به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

مشاوره دوران نامزدی

مشاور مشاوره دوران نامزدی چیست؟ مشاور ازدواج 5 راهکار بهبود رابطه نامزدی مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول دوران نامزدی

مشاوره دوران نامزدی

دوران نامزدی را می‌توان طلایی ترین دوره زندگی مشترک دانست چرا که شناخت که اصلی ترین مسئله در زندگی مشترک است در رابطه نامزدی صورت می‌پذیرد. از این جهت است که دریافت مشاوره دوران نامزدی گامی بلند در انتخابی آگاهانه و ازدواجی مناسب است. پیش از هر چیز بهتر است بدانید که در ادامه توضیحات مشاوره دوران نامزدی، راهکار هایی همه گیر و عام را ارائه خواهیم کرد و برای شخصی سازی مشاوره، می توانید از مشاوره رابطه نامزدی استفاده کافی را ببرید.
اما سوالی که در این بخش مطرح می‌شود آن است که مشاوره نامزدی چه کمکی به رابطه خواهد کرد؟ در ادامه به پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت.

همچنین پس از توضیحاتی در مورد این مسئله، به بررسی 5 عاملی می پردازیم که رابطه را در دوره نامزدی بهبود می بخشد. پس مطلب را تا انتها همراهی فرمایید.

۳ کمکی که مشاوره رابطه نامزدی به شما خواهد کرد

در مشاوره رابطه نامزدی یکی از مواردی که بیش از دیگر مسائل حائز اهمیت است، استفاده از منطق است چرا که به دلیل حاکم شدن احساسات فرد به عبارتی کور شده و نمی‌تواند درست و غلط را به درستی تشخیص دهد. مشاوره دوران نامزدی این مسئله را رفع کرده و سعی بر آن دارد که دریچه تازه ای به روی منطق شما باز کرده تا بتوانید با آگاهی کامل و بدون زیاد شدن عشقی کورکورانه تصمیمی را برای یک عمر زندگی خود بگیرید.

مشخص است که شناخت تنها اصلی‌ست که باعث می‌شود دوران نامزدی و یا رابطه نامزدی شکل بگیرد، در غیر این صورت افراد بلافاصله پس از آشنایی عقد کرده و به اصطلاح عامیانه سر خانه و زندگی خودشان می‌رفتند اما آنچه موجب شکل گیری رابطه نامزدی و نیاز به مشاوره دوران نامزدی‌ست همان شناخت است. مشخصا استفاده از تجربیات یک شخص آگاه و با تجربه انتخاب هر فرد با منطقی برای زندگی‌ست. روانشناسان و مشاوران می توانند با ارائه بهترین نظریات و بهترین انواع مشاوره رابطه نامزدی شما را به شناخت طرفین برسانند

زاویه دید یک مشاور همیشه با زاویه دید افراد عادی متفاوت است. جالب است بدانید که این تفاوت زاویه دید هیچ ارتباطی به تفاوت های فردی و متفاوت بودن زاویه دید همه انسان ها ندارد. بلکه این نوع نگرش از تجربیات مشاور به دست آمده است و همین سبب می شود که بتوان با دریافت مشاوره دوران نامزدی از مشاوران و یا در هر دوره از دوران زندگی، به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد.

مشاوره دوران نامزدی

در ادامه به طرح 5 مورد از مواردی خواهیم پرداخت که می تواند دوران نامزدی را برای شما دوره ای شیرین و با آگاهی تداعی نماید. پیش از هر چیزی بدانید که می توانید با مراجعه به دیگر بخش های سایت از مقالات رایگان دیگر در حوزه های مختلف نیز استفاده کرده و آگاهی خود را در هر زمینه ای صد چندان نمایید. حال به بررسی آن 5 عامل جهت بهبود رابطه نامزدی خواهیم پرداخت. ادامه مطلب را دنبال فرمایید.

 

آیا رابطه جنسی در نامزدی ممنوع است؟

چیزی به نام ممنوعیت وجود ندارد اما شخص باید با توجه به روحیات خود، نامزد و خانواده و اجتماع تصمیم نهایی را اتخاذ نماید.

هدیه دادن در دوران نامزدی نوعی باج دهی محسوب نمی شود؟

به هیچ عنوان! باید بدانید که هدیه یکی از راه های ابراز علاقه است و اگر آن را از دست بدهید احتمالا راه سختی برای جبران این مورد پیش روی خود خواهید داشت.

با نامزدی خسیس چه باید کرد؟

خساست امری پسندیده نیست. جهت کاهش، بهبود و کنترل این رفتار نامناسب می توانید به دیگر بخش های سایت مراجعه کرده و مقالات مرتبط با آن را مطالعه فرمایید.

4.6/5 - (469 امتیاز)

5 راهکار جهت بهبود رابطه در دوران نامزدی

در ابتدا هر کدام از موارد را به صورت تیتروار بیان کرده و سپس هر مورد را به صورت خلاصه ای جامعه توضیح و شرح خواهیم داد.

  1. در مورد ویژگی های جنسی پارتنر خود سوال بپرسید
  2. رفت و آمد را بیشتر کنید
  3. دریافت مشاوره دوران نامزدی داشته باشید
  4. منطق را جایگزین عواطف کنید
  5. با چشمی باز تصمیم بگیرید

خجالت را کنار بگذارید و بدانید که درصد بسیاری از جدایی ها و مراجعه افراد به مشاور و دریافت مشاوره دوران نامزدی مربوط به همین نوع رابطه جنسی می شود. این که در دوران نامزدی رابطه جنسی خواهید داشت یا خیر یک تصمیم دو طرفه است که باید به صورت سنجش موقعیت عمل نماید. اما آگاهی از ویژگی های جنسی افراد آن چیزی ست که هر شخصی باید پیش از ازدواج در ارتبط با آن آگاهی لازم را کسب نماید.

اصل شکل گیری دوره ای مانند نامزدی بر پایه یافتن شناخت است. پس رفت و آمد خود را بیشتر کرده و سعی کنید شناخت را از این طریق بیشتر کنید. با خانواده شخص، دوستان و از همه مهم تر خود پارتنرتان ارتباط گسترده برقرار کنید و وی را در هر شرایطی بسنجید. دریافت این که این شخص با این ویژگی های شخصیتی همسر مناسبی برای شما هست یا خیر به عهده خودتان است. اما دریافت مشاوره رابطه نامزدی می تواند این امر را برای شما تسهیل بخشد.

اصلی ترین، کوتاه ترین و بهترین قدم برای آگاهانه تصمیم گرفتن در این دوره استفاده از تجربیات یک شخصی ست که به صورت آکادمیک به این مسئله پرداخته است. بهتر است بدانید که کسب اطلاعات از مشاور و دریافت مشاوره نامزدی شما را به جای یک قدم، ده ها بلکه صد ها قدم پیش می فرستد. تنها کافی ست. اقدام کرده و خود نتایج تعجب آور آن را مشاهده کنید. در بسیاری از موارد افراد تنها به قصد جدایی رفته و ر اتاق مشاوره متوجه می شوند مشکلشان چندان نیز جدی نبوده است. پس نگرانی را کنار گذاشته و پیش روید.

در دوره نامزدی بهتر است به جای عواطف میدان را به منطق داده و از آن جهت بهبود وضعیت کمک خواهی کنید.از آن جهت که پیش از ازدواج افراد درگیر احساسات و عواطف فراوان خود بوده و معمولا منطقی تصمیم نمی گیرند، آتش عشق خود را شعله ور نموده و س از ازدواج به خود آمده و پشیمان می شوند.اما جهت جلوگیری از درک و احساس پشیمانی چه باید کرد؟ پیش از ازدواج چشم منطق را باز کرده و با دقت تصمیم گیری نمود و پس از ازدواج این چسم را بسته و احساسات را دخیل کرد.

آگاهانه تصمیم گرفتن یکی از مهم ترین عواملی ست که می تواند دوره نامزدی را دوره ای طلایی در ذهن جا بیاندازد. حال این پرسش مطرح می شود که چگونه می توان این آگاهی را به دست آورد؟ حقیقتا اصلی ترین راه به دست آوردن آن دریافت مشاوره رابطه در دوران نامزدی ست. اقدام به این عمل نه تنها خود دوره را برایتان شیرین خواهد کرد، بلکه اجازه آن را می دهد که ازدواجی مملو از عشق و نیکی را نیز تجربه نمایید. پس برای دریافت مشاوره به هیچ عنوان تردید ننمایید.

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

مشاوره دوران نامزدی

با مشاهده مشاوران ما می توانید با خیالی آسوده و دستی باز انتخاب مشاور برای مشاوره دوران نامزدی خود را داشته باشید. رزومه هر کدام از روانشناسان را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و مشاور مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

بپیوندید
اطلاع از

6 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
رویا
6 ماه قبل

سلام من چند ماهی هست ک نامزد کردم رابطمون خیلی سرده و دو هفته ای یبار اونم ب اسرار خودم زنگ میزنه. زیاد هم چت نمیکنم و هیچ حرف عاشقانه ای هم نمیزند

حسین محسنی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. من الان تو نامزدیم زیاد میل صحبت نداره با من شاید هفته ای یه بار زنگ بزنیم به هم و حتی یه جمله عاشقانه نمیگه به من لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم

عسل
1 سال قبل

وقتی شوهرم میاد طرف من از ش میترسم استرس دارم بایدچ کارکنم استرس ترس از بدنم خارج ش میشه برای من مشکلم رفع کنید ممنون میشم

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
1 سال قبل
پاسخ به  عسل

سلام دوست عزیز؛ توصیه میکنم حتما از مشاوره ازدواج کمک بگیرید و مشکلات رابطه تون رو بررسی کنید تا دچار مشکلات بیشتر نشید.

فاطمه کلمرزی
1 سال قبل

چند وقتی که جواب نمیده دوستم هم داره مشکلش چیه

عسل
1 سال قبل

وقتی شوهرگم میخواد به من دست بزن یا دستم بگیر استرس دارم میترسم باید چکار کنم مشکلم رفع شه

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره