به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

تراپیست آنلاین و حضوری

مشاور مزایا استفاده از تراپیست آنلاین مشاور ازدواج تراپیست آنلاین برای چه کسانی مناسب است ؟ مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول تراپیست آنلاین

تراپیست آنلاین مشاوره روانشناسی آنلاین

امروزه استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین تصویری و طرفداران آن ، رو به افزایش است و محققان تحقیقات زیادی در ارتباط با نحوه تاثیر گذاری استفاده از تراپیست آنلاین ، نسبت به روش های سنتی انجام داده اند . زندگی امروزی پر از شلوغی و دغدغه است و افراد را در تنگنا وقتی قرار می دهد. همین مورد باعث می شود که در صورت بروز مشکل در زندگی افراد از انجام مشاوره خود داری کنند. اگر مشکلات ساده در مراحل ابتدایی حل نشود ، می تواند به یک بحران تبدیل شود. وقتی تراپیست آنلاین وجود دارد مشغله و ازدحام زندگی مانعی برای حل مشکلات شما ایجاد نمی کند. کافی است به روان آرام مراجعه کنید و به راحتی به استفاده از تراپیست خوب در تهران بپردازید.

مزایا استفاده از تراپیست آنلاین

دسترسی راحت

تراپیست آنلاین با نرم افزار هایی مانند اسکایپ و واتساپ و تنها با داشتن یک گوشی همراه هوشمند ، به راحتی میسر می شود و برای همه کسانی که مایل به استفاده از آن هستند ، به راحتی قابل دسترسی اس . درمان آنلاین و استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین ،بر موانعی غلبه می کند که دیگران را از جستجوی درمان باز می دارد . به عنوان مثال ، افراد ساکن در مناطق روستایی یا دورافتاده که خدمات مشاوره ای ندارند ، می توانند به سادگی و با داشتن یک گوشی همراه ، از دسترسی به مشاوره آنلاین بهره مند شوند .

افرادی که معلولیت جسمی دارند و یا قادر به ترک خانه خود نیستند ، نیز می توانند به راحتی به چنین خدماتی دسترسی پیدا کنند . تراپیست آنلاین نیز نسبت به مشاوره های سنتی ، نشان داده است كه در ترغیب كودكان و نوجوانان به درمان ، مؤثرتر است ، زیرا به نظر می رسد آن ها با استفاده از اینترنت راحت تر هستند . به همین علت استکه شما با استفاده راحت از یک تراپیست در تهران به خوبی میتوانید به راحتی به حل مشکلات خود بپردازید.

احساس راحتی

تراپیست آنلاین راحت است . هم درمانگر و هم مشتری ، در هماهنگ کردن زمان های مشاوره یا تغییر دادن آن ، راحت تر هستند . استفاده از تراپیست خوب ، می تواند دردسرهای برنامه ریزی و تعیین قرارهای حضوری متداول در مراکز مشاوره را از بین ببرد . این همچنین فرصتی را برای درمانگر ایجاد می کند تا خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه دهد .  او می تواند به منطقه بیشتری جز شهری که در آن حضور دارد ، مشاوره دهد و همچنین شما می توانید با پزشکی در ارتباط باشید که در شهر یا کشوری دیگر است . اگر شما در شهر اصفهان هستید و به دنبال تراپیست خوب در تهران می گردید ، روش های آنلاین به خوبی از کار شما گره گشایی می کند.

برای آن دسته از افرادی که درمورد این روش درمانی مبهم هستند ، یا ممکن است با مشاوره حضوری مشکلی نداشته باشند ، استفاده از تراپیست آنلاین ممکن است یک انتخاب نباشد. اما شایان ذکر است استفاده از این روش درمانی از مزیت های بسیار زیادی برخوردار است و مشکلات شما را در زمان کوتاه تری حل می کند.

توان مالی

نشان داده شده است كه استفاده از تراپیست آنلاین در وب توسط دستگاه های هوشمند و برنامه هایی مانند اسکایپ ، واتساپ و .. ، هم برای درمانگر و هم برای مشتری اقتصادی تر است . به خصوص برای آن دسته از درمانگرانی که تمایلی ندارند و یا قادر به اجاره فضای تجاری نیستند و در نتیجه هزینه های سربار ، دارایی ، رفت و آمد و روش های مدیریتی را در مقایسه با خدمات مشاوره سنتی کاهش می دهند .

برای مشتری نیز به صرفه تر است ، زیرا هزینه های مشاوره روانشناسی آنلاین تصویری در مقایسه با روش های سنتی در مراکز مشاوره ، به طرز چشم گیری ، کمتر است . کسی که به تراپیست آنلاین مراجعه می کند ، از هزینه رفت و آمد ، هزینه جلسات حضوری گران قیمت و تمامی هزینه های مربوط به مشاوره حضوری خلاص می شود.پس برای کسانی که توان مالی داشتن یک مشاوره دائمی را در زندگی خود ندارند ، مشاوره آنلاین بهترین گزینه است . همچنین شما در مشاوره روانشناسی آنلاین با بهترین قیمت میتوانید یک تراپیست خوب پیدا کنید که از این نظر برای شما در زمان و هزینه صرفه جویی بسیاری صورت میگیرد.

تراپیست آنلاین

عدم قضاوت اجتماعی

استفاده از تراپیست آنلاین همچنین ممکن است در از بین بردن ترس از قضاوت اجتماعی مرتبط با دریافت درمان ، مؤثر باشد . برای کسانی که از دریافت درمان به صورت حضوری در مراکز مشاوره ، ناراحت هستند و احساس می کنند که مردم با دیدن آن ها در این محیط ها ، ممکن است قضاوت شان کنند ، مشاوره روانشناسی آنلاین امکان دسترسی به چنین خدماتی را به صورت خصوصی و بدون مراجعه به مرکز مشاوره فراهم می کند . مشاوره می تواند در خانه خود شما ، از طریق رایانه تصویری ، صورت بگیرد . شما میتوانید بدون ترس از قضاوت دیگران در منزل خود به یک تراپیست در تهران مناسب متصل شوید و به حل مشکل بپردازید.

 

ناشناس بودن

فقدان تماس چهره به چهره ، همچنین باعث می شود که مشتری بدون دغدغه تعصب نژاد ، جنسیت ، سن ، اندازه یا ظاهر بدنی ، ارتباط صریح تری برقرار کند . این ممکن است منجر به افزایش صداقت و در نتیجه اعتبار سنجی بیشتر و درست تر ، در مورد خود شود . بدیهی است که صبحت در مورد برخی مسائل برای هرکسی سخت می باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از تراپیست آنلاین از این بابت آسوده خاطر باشید و به راحتی به حل مشکل خود بپردازید.

راههای مختلف برای برقراری ارتباط

بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت بصورت کتبی انجام می شود .استفاده از تراپیست آنلاین که در آن نحوه ارتباط اغلب از طریق نوشتن از طریق ایمیل یا اتاق چت انجام می شود ، به مشتری و درمانگر اجازه می دهد تا به ارتباط خود توجه کنند و قبل از بیان ، درباره افکار و احساسات خود تأمل کنند . این ممکن است روشی مناسب برای ارتباط با مشتریانی باشد که در بیان خود با کلمات مشکل دارند . همچنین ممکن است ارتباط با یک تراپیست خوب برای شما از نظر حضوری ممکن نباشد. در این صورت روش های آنلاین بهترین انتخاب است.

همچنین ممکن است مشتریان در این محیط بتوانند ارتباط بهتری برقرار کنند ، زیرا تحت تأثیر علائم غیر کلامی درمانگر قرار نمی گیرند .روش های دیگر تراپیست آنلاین به صورت صوتی و تصویری نیز می باشد . مشاوره آنلاین تصویری ، موثر تر است برای کسانی که تمایل به ارتباط واقعی تری با تراپیست خود دارند . این نوع مشاوره ، باعث می شود شما مزایای مشاوره های سنتی و حضوری را در کنار مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین تجربه کنید .

حفظ حریم شخصی

گاهی در مشاوره های سنتی ، فرد از برملا شدن مشکل خود و عواقب آن می ترسد. در حقیقت برای افرادی که اهمیت زیادی برای حریم شخصی خود قائل هستید ، روش های سنتی به هیچ وجه مناسب نمی باشد. در این صورت است که استفاده از تراپیست آنلاین برای شما یک راه حل خواهد بود. شما می توانید به راحتی در فضای شخصی خود به انجام مشاوره بپردازید و از حفظ حریم خود خاطر جمع باشید.

محدودیت های مکانی 

ممکن است شما در محل زندگی خود یک ترپیست خوب سراغ نداشته باشید. همچنین ممکن است تراپیست مورد نظر شما در شهری خارج از محل سکونت شما باشد. برای مثال شما ساکن شهر شیراز هستید و به دنبال یک تراپیس خوب در تهران میگردید. در این صورت است که استفاده از تراپیست آنلاین برای شما یک راه حل مناسب خواهد بود.

اگر نمیدانید از کجا میتوانید یک تراپیست خوب در تهران پیدا کنید ، کافی است به سایت روان آرام مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید از برجسته ترین مشاوران سطح کشور استفاده کنید و به استفاده از تراپیست آنلاین بپردازید.

ارتباط مداوم 

شما در جلسات حضوری فقط در یک ساعت مشخص با مشاور خود صبحت می کنید و ارتباط شما تا جلسه بعدی قطع می شود. اما در استفاده از تراپیست آنلاین ارتباط شما به صورت مدام صورت می گیرد و این در روند حل مشکلات شما تاثیر بسیار خوبی دارد. یک تراپیست خوب با ارتباط مداوم با شما روند بهبود مشکلات را تسریع می کند و مانع از فراموش می شود.

تراپیست آنلاین

 

 

چگونه مشاوره روانشناسی آنلاین برای روان درمانی کمک می کند؟

تراپیست آنلاین در تهران به افراد دارای اختلال روانی کمک می کند تا :

انواع درمان تراپیست آنلاین

درمان و مشاوره روانشناسی آنلاین  را می توان در قالب های مختلفی از جمله :

رویکردهای درمانی تراپیست خوب 

در حالی که درمان را در استفاده از تراپیست آنلاین ، می توان در قالب های مختلف – مانند خانواده ، گروه و فرد – انجام داد ، اما چندین روش مختلف نیز وجود دارد که متخصصان بهداشت روان می توانند برای ارائه درمان از آن استفاده کنند . بعد از صحبت با بیمار درمورد اختلال آن ها ، پزشک درمانی تصمیم خواهد گرفت که رویکرد استفاده از  روش های درمانی را بر اساس عوامل مشکوک اساسی دخیل در ایجاد بیماری انجام دهد .

مشاوره روانشناسی آنلاین

تراپیست خوب در چه زمینه هایی میتواند کمک کند ؟

معمولا یک تراپیست خوب و حرفه ای در زمینه تخصص خود فعالیت می کند. یک مشاوره جنسی به شما در مشکلات زناشویی ، یک متخصص کودک به شما در مشکلات مربوط به کودکان و … یاری می رساند. شما می توانید از طریق روان ارام به تراپیست آنلاین در همه این زمینه ها متصل شوید :

شما می توانید برای انجام مشاوره روانشناسی آنلاین در همه زمینه های فوق با مرکز روان آرام تماس بگیرید.

مزایا استفاده از تراپیست آنلاین چیست؟

صرفه جویی در وقت و هزینه- ارتباط راحت- رفع نگرانی برای قضاوت مردم-حفظ حریم شخصی-راحتی از مشکلات حمل و نقل و...

آیا استفاده از تراپیست آنلاین به خوبی مراجعه حضوری است ؟

نه تنها هیچ تفاوتی میان کیفیت مراجعه حضوری و درمان انلاین نیست ، بلکه در برخی موارد درمان آنلاین بهتر است.

مشاوره آنلاین به چند روش صورت می گیرد؟

گروهی - فردی - خانوادگی-زناشویی و...

چگونه میتوان یک تراپیست آنلاین خوب پیدا کرد ؟

شما میتوانید به راحتی از طریق مرکز مشاوره روان آران به تراپیست مناسب خود دسترسی پیدا کنید؟

مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی صورت می گیرد ؟

زناشویی- جنسی-خانوادگی- کودک- نوجوان و ....

4.7/5 - (509 امتیاز)

استفاده از تراپیست آنلاین برای چه کسانی مناسب است ؟

گروهی از افراد هستند که بیش سایر افراد می توانند از مزیت های تراپیست آنلاین استفاده کنند . در صورت داشتن این شرایط بهتر است از طریق یک تراپیست خوب و به صورت آنلاین اقدام به حل مشکلات کنید. همچنین شما می توانید از طریق سایت روان آرامی به راحتی یک تراپیست خوب در تهران پیدا کنید.

دسترسی سخت

اگر برای دسترسی به یک تراپیست مناسب به مشکل برخورده اید، استفاده از تراپیست آنلاین برای شما بهترین گزینه است. ممکن است محل سکونت شما از مراکز مشاوره دور باشد یا توانایی مراجعه مداوم به این مراکز را نداشته باشید. در این صورت از طریق مشاوره روانشناسی آنلاین به راحتی میتوانید به حل مشکلات خود بپردازید

مشکل حمل و نقل 

نداشتن وسایل حمل و نقل مناسب ، ترافیک و مواردی از این قبیل مشاوره حضوری را به یک معضل تبدیل می کند. به همین علت است که در این شرایط استفاده از تراپیست آنلاین میتواند تجربه یک مشاوره خوب را برای شما میسر کند. همچنین ممکن است برای رفتن به مرکز مشاوره تراپیست خوب ، دغدغه داشته باشید. در این صورت به راحتی می توانید از طریق مشاوره روانشناسی آنلاین به حل مشکلات خود بپردازید.

شهر یا استان متفاوت

ممکن است ساکن شهری باشید که دسترسی به تراپیست خوب برای شما دشوار باشد. در این صورت به راحتی میتوانید از طریق تراپیست آنلاین اقدام به حل مشکلات خود کنید. برای مثال اگر به دنبال تراپیست خوب در تهران هستید نمی توانید از شهر های دیگر اقدام به مشاروه حضوری کنید. در این صورت مشاوره روانشناسی آنلاین بهترین راه است.

مشکلات ارتباطاتی

همه ی افراد به راحتی نمی توانند سخت بگویند و مشکلات خود را از طریق حرف حل کنند. برای این افراد مشاوره حضوری نه تنها فایده ای نخواهد داشت بلکه میتواند مشکلات آن ها را حاد تر کند. تراپیست آنلاین از طرق مختلفی می تواند با شما ارتباط برقرار کند که در این صورت به راحتی می توانید مشکلات خود را از طریق نوشتن و روش غیرگفتاری حل کنید. یک تراپیست خوب به راحتی میتوند از طریق کلمات به مشکلات شما پی ببرد.

عدم امکان مراجعه حضوری

عدم داشتن وسایل نقلیه یا در دسترس نبودن تنها مشکلات افراد نیست. گاهی ترس از خانواده یا قضاوت مردم یا تصور اشتباه مردم می تواند افراد را از مراجعه حضوری منع کند. اما این منع شدگی نباید مانع از حل مشکلات بشود و باعث نادیده گرفتن آن ها باشد. در این صورت شما می توانید به یک تراپیست خوب به صورت آنلاین مراجعه کنید و دیگر دغدغه های این چنینی نداشته باشید.

نداشتن وقت کافی

همه افراد همیشه وقت کافی برای ساعت نشستن در مراکز مشاوره را ندارند. گاهی برنامه  زندگی به قدری شلوغ و پر ازدحام است که امکان مراجعه حضوری عملا از بین می رود. در این صورت تراپیست آنلاین در این جا به کمک شما می آید. با یک تراپیست در تهران به صورت آنلاین صحبت کنید و نگران وقت خود نباشید. شما به راحتی می توانید از طریق روان ارام به تراپیست خوب در تهران دسترسی پیدا کنید.

استفاده از تراپیست آنلاین برای همه مناسب است. اما افرادی وجود دارند که تنها از طریق مشاوره غیر حضوری می توانند اقدام به حل مشکل خود کنند. اگر از این دسته افراد هستید این مقاله برای شماست. کافی است با ما تماس بگیرید و به راحتی به یک تراپیست خوب در تهران دسترسی پیدا کنید.

 

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

تراپیست آنلاین

یک تراپیست خوب چه تاثیری بر سلامت روان دارد؟

وقتی در مورد سلامت روان صحبت می کنیم ، غالباً تصور غلطی در مورد این که چه چیزی است و چه فاکتورهایی روی آن تأثیر می گذارد ، وجود دارد . مهمتر از همه ، سلامت روان همان مسئله بهداشت روان نیست .  این دقیقاً مثل ایده سلامتی جسمی است ، فقط ، برخلاف سلامت جسمی ، هیچ آزمایشاتی وجود ندارد که بررسی کنیم چقدر از نظر روحی سالم هستیم و همیشه وقتی سلامت روانی خوبی نداریم ، نمی توانیم از بیرون ببینیم . این یک احساس شخصی است که ما چه کسی هستیم و چه احساسی داریم . در این موارد ، ما به یک متخصص سلامت روان یا یک تراپیست خوب احتیاج داریم تا به وضعیت روحی و احساسات ما را ، از بیرون نگاه کند و به ما کمک کند . شما می توانید از طریق تراپیست آنلاین ، مشاوره روانشناسی آنلاین یا حتی حضوری از سلامت روان خود مطمن باشید.

تراپیست آنلاین

 

سلامت روان ، اغلب با اصطلاحات سلامت عاطفی و بهزیستی مورد استفاده قرار می گیرد . و وضعیت روحی ما مطمئناً بخشی اساسی از بهزیستی کلی ما است . سلامت روان ، کمک می کند که ما از توانایی های خودمان آگاه باشیم و بدانیم که چگونه با فراز و نشیب های زندگی مقابله کنیم . ممکن است از خود بپرسید که چگونه باید تست سلامت روان از خود بگیریم. جواب این سوال را احتمالا در جای خاصی نشنیده اید یا جایی به آن پرداخت نشده است. استفاده از یک تراپیست خوب به راحتی میتواند به کشف میزان سلامت روان شما کمک کند.

این آزمایشات روحی روان نیاز به حضور آنلاین ندارد. یک تراپیست خوب در تهران به صورت آنلاین در جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین نیز می تواند شمارا مورد ارزیابی قرار بدهد و به حل مشکلات و معضلات روحی شما کمک کند.

مرکز مشاوره روان آرام ؛ تراپیست آنلاین خوب در تهران

اگر تصمیم دارید که از طریق آنلاین به حل مشکلات خود بپردازید ، شما در جای درستی قرار دارید. مرکز مشاوره ما با استفاده از بهترین مشاوران سطح کشور به راحتی اقدام به کشف مشکلات شما می کنند و به شما در بهبود کیفیت زندگی کمک می کنند.

در مرکز مشاوره ما میتوانید به انواع تراپیست آنلاین یا تجربه بسیار خوب مراجعه کنید. در هر کجا دنیا که باشید می توانید از طریق روان آرام از تجربه استفاده از یک تراپیست آنلاین با کیفیت خود در تهران بهره ببرید. کافی است با ما تماس بر قرار کنید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

شما در روان ارام به بیش از 50 تراپیست آنلاین دسترسی دارید که به راحتی میتوانید از طریق آن ها مشکلات خود را برطرف کنید. فراموش نکنید مشکلات زندگی شما همیشه به قدری کوچک نمی مانند که بتوان آن ها را نادیده گرفت. پس پیش از آن که مشکلات شما غیر قابل کنترل شود از طریق تراپیست خوب در تهران اقدام به حل آن کنید.

سوالات رایج در مورد تراپیست آنلاین و مشاوره روانشناسی آنلاین

آیا به تراپیست خوب نیاز دارم ؟

اگر پاسخ شما به سوالات این چنینی مثبت است تامل نکنید. شما به یکی تراپیست آنلاین نیاز دارید که به حل مشکلات روحی خود بپردازید.

آیا استفاده از تراپیست آنلاین به خوبی مراجعه حضوری است ؟

این به تراپیستی بستگی دارد که انتخاب کنید. اگر به یک تراپیست خوب و با تجربه متوسل شوید مشاوره آنلاین و حضوری هیچ تفاوتی نمی کند.

فراموش نکنید ، برخی مشکلات از طریق زبان بیان نمی شود و گفتن برخی مسائل نیز به صورت حضوری یک معضل بزرگ است. پس می توان گفت که استفاده از تراپیست آنلاین میتواند به مراتب بهتر استفاده از مشاوره حضوری باشد.

زمان انجام مشاوره روانشناسی آنلاین به چه صورت است ؟

در مشاوره حضوری ، بعد از اتمام جلسه شما ارتباطی با تراپیست خود برقرار نمی کنید و همین باعث می شود که خوب شدن مشکلات شما به کندی صورت بگیرد. این درحالی است که در استفاده از تراپیست آنلاین ، ارتباط منسجم تر و مداوم تر می باشد که روند بهبودی را بسیار تسریع می کند. به همین علت است که با استفاده از یک تراپیست خوب به صورت آنلاین راحت  تر می توانید بر مشکلات خود فایق به عمل بیایید.

راه ارتباط یک تراپیست آنلاین به چه صورت است ؟

یک تراپیست خوب به هر روشی که شما راحت تر باشید با شما ارتباط بر قرار می کند. با گسترش رسانه ها اجتماعی ، ارتباطات آنلاین به راحتی صورت می گیرد و شما دغدغه شیوه ارتباط آنلاین را نخواهید داشت. کافی است با ما تماس بگیرید و به راحتی به تراپیست خوب در تهران دسترسی پیدا کنید.

کافی است با ما تماس بگیرید و به حل مشکلات خود بپردازید. کلینیک روانشناسی روان آرام آماده خدمت رسانی به شماست.

بپیوندید
اطلاع از

12 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
sima
4 ماه قبل

سلام. امکان ارتباط با تراپیست به صورت پیام متنی یا ویس وجود داره؟ یا حتما مکالمه محور هست؟

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
3 ماه قبل
پاسخ به  sima

سلام دوست عزیز؛ با شماره های مرکز تماس بگیرین، راهنمایی تون می کنند. 09907007047 و 02188216100

لیلا
8 ماه قبل

برای تراپیست آنلاین میشه درباره موارد تحصیلی هم مشاوره کرد؟

فاطمه بای محمدی
8 ماه قبل
پاسخ به  لیلا

بله برای تراپیست آنلاین تحصیلی به راحتی می تونید به شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

Mohammad
8 ماه قبل

سلام و درود فراوان به شما عزیزان به خاطر راه اندازی تراپیست آنلاین و مشاوره تلفنی و غیر حضوری. ممنون که هوای مشغله دارها را دارید.

فاطمه بای محمدی
8 ماه قبل
پاسخ به  Mohammad

سلام ممنون از حمایت و نظر شما خوشحالیم که تیم حرفه ای روان آرام کمک کننده بوده اند.

سپیده
8 ماه قبل

سپاس از زحماتتون واقعا مشاوره تلفنی و تراپیست آنلاین خیلی خوبه. من به خاطر بچه های کوچیکم اصلا وقت نداشتم برم حضوری مشاوره بگیرم واقعا ممنونم

فاطمه بای محمدی
8 ماه قبل
پاسخ به  سپیده

سلام. خرسندیم که کمک کننده واقع شدیم. امیدواریم همیشه سلامت و موفق باشید.

Roya hamidi
8 ماه قبل

سلام میتونم یک وقت برای تراپیست آنلاین رزرو کنم؟

فاطمه بای محمدی
8 ماه قبل
پاسخ به  Roya hamidi

سلام. بله برای گرفتن مشاوره تراپیست آنلاین می تونید رزرو هم کنید.

Soleimani
8 ماه قبل

سلام در چه مواردی میتونم به تراپیست آنلاین و تلفنی مراجعه کنم؟

فاطمه بای محمدی
8 ماه قبل
پاسخ به  Soleimani

سلام و وقت به خیر. می توانید در مواردی همچون مشاوره خانواده، ازدواج، زوج درمانی، افسردگی، زناشویی، اعتیاد، تحصیل، طلاق و… از مشاوره روانشناسی و تراپیست آنلاین و حضوری بهره‌ مند شوید.

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره