به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
حرف هایی که باعث جذب دختر میشود

حرف هایی که باعث جذب دختر میشود

حرف هایی که باعث جذب دختر میشود چیست؟

مطمئنا تا به حال برایتان پیش آمده باشد که بخواهید کاری کنید خانمی از شما خوشش بیاید و به شما علاقمند شود اما نمی خواهید از همان اول بی گدار به آب زده و دوست دارید به مرور زن را متوجه علاقه خود کنید..

به همین سبب قصد داریم حرف هایی که باعث جذب دختر میشود را بیان داریم تا سبب گردیم بتوانید میزان علاقه خود به وی را با رفتارهایتان ابراز دارید.

می توان بدین جهت از روانشناس متخصص کمک گرفته و در جلسات مشاوره رابطه عاطفی به تشخیص نحوه ابراز صحیح احساسات پرداخت.

حرف هایی که باعث جذب دختر میشود

چگونه زنی را جذب کنیم

در پاسخ به سوال چه حرف هایی باعث جذب دختر میشود؟ باید بیان داریم مهارت صحبت کردن بسیار بر جذب شدن یک خانم تاثیر دارد زمانی که بتوانید با شیوه بیانی عالی و حرف های جذاب با خانم صحبت کنید درمی یابید که مهارت حرف زدن تاثیر زیادی بر نزدیکی بیشتر شما با زن مورد علاقه خود داشته است.

در این بخش به برخی مهارت ها اشاره می کنیم..

  • قدردان باشید
  • از او تعریف و تمجید کنید
  • با هم حلش می کنیم
  • در برابر دغدغه های زن واکنش صحیحی از خود نشان دهید
  • خود واقعی تان باشید
  • شنونده خوبی باشید
  • حرف و عملتان یکی باشد
  • و..

1.قدردان باشید ( ممنون که سختی ها را در کنار من تحمل می کنی و.. )

اگر در دوران آشنایی با زن هستید و میخواهید رابطه تان جدی تر و مطمئن تر جلو برود به نوعی که خیالتان راحت باشد که زن هم مثل شما به ادامه این رابطه علاقه دارد، توصیه می کنیم بابت هر لطف و محبت زن به خود قدردان باشید.

زمانی که شما بابت کوچک ترین چیزها از زن قدردانی می کنید او نیز ترغیب می شود که رابطه بهتری با شما داشته باشد چرا که قدرش را می دانید.

فرضا از او بابت وقت شناسی، آراستگی، مهربانی هایش و..تشکر کنید و قدردانی خود را به او نشان دهید.شک نکنید که این قدردانی روزی به خود شما بازگشته و محبت بینتان را چندین برابر می سازد.

2.از او تعریف و تمجید کنید ( خنده های بسیار زیبایی داری و.. )

تعریف کردن از مهارت ها، توانایی ها و زیبایی های زن بسیار می تواند بر جذب کردن وی موثر باشد..

زمانی که مردان از ویژگی های مثبت زن تعریف کرده و اعتماد به نفس او را افزایش می دهند زن به مرور از مورد توجه قرار گرفتن توسط مرد لذت می برد چرا که مرد به زن و توانایی هایش باور و ایمان داشته است.

3.با هم حلش می کنیم

یکی از حرف هایی که باعث جذب دختر میشود، گفتن با هم حلش می کنیم می باشد.

زمانی که زن و مرد به هر دلیلی با یکدیگر دچار اختلاف می شوند اغلب افراد به بحث و دعواهای شدید می پردازند ولی زمانی که مرد از طرف مقابل بخواهد به جای دعوا به حل مشکل بپردازند می توان شاهد خوشحالی و حال بهتر زن بود.

بنابراین بهتر است به هنگام سختی ها و مشکلات به حل کردن آن ها پرداخت.

4.در برابر دغدغه های زن واکنش صحیحی از خود نشان دهید ( می دانم و چطور کمکت کنم؟ و..)

بسیار مهم است که در برابر دغدغه های زن واکنش صحیحی را نشان دهید‌.

فرضا یکی از دغدغه های بانوان افزایش میزان وزن خود می باشد که ممکن است به حدی شود که از پارتنر یا همسر خود مدام بپرسند که آیا چاق شده ام یا خیر..

شیوه بیان و پاسخی که می دهید بسیار مهم است چرا که می توانند بر احساسات و هیجانات زن موثر باشد‌.

فرضا اگر بگویید اره از بس که غذا میخوری..مطمئنا علاوه بر تخریب اعتماد به نفس زن، باعث احساس سرخوردگی و خود کم بینی در وی می شوید.

بنابراین بهتر است با این حرف ها به او پاسخ دهید:

  • شاید از نظر خودت اره ولی از نظر من همچنان زیبایی
  • درسته که وزنت بالاتر رفته ولی این باعث نمیشه که از زیبایی تو کم بشه
  • تو همیشه زیبا بودی شاید الان وزنت کمی بالاتر رفته باشه اما میتونی با ورزش و تغذیه بهتر به وزن ایده آلت برسی و بدونی که تو این مسیر من کنارتم
  • و..

به طور کل اگر نمی خواهید واقعیت را از زن پنهان کنید سعی کنید با این روش ها به او بفهمانید که در هر شکلی زیباست و نیاز نیست که به خود آسیب روانی وارد کند.

چه بسا اگر زن چاق نشده اما فوبیای چاقی دارد خوب است که زیبایی اندام او را در طی روز یادآور شده و از اینکه تا این حد به زیبایی خود اهمیت می دهد از او سپاسگزار باشید.

این نیز مثالی بود که در رابطه با واکنشتان در برابر دغدغه های زن بیان نمودیم چه بسا مثال های دیگری هم هستند که به آن ها اشاره نکردیم..

مثل:

  • واکنش در برابر هیجانات منفی زن
  • ترس و اضطراب
  • برآشفتگی ذهنی و پرخاشگری
  • و..

حرف هایی که باعث جذب دختر میشود

5.شنونده خوبی باشید ( علت اصلی ناراحتی ات چیست؟ )

زمانی که بتوانید به خوبی به احساسات، نیازها و حرف ها و افکار زن شوید می توانید مسیر پاسخ به سوال حرف هایی که باعث جذب دختر میشود چیست؟ را به خوبی پیدا کرده و رابطه خوبی را با زن برقرار سازید‌.

شنونده خوب بودن تنها به این معنی نیست که فقط زن حرف بزند و شما ساکت باشید بلکه مهم است چگونه حرف های زن را بشنوید تا بتوانید واکنش درستی در برابر حرف های زن نشان دهید..

تنها نشنوید که جواب بدهید بلکه سعی کنید به خوبی حرف های زن را بشنوید و برای دغدغه ها و نیازهای او زمان بگذارید تا بتوانید با واکنش درست و خوب باعث جذب او شوید.

حرف هایی که باعث جذب زن میشود از درون نشات می گیرند چرا که نیاز است شما با تمام وجودتان برای زن و نیازهایش ارزش قائل باشید تا بتوانید به خوبی به او گوش داده و سپس خوب حرف بزنید..

فرضا هنگامی که زن می گوید کلافه ام و نیاز به استراحت روانی دارم..نگویید خب برو بخواب!!بلکه بگویید چه مساله ای او را کلافه کرده است؟ یا چه کاری از دست من ساخته است تا کمی بهتر شوی؟ و..

سعی کنید شنونده خوبی باشید و با تمام وجودتان به حرف های زن گوش دهید تا بتوانید پاسخ مناسبی به وی دهید..پاسخی که زن منتظر شنیدن آن است..

6.حرف و عملتان یکی باشد ( من همیشه در کنارتم )

سعی کنید حرف و عملتان یکی باشد تنها سعی نکنید چرب زبانی کنید بلکه کاملا نشان دهید برای جرف هایی که به زن می زنید ارزش قائل هستید و قرار نیست فقط حراف باشید..

چرب زبانی را همه بلدند اما عمل کردن به حرف ها تنها از پس برخی افراد برمی آید بنابراین سعی کنید حرفی که می دانید نمی توانید عملی کنید را به زبان نیاورید بلکه تنها به مسائلی بپردازید که می دانید تمام تلاش خود را برای عملی کردن آن ها خواهید کرد..

زمانی که خودتان را آن چیزی که نیستید نشان می دهید و در طی زمان با بروز برخی اتفاقات خود حقیقی تان به میدان می آید سبب می گردید زن نتواند به خوبی به شما اعتماد کند به همین سبب تصور می کند که شما دو رو و حقه باز هستید به همین سبب برای جلب کردن یک دختر بهتر است نقش بازی نکرده و خود حقیقی تان را به وی نشان دهید.

اگر خود واقعی تان نباشید با حرف هایی که به زن می زنید کاملا قابل شناسایی می شوید چرا که حرف و عملتان یکی نمی باشد..

و..

چه سا می توانید جهت کسب اطلاعات بسیار تخصصی تر با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نموده و از جلسات مشاوره ازدواج یا زوج درمانی بهره مند گردید تا بتوانید با بهتر صحبت کردن به خوبی همسر خود یا زنی که دوستش دارید را به سمت خود جذب کنید.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله در کنار جلسات مشاوره حضوری می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند گردید تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

چه کار کنیم تا در حرف زدن با همسر خشم خود را کنترل کنیم؟

بهتر است علاوه بر جلسات مشاوره زوج درمانی از جلسات مشاوره فردی یا مشاوره کنترل خشم بهره مند گردید تا بتوان با کنترل و مدیریت خشم نیز رابطه بهتری را با همسر خود برقرار نمود چرا که خشم افراد بسیار بر طرز رفتار و حرف هایشان تاثیرگذار می باشد و عدم بروز صحیح خشم ممکن است به روابط عاطفی زوجین لطمه وارد کند.

4.6/5 - (75 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره