به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

بهترین روانشناس ایرانی ملبورن

مشاور روانشناس ایرانی ملبورن مشاور ازدواج بهترین روانشناس ایرانی ملبورن کیست؟ مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

بهترین روانشناس ایرانی ملبورن کیست؟ برای یافتن مشاور ایرانی ملبورن باید چکار کرد؟ مهم ترین مشکلات یک مهاجر برای مراجعه به روانشناس ایرانی ملبورن چیست؟ مزایا مشاوره آنلاین ملبورن چیست؟ برای دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به روانشناس ایرانی در ملبورن مقاله زیر را بخوانید.

روانشناس ایرانی در ملبورن و سیدنی

کسانی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند به احتمال زیاد در خلال مهاجرتشان و شروع زندگی جدید در کشوری جدید دچار چالش ها و مشکلات روحی، شغلی و تحصیلی و … شوند. از آنجایی که یافتن روانشناسی مجرب و حرفه ای در کشوری دید کاری مشکل خواهد بود بهره گرفتن از روانشناس ایرانی ملبورن انتخاب بسیار معقول تری است. دلایل دیگری نیز برای معقول بودن انتخاب مشاور ایرانی ملبورن وجود دارند مانند؛

بهترین روانشناس ایرانی ملبورن

بهترین روانشناس ایرانی ملبورن

بهترین روانشناس ایرانی ملبورن و هر شهر و کشور دیگری دارای یک سری ویژگی های شخصیتی و علمی است که شما هنگام انتخاب مشاور ایرانی ملبورن باید آن‌ها را در نظر داشته باشید تا به نتایج خوبی دست پیدا کنید:

علاوه بر تخصص دانش روانشناسی که هر روانشناس ایرانی در ملبورن باید داشته باشد در مورد روانشناسانی که به مهاجران مشاوره می‌دهند نکته ای دیگری هم وجود دارد آن هم اطلاع از دلیل مهاجرت، ساختار و وضعیت حقوقی و خانواده و … مراجعه کننده.

روانشناس ایرانی ملبورن علاوه بر اطلاعاتی که در مورد فرهنگ و شرایط زندگی کشور خود دارد بادی در مورد وضعیت اقتصادی ، آموزشی و شغلی و اقتصادی کشور مقصد مهاجر نیز اطلاعاتی داشته باشد زیرا مه برای مشاوره فردی به روانشناس ایرانی ملبورن مراجعه نمی‌کنند و برخی برای دریافت مشاوره تحصیلی و شغلی مراجعه می‌کنند.

شما برای رزرو وقت مشاوره آنلاین ملبورن می‌توانید از طریق پنل رزرو وقت آنلاین روان آرام اقدام نمایید

??????

رزرو وقت آنلاین روانشناس ایرانی ملبورن

مشکلات شاخص مهاجران

مشکلات شاخص مهاجران

بالاتر هم عنوان شد که مهاجرا به خاطر شروع زندگی جدید در شرایط و محیط جدید، مشکلات جدیدی نیز پیدا می‌کنند که برای حل آنها به روانشناس ایرانی ملبورن احتیاج پیدا می‌کنند. در ادامه به انواع این مشکلات پرداخته خواهد شد تا با مشکلات مهاجران که آنها را نزد مشاور ایرانی ملبورن می‌کشاند بیشتر بدانید:

مشکلات مربوط به زبان

انسان موجودی اجتماعی است از اینرو برقراری ارتباط و حفظ ارتباط اهمیت بالایی در کیفیت زندگی و وضعیت روحی‌اش دارد. هنگامی که در کشور خود زیست دارید در برقراری ارتباط بیشتر نیاز به مهارت های رفتاری و اخلاقی دارید اما هنگامی که به کشوری دیگر مهاجرت می‌کنید شما با چالش زبان مواجه خواهید شد و می‌توان گفت این جز اولین مشکلاتی است که هر مهاجری با آن مواجه می‌شود. ناکامی در برقراری ارتباط تاثیرات منفی بسیاری بر روحیه و میزان نگرانی و اضطراب و … فرد خواهد گذاشت از اینرو نیاز است که به روانشناس ایرانی ملبورن مراجعه نمایند.

دوری از خانواده و بستگان

انسان گاهی گمان می‌کند اگر به استقلال برسد یعنی هیچ گونه وابستگی و دلبستگی به خانواده‌اش نخواد داشت اما این چنین نیست انسان همواره به خانواده‌اش حس تعلق دارد. اگر با خانواده تا مهاجرت کنید شاید نسبت به سایر نزدیکانتان این احساس دوری و دلتنگی را تجربه کنید. این احساسات سبب تنهایی، انزوا و بی پناهی و … خواهد شد و طبیعتا تاثیرات منفی بسیاری روی روحیه انسان خواهد گذاشت. برای حل و رهایی این این مشکلات مراجعه به روانشناس ایرانی ملبورن لازم و ضروری است.

شروع زندگی جدید در محیطی جدید

شروع زندگی جدید در محیطی جدید

درست ست که انسان و محیط اطرافش همواره در حال غیر هستند اما تغییرات ناگهانی و در طیف گسترده سبب ایجاد استرس و اضطراب در انسان می‌شود. هنگام مهاجرت نیز انسان به یکباره با حجم زیادی از تغییرات مواجه خواهد شد و پذیرفتن این تغییرات و وفق دادن خودش با آنها زمانبر و چالش برانگیز خواهد بود. برای حل این چالش ها بهتر است که اقدام به رزرو وقت روانشناس ایرانی ملبورن نمایند.

عدم یافتن جایگاه شغلی مناسب

برای یافتن شغل مناسب علاوه بر مهارت تخصصی و دانش به مهارت برقراری ارتباط نیز نیاز است از اینرو بسیاری از مهاجران به خاطر توانمندی ها و رزومه قوی که دارند بر این گمان هستند که به راحتی می‌توانند جایگاه شغلی مدنظرشان را پیدا کنند اما اینچنین نخواهد بود. از آنجایی که هنوز به زبان محاوره و فرهنگ و سلسله مراتب اداری و ارتباطات در کشور مقصد مسلط نیستید شانس کمتری خواهید داشت. این ناکامی سبب بروز مشکلات روحی در انشا خواهد شد که برای حلشان به روانشناس ایرانی ملبورن مراجعه خواهد نمود.

اختلاف فرهنگی

در کشور ما که شهر به شهر با تغییرات فرهنگی و اقلیمی مواجه هستیم شاید در نگاه اول مهاجرت به کشوری که دارای اختلافات فرهنگی با ماست کار آسانی به نظر بیاید اما لازم است بدانید که در کشور ما مردم دارای مشترکات بسیاری هستند و تفاوت فرهنگی شهر به شهر با کشور به کشور قابل قیاس نیست. این تفاوت فرهنگ ها ممکن است سبب آزردگی خاطر و برانگیخته شدن تعصبات و … شود. از اینرو انسان در برقراری ارتباطاتش و همچنین حفظ آنها به مشکل خواهد خورد. برای برخورد بهتر با این چالش ها لازم است اقدام به برقراری جلسه آنلاین با روانشناس ایرانی ملبورن نمایید.

4.6/5 - (72 امتیاز)

هزینه روانشناس ایرانی ملبورن و سیدنی

هزینه روانشناس ایرانی ملبورن و سیدنی

همانطور که بالاتر ه گفته شد یکی از مزایای استفاده از روانشناس ایرانی ملبورن پایین بودن هزینه های آن است. همانطور که از وضعیت ارز و بازار مشخص است ایران نسبت به استرالیا دارای ارزش پایین تری از نظر پول است از این بابت وقتی درآمد شما از پول ملی استرالیا است استفاده از خدمات مشاوره ایران به جای استرالیا بسیار بصرفه تر خواهد بود و شما بدون دغدغه مالی میتوانید جلسات درمانی خود را پیگیری نمایید.

برای اطلاع از قیمت دقیق جلسات مشاوره می‌توانید هنگام رزرو وقت آنلاین روانشناس ایرانی ملبورن مشاهده نمایید و متوجه تفاوت هزینه و مقرون بصرفه بودن آن نسبت به هزینه جلسات مشاوره در ملبورن شوید.

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

روانشناس ایرانی ملبورن

پیدا کردن روانشناس ایرانی در ملبورن استرالیا

از مهم ترین شهرهای فرهنگی استرالیا، شهر ملبورن است که جمعیتی در حدود 5 میلیون نفر دارد و دومین شهر پهناور و پرجمعیت استرالیا محسوب می‌شود. می‌توان با اطمینان گفت شهر ملبورن تبدیل به قطب‌ مهم تحقیقاتی و آموزشی،  هنر و مد، تفریحی، ورزشی و جهانگردی و از همه مهم تر صنعتی و تجاری استرالیا شده است. در شهر ملبورن استرالیا مردم امنیت و آموزش و سطح اقتصاد و محیط زیست را در بالاترین کیفیت خود به طور ملموسی حس می‌کنند و همین نکته سبب آمار بالای مهاجرت به این شهر شده است. همانطور که بالاتر هم ذکر شد مهاجرات علاوه بر مزایایی که دارد پیامدهای منفی نیز دارد و برای حل و بررسی و این پیامدهای منفی روحی و شغلی و تحصیلی و غیره مراجعه به روانشناس ایرانی ملبورن لازم و شروری است. اما چگونه می‌توام در استرالیا مشاور ایرانی ملبورن را یافت؟

شما برای رزرو وقت مشاوره آنلاین ملبورن می‌توانید از طریق پنل رزرو وقت آنلاین روان آرام اقدام نمایید

??????

رزرو وقت آنلاین روانشناس ایرانی ملبورن

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره