به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

مشاور بهترین دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ کیست؟ مشاور ازدواج خدمات مشاور ایرانی در هامبورگ مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

آیا به  یک دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ احتیاج دارید؟ آیا اضطرا مهاجرت به کشور آلمان باعث شده تا به مشاور ایرانی در هامبورگ احتیاج پیدا کنید؟ چه زمانی باید به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ مراجعه کنیم؟ برا دریافت پاسخ سوالات بالا و سایر سوالات مربوط به مشاور ایرانی در هامبورگ مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مشاور ایرانی در هامبورگ

اضطراب مهاجرت به کشور آلمان

یکی از مهم ترین تصمیماتی که یک فرد در زندگی‌اش می‌گیرد مهاجرت است تا حدی که می‌توان زندگی را به دو قسمت زندگی قبل از مهاجرت و بعد از مهاجرت تقسیم نمود. اکثر کسانی که به دنبال دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ دچار اضطراب و افسردگی مهاجرت شده اند و احتیاج دارند با دکتری حرفه ای و با تجربه که هم زبان خودشان است به مشاوره بپردازند.

مهاجرت دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد مانند تحصیل ، کار، زندگی و سرمایه گذاری و … . مهاجرت از هر نوعی که باشد به خاطر طیف گسترده ای از تغیرات که به یکباره تجربه می‌کنید ممکن است احساسات منفی و ماندگاری را در شما ایجاد کند و شما برای حل آنها به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ احتیاج پیدا کنید.

سایر دلایل ایرانیان برای مراجعه به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

خدمات مشاوره با دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

خدمات مشاوره با دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

خدمات مشاوره با دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ شاید در نگاه اول این سوال را در ذهن ایجاد کند که مگر در آلمان و شهر هامبورگ مشاور و روانشناس مجربی وجود ندارد؟قطعا در هر کشور و شهری روانشناسان و روانپزشکان مجربی وجود دارند اما آنچه اهمیت دارد در اینجا در ادامه ذکر خواهد شد

بهترین مشاور ایرانی در هامبورگ کیست؟

بهترین مشاور ایرانی در هامبورگ کیست؟

بهترین دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ یا در هر شهر دیگری باید دای درای یک سری ویژگی ها هم از نظر علمی و هم از نظر رفتاری و شخصیتی باشد. برای اینکه بتوانید انتخابی آگاهانه در این زمینه داشته باشید ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

دانش و تجربه و مهارت

اولین چیزی که به راحتی از هر دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ در دسترس است رزومه و سابقه اوست. شما به راحتی با جست و جوی نام مشاور مورد نظرتان در هامبورگ می‌توانید رزومه آن را دیده و با توقعات و نیاز های خود به مشاور ایرانی در هامبورگ مطابقت دهید.

اطلاعات به روز

هر شخصی مانند دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ برای اخذ مدارک تحصیلی باید یک سری علوم را فرا بگیرد اما آنچه اهمیت دارد استمرار مطالعه و تحقیقات است تا فرد علم بروزی در رابطه با روش های نوین درمانی، مشکلات جدید مردم در عصر حاضر و …  داشته باشد.

حس همدلی

بهترین مشاور ایرانی در هامبورگ هرگز نگاه بالا به پایین و متکبرانه‌ای به مراجعه کننده خود ندارد. برای اینکه پروسه مشاوره به درستی طی شود، و در مان موثری در نتیجه درمان حاصل شو باید احساس همدلی بین دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ و مراجعه کننده برقرار گردد.

عدم قضاوت

ترس از عنوان کردن بسیاری از مسائل و احساسات و … ناشی از ترس قضاوت شدن است. بهترین دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ به خوبی از این موضوع آگاه است که نباید به خاطر تجربیات و مسائلی و احساساتی که بیمار با او در میان میگذارد برچسبی رو او زده و یا قضاوتش کند.

 

4.8/5 - (91 امتیاز)

مشاوره فردی با روانشناس ایرانی در آلمان

خدمات دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

مشاوران ایرانی در هامبورگ یک سری خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌کنند. این حوزه‌های خدماتی شامل؛

درمان استرس و اضطراب

بالاتر در این مورد که مهاجرت ی‌تواند سبب بروز احساساتی همچون، استرس و اضطراب در فرد شود و این یکی از پرتکرار ترین دلایل مراجعه افراد به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ است.

درمان افسردگی

بعد از مهاجرت به آلمان و شروع زندگی جدید و در ابتدا و گاهی تا سالها احساس تنهایی، انزوا، لذت نبردن از زندگی و غمگین بودن در شما وجود خواهد داشت. این احساسات را  جدی بگیرید و برای درمان آنها حتما به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ مراجعه نمایید.

زوج درمانی

اگر به صورت زوجی به آلما مهاجرت کرده باشید یا در آلمان ازدواج کرده باشید و یا حتی همسر شما در ایران و شما به تنهایی مهاجرت کرده باشید ممکن است با چالش هایی رو به رو شوید مانند تفاوت فرهنگ ها و عدم مدیریت رابطه لانگ دیستنس و … رو به رو شوید. استفاده از خدمات مشاوره دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ در این مواقع بسیار کارساز خواهد بود.

مشاوره فردی

مشاوره فردی به همگان توصیه می‌شود زیرا نیاز به مشاوره فردی نزد دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ حتما نباید به خاطر بروز یک مشکل در شما باشد بلکه شما برای تحصیل، شغل، خودشناسی و …. به مشاوره فردی در هامبورگ احتیاج دارید. با استفاده مشاوره فردی مشاوره ایرانی در هامبورگ می‌توانید مهارت های زندگی خود را ارتقا داده و زندگی موفق تر و سالم تری را در کشور جدید تجربه کنید.

مشاوره خانواده

مشکلات خانوادگی فقط برای زمانی نیست که شما با آنها در یک خانه و یا یک شهر و کشور زندگی می‌کنید. گاهی با کیلومترها فاصله از هم حتی در کشوری دیگر باز هم این مشکلت روی شما تاثیر گذار خواهند بود. از آنجایی که دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی آشنایی بیشتری دارد بهتر می‌تواند شرایط شما را درک نموده و مشکلات را ریشه یابی و در نهایت درمان کند.

مشاوره کودک و نوجوان

مهاجرت برای بزرگسالان هم تصمیمی بزرگ و مهم است که برخی افراد حت در آن ناکام مانده مجبور به بازگشت به کشورشان خواهند شد پس کاملا واضح است که مدیریت احساسات و مشکلات و چالش های ناشی از مهاجرت برای کودکان و نوجوانان سخت خواهد بود و آنها به دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ احتیاج خواهند داشت.

 

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ

راه‌های پیدا کردن یک روانشناس ایرانی در آلمان

برای اینکه بتوانید از خدمات دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ بهره مند شوید راه های متفاوتی وجود دارد. اولین راهی که به ذهن هر کسی خواهد رسید پرس و جو کردن از اطرافیان و یا کسانی که تجربه مشاوره را داشته اند است. اما راه های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال شما میتوانید با ورود به بخش رزرو وقت آنلاین در سایت کلینیک روان آرام اقدام به رزرو وقت نموده و از خدمات مشاوره بهره مند شوید و یا در بخش مشاوران رزومه دکتر روانشناس ایرانی در هامبورگ را بررسی نموده و سپس اقدام به رزرو وقت نمایید.

 

 

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره