به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
روانشناس ایرانی در کانادا

روانشناس ایرانی در کانادا

روانشناس ایرانی در کانادا

درباره روانشناس ایرانی در کانادا باید بگوییم که از اصلی ترین تصمیم هایی که شما عزیزان برای زندگی خودتان می‌ گیرید، ترک کشور خود و مهاجرت به کشوری دیگر است. به علت اضطراب ‌های بیش از حد که فرآیند مهاجرت دارد، امکان دارد این توانایی را نداشته باشید که در اول با فضای جدید ارتباط خوبی برقرار کنید.
علت مهاجرت کردن برای هر فردی تفاوت دارد. امکان دارد دلیل مهاجرت شما، فرار کردن از محیط یا شرط های کشورما باشد؛ یا به علت فرار کردن از خاطره های یک شکست عاطفی تن به مهاجرت داده باشید و یا بعد از طلاق به دنبال یک زندگی و محیط جدید باشید. حتی امکان دارد برای ادامه دادن تحصیل به یکی از ایالات و یا شهرهای کانادا رفته باشید و قصد ماندن در آن جا را دارید. بعضی از شما دوستان نیز برای کار و یا تجارت مهاجرت کرده اید.

دلیل شما هرچیزی که باشد ، برای کنارآمدن با شرایط جدید نیازشما به حضور و همراهی یک مشاور و روانشناس بیش از قبل شده است. ولی آیا صحبت کردن با روانشناس که زبان مادری اش با شما فرق می کند و با شرایط فرهنگی شما آشنایی ندارد، برای شما آسان است؟ با اطمینان زیاد بگوییم قصد شما این است که با مشاور روانشناس فارسی زبانی صحبت کنید که زبان شما را بفهمد و زبان مادری اش فارسی باشد، از شرایط کشورخودتان، فرهنگ و آداب و رسوم دانایی لازم را داشته باشد. پس شما این توانایی را دارید در هر ایالتی از کانادا از جمله کبک، بریتیش کلمبیا یا منیتوبا، تورنتو و ونکوور، سکونت دارید، می توانید از روانشناس ایرانی در کانادا توسط مشاوران و متخصصان کلینیک روان آرام بهره بگیرید.

اگر که در کشور کانادا سکونت دارید و نیاز به مراجعه کردن به روانشناس هم دارید، مورد های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اما اگر الویت شما، مشاوره با یک روانشناس ایرانی می باشد، این توانایی را دارید از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری گروه مشاوران و متخصصان روان آرام، ابهره بگیرید. قطعا مشاوره با روانشناس های ایرانی در کانادا کمی دشوار می باشد و مهم ترین دشواری که سر راه شما قرار دارد پیدا کردن مشاوری هم زبان می باشد که با روحیات ایرانی ها، آشنایی داشته باشد. مشاوره آنلاین برای ایرانیانی که در کانادا سکونت دارند، یک راه درست است که استفاده از خدمات روانشناسی را ممکن می سازد. برای ارتباط برقرار کردن با مشاوره مورد نظرتان این توانایی را دارید که وقت مشاوره آنلاین با روانشناس در ایران، رزرو کنید و از این خدمت ها در اولین فرصت استفاده کنید.

مشاوره خانواده با روانشناس ایرانی در کانادا 

یکی از انواع مشاوره که به علت رشد روز افزون مشکل های خانوادگی به صورت گسترده و محبوب است و مورد استفاده قرار می‌گیرد مشاور خانوادگی می باشد.

مشاوره خانوادگی به مشاوره می گویند که علی‌رغم اسم آن این توانایی را دارد که هم به صورت فردی صرفا برای یکی از اعضای خانواده و هم به صورت گروهی برای آن دسته از خانواده هایی که با هم مشکلی خاص دارند و می بایست حتما به صورت گروهی برای مشاوره خانوادگی مراجعه کنند شکل می گیرد و از این رو می تواند انواع مختلفی را داشته باشد.که کلینیک روان آرام در زمینه روانشناس ایرانی در کانادا برای مشاوره خانواده به شما کمک شایانی می کند.

خیلی از این مشکلات اگر سریع پاسخ داده شوند و درمان مناسب و راه کار مناسبی برای آنها پیش روی خانواده ها گذاشته شود به مشکل هایی بزرگ تر تبدیل نمی شوند و به جلوی آن ها به طور کامل گرفته می شود و این توانایی را ندارند مشکل های متعاقب و پشت سر هم بعدی را برای شخص به وجود آورند.

 

مشاوره ازدواج با روانشناس ایرانی در کانادا 

در مشاوره حضوری ازدواج در کانادا، هر دو طرف به مشاور مراجعه می کنند و طی چند جلسه، به صورت جداگانه یا با هم (بنا بر صلاح‌دید مشاور) با روانشناس روانشناس ایرانی در کانادا دیدار می‌کنند. در این جلسه ها مشاوره با طرح سؤالاتی خاص به جمع کردن اطلاعات بیشتر درباره هر کدام می ‌پردازد، آن ها را برای به شناخت بهتری نسبت به خود و شخص مقابل کمک می کند و روش‌های برخورد و رفتار مناسب در روبرو شدن با مشکل ‌های زندگی و تعارضات زناشویی را به آن ها آموزش می‌دهند.

امکان دارد طی این جلسه مشاور ازدواج انجام یک سری تست ‌هایی که در تصمیم ‌گیری برای ازدواج و شناخت اشخاص این توانایی را دارد که دارای تاثیر زیادی باشد، به زوج ‌ها پیشنهاد شود. تست‌ های ازدواج و روانشناس ایرانی در کانادا و مشاوره ازدواج در کانادا در نوع های مختلفی وجود دارند مانند تست انگیزش، تست هارتمن یا تست تفاهم که مشهورتر از همه تست MBTI می باشد.

مشاوره کودک با روانشناس ایرانی در کانادا 

مشاوره کودک نوعی از خدمات روان شناختی می باشد که به وسیله روانشناس ایرانی در کانادا و مشاوره کودک در کانادا ارائه می شود. در جلسه های مشاوره درمان گر کودک را تشویق می کند تا هیجاناتش را بروز دهد. روند مشاوره این توانایی را دارد که در جریان یک بازی اتفاق بیفتد. استفاده از بازی یا کارهای هنری به کودک شمارا یاری می کند که احساس راحتی بیشتری کنند و آن چه که مشاور در مورد نوع رفتار و ابراز هیجان آموزش می دهد را بیشتر یاد بگیرند.

مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی ارائه می شود؟

اگر که شما نیازمند به مشاوره ازدواج می باشید، و یا مشاوره خانواده و یا مشاوره طلاق نیاز دارید و در کل به روانشناس ایرانی در کانادا نیازمندید این توانایی را دارید که از مشاوره آنلاین برای ایرانی های مقیم کانادا استفاده کنید. مشاوره ازدواج در کانادا، با جدیدترین متدهای روز دنیا به شما عزیزان ارائه داده می شود و مشاوره خانواده در کانادا به شکل انفرادی و خانوادگی برگزار می شود. اگر برای طلاق نیاز به مشورت دارید این توانایی را دارید وقت مشاوره طلاق در کانادا به صورت آنلاین رزرو کرده و از مشاوره دلخواهتان به راحتی بهره بگیرید.

 

مزایای مشاوره آنلاین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یکی از راه های دریافت مشاوره در کم ترین زمانی که امکان دارد، مشاوره آنلاین می باشد. برای دریافت مشاوره آنلاین بعد از هماهنگی با مشاور مورد نظرخودتان، این توانایی را دارید که با برقراری یک ارتباط مجازی، از تجربیات او استفاده کنید. البته مشاوره غیر حضوری و آنلاین مزایای دیگری هم دارا می باشد.

در این مقاله به بعضی از فایده های مشاوره آنلاین اشاره می کنیم.
این توانایی را دارید با کمترین هزینه با مشاوره دلخواهتان که امکان دارد هزاران کیلومتر از شما فاصله داشته باشد، ارتباط آنلاین برقرار کنید.
تغییر ساعت و زمان مشاوره به کم ترین حد ممکن می رسد. در ارتباط های اینترنتی این توانایی وجود دارد با محاسبه اختلاف زمان دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس ایرانی در کانادابرگزید.

اگر ترس از رفتن به روانشناس ایرانی در کانادا را دارید، مشاوره آنلاین یک پیشنهاد بسیار خوب برای شما می باشد. درمان را می توانید خیلی راحت و با فشارهای روحی کمتری شروع کنید. در خانه خود بنشینید و روان درمانی خود را آغاز کنید.

با توجه به حضور داشتن بیشتر افراد در فضای مجازی، مشاوره آنلاین به وسیله ارتباط اینترنتی با صمیمیت زیادی برگزار می شود و راه کارهای ارائه شده به واسطه روانشناس ها و روان درمان، تاثیرگذاری زیادی دارد.

از بهترین خوبی های مشاوره آنلاین در کانادا این می باشد که این توانایی وجود دارد با هماهنگی قبلی تعداد جلسات مشاوره را در طول هفته زیاد کرد.
روانشناسان کلینیک روان آرام در زمینه مشکل های عاطفی و آسیب‌های روحی که امکان دارد ایرانی ها بعد از مهاجرت به کانادا با آن روبرو بشوند تخصص و تجربه کافی را دارا می باشند.

کلینیک روان آرام برای ایرانی ها مقیم کانادا این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از طریق تماس صوتی در واتساپ و یا بصورت آنلاین (چت در واتساپ) از مشاور ایرانی و فارسی زبان خود مشاوره دریافت بکنند.

هزینه مشاوره در کانادا در کلینیک روان آرام برای ایرانیان مقیم کانادا نسبت به هزینه روانشناس ایرانی در کانادا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
و برای ایرانی های ساکن خارج از کشور پرداخت از طریق حساب پی‌پال هم فراهم است تا به راحتی این توانایی را داشته باشند که از کلینیک روان ارام مشاوره روانشناسی بگیرند.

ویژگی های روانشناس ایرانی در کانادا

یک مشاور خوب دانشش بسیار بالا و به روز دارد. شاید بگویید که مشخص که که یک روانشناس در این زمینه دارای تحصیلات است ولی پاسخ ما این است که تحصیلات تخصصی، کافی نیست. روانشناس باید تجربه کافی هم داشته باشد و اطلاعاتی به روز از از مسیر رشد و تعالی روحی اشخاص داشته باشد.
تز بارز ترین ویژگی های یک رواشناس خوب این است که روحیه همدلی با شخص رجوع کننده داشته باشد. زمانی که یک مشاوره حس همدلی دارد به سرعت مراجع کننده را درک کرده و این نشانه رشد شخصیتی و اخلاقی مشاور می باشد.

از دیگر ویژگی های یک روانشناس خوب، تشویق و حمایت مراجعه کنندگان خودش است.یک روانشناس خوب به مراجع انگیزه ای فراوان می دهد، و شخص شکست خورده، غمگین، خشمگین و شخصیت رشد نکرده را به راحتی حمایت می کند و برای فردای بهتر تشویق می کند.

ویژگی ها و مزیت های مشاوره آنلاین 

 

کانادا ، مقصدی خوب و دارای طرفدار زیاد برای اشخاصی است که تصمیم به مهاجرت دارند ، در سال های اخیر موج مهاجرت ایرانی ها به این کشور پیشرفته افزایش چشمگیری داشته است و از دلیل های آن می توان به بالا بودن سطح بهداشت ، وجود موقعیت های شغلی متناسب با مهارت های شخص ، بالا بودن استاندارد تحصیلی و به طور کلی بالا بودن کیفیت زندگی اشاره کرد. اما با همه این وجود از آن جایی که مهاجرت اقدامی خیلی سخت است، فرد مهاجر با مشکلات متعددی دسته و پنجه نرم می کند تا در آخر این توانایی را بدست بیاورد که زندگی قابل قبولی برای خودش فراهم کند.

دور بودن از خانواده و تنها بودن ، فرهنگی متفاوت ، نگرانی از وضعیت فرزندان ، از بین رفتن کانون گرم خانواده و ….. هر یک این توانایی را دارد تا زمینه ساز اختلال های روانی بی شماری مثل افسردگی، اضطراب و پریشانی و ….. در شخص باشد که زندگی او را به کلی مختل کرده و باعث طرد شدن او از جامعه شود.

به همین خاطر بیشتر اشخاصی که مهاجرت می کنند نیاز دارند که یک مشاور روانشناس را در زندگی خود احساس کنند ، ولی معمولا پیدا کردن مرکز مشاوره تخصصی و مورد اعتماد و تعیین وقت جهت مشاوره با روانشناسی آگاه و باتجربه ، زمان زیادی را از فرد می گیرد ، با توجه به این که بیتر افراد تا بحرانی شدن اوضاع از رفتن به مراکز مشاوره خودداری می کنند، یافتن و اعتماد کردن به یک مرکز معتبر نیز خود می تواند به دغدغه یی دیگر و بدتر شدن وضعیت شخص منجر شود.

روانشناس ایرانی در کانادا

مهارت های مورد نیاز روانشناس برای فرد مهاجر

مشاور روانشناس در روانشناس ایرانی در کانادا الزامی است که در گفتگوی خود با مراجعه کنندگان، تعصبات قومی و نژادپرستانه را کنار بگذارد و به همه ارزش های فرهنگی و خانوادگی او توجه داشته باشد و از روش درک تفاوت ها این توانایی را داشته باشد زندگی شخص را بهبود ببخشد و در عین حفظ فرهنگ شخص به ایجاد هویت مشترک با متولدین این کشور کمک کند.

هم زبان بودن مشاور روانشناس با مراجع کننده خودش موضوعی است که بسیار در این حوزه مهم می باشد ، چون که او آشنایی کامل با فرهنگ او داشته و این توانایی را دارد که سریع تر ارتباطی مملو از همدلی با او برقرار کند که این مهارت هم به تجربه مشاور وابسته است، از آن جایی که در بهتر شدن اختلال و وضعیت روانی شخص ، زمان موضوع مهمی به حساب می آید اگر شخصی که مشاوره را انجام می دهد هم زبان مشاوره گیرنده نباشد احتمال به تاخیر انداختن پروسه بهبودی شخص بالا می رود.

نکته دیگری که اهمیت دارد به وجود آمدن امکان مشاوره آنلاین و تلفنی همراه با پیشرفت تکنولوژی است که انجام مشاوره را خیلی سهل تر کرده است چون دیگر نیازی به تلف کردن وقت و هزینه بالا به وسیله مراجعه کننده نمی باشد ، و اشخاص با راحتی خیلی زیاد تری این توانایی را دارند که با مشاور و روانشناس خود ارتباط برقرار کنند.

باید به این موضوع توجه کرد که آن چه در عمق علم روانشناسی موجود می باشد توانایی تحلیل زندگی و کشف راه های گوناگون آن و پیشنهاد دادن راه کارهای مفید برای بهبود زندگی مراجعه کننده است ، روانشناس دارای متخصص به این موضوع اشراف کاملی دارد که یک راه درمانی مفید برای یک شخص این توانایی را ندارد همان اثربخشی را برروی مراجعه کنندگان دیگر داشته باشد.
انسان ها دارای روحیه و روان های متفاوت می باشند ، و هرچقدر روانشناس ایرانی در کانادا تجربه های زیاد تری را دارا باشد این توانایی را دارد راه کارهای مفید تری ارائه دهد.

نکته قابل توجه دیگر داشتن صلاحیت فرهنگی مشاور و روانشناس است که شامل بعد های گسترده ای می باشد : دانش فرهنگی مشاور ، نگرش و عقاید مشاور نسبت به مراجعان مختلف فرهنگی ، مهارت های درمانی وی و استفاده از مداخلات مناسب فرهنگی از همین بعد هاست.

4.6/5 - (431 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره