به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

بهترین روانشناس فارسی زبان

مشاور مزایا روانشناس فارسی زبان مشاور ازدواج بهترین روانشناس فارسی زبان کیست؟ مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

چرا روانشناس فارسی زبان؟ بهترین مشاور فارسی زبان کیست؟ مزیت روانشناس ایرانی فارسی زبان به روانشناس خارجی چیست؟ آیا بعد از مهاجرت هم می‌توان از روانشناس فارسی زبان بهره گرفت؟ برای دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به مشاور فارسی زبان، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مشاور فارسی زبان

هر قدر هم که در کشور جدید شرایط عالی برای شما فراهم شده باشد نمی‌تواند شما را از چالش ها و پیامدهای منفی مهاجرت به صورت کامل دور کند. مهاجرت به قدری چالش برانگیز است که می‌توان زندگی را به دو قسمت قبل و بعد از مهاجرت تقسیم نمود از اینرو باید چالش های آن را جدی گرفت و برای حل و بررسی‌شان به سراغ روانشناس فارسی زبان رفت.

شاید بیشترین و ترسناک‌ترین درگیری شما با زبان، هنگام مهاجرت باشد. مواجه با مردمی از یک زبان و فرهنگ و دایره لغات متفاوت به یکباره تغییر و تحول بزرگی است و شما را با چالش هایی مواجه خواهد کرد. بیان احساسات با زبان مادری شاید راحت ترین کار برای ما باشد اما وقتی با چالش های شغلی و روحی و تحصیلی مهاجرت رو به رو می‌شوید و می‌خواهید آنها را با یک روانشناس در خارج از کشور در میان بگذارید متوجه اهمیت روانشناس فارسی زبان خواهید شد.

بیان احساسات و روایت آنچه بر شما گذشته با زبانی جدید و برای شخصی روانشناس فارسی زبان نیست و درکی چندانی از تجربه زیستی و فرهنگ و شرایط زندگی شما در وطنتان ندارد کار دشواری خواهد بود شاید پروسه درمان را کند و یا نتیجه نامطلوبی را نصیب شما کند.

چرا مشاوره با روانشناس فارسی زبان

چرا مشاوره با روانشناس فارسی زبان

برای رسیدن به پاسخ سوال چرا مشاوره با روانشناس فارسی زبان؟ باید این این موارد را در نظر داشته باشید که همانقدر که در کشور خودتان و در شرایط عادی قبل از مهاجرت در معرض بروز چالش های روحی و اختلالات روانی هستید در کشور جدید نه تنها کمتر بلکه بیشتر در معرض این آسیب ها خواهید بود. قرار گرفتن در محیطی ناآشنا یا حداقل کم آشنا برای شما چالش‌هایی را به همراه  خواهد داشت. شما با افرادی رو به رو می‌شوید که هم زبانتان نیستند و هم وطن شما نیستند و تازه باید  شروع به کشف فرهنگ آداب و رسوم قالب بر سرزمین آنها کنید در این راه با یک سری شوک های فرهنگی رو به رو خواهید شد.

تا به اینجا شاید دلیل مراجعه به روانشناس و مشاور بعد از مهاجرت را متوجه شده باشید اما در ادامه متوجه خواهید شد که بخش زبانی روانشناس فارسی زبان چقدر حائز اهمیت است. شما نزد مشاور فارسی زبان قرار است روایت‌هایی از زندگی، سرگذشت و وضعیت کنونی و از همه مهم تر احساساتتان را بیان کنید. حتی با زبان مادری هم برخی در شرح دادن احساسات و نظراتشان به مشکل می‌خورند و حس می‌کنند به خوبی نتوانسته‌اند احساسشان را نام گذاری کنند و یا نمی‌توانند از کلمات خوبی برای توصیف استفاده کنند و در نهایت اطلاعات خوب و صحیحی به درمانگرشان نداده‌اند.

حال تصور کنید شما نزد روانشناس فارسی زبان در کشور خارجه نروید و به سراغ روانشناس خارجی به سایر زبان‌ها بروید. قاعدتا این چالش ها چند برابر خواهند شد. شما مجبورید نزد کسی که روانشناس فارسی زبان نیست با زبانی جدید به بیان احساسات و روایت زندگی تان بپردازید همچنین روانشناس خارجی نیز در حال دادن راه حل و آموزش به شماست و شما ممکن است برخی از آنها را متوجه نشوید یا حس کنید به خوبی درک نشده اید.

مزایا مشاوره آنلاین با روانشناس فارسی زبان

مزایا مشاوره آنلاین با روانشناس فارسی زبان

  • مشاور فارسی زبان و ایرانی همزبان شما است و شما چالش زبانی با او نخواهید داشت.
  • به خاطر بالا بودن هزینه خدمات درمانی مربوط به روان در خارج از کشور، مشاوره به روانشناس فارسی زبان برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  • تجربه زیستی و فرهنگی مشتری با شما دارد، در نتیجه عوامل محیطی و اجتماعی موثر بر شما را بهتر شناسایی و مورد درمان قرار خواهد داد.
  • جلسات آنلاین مشاور فارسی زبان در ایران این امکان را به شما می‌دهد که در هر لوکیشنی بدون طی کردن مسیری به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید جلسات مشاوره را پیگیری نمایید.
  • پیدا کردن روانشناس مجرب و حرفه‌ای در خارج از کشور برای شما سخت خواهد بود زیرا آشنایی و تجربه‌ای از مراجعه به روانشناس در  آن کشور ندارید اما به راحتی می‌توانید روانشناس فارسی زبان حرفه و خوبی از طریق صفحه مشاوران پیدا کنید و از بخش رزرو وقت آنلاین اقدام به گرفتن وقت مشاوره از روانشناس فارسی زبان نمایید.

 

4.6/5 - (81 امتیاز)

بهترین مشاور فارسی زبان در خارج کیست؟

بهترین مشاور فارسی زبان در خارج کیست؟

هر مشاوری فارغ از فارسی زبان بودن یا نبودنش بادی دارای یک سری ویژگی های شخصیتی و علمی و تجربی باشد تا بتواند مسائل شما را ب درستی شناسایی بررسی نموده و در جهت درمان آنها تلاش کند. در ادامه به ویژگی های بهترین روانشناس فارسی زبان در خارج از کشور پرداخته خواهد شد تا انتخابی آگاهانه داشته باشید.

حس همدلی

روانشناس فارسی زبان باید احساس همدلی خود را به مراجعه کننده‌اش نشان دهد و نگاه بالا به پایین یا متکبرانه‌ای به او نداشته باشد. این همدلی بین مشاور فارسی زبان و مراجعه کننده‌اش در خارج از کشور به این شکل مهارت و قدرت درک احساسات فرد جدای از هرگونه قضاوت و پیش داوری است.

حس پذیرفته شدن

احساس پذیرفته شدن از طرف روانشناس فارسی زبان در درمان موثر نقش مهمی دارد یعنی مراجعه کننده باید حس کند از سوی مشاور پذیرفته شده است و قرار نیست مورد قضاوت، تمسخر و واکنش های هیجانی قرار بگیرد. به هر حال بیمار با یک سری تجربیات و سابقه و خاطراتی به سراغ روانشناس می‌آید و خوب است بداند به راحتی و بدون نگرانی می‌تواند از آنها روایت کند و احساسات و نظراتش را با روانشناس فارسی زبان در میان بگذارد.

اخلاقیات

شاید شما هم به ندرت اخباری در مورد فساد اخلاقی در مورد روانشناسان فارسی زبان شنیده باشید و این موضوع خوشحال کننده است. داشتن اصول اخلاقی از اولین و مهم ترین ویژگی های یک روانشناس فارسی زبان است تا بیمار و مراجعه کننده بتواند بدون نگرانی راز ها و مسائل خود را با او در میان بگذارد و در واقع از هر نظر مورد اعتماد بیمارش باشد.

دانش و بینش

منابع مطالعاتی بسیار متنوع و گسترده هستند و اندازه گیری سواد افراد به صرف میزان سابقه و مقطع تحصیلی قطعا نتیجه دقیقی به ما نخواهد داد و برآورد اشتباهی خواهد بود از این رو می‌توان علاوه بر مدارک تحصیلی به تالیفات او در زمینه کتاب و مقاله و … نیز نگاهی داشت و یا از مراجعین آنها پرس و جو نمود. در هر صورت یک روانشناس فارسی زبان بالای دارای تحصیلات عالیه و رزومه قوی باشد.

 

 

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

روانشناس فارسی زبان

مشاوره آنلاین در چه زمینه ای ارائه می شود؟

از این باید خیالتان راحت باشد که کلینیک روان آرام برای مشاوره آنلاین با روانشناس فارسی زبان در خارج از کشور در تمام زمینه‌ها فعال است و شما به راحتی می‌توانید مشکلات و مسائلتان را در هر موضوعی عنوان نمایید. اما در ادامه اشاره ای به شاخص ترین زمینه های مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور می‌شود تا در مورد تمام زمینه ها اطلاعاتی در دست داشته باشید.

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره