به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

مشاوره روانشناسی مهاجرت

مشاور اهمیت مشاوره روانشناسی مهاجرت مشاور ازدواج نقش مشاور و مزایای مشاوره روانشناسی مهاجرت مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

اهمیت مشاوره روانشناسی مهاجرت

طبیعتا هر فردی که قصد مهاجرت دارد در این مسیر نیازمند بهره مندی از کمک های مشاوری مجرب و متخصص می باشد و به همین سبب بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت به افراد مهاجر بسیار مهم و ضروری می باشد تا روند و فرایند مهاجرت راحت تر طی گردد.
طبیعتا هر یک از مهاجرین به سبب مهاجرت پیش رو احساس تنهایی، غم و دوری و..کرده و نیاز دارند برای پیشبرد راحت تر مراحل با مشاوری صحبت کنند و فشار روانی ای که به ایشان وارد می شود را کمتر سازد..
چه بسا برخی افراد پس از مهاجرت هم باز این فشار روانی را تجربه می کنند و در این جا ضرورت مشاوره روانشناسی مهاجرت بیشتر می گردد.. فرضا افراد ممکن است دچار افسردگی شده و عملکردشان بدین سبب مختل گردد.
شاید سوال پیش آید در خارج از کشور چگونه با مشاور روانشناس مهاجرت صحبت نمود؟ افراد می توانند علاوه بر جلسات مشاوره روانشناسی حضوری نیز از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین کلینیک روان آرام بهره مند گردند..

چرا مشاوره روانشناسی مهاجرت مهم است؟

زمانی که فرد تصمیم به مهاجرت می گیرد و مراحل و فرایند مهاجرت را در بر می گیرد ممکن است به سبب ترس از تنهایی، دلتنگی و دوری و..دچار تردید شده و یا با وجود پیشبرد جدی این مراحل، از درون دچار تنزل احساسات گردد..
و این تنزل احساسات می تواند بر تصمیم گیری فرد تاثیر منفی داشته و سبب بی ثباتی احساسی و حتی رفتاری در ایشان گردد.
بنابراین مهم است که افراد حتما از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت بهره مند گردند تا بتوانند به خوبی تصمیم گیری کرده و احساسات و هیجانات خود را مدیریت سازند.
مشاوره روانشناسی مهاجرت

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله این جلسات علاوه بر حضوری بودن به صورت آنلاین و غیر حضوری هم برگزار می شوند تنها کافیست با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

تعداد جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت چقدر است؟

طول این جلسات وابسته به نوع مشکل و دغدغه افراد متغیر می باشد و نیاز است جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل گردد.

4.8/5 - (78 امتیاز)

نقش مشاور در روانشناسی مهاجرت چیست؟

مشاور روانشناس در این جلسات به افراد کمک می کند تا بتوانند به خوبی با احساسات و هیجانات خود رو به رو شده و به درستی این هیجانات را مدیریت و کنترل سازند تا بتوانند تصمیم مناسبی در راستای فرایند مهاجرت کردن اتخاذ نمایند.
طبیعتا افراد می دانند که با کشورهای دیگر دچار تفاوت فرهنگی هستند و ممکن است در این خصوص دچار نگرانی و اضطراب گردند در این وضعیت روانشناس به ایشان کمک می کند تا حدودی با فرهنگ این کشورها آشنا شده و با شناخت بهتر و بیشتر فرهنگ این کشورها بتوانند خودشان را به خوبی برای مهاجرت آماده کنند.
بدین سبب فشارهای روانی افراد در این راستا کاهش یافته و می توانند مهارت های خود در خصوص آمادگی برای مهاجرت را افزایش دهند.

چه افرادی به مشاوره روانشناسی مهاجرت نیاز دارند؟

برخی تصور می کنند تنها افرادی که در حال طی کردن فرایند مهاجرت هستند نیاز به بهره مندی از جلسات مشاوره دارند در حالی که هر یک از افرادی که قصد و تصمیم به مهاجرت دارند و یا در حال تصمیم گیری برای آن دچار تردید شده اند نیز می توانند از این جلسات به صورت آنلاین و حضوری بهره مند شوند.
جلسات روانشناسی مهاجرت نیز فارغ از توجه به جنسیت، سن، تحصیلات و..برای تمامی افراد قابل اجرا بوده و برای تمامی کسانی که قصد و فکر مهاجرت را دارند بسیار مناسب می باشد.
چه بسا در طی مهاجرت کردن نیز ممکن است افراد با چالش ها و مشکلات متعددی مواجه شوند که نیاز به اطلاعات تخصصی تر و کامل تری باشند به همین سبب مشاوره مهاجرت می تواند به افراد کمک کند تا با آگاهی بیشتری با این چالش ها برخورد کنند.

مزایای مشاوره روانشناسی مهاجرت چیست؟

جلسات روانشناسی مهاجرت از مزایای متعددی برخوردار است که سبب می گردد افراد بتوانند به خوبی از این جلسات بهره مند شده و فرایند مهاجرت را راحت تر طی کنند.
چه بسا برخی از این جلسات عبارتند از:

کاهش استرس مهاجرت

افراد می توانند از بابت مهاجرت نیز دچار استرس زیادی شوند فرضا استرس از بابت عدم دسترسی به موقعیت مناسب، نگرانی از بابت پیدا کردن شغل، آشنایی با افراد و موقعیت های جدید، بازگشت و..
بنابراین با بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت به صورت آنلاین و حضوری نیز می توان با استفاده از راهکارهای موثر مشاور روانشناس میزان استرس خود را کاهش دهند و با توجه به انتخاب ها و در نظر داشتن تمامی جوانب بهترین تصمیم را متناسب با شرایط شخصی خود اتخاذ نمایند.

کاهش و بهبود افسردگی

افرادی که قصد مهاجرت دارند ممکن است با توجه به علل متعددی دچار افسردگی شوند فرضا دوری از خانواده، زندگی مستقل در کشور غربت و..
لذا برخی قصد مهاجرت با خانواده شان را دارند که این نیز سبب می گردد میزان احتمال بروز افسردگی کاهش یابد.
مشاوره فردی مهاجرت می تواند به ایشان کمک کند علت افسردگی را شناخته و پس از بررسی های لازم توسط درمانگر نیز این افسردگی کاهش یافته و درمان می گردد.

بهبود احساسات مهاجر

اغلب مهاجرین به سبب دوری از والدین و دوستان و یا دلتنگی و..ممکن است دچار مشکلات روحی روانی شوند به همین سبب مشاور روانشناس کمک می کند فرد بهتر بتواند احساسات خود را پذیرفته و هیجانات خود را راحت تر مدیریت سازند.

سازگاری بیشتر با کشور جدید

طبیعتا می دانیم که با وجود آگاهی افراد از فرهنگ و شرایط زندگی در کشور جدید نیز با این حال ممکن است در سازگاری با این موقعیت دچار مشکل گردند.
به همین سبب روانشناس به ایشان کمک می کند تا سازگاری بهتری با این موقعیت داشته باشد و بتواند خود را به خوبی با شرایط وفق دهد.
عموما افراد پس از مهاجرت دچار این ناسازگاری می شوند به همین سبب بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت می تواند گزینه خوبی برای این افراد باشد که تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.
مشاوره روانشناسی مهاجرت

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

مشاوره روانشناسی مهاجرت

نحوه برگزاری جلسات مشاوره مهاجرت آنلاین چگونه است؟

جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین نیز می توانند هم به صورت تماس تلفنی و هم به صورت تصویری نیز تشکیل شوند.
در این امر حق انتخاب با مراجع بوده و وی می تواند با توجه به راحتی خود تماس تلفنی یا تصویری را انتخاب نماید اما در صورتی که روانشناس متخصص نیاز ببیند که جهت تشخیص بهتر خوب است که برخی جلسات به صورت تصویری برگزار شوند این مسأله را با مراجع در میان می گذارند.
به طور کل این جلسات می توانند به اشکال تصویری یا صوتی اجرایی شده و مشاور روانشناس به افراد کمک کند تا شخص به خوبی هیجانات خویش را پس از مهاجرت کنترل کرده و یا در طی تصمیم گیری برای مهاجرت نیز به درستی تصمیم گیرد.

تاثیر مهاجرت بر اختلالات روانی چگونه است؟

مهاجرت و مشکلات آن نیز در بین افراد، وابسته به جنسیت ایشان، وضعیت اقتصادی و همچنین علت مهاجرت و..می باشد.
چه بسا مشکلات مهاجرت نیز برای افراد عبارتند از:
  1. وابستگی و دوری از خانواده و دوستان
  2. احتمال تبعیض اجتماعی
  3. پیدا نکردن شغل مناسب
  4. حمایت نشدن در کشور غریب
  5. مشکلات گفتاری بابت تفاوت زبان
  6. تفاوت های فرهنگی
  7. و..

تمامی این موارد می توانند سبب گردند که افراد دچار افسردگی شده و نیازمند بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت گردند.

علل بهره مندی از جلسات مشاوره مهاجرت چیست؟

افراد به علل متعددی می توانند تصمیم به بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت گیرند که قصد داریم در این بخش به برخی از این علل اشاره کنیم:
و سایر مسائل که برای هر یک از افراد متفاوت بوده و نیاز خود را به جهت بهره مندی از این جلسات مشاوره روانشناسی واجب می بینند.
لذا هر یک از افرادی که قصد مهاجرت داشته و با مشکلاتی متعدد اعم از تردید در تصمیم گیری، مشکلات خانوادگی و عاطفی و.‌.رو به رو شده اند نیز می توانند از جلسات مشاوره روانشناسی مهاجرت در عرشیان کلینیک بهره مند گردند.
مشاوره روانشناسی مهاجرت
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره