به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاور مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور مشاور ازدواج فواید مراجعه به مشاوره مرکز مشاوره آشنایی بیشتر با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره یک تخصص روانشناختی است که شامل تحقیقات و فعالیت­های کاربردی در چندین حوزه گسترده است که شامل فرآیند مشاوره و نتیجه، نظارت و آموزش، پیشرفت و مشاوره شغلی، و پیشگیری و سلامت می­باشد. آنچه در ابتدا باید به آن اشاره کرد این است که مشاوره چه نقشی در زندگی اجتماعی امروز ما دارد. اهمیت این موارد به خصوص برای ایرانیان خارج از کشور قابل توجه است و به همین علت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور یکی از خدمات اصلی مرکز روان آرام است.

بر کسی پوشیده نیست که فشارهای روانی و مشکلات عاطفی بشر به دلیل گرفتاری در مشکلات مختلف رفاهی، اقتصادی و شغلی روز به روز افزایش می­یابد این فشار برای ایرانیانی که از وطن خود دور شده اند به مراتب بدتر میباشد. اینجاست که می­توان به نقش مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور به عنوان یک تخصص کلیدی برای تعدیل این فشارها و مشکلات اشاره کرد.

مرکز مشاوره روان ارام با ارائه بهترین خدمات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور و داخل کشور به شما در کاهش این تنش ها کمک می کند. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و به طور آنلاین به مشاوره بپردازید.

اهمیت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

معقوله مهاجرت همیشه تصوری شیرین برای هر یک از مهاجران ایجاد می کند و جنبه تلخ و پر فشار مهاجرت را پوشیده می نماید. افرادی که اقدام به زندگی در خارج از کشور می کنند معمولا از خطراتی همچون افسردگی ناشی از دوری از کشور ، خانواده ، محیط زندگی و… غافل می مانند و پس از قرار گیری در محیطی احساس سرخوردگی زیادی پیدا می کنند و تصور می نمایند راهی برای جلوگیری از این مشکل نمی باشد. در این زمان است که جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور می تواند گره گشا باشد.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

البته که این مشکلات تنها مختص به مهاجران نیست. این مشکلات حتی برای کسانی که سال ها در خارج از کشور زندگی می کنند نیز در کمین است. بدون شک یک مشاور خارجی که کمتر با فرهنگ و شیوه فکر ایرانیان اشنا است نمی تواند به نحوی مطلوب این مشکلات را حل کند. به همین برای هر دو دسته ، جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور در یک مرکز مشاوره ایرانی می تواند تاثیر بسیار مطلوب تری داشته باشد.

مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور

یکی از مشکلات و معضلاتی که برای افراد مختلف در جهان وجود دارد، بار مشکلات و چالش­های عاطفی ناشی از مهاجرت به یک کشور جدید می­باشد. با افزایش جهانی شدن و تحرک جمعیت، تعداد فزآینده­ای از مردم به دنبال فرصت­های بهتر اجتماعی، رفاهی و شغلی به خارج از کشور مادری خود مهاجرت می­کنند. شرایط گذشته کشور ما نیز به گونه ای شده است که میزان مهاجرت در سال های اخیر را افزایش داده است و با توجه به چالش های مهاجرت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور اهمیت زیادی پیدا کرده است.

براساس آمارهای بدست آمده، سالانه تعداد قابل توجهی از ایرانیان برای دستیابی به رفاه اجتماعی، شغل مناسب یا تحصیلات بهتر به کشورهای مختلف مهاجرت می‌کنند.

شما ممکن است در یک مقطع زمانی در زندگی مجبور باشید از وطن خود دور شوید. این امر ممکن است به دلایل بی­شماری از جمله دستیابی به تحصیلات بالاتر، فرصت شغلی یا هر چیز دیگری باشد. اما مسئله مهم این است که زندگی در یک محیط جدید برای شما یک تجربه جدید نیز محسوب می­شود، پس باید تلاش کنید تا زندگی روزمره و بار عاطفی مشکلات روانی آن را به تنهایی مدیریت کنید.

اینجاست که می­توان به نقش مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور پی­ برد که در نوع خود بسیار مهم است. مرکز مشاوره آرام روان این امکان را برای عزیزان خارج از کشور فراهم کرده.

مهاجرت چه تاثیرات روانی برای فرد دارد؟

محققان اظهار داشته­اند كه تأثیرات روانشناختی بسیار روشنی وجود دارد كه ناشی از مهاجرت است. برخی از مهاجران ممکن است بعد از مهاجرت با افسردگی و چالش­های مربوط به سلامت روان مواجه شوند. آنها وقتی می­بینند که باید یک زبان جدید بیاموزند و از طریق آن تکلم کنند، احساس اضطراب می­کنند.

آیا مهم است که مشاور و روانشناس فرهنگ یکسانی با مراجع داشت باشد؟

بله، از این جهت که فرهنگ یکسان باعث درک متقابل بیشتر و در نتیجه ارائه راهکار های بهتری از جانب مشاور می شود.

چرا مهم است که هنگام دور بودن از کشورتان با والدین یا خانواده در ارتباط باشید؟

مطمئناً در هنگام دور بودن از خانواده دلتان برای والدین و سایر اعضای خانواده تنگ می­شود. به همین ترتیب، فرصت بودن در کنار آنها را از دست خواهید داد. برای پُر کردن این خلاء، با خانواده خود در تماس باشید. از تلفن، ایمیل، چت زنده، چت تصویری یا شیوه ­های دیگر برای ایجاد ارتباط استفاده کنید.

4.5/5 - (391 امتیاز)

فواید مراجعه به مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور 

شما به عنوان یک ایرانی برای ایجاد و مدیریت یک زندگی راحت در خارج از ایران با چالش ­های بسیاری مواجه خواهید شد. این امر به ویژه در مورد جوانانی که تازه در مرحله شروع زندگی حرفه­ای خود هستند، بسیار صادق است. از آنجا که جوانان بی­تجربه و نابالغ هستند، بنابراین آنها باید تلاش کنند تا در یک محیط کاملاً جدید در بین افراد ناشناس به تنهایی بقا پیدا کنند. ما در اینجا به برخی از نکات ساده و موثر جهت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور اشاره می­کنیم.

این نکات می­تواند به شما کمک کند که حتی در هنگام دور بودن از ایران و خانواده خود بتوانید در زندگی جدید خود موفق ظاهر شوید، ارائه می­دهیم:

تجربه نشان داده است که اولین چالش شما در مواجه با یک کشور دیگر مشکلات روحی است. هرچند که در روز های اول جدید بودن محیط حسی جذاب به شما القی می کند اما به مرور عاطفه و احساسات شما درگیر می شود و در این زمان است که به یک حامی عاطفی نیاز خواهید داشت.

چه کسی بهتر از یک مشاور و روانشناس خوب برای ایرانیان خارج از کشور می تواند به شیوه درست این حمایت عاطفی را از شما انجام دهد ؟

پول برای زنده ماندن هر کس قطعاً ضروری است، اما آنچه مهمتر است مدیریت صحیح امور مالی است. مدیریت کارآمد پول به شما کمک می­کند تا نیازهای خود را در بودجه موجود تأمین کنید. شما می­توانید با تعیین حدود بودجه برای هزینه­ های ماهانه خود این کار را شروع کنید. بدون شک انجام این کار برای شما مشکلاتی را به همراه دارد و به همین علت می توانید از یک مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور استفاده کنید.

این شیوه مدیریتی باعث می­شود تا از هزینه­ های اضافی و هدر رفت پول خود در موارد غیرضروری جلوگیری کنید. فراموش نکنید که مشاوره تنها برای مشکلات روحی نمی باشد بلکه یکی از بهترین فواید استفاده از جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور یادگیری مهارت های کاربردی می باشد.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

شما دیگر تنها هستید و بدون شک نمی توانید بخشی از کار های روزمره خود را به دوش فرد دیگری بگذارید یا از آن کمک بگیرید. مقابله با این چالش هم مستلزم بالا بردن قدرت روحی است و هم نیاز به داشتن ذهنی قدرتمند است. اما دست پیدا کردن به این ویژگی چیزی نیست که شما یک شبه آن را به دست بیاورید اما بدون شک صحبت با یک مشاور ایرانیان خارج از کشور می تواند در آموزش این مهارت به شما کمک زیادی کند.

برقراری ارتباط با هم ­اتاقی­ ها در دانشگاه یا همسایگان بسیار ضروری است. این مسئله به حفظ روابط سالم با دیگران کمک می­کند. نکته مهم در این رابطه برقراری ارتباط مؤثر و صادقانه است. چگونه قرار است به عنوان یک انسان بالغ این ارتباط را برقرار کنید. جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور می تواند به شما در حل این مشکل نیز کمک کند و راه ارتباط سالم با افراد خارج از کشور را فراهم نماید.

توجه داشته باشید که ایجاد یک رابطه سازنده و مسالمت ­آمیز به شما کمک می­کند تا در یک فضای آرام زندگی کنید. به عنوان مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور سفارش می­شود اگر چنانچه مشکلی بین شما با دیگران وجود دارد سعی کنید آن را حل و فصل کنید و رابطه سازنده خود را همچنان حفظ کنید، چرا که این امر باعث احساس تعلق می­شود که برای رفاه عاطفی شما بسیار مهم است.

مطمئناً در هنگام دور بودن از خانواده دلتان برای والدین و سایر اعضای خانواده تنگ می­شود. به همین ترتیب، فرصت بودن در کنار آنها را از دست خواهید داد. برای پُر کردن این خلاء، با خانواده خود در تماس باشید. از تلفن، ایمیل، چت زنده، چت تصویری یا شیوه ­های دیگر برای ایجاد ارتباط استفاده کنید. اما این ارتباط نباید به گونه ای باشد که با درگیر کردن احساسات شما احساس تعلق و پذیرش مکان جدید را برای شما دشوار کند. 

این ارتباط می تواند بالعکس بسیار ازار دهنده تر باشد و سکونت شما در کشور دیگر را دشوار کند. به همین علت مشاوره با ایرانیان خارج از کشور همواره تاکید می کند که این مهارت را به خوبی به شما بیاموزد.

یک ضرب المثل وجود دارد که می­گوید عمل انسان را کامل می­کند”. هنگامی که شما در بین اعضای خانواده و بستگان خود هستید، شاید برای انجام برخی از امور از آنها کمک بخواهید و آنها شما را یاری کنند. اما وقتی که در یک کشور جدید ساکن می­شوید، این شما هستید که باید بار کلیه کارهای روزمره، مدیریت هزینه ­ها، انجام خرید و حفظ موقعیت زندگی خود را به دوش بکشید.”

به طور کلی پیشنهاد می کنیم که به جای یادگیری این مهارت ها در خارج از کشور همین حالا خود را برای یک زندگی مستقل آماده کنید. اما اگر اکنون در خارج از کشور به سر می برید دیر نیست و می توانید پروسه اموزش این مهارت ها را تسریع کنید. بدین منظور با یک مشاور حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید که ما امکان آن را از جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور ممکن کرده ایم.

آنچه بیان شد شامل تعدادی از راهکارهای عملی بود که می­تواند به شما کمک کند تا بتوانید عاری از استرس در خارج از ایران به زندگی خود ادامه دهید و تا حد ممکن با چالش ­های پیش­رو حاصل از مهاجرت به یک کشور جدید مقابله کنید.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

رایج ترین مشکلات ایرانیان مقیم خارج از کشور

مسلما هر یک از افراد با ناراحتی ها و دغدغه های بسیاری مواجه می شوند که در صورت عدم واکنش دهی مناسب به این مسائل و ادامه یافتن آن ها ممکن است با مشکلات و آسیب های روحی روانی حتی جسمانی بسیاری مواجه شوند.

در این بخش قصد داریم به رایج ترین این مشکلات اشاره کنیم که بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور برای حل و بهتر شدنشان بسیار مفید خواهد بود.

  1. افسردگی 
  2. اضطراب و استرس
  3. وابستگی به اعضاء خانواده 
  4. فشار درسی و کاری
  5. عدم موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران
  6. وفق نشدن با محیط جدید
  7. و..که می توان جهت بهبود و حل آنها با روانشناس صحبت نمود.

لذا با بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور برای ایرانیان می توان با کمک روانشناس به احساس بهتری پیدا کرده و به حل کردن هر یک از این مشکلات و بهتر شدن وضعیت پرداخت.

توصیه می شود پیش از شدید شدن این مشکلات و مختل شدن زندگی و فعالیت های روزانه نیز از جلسات مشاوره فردی و..کلینیک روانشناسی روان آرام به صورت آنلاین بهره مند گردید.

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشکلات دوری از ایران و علت نیاز به مشاوره

حضور در یک کشور دیگر می­تواند مشکلات متعددی را برای مهاجرین ایجاد کند. پیدا کردن جایگاه خود در یک کشور جدید و سازگاری با یک فرهنگ نا آشنا می­تواند بسیار دشوار باشد. ما در این بخش به برخی از مشکلات روانی که مهاجران هنگام ترک کشور خود و رسیدن به مکان جدید با آن مواجه می­شوند، اشاره می­کنیم و سپس در راستای مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور راهکارها و پیشنهادها لازم را ارائه خواهیم داد.

فرهنگ و هویت

اول، مهم است که درک کنیم که فرهنگ با هویت ما بسیار مرتبط است. اعتقادات و ارزش­های فرهنگی ما مشترک هستند و هویت ما را از جهات مهم شکل می­دهند. فرهنگ شما به عنوان یک ایرانی بواسطه محلی که در آن رشد می­کنید، یاد گرفته می­شود. بنابراین وقتی فرهنگ کشورتان را پشت سر می­گذارید و با سیستم­ ها و معانی جدید فرهنگی روبرو می­شوید، این مسئله می­تواند برای شما بسیار دشوار باشد و احساس از دست دادن هویت را تداعی کند.

ما به منظور مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور بیان می­کنیم از آنجا که شما با یک فرهنگ جدید ترکیب می­شوید ممکن است احساس کنید که فرهنگ قدیمی خود را از دست داده­اید. در واقع، ورود شما به یک کشور جدید می­تواند احساس بی­ نظمی و تشویش ایجاد کند که محققان از این فرآیند به عنوان “از بین رفتن فرهنگ” یاد می­کنند.

در جلسات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور تا حد امکان سعی می شود که این مشکلات هویتی کاهش پیدا کند و راحت تر بتوانیم با این مشکلات کنار بیاییم.

تأثیرات روانی

محققان اظهار داشته­اند كه تأثیرات روانشناختی بسیار روشنی وجود دارد كه ناشی از مهاجرت است. برخی از مهاجران ممکن است بعد از مهاجرت با افسردگی و چالش­های مربوط به سلامت روان مواجه شوند. آنها وقتی می­بینند که باید یک زبان جدید بیاموزند و از طریق آن تکلم کنند، احساس اضطراب می­کنند.

همچنین، آنها وقتی می­فهمند که باید شغل جدیدی پیدا کنند و با مشکلات مادی دست و پنجه نرم کنند، احساس اضطرابشان تشدید می­شود. جدا از این موارد، از بین رفتن هویت فرهنگی نیز می­تواند منجر به بروز بیشتر اختلالات روانی در برخی از گروه ­های مهاجر شود. همه این موارد نشان دهنده تاثیرات روانی ناشی از حضور در یک کشور با فرهنگ ناآشناست که باید در راستای مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور مورد توجه قرار گیرد.

فواید مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که می­تواند شما را از خانواده خود جدا کند. گاهی اوقات دستیابی به یک شغل و جایگاه مناسب و کسب مدارج تحصیلی بالا می‌تواند علت مهاجرت باشد. وقتی از خانه خود دور هستید، دیدگاه شما در مورد جهان به طرز چشمگیری تغییر می­کند.

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مطمئناً احساس تنهایی خواهید کرد و مواقعی وجود خواهد داشت که شما نیاز به بررسی مجدد معنای واقعی خانواده داشته باشید. با این وجود ، هر جا که باشید، اطمینان داشته باشید که بخشی از روح خانواده شما همیشه در درون شما خواهد بود. این موضوع به شما کمک می­کند تا در مورد خانواده خود مسائل خاصی را درک کنید، حتی اگر دور از آنها زندگی کنید. در نتیجه این چالش هاست که شما شروع به رشد می کنید. بدیهی است که می توانید از فواید مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور نیز بهره مند شوید :

خانواده و افراد آن مانند یک ستون هستند. آنها حمایت عاطفی و معنوی را برای شما فراهم می­کنند تا شما به یک فرد بهتر در جهان تبدیل شوید. وقتی شبکه پشتیبانی آنها را در خارج از ایران از دست می­دهید، از دیدگاه دیگری به طور مستقل به زندگی نگاه می­کنید. مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور در این زمینه می­تواند کمک کننده باشد چرا که آنها باید دوره قابل ملاحظه­ای را از فرهنگ و خانواده ایرانی به دور باشند و مسلماً خلأهای عاطفی دوری از خانواده را متحمل می­شوند.

شما ممکن است تجربه بسیاری از وقایع مهم در خانواده از قبیل ازدواج خواهر و برادرتان یا سالگرد والدینتان، را از دست بدهید. شاید ممکن است بتوانید در چندمین سالگرد تولد آنها از طریق شبکه­های اجتماعی به آنها تبریک بگویید اما با این حال، امکان همجواری در کنار آنها را از دست خواهید داد. ما به منظور مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور توصیه می­کنیم تا با مدیریت و کنترل زمان بر احساسات خود غلبه کنند و سعی کنند با پرداختن به فعالیت­های مورد علاقه کمبودهای عاطفی به وجود آمده را تا حدودی کاهش دهند.

زمانی که در کنار خانواده خود به سر می بردید از اوقات خالی و فراغت خود استفاده می کردید و زمانی را به دور از تنهایی و در کنار خانواده می گذراندید. اما باید بدانید در مهاجرت ممکن است مدت ها طول بکشد تا شخصی را پیدا کرده و به تنهایی خود پایان دهید. در این مدت نیاز است که به خوبی احساسات منفی خود را مدیریت کنید که مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

شما می توانید در خارج از ایران شروع به سازگاری کرده و خود را با محیط ­های جدید وفق دهید. شما باید خود را شهروند جهان بدانید و احساس کنید که می­توانید بدون خانواده خود در هرجایی زندگی کنید. شما باید به خود یادآوری کنید که هر کجا خارج از ایران که هستید مستقل، جسور و قوی خواهید بود. ما به عنوان مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور توصیه می­کنیم که به منظور سازگاری با شرایط محیطی جدید ارتباط سازنده­ای با دوستان و همکاران خود برقرار کنند.

هر کس تعریف خود را در مورد خانواده دارد. گاهی ممکن است به خاطرات و تجربه ­های روزها و سال­های گذشته که در کنار خانواده­تان بودید فکر کنید و از اینکه دیگر در کنار آنها نیستید احساس ناراحتی کنید. ممکن است به یاد ایران و خاطراتی که با دوستان و بستگان خود داشته­اید بیفتید و بیشتر ناراحت شوید. ما به عنوان مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور بیان می­کنیم که این مسئله کاملاً طبیعی است و ممکن است برای عده زیادی پیش آید. بنابراین به جای دامن زدن به آنها باید سعی کنید تا احساسات خود را کنترل و مدیریت کنید.

شما می­فهمید که خانواده یعنی چه؟ با توجه به اینکه شما حمایت، محبت و همراهی اعضای خانواده را در طول دوران خارج از کشور از دست می­دهید، خاطرات و لحظات دلپذیری را که با آنها تجربه کرده­اید را به عنوان گنج می­دانید. به همین علت، وقتی با افرادی ملاقات می­کنید که شخصیت خانواده شما را منعکس می­کنند، بیشتر از آن افراد خوشتان می آید. با توجه به این موضوع، ما به عنوان مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور توصیه می­کنیم که سعی کنند تا ارتباطات خود را با اینگونه افراد که تداعی­کننده شخصیت خانوادگی­شان هستند، حفظ کنند.

شما زندگی خود را تجزیه و تحلیل می­کنید و تعجب می­کنید که آیا واقعاً تصمیم درستی گرفته­اید که تا این حد از خانواده خود دور شده­اید. شما با بررسی مشکلات و چالش­های پیش آمده این مسئله را مدام در ذهنتان مرور می­کنید. ما به منظور مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور پیشنهاد می­کنیم که اگر چنانچه به هر دلیلی قصد مهاجرت دارند پیش از انجام آن با افراد خبره و با تجربه مشورت کنند.

شما می­دانید که خانواده وابسته به افراد است، نه مکان. شما سعی می­کنید تا حد ممکن با افراد دیگر در خارج از ایران در تماس باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید. حقیقت این است که مکان هرگز به اندازه بودن در کنار خانواده یا رسیدن به آنها در هر زمان دیگری اهمیتی نخواهد داشت. ما در راستای مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور توصیه می­کنیم که همزمان ارتباط خود را با خانواده، بستگان و دوستان در ایران حفظ کنند. خوشبختانه امروزه دسترسی راحت به شیوه­های ارتباط این امر را ممکن ساخته است.

به این فکر کنید که اگر همواره با خانواده خود در ایران بودید، روابط شما با آنها هرگز رشد نمی­کرد. به نوعی وقتی خود را از اعضای خانواده جدا می­کنید، رابطه شما با آنها تکامل می­یابد و شکل جدیدی به خود می­گیرد. بنابراین جهت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور باید بیان نمود که دوری از خانواده همیشه بد نیست، بلکه می­تواند در شکل­گیری و تکامل شخصیت افراد بسیار مفید نیز باشد.

این ویژگی های و هزاران ویژگی مثبت دیگر در نتیجه این جلسات در شما ایجاد می شود. پس اگر دغدغه این موارد را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید و به طور تلفنی یا انلاین به مشاوره بپردازید.

هزینه جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور

جالب توجه است که میزان هزینه بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی در سایر کشورها بسیار زیاد می باشد به همین سبب با بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی خارج از کشور، با پرداخت هزینه ای کم تر و مناسب تر می توان به مشکلات و دغدغه های شخصی رسیدگی نمود.

بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور برای برای ایرانیان نیز می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر روحیه و احساسات ایشان داشته باشد زیرا طبیعتا ایرانیان مقیم خارج از کشور به سبب تنهایی و دوری از خانواده و دوستان مطمئنا با تنش های متعددی رو به رو می شوند، به همین سبب با صحبت از مشاور آنلاین برای خارج از کشور می توان به مدیریت احساسات پرداخته و با این تنش ها به خوبی برخورد نمود.

می توان جهت بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور با کلینیک روان آرام تماس حاصل نمود.

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره