به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
حدود روابط در دوران نامزدی

حدود روابط در دوران نامزدی

حدود روابط در دوران نامزدی چقدر است؟

شاید شما هم در دوران نامزدی باشید و ندانید که تا کجا باید در این دوره پیش بروید. حدود روابط در دوران نامزدی بستگی به اشخاص دارد، در واقع شما هستید که برای روابط خود حد و حدود معین می کنید و بستگی کامل به خود شما دارد.

دوران نامزدی معمولا پیش از عقد می باشد که افراد به یکدیگر محرم می شوند و به دنبال تجربه موارد دو نفره در این دوران هستند. در دوران نامزدی افراد به زیر یک سقف نمی روند و صرفا برای اشنایی بیشتر با یکدیگر می باشد.

لازم به ذکر است که حدود روابط در دوران نامزدی بسته به مذهبی بودن افراد و خانواده هایشان معین می شود. در واقع بعضی از افراد در خانواده بسیار مذهبی بزرگ شده اند و اجازه انجام روابط جنسی در دوران نامزدی را به فزرندانشان نمی دهند.

معمولا دوران عقد و نامزدی را دوران طلایی می نامند. در این دوران افراد به یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می کنند و با روحیات یکدیگر بیشتر اشنا می شوند. یکی از مهمترین شناخت هایی که افراد در این دوره از یکدیگر پیدا می کنند، شناخت موارد جنسی می باشد. ایجاد یک رابطه خوب  و موفق بسته به رابطه خوب جنسی افراد می باشد زیرا در این صورت افراد به یکدیگر بیشتر علاقه مند می شوند و می توانند بیشتر کار ها را دو نفری انجام دهند.

حدود روابط در دوران نامزدی

کنترل غریزه جنسی و حدود روابط در دوران نامزدی:

در دوران نامزدی گاهی زوج های جوان با یکدیرگ خلوت یم کنند و در گاهی اوقات سرپوش گذاشتن و کنترل غریزه جنسی اشان بسیار دشوار می شود. در واقع در دوران نامزدی به دلیل محرم بودن و زن و شوهر بودن افراد می توانند نزدیک ترین رابطه جنسی را با یکدیگر داشته باشند اما اینکه حدود روابط در دوران نامزدی بسته به خانواده ها و عقاید دو طرف ممکن است گاهی اوضاع را مشکل ساز کند.

از طرفی مشاوران و خانواده ها فرزندان خود را از این کار منع می کنند که عواقب بسیاری برای فرزندان دارد البته این موارد را به علت های مختلفی از جمله : بهم خوردن عروسی، بارداری ناخواسته عروس و… می زنند.

از طرف دیگر منع کردن فرزندان از حدود روابط در دوران نامزدی و روابط جنسی، باعث کم شدن علاقه دو طرف و دعوا ها و بحث های مختلف می شود.

بهترین کار و حدود روابط در دوران نامزدی، صحبت کردن در این موارد می باشد. شما باید به صورت عاقلانه به درخواست ها و موارد جنسی همسر خود گوش دهید و بهترین تصمیم را با یکدیگر بگیرید.

در دوران نامزدی چقدر پیش برویم؟

بسیاری از دختران در دوران نامزدی غریزه جنسی همسر خود را نادیده می گیرند و ان را به بعد از به زیر سقف مشترک رفتن موکول می کنند اما این موضوع را باید بدانند که این کار باعث می شود تا رابطه سالم ان ها به خطر بیفتد و پسر از دختر دلسرد شده و دست به کار هایی که نباید بزند. دختر در این دوران به دلیل محرم بودن با همسر خود می تواند تا حدی همسر خود را ارضا کند و از طرفی همسرش نباید دختر را در شرایط سختی قرار دهد که دختر مغذب شود و یا روابطشان دچار مشکل شود.

بهتر است که نیاز های طرفین از راه حلال و درست رفع شود.

خانواده ها باید در این شرایط مکان هایی را برای فرزندان خود فراهم اورند تا بتوانند در تنهایی و خلوت خود نیاز های خود را برطرف سازند. اما بعضی از خانواده ها در این شرایط این خلوت و تنهایی را درست نمی دانند و اجازه تنها شدن را به فرزندان خود نمی دهند که در این شرایط باعث سرد شدن رابطه زوجین و اسیب رسیدن به رابطه می شود.

بهتر است خانواده ها در این شرایط به فرزندان خود اجازه بیشتری بدهند تا به فرزندان خود کمک بیشتری کنند.

حدود روابط در دوران نامزدی

نکات مهم و حدود روابط در دوران نامزدی:

آیا همه ریسک ها را می دانید؟ آن ها را می پذیرید؟

یکی زا ریسک هایی که در دوران نامزدی و رابطه جنسی باید قبول کنید و بپذیرید حاملگی و باردار شدن می باشد. بسیاری از زوج ها به دلیل تست کردن و اموزش نداشتن در دوران نامزدی باعث حاملگی و باردار شدن همسرشان می شوند. یکی دیگر از ریسک هایی که در این دوران ممکن است پیش بیاید اختلافات در این دوران است. به دلیل شناخت بیشتر و رفت و امد ها قطعا به مشکلاتی بر می خورید که طبیعی هستند اما کم نبودند افرادی که به دلیل همین اختلافات از یکدیگر جدا شدند.

اطمینان از باهم بودن!

آیا اطمینان دارید که در ادامه این اختلافات و مشکلات در کنار یکدیگر می مانید؟ زندگی مشترک در همان ابتدا دارای فراز و نشیب های بسیاری است که بعضی از افراد نمی توانند این مشکلات را پشت سر بگذارند. چنانچه در این دوران  رابطه جنسی داشته باشید به هر دو طرف اسیب وارد می شود. بهترین کار پیش از برقراری رابطه جنسی برطرف کردن مشکلات اینده می باشد و حل کردن اختلافات.

هرگز فقط به خاطر همسرتان دست به رابطه جنسی نزنید!

هرگز فقط به خواسته نامزدتان اقدام به برقراری رابطه جنسی نکنید! پس از اینکه تمامی موارد فوق را در نظر گرفتید و مشکلات را حل کردید تصمیم بگیرید که ایا شما هم نیاز به برقراری رابطه جنسی را دارید؟ در بعضی از شرایط دختران فقط به خواسته نامزدشان گوش می دهند و اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند. بهتر است به خواسته همسر خود احترام بگذارید اما در صورتی که دیدید تحت فشار قرار گرفته اید و از لحاظ روانی نیز اسیب می بینید این موضوع را با همسر خود در میان بگذارید.

حدود روابط در دوران نامزدی

کلام اخر:

بهترین راه برای تصمیم گیری این مسئله که حدود روابط در دوران نامزدی چقدر است؟ به شما مربوط می شود و یک چیز خصوصی بین شما و همسرتان می باشد. بهتر است نسبت به عقاید دو طرف و خانواده های دو طرف این مسئله پیگیری شود و یک تصمیم جدی بگیرید تا دو طرف تحت فشار قرار نگیرند. پیش از هرکاری تمامی ریسک ها را در نظر بگیرید و ببینید که می توانید با این مسائل کنار بیایید یا خیر و در اخر مهمترین تصمیم توسط زوجین گرفته می شود.

 

 

4.7/5 - (79 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره