به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های تنفر مرد از زن

نشانه های تنفر مرد از زن کدام اند ؟

نشانه های تنفر مرد از زن

وقتی سخن از مرد و زن به میاید ، به دنبال عشق ، محبت یا علاقه در ازدواج ردیف می شود. اما تمامی این احساسات ، مفاهیم مخالفی از خود دارند. تنفر و بی علاقگی احساساتی هستند که ممکن است در هر فردی شکل بگیرد و نسبت به فرد دیگری ابراز شود. حتی اگر دیروز فردی به شما علاقه مند بوده است ، دلیل نمی شود که امروز از شما متنفر نباشد. این احساسات گاهی از طرف مرد به زن ابراز می شود و نشانه هایی دارد که باید تشخیص داده شود. در این مقاله به توضیح نشانه های تنفر مرد از زن می پردازیم. پس اگر در حس یک فرد به خود شک دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید نشانه های تنفر مرد از زن را تشخیص دهید.

12 مورد از نشانه های تنفر مرد از زن

نشانه ایی وجود دارد که خبر از تنفر مرد به زن می دهد. از این نشانه ها غافل نمانید و به آن توجه فرمایید.

نشانه های تنفر مرد از زن

1-مدام تحت کنترل افکار و عقاید او قرار میگیرید.

مردی که به زنی اهمیت نمیدهد و به او بی علاقه است مدام سعی می کند تا افکار او را کنترل کند و عقاید شخصی وی را خفه کند. در حقیقت از نشانه های علاقه افراد به هم ، بها دادن به عقاید و ارزش گذاری به باور های اوست و خلاف آن از نشانه های تنفر مرد از زن است. مردی که به عقاید شما احترام نمی گذارد ، آن را خفه می کند و اجازه ابراز آن را به شما نمی دهد به طور معمول علاقه ای به شما ندارد. چنین مردی سعی می کند شما را در جهت عقاید خود حرکت دهد و شما و افکارتان در دستان خود قرار دهد.

2-مدام مورد هدف حرف های منفی او قرار می گیرید.

از نشانه های تنفر مرد از زن به این مورد نیز می توان اشاره کرد : فرد مدام شما را مورد هدف قرار می دهد و حرف های بدی به شما نسبت می دهد. چنین فردی با گفتن کلمات منفی ، احساسات مثبت را در شما نابود می کند و عزت نفس و اعتماد به نفس شما را از بین میبرد. مهم نیست چقدر سعی کنید در پاسخ به حرف های او از خود رفتار مناسبی نشان دهید . او دست از شما بر نمی دارد. این رفتار در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات فردی می شود.

3-از نشانه های تنفر مرد از زن این است که مدام از شما ایراد می گیرد.

مردی که از شما خوشش نمیاد مدام از شما و تک تک ویژگی هایی که دارید ایراد می گیرد. مهم نیست چقدر خود را مطابق میل او تغییر دهید و فرقی نمی کند که تا چه اندازه سعی کنید ایراد هایی که میگیرد را بر طرف سازید. او ایراد های جدیدی در شما پیدا می کند و شخصیتتان را مورد تخریب قرار می دهد. پس به جای تغییر خود از او دوری کنید تا در امان بمانید.

4-رفتار ها متناقض از خود نشان می دهد.

یکی از مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن رفتار های متناقض است. منظور از تناقض این است که در ثانیه رفتار خوبی نشان می دهد و در لحظه دیگر شما را مورد تخریب و بی احترامی قرار می دهد. فراموش نکنید این تناقضات رفتاری نشان دهنده علاقه نیست و گاهی تنها با هدف های جنسی صورت میگیرد. مردی که به شما علاقه دارد در هیچ صورتی به شما بی احترامی نمی کند و شخصیت شما را زیر سوال نمی برد. پس از رفتار ها متناقض او ، علاقه برداشت نکنید.

 

5-برای شما از هیچ نظری احترام قائل نیست.

اگر بر سر قراری می روید شما را معطل می گذارد. اگر با او صحبت می کنید به شما توهین می کند. اگر در جمعی حضور دارید به شما آشکارا بی احترامی می کند و یا شما را تنها می گذارد. چنین فردی احترامی برای شما قائل نیست و به شخصیت انسانی شما بی توجهی می کند. در حقیقت نمی توانید از هیچ کدام از رفتار هایی که از خود نشان می دهد علاقه برداشت کنید.

6-مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن ، بی توجهی است.

مردی که به شما علاقه دارد سعی می کند توجه شما را معطوف خود کند و برعکس . مردی که به شما بی علاقه یا احساس تنفر دارد کاملا بی توجهی از خود نشان می دهد و در اکثر مواقع شما را نادیده می گیرد. از نشانه های تنفر مرد از زن این است که به حرف های شما گوش نمی دهد ، ارتباط چشمی بر قرار نمی کند ، به رفتار های شما واکنشی نشان نمی دهد و به شما بی اعتنایی می کند. توجه داشته باشید گاهی در طول یک رابطه اتفاق هایی می افتد که بی توجهی و بی اعتنایی مقطعی ممکن است از جانب هر دو طرف اتفاق بیوفتد. مقصود ما بی اعتنایی مقطعی نیست بلکه بی توجهی است که در اکثر اوقات اتفاق می افتد.

نشانه های تنفر مرد از زن

7-شما را از خود پایین تر می بیند.

از نشانه های تنفر مرد از زن ، پایین دیدن او از خود است. مردی که از شما خوشش نمی آید شما را در مرتبه ای پایین تر از خود می بیند و به همین علت رفتار هایی مانند ایرادگیری از او سر میزند. اگر در مجاورت با مردی احساس کردید که او شما را در دید حقیر تر از خود می نگرد ، از او فاصله بگیرید نه به این علت که به شما علاقه ای ندارد بلکه به این علت که شما را تحقیر می کند.

8-به نظرات شما اهمیت نمی دهد و خلاف آن را انجام میدهد.

از مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن ، نا دیده گرفتن نظرات شماست. از او خواستید که فلان کار را بکند و دقیقا بر عکس آن را انجام داده است ؟ یا می خواهید که با هم به جای مخصوصی بروید ولی از این کار سر باز می زند به جای دیگری می رود. چنین فردی نه تنها به شما بی علاقه است بلکه احساس تنفر به شما نیز در او شکل گرفته است.

9-از بی احترامی به شما و ناراحتی پس از آن ترسی ندارد.

از مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن ، همین مورد است. چنین فردی نه تنها به شما توهین می کند ، بلکه ترسی از ناراحتی شما ندارد و اصلا به احساسی که به شما دست می دهد ، توجهی ندارد. این دسته از مردان ، توجهی نشان نمی دهند که در نتیجه حرف ها آن ها احساسات شما مورد اسیب قرار میگیرد و در برخی از موارد نیز از عمد و برای اسیب زدن به شما چنین کاری می کنند.

10-با دیگران متفاوت رفتار می کنند.

از نشانه های تنفر مرد از زن ، رفتار متفاوتی است که با دیگران می کند. اگر مردی این حجم از رفتار های نادرست و توهین آمیز را نسبت به شما ابراز می کند ولی وقتی به دیگران می رسد به فردی کاملا متشخص و محترم تبدیل می شود ، این فرد از شما چندان خوشش نمی آید . اینکه افکار  شخصیت دیگران برای او اهمیت دارد ولی احساسات شما نه ، کاملا نشان از تنفری است که این فرد نسبت به شما دارد.

11-به راحتی از دسترس شما خارج می شود.

به خود می آیید و میبیند که فرد مدت هاست از شما خبری نگرفته است یا ساعت هاست که شما را در جایی تنها گذاشته است. باید بدانید که از مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن همین است. فردی که به حضور شما اهمیت نمی دهد ، چندان علاقه ای به بودن در کنارتان ندارد و احساس تنفر به شما در او وجود دارد.

12-شما را برای هر اشتباهی سرزنش می کند.

کافیست کوچک ترین اشتباهی از شما سر بزند. شما را با انواع سرکوفت ها و حرف های منفی مورد سرزنش قرار می دهد و احساس گناهکاری زیادی بهتان القا می کند. مهم نیست اشتباهتان کوچک است یا بزرگ یا بار اولتان هست یا خیر. او شما را حسابی سرزنش می کند و خجالت زدتان می کند.

نشانه های تنفر مرد از زن

نشانه های تنفر مرد از زن در رفتار

  • به شما در جمع و خلوت توهین لفظی و رفتاری می کند.
  • شما را مورد تمسخر قرار می دهد.
  • مدام از شما عصبانی می شود.
  • به شما برچسب های منفی میزند.
  • از بودن در کنار شما امتناع می ورزد.
  • موفقیت و کار های مهم شما را بی ارزش می کند.
  • در برابر رفتار های غلط شما واکنش های تند نشان می دهد.
  • حضور شما را نادیده می گیرد.
  • به مرز خط قرمز های شما احترام نمی گذارد.

در این مقاله مهم ترین نشانه های تنفر مرد از زن را ذکر کردیم. حالا که از این نشانه ها مطلع شدید باید بدانید که در واکنش به آن ها باید چه کاری انجام دهید. پاسخ این سوال ساده است. تا جایی که می توانید از او فاصله بگیرید ! تلاش نکنید که تنفر او را از بین ببرید چون نه تنها انرژی و وقت خود را تلف می کنید ، بلکه خود را نیز بی ارزش می کنید. مجاورت با چنین افرادی به تدریج به تمامی ویژگی های مثبت شما اسیب می زند و این تصور را به شما می دهد که واقعا فرد بی ارزشی هستید. این افراد مانند زهر به زندگی شما نفوذ می کنند و آن را سمی می کند.

فراموش نکنید ، اهمیتی ندارد که همه افراد شما را دوست بدارند. این اهمیت دارد که شما از خود در برابر احساسات منفی این دسته از افراد محافظت کنید.

 

ایا بی توجهی مرد نشان دهنده تنفر اوست ؟

اگر این بی توجهی مقطعی باشد خیر بلکه نشان دهنده اتفاق نا خوشایند است. اما اگر مدام و دائمی صورت میگیرد ، بله نشان دهنده بی علاقگی است.

مهم ترین نشانه تنفر مرد از زن چیست ؟

تحقیر فرد، بی احترامی به نظرات او و بی توجهی از مهم ترین نشانه های تنفر است.

در مقابل تنفر مرد چه کاری باید انجام داد ؟

تنها کاری که باید انجام دهید ، دوری و فاصله گرفتن می باشد چرا که در مجاورت این افراد تضعیف و تحقیر می شودید.

4.6/5 - (445 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

13 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
دریا
7 ماه قبل

سلام چه جوری فاصله بگیریم وقتی اون مرد همسرمون وپدر سه فرزند دوسالی هست که اینطوری شده

علی
5 ماه قبل
پاسخ به  دریا

به نظر من شما خيلي خوب میتونیددل مرد رابدست بیارید اگه بخواید میشه چون منم این مشکل دارم باهم نوع شما حالا شما نظر بدید من چکار کنم؟

شیرین
7 ماه قبل

مطالب شما برایم جدید بود .آن دو خطی که به رنگ متفاوت بود برایم آرامش بخش بود. متشکرم.

.....
7 ماه قبل

لطفاً عکسهای باحجاب بگذارید

سیما
4 ماه قبل
پاسخ به  .....

سطح دغدغه ات تو حلقت

مریم
8 ماه قبل

باید بااین جور مرد چکار کنیم وقتی همسرمونه؟

بانو تنها
7 ماه قبل
پاسخ به  مریم

من خودم عین همبن حرفادارم تجربه میکنم

ابو محمد جولانی.
12 روز قبل
پاسخ به  مریم

یادتون باشه… شما خانم ها بی وفا هستید ما مردان هم خائن!… دلیلش چیه؟ دلیلش اینه که شما ها مدام دوست دارید به مرداتون بی وفایی کنید و مردا هم تشنه ی محبت و عشق واقعی هستند باعث می شه که از شما خانم ها ترد بشن و برن دنبال یکی دیگه… حتماً که نقضی دارید که مردتون رهاتون نیکنه.

سارا رضایی
1 سال قبل

ادمی که اینجوزی با ادم رفتارمی کنه باید ولش کنی نه تنها ولش کنی بلکه تو هم باید ازش متنفربشی

بانو تنها
7 ماه قبل
پاسخ به  سارا رضایی

کاش میشد گلم منم مثه تو همینجوری ک میگی ولیش میکردم نمیتونم یه بچه دارم زندگیم از جهنم بدتره جز خدا هیجکی نمیتونه کمکم کنه

رضا
6 ماه قبل
پاسخ به  بانو تنها

من مردم ولی خواهرم بخاطربچت زندگی کن

آمنه اصغری
1 ماه قبل
پاسخ به  بانو تنها

من ۴۳ سالمه دوتا بچه بزرگ دارم هی امروز فردا کردم گفتم بچه هام بزرگ شن خوب میشه ولی خدایش بتر شد زندگیم این این جهنمه به خدا کم آوردم

ناشناس
13 روز قبل
پاسخ به  آمنه اصغری

لعنت به زندگی که ماداریم

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره