غریزه طبیعی برای مردان است . آن ها دوست دارند از چیزی که برایشان مهم است ، محافظت کنند . البته نباید محافظت بخاطر علاقه زیاد را با تعصبات کورکورانه اشتباه بگیرید . هیچ مردی اجازه ندارد تا مالک شما باشد .

عشق واقعی یک مرد چه زمانی دیده می شود؟

عشق واقعی یک مرد ، وقتی است که او شما را بهتر از هر کس دیگری می شناسد . حتی اگر همه دنیا شروع به شک و تردید کنند و شما را به عقب برگردانند ، او همچنان به شما ایمان دارد

اصالت و میزان عشق یک مرد را چگونه می توان سنجید؟

اصالت و میزان عشق یک مرد به زنش را می توان با اقداماتی که به خاطر زن خود انجام می دهد ، سنجید .

4.6/5 - (442 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

143 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
ناشناس
1 ماه قبل

سلام من عاشق یکی هستم او همیشه بهم نگاه عمیق میکنه ولی وقتی متوجه میشم زود نگاه شو می دزده ، اون پوهنتونیه و من چی کار کنم که بفهمم عاشقمه

محسن
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید سوال داشتم من الان ۴ ساله تو رابطه هستم عاشق طرفم بعد من پسرم سر عکس که استوری میذاشت من گیر میدادم حساس بودم الان گیر نمیدم چون سر همین دعوا کردیم یا به کسی که فالو کرده خوشم نمیاد گیر میدم این تو رابطه عادیه؟؟؟ بیش از اندازه دوسش دارم خیلی هم حساسم روش

عباس
22 روز قبل
پاسخ به  محسن

اگه شما واقعا دوسش دارید چرا نمیگیریدش؟

فاطی
2 ماه قبل

من متاهلم و بچه دارم و یه ساله با یه آقایی دوست شدم که متاهل هستن و ایشونم بچه دارن،هیچ رابطه جنسی نداریم فقط مثل دوتا دوست عادی باهم یه وقتایی در ارتباطیم،از کار و اتفاقای اطراف فقط حرف میزنیم.خیلی سعی کردم همینم کنار بزارم ولی متاسفانه نمیتونم،مثل اینه که یکی از اعضای خانوادم شده.
فقط تو حوزه کاری بهم کمک میکنیم یه وقتایی هم به هم ابراز محبت میکنیم.
ولی چون خانوادم خبر نداره احساس گناه میکنم!!
باید چیکار کنم!!

بنده خدا
2 ماه قبل
پاسخ به  فاطی

خواهشا کاری نکنید که زندگی دو طرف از هم بپاشه خیانت تنها رابطه جنسی نیست پنهان کاری هم یک خیانت است

بنده خدا
1 ماه قبل
پاسخ به  بنده خدا

ت رو خدا این کار و نکنید ب هم جنس خودتون رحم کنین خودخواه نباشین خیانت اسمش دوستی نیس نامرد نباشیم اون زن گناهی نداره ک این وسط بسوزع ت رو خدا وجدان داشته باشین کمی فکر کنین

سایه
1 ماه قبل
پاسخ به  بنده خدا

سلام دوست عزیز .خیانت از همین نقطه شروع میشه ‌‌.پس خودمان رو گول نزنیم … مراقب خودت و خانواده ات باش یه وقتایی که خیلی زود دیر میشه

حمید
1 ماه قبل
پاسخ به  فاطی

میدونید
تلاش کنید این رابطه ارزشمند بمونه و مثه دو دوست واقعی باشین
ما دوستان زیادی داریم که احساس خوبی بهشون داریم
بنظرم جنسیش نکنید

بنده خدا
27 روز قبل
پاسخ به  فاطی

خدا رو در نظر بگیرید …
خدا راضی از اینکه شما با مرد نامحرم چت داشته باشین و ب همسر تون خیانت کنید ؟
اگه بالعکسش بود همسرتون همین کار رو بایه زن دیگه میکرد
چیکارش میکردید شما ؟
گناه گناه
امیرالمومنین گفتن بزرگ ترین گناه این هست ک کوچک شمرده بشه
اول پیام بعد ابراز محبت و بعد و بعد

نکنید
روابط زن و مرد نامحرم عادی سازی نکنید

❤️❤️
6 ماه قبل

عشقولیم تموم این ویژگی ها رو داره الهی دورت بگردم من

ناهید
6 ماه قبل

سلام .امکان داره پسری که ۳۰ مورد بالا رو داشته باشه اما الان تورو ولت کرده باشه و حاضر نباشه توی موضوعی که درسی هم هست کمکت کنه و قبلنا کمکت کرده باشه ولی الان بگه کمک نمیکنم و من هم بگم پس دیگه نه به من زنگ بزن و رابطه امون هم تمومه دیگه بهت زنگ نزنه الان یه ماهی هست که گفت اوکی و زنگ و رابطه رو قطع کرد .یعنی دیگه برای همیشه رفت ؟

مهدی
4 ماه قبل
پاسخ به  ناهید

تو چقدر جالبی، اون عاشقت بوده ولی ابزار کارات و معلم سر خونتون که نبوده. حیف دل اون پسر. آخرش هم یکی رو پیدا می‌کنید که همین کارو سر خودتون پیاده میکنه.

لیلا
2 ماه قبل
پاسخ به  ناهید

به درد نمیخوره ، اگه هم برگشت یروز زود آشتی نکن چون رفته دوراشو زده

مهرانگیز
6 ماه قبل

من با مردی دوست هستم که یک سال تفاوت سنی داریم اوایل رابطمون قصدشون ازدواج بود ولی بخاطر اتفاقی ک در گذشته من رخ داد ایشون گفتن که نمی تونن با این موضوع کنار بیان و بهم گفتن که در حد دوستی کنارم می‌مونن حتی بهم گفتن که قصد تموم کردن رابطه از طرف من باشه چون ایشون گفتن ک من دوست دارن و تا زمانی ک من نخام بهم دست نمیزنن و گفتن که من واسه رابطه جنسی نمی‌خوان و گفتن نمیخام که دل من از طرف ایشون شکسته بشه و ازشون پرسیدم گفتن من هرگز ازدواج نمی کنم
اما همیشه ک درکنار ایشون هستم بهم محبت میکنن
و از گریه من ب شدت عصبی میشن
و اینکه واقعا نمیدونم تو این بمونم یا تمومش کنم

.شبنم
6 ماه قبل
پاسخ به  مهرانگیز

حتمادوستت داره

مرجان حقیقت
5 ماه قبل
پاسخ به  مهرانگیز

اینکه دوست داشتن نیست عزیز ، قصد ازدواج نداره ، یعنی فقط قصد معطل کردن داره ، عمر انسان بسیار گرانبهاست ، وقت و عمر خودتون رو با اینجور آدمای بیمار تلف نکنید

ریحانه
5 ماه قبل
پاسخ به  مهرانگیز

تمومش کن
بی فایدس
ارزش تو بالاتر از این حرفاس

لیلا
2 ماه قبل
پاسخ به  مهرانگیز

به درددنمیخوره

الینا
6 ماه قبل

سلام
میگم که آیا ممکنه که مردی که تقریبا 45 اینا هست و راننده سرویس مدرسه من هم هست و منم 17 سالمه
خب ممکنه یوقت اون آقا عاشق من شده باشه؟
آخه همش میخواد باهام حرف بزنه و خیلی نگام میکنه

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
6 ماه قبل
پاسخ به  الینا

سلام دوست عزیز؛ تمرکز و توجه به این نوع رابطه، چه از جانب ایشون و چه از جانب شما بسیار آسیب زننده میتونه باشه. مراقب باشید و هشدار رو جدی بگیرید.

سیده حمیده
5 ماه قبل
پاسخ به  الینا

بله میخاد از شما سو استفاده کنه وفقط مواظب باش

ملکی
5 ماه قبل
پاسخ به  الینا

وای وای دخترم خیلی مراقب باش این بیشتر علامت خطره نه عشق
تو لایق بهترینها هستی مرد ۴۵ ساله میدونه تو چه گوهری هستی. اصلا بهش رو نده ودر اولین فرصت به پدر مادرت اطلاع بده

لیلا
2 ماه قبل
پاسخ به  الینا

نه بابا تله ست

بنده خدا
2 ماه قبل
پاسخ به  الینا

عزیزم فکر نمیکنی کسی با این سن وچشم چرانی که داره یک مریض جنسی باشه خواهش میکنم مراقب خودت باش وازش فاصله بگیر

Last edited 2 ماه قبل by بنده خدا
تنها
6 ماه قبل

ما شکست عشق خوردیم

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره