به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
حالا مرد بعد از خیانت

حالات مرد بعد از خیانت

نشانه های خیانت مرد به زن

خیانت بدون شک یکی از بدترین کار هایی است که کسی می تواند در حق شما انجام دهد و در میان انواع خیانت ، خیانت مرد به زن خود می تواند از آسیب زا ترین رفتار ها باشد. خیانت شاید یک شبه اتفاق بیوفتد و شاید هم مستمر باشد اما در هر صورت نشانه هایی به دنبال خواهد داشت که می توان از آن تا حدودی به این موضوع پی برد. به همین علت است که ما در این مطلب قصد داریم تا برخی از حالات مرد بعد از خیانت را برای شرح دهیم تا نسبت به وضعیت زندگی خود آگاهی بیشتری پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد حالات مرد پس از خیانت و نشانه های آن با ما در این صفحه همراه باشید.

توصیه می شود جهت کسب اطلاعات دقیق تر از نشانه های خیانت و تشخیص وجود یا عدم وجود آن نیز حتما از جلسات مشاوره خیانت های زناشویی بهره مند گشت.

10 حالت مرد بعد از خیانت

در این قسمت از مطلب می توانید 10 نشانه مهم خیانت مرد به زن را مشاهده کنید. اما در نظر داشته باشید که وجود این نشانه ها لزوما به معنی خیانت نیست بلکه می تواند از علت های دیگری نشئت بگیرد. اما تحقیقات نشان داده مردانی که در حالی خیانت به همسر خود هستند، این حالات در رفتار های آن ها وجود داشته و قابل مشاهده بوده است.

حالات مرد بعد از خیانت

1.کاهش ارتباط موثر با شما

شریک شما در طول زندگی مشترک در زمان های مختلف با شما ارتباط موثر بر قرار می کند یعنی با شما صحبت می کند ، برایتان وقت می گذارد و تایم قابل توجهی از زندگی خود را به شما و زندگی مشترکتان اختصاص می دهد. کاهش ارتباط موثر به این معناست که مکالمات او با شما کم شده است ، از صحبت با شما خودداری می کند و نسبت به ارتباط گیری بی میل می باشد. در حقیقت خودداری مرد از ارتباط با شما یا خانواده می تواند از نشانه و حالات مرد بعد از خیانت باشد.

2.کم علاقه شدن

یک زندگی واقعی سرشار از احساسات به جا و درست و علاقه طرفین به یکدیگر می باشد که این علاقه را می توان از شیوه صحبت ، نحوه رفتار و … مشاهده نمود. بی علاقه بودن کسی به زندگی چندان غیر قابل تشخیص نمی باشد و به سادگی می توانید مشاهده کنید که مرد شما نسبت به گذشته به زندگی بی انگیزه و از علاقه نشان داده به شما یا خانواده خود خودداری می کند که این نشانه ، مهم و قابل توجه می باشد.

3.رسیدگی بیش از اندازه به خود

البته که اهمیت هر کسی برای خود ، جسم و وضعیت ظاهری خود به هیچ عنوان خبر از خیانت او نمی دهد. منظور از این مورد ، توجه بیش از اندازه فرد به خود است که به نسبت گذشته تغییر فاحشی پیدا کرده است. البته در نظر داشته باشید که اگر این مورد تنها در مرد شما دیده می شود نباید سریع برای خیانت به او شک کنید بلکه دلایل محکم تری نیز باید وجود داشته باشد که بتوان احتمال خیانت را به مرد منتسب نمود.

4.تغییر کردن روتین های زندگی

هر کسی از یک برنامه مشخصی در زندگی خود برخوردار است که در این برنامه هم خانواده ، هم همسر و هم کار و حرفه وجود دارد. تغییر روتین زندگی به گونه ای مشکوک که منجر به حضور کمتر مرد در زندگی شما شده است می تواند از حالات مهم مرد بعد از خیانت باشد. در حقیقت مردی که در حال خیانت است کار و فعالیت جدیدی خارج از خانواده خود پیدا کرده است که طبیعتا در روتین زندگی او تاثیر گذار بوده و قابل مشاهده است.

5.نقد کردن بیش از اندازه از شما

پیش از آنکه به این مورد بپردازیم شایان ذکر است که نقد مرد از زن و همچنین نقد زن از مرد یک مورد طبیعی است. در یک رابطه طرفین علاقه دارند که به رفع نقص ها و عیب های متقابل همدیگر کمک کنند و تاثیر مثبتی در زندگی هم بگذارند و این موضوع به هیچ عنوان خبر از خیانت نمی دهد.

حالات مرد بعد از خیانت

این مورد به نقد های بی مورد و بی دلیل اشاره دارد. در حقیقت ویژگی که شما سال هاست از آن برخوردار می باشد و هم شما و هم همسرتان آن را پذیرفته اید اما به تازگی مدام مورد نقد قرار می گیرد و حتی نقد به شیوه سرکوب و سرزنش علیه شما مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد می تواند از حالات مرد بعد از خیانت باشد چرا که مرد شما در حال مقایسه است و نقص ها و حتی ویژگی های بی اهمیت شما را بهانه ای برای کار غیر اخلاقی خود قرار می دهد.

6.کم تر شدن وقت برای شما

بدیهی است که در زندگی و در رابطه ای که میان زن و مرد قرار دارد ، طرفین ساعاتی از روز و هفته را به طور اختصاصی برای هم قرار می دهند و این زمان ها موجب نگه داشتن رابطه و حتی بهتر شدن آن می شود. اما مردی که در حال خیانت است یا خیانت می کند، یا وقت کمتری با شما می گذراند و یا به هر بهانه از اختصاص دادن زمان خود به شما خودداری می کند.

در نظر داشته باشید که گاهی این مورد به علت دغدغه ها و درگیری هایی است که شما نیز از آن خبر دارید ، اما بهانه تراشی برای کمبود وقت و و دوری از شما به هر بهانه ای بوی خیانت می دهد.

7.در دسترس نبودن

طرفین در موقعیت های خاص به حضور یکدیگر نیاز دارند و حضور همدیگر را می طلبند. ممکن است به تازگی متوجه شده باشید که هر موقع به مرد خود نیاز داشتید مانند سابق در کنار شما نبوده است و به گونه ای خارج از دسترس قرار گرفته است. این موضوع عادی نیست چرا که علاقه اقتضا می کند با وجود تمام مشکلاتی که زن و مرد آن مواجه می شوند ، در زمانی که به هم نیاز دارند کنار هم باشند و باعث آرامش روحی و روانی شوند.

در دسترس نبودن مرد شما در چنین شرایطی خبر از جدایی عاطفی از زندگی مشترک یا حالات مرد بعد از خیانت می دهد.

8.کاهش رابطه جنسی موثر

این مورد در خیانت های جنسی بیشتر از هر زمان دیگری نمود می کند. بدن ما به طور فیزیولوژی برای انجام رابطه جنسی یک ظرفیتی دارد و بیش از اندازه نمی توان آن را انجام داد. این که مرد شما مانند گذشته به انجام این روابط علاقه نشان نمی دهد و عملا رابطه جنسی موثری با شما بر قرار نمی کند می تواند از نشانه های مهم خیانت باشد. البته این مشکل می تواند به علت باشد که به کمک مشاوره به خوبی قابل حل است.

9.مخفی کاری

هیچ چیز مانند مخفی کاری نمی تواند شریک زندگی را آزرده خاطر کند. البته که همه ما حتی پس از ازدواج نیز حریم های شخصی خود را داریم که تمایل به حفظ و نگهداری آن داریم. اما در هر صورت باید در نظر داشته باشید که مخفی کاری به صورت افراطی ، تماس های پنهان کارانه ، ملاقات های مخفیانه و بی خبر گذاشتن خانواده از وضعیت خود از نشانه ها و حالات مهم خیانت می باشد که به خوبی قابل تشخیص است.

10. بی نظمی در برنامه ها

خیانت یک مورد جدید است که به تازگی زندگی مرد به آن مبتلا شده است ! طبیعی است که برای هندل کردن زندگی خود تغییر و بی نظمی در برنامه ها به وجود می آید که برای شما عجیب و غیر قابل درک می باشد. معمولا در این بی نظمی ها ، برنامه در نظر گرفته شده برای شما و خانواده کمتر و برنامه خارج از خانه و بدون حضور شما بیشتر می باشد.

حالات مرد بعد از خیانت

این ده مورد را می توان برخی از حالات مرد بعد از خیانت باشد. اما تاکید می کنیم که هیچ کدام از این موارد به تنهایی نمی تواند خبر از خیانت بدهد و جمعی از رفتار ها فوق و حالات ضد و نقیض در مرد است که می تواند از نشانه های خیانت باشد. با این وجود پیشنهاد ما این است که حتی اگر تمامی نشانه های فوق را در مرد خود مشاهده کرده اید تا زمان اطمینان اقدام جدی نکنید و ابتدا از آن به طور کامل مطمئن شوید.

مشاوره خیانت

در این مطلب سعی داشتیم تا تمامی حالات مرد بعد از خیانت را برای شما شرح دهیم که هرچند که به علت گسترده بودن دامنه انواع خیانت ممکن است رفتار های بسیار زیاد دیگری باشد که خبر از خیانت بدهد. اما سوالی که به وجود می آید این است : بعد از خیانت چه کنیم ؟ مشاوره خیانت می تواند برای پاسخ به این سوال به شما کمک زیادی کند.

همین حالا می توانید از طریق تماس با مرکز مشاوره روان آرام اقدام به دریافت نوبت برای مشاوره خیانت نمایید و با راهنمایی های یک فرد متخصص در مسیر مطمئن تری قدم بردارید.

در صورتی که افراد خیانت دیده اند اما قصد دارند همچنان با همسرشان زندگی کنند و به او فرصت دوباره ای دهند توصیه می کنیم در این راستا از روانشناس متخصص مشورت گرفته و در صورت نیاز از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره مند گشت.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آیا می توان خیانت مرد را از روی رفتار تشخیص داد ؟

هر چند که رفتار یک مرد صد در صد نمی تواند خیانت او را اثبات کند اما می تواند به کشف حقیقت کمک نماید.

چه زمان باید به خیانت مرد واکنش نشان دهیم ؟

اگر تمامی حالات خیانت را در مرد خود مشاهده کردید ، سعی کنید که از آن اطمینان حاصل کنید و حتی مدرک قابل قبول تهیه کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

بعد از خیانت مرد چه کنیم ؟

شرکت در جلسات مشاوره خیانت می تواند در پاسخ به این سوال کمک زیادی به شما کند.

4.5/5 - (87 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

6 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
باران
2 ماه قبل

سه روز پیش بهم خیانت شده دارم مثل شمع اب میشم همیشه دلم برای کسای که خیانت دیده بودن میسوخت نمیدونستم یک روز خودم میشم مثل اونا

لیلا
2 ماه قبل
پاسخ به  باران

منم مثل تو عزیزم همیشه دلم برای کسایی که خیانت دیده بودن می‌سوخت ولی حالا همسرم با وجود دو بچه بهم خیانت کرده نمی‌دونم چیکار کنم

صهبا
3 ماه قبل

خیانت ناشی از ذات کثیف و غیر قابل درمان است ومتاسفانه طرف خیانت دیده مثل شمع ذره ذره آب میشه وکاری از دستش بر نمیاد خدا خودش کمک کنه

S?A
5 ماه قبل

ای کاش چیزی یا حسی به اسم خیانت نبود???????

فاطمه معینی
4 ماه قبل
پاسخ به  S?A

خلایق هرچه لایق،شما بخاطر اشتباه دیگران نباید خودتو اذیت کنی.

زهرا
3 ماه قبل
پاسخ به  S?A

اره بخدا منم دردشا کشیدم و دارم میکشم

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره