به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

مشاوره خیانت شوهر

مشاور اهمیت جلسات مشاوره خیانت شوهر مشاور ازدواج نشانه های خیانت مرد به زن مرکز مشاوره آشنایی با روانشناسان و مشاوران ما سرویس ها سوالات متداول

اهمیت جلسات مشاوره خیانت شوهر

متاسفانه یکی از رایج ترین دلایلی که سبب می گردد زوجین با یکدیگر به اختلافات شدیدی خورده و قصد جدایی از هم را داشته باشند، خیانت یکی از طرفین می باشد..

باید بیان داشت اکثر افرادی که با خیانت همسرشان رو به رو شده اند، خانم بوده و به همین سبب دچار آسیب های روحی بسیاری گشته و نیازمند بهره مندی از جلسات مشاوره خیانت شوهر می شوند.

یکی از دلایلی که سبب بی اعتمادی زوجین به یکدیگر می شود خیانت بوده و این نیز در صورت ادامه یافتن می تواند نتایج مخربی را به همراه داشته باشد..

از آنجایی که بانوان ممکن است در برابر خیانت همسرشان آسیب بسیاری ببینند و واکنش مناسبی نسبت به این مسئله ندهند پیشنهاد می گردد حتما از جلسات مشاوره خیانت به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری بهره مند گردند.

چرا بر جلسات مشاوره خیانت تاکید می کنیم؟ زیرا در این جلسات مشاوره روانشناس با ارائه راهکارها و تکنیک های مناسب و اصولی به زوجین کمک می کنند تا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

مشاوره خیانت مرد به زن، از آنجایی که زن نیاز به حمایت و راهنمایی جهت ارائه واکنش صحیح دارد می تواند بسیار برای ایشان مفید بوده و به سوالات و ابهامات ایشان فرضا علت خیانت همسر به وی و..پاسخ داده شود.

علل بهره مندی از مشاوره خیانت همسر چیست؟

جلسات مشاوره خیانت بسیار می توانند مفید و موثر باشند زیرا به زوجین کمک می کنند پس از بررسی های تخصصی توسط روانشناس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند..

لذا دو مورد از مهم ترین علل اهمیت بهره مندی از خدمات مشاوره خیانت مرد به زن عبارتند از:

علت یابی و بررسی عوامل منجر به خیانت

در جلسات مشاوره خیانت مرد به زن، مشاور روانشناس به علت یابی بروز خیانت از طرف مرد پرداخته و عواملی که سبب بروز مشکل و اختلاف بین ایشان گشته است را بررسی می کند..باید اذعان داشت در اکثر مواقع مشکل خاصی بین زن و مرد نبوده و مرد خودش هم نمی داند چرا به زن خیانت کرده ولیکن از این اشتباه خود پشیمان است.‌

پردازش تخصصی و ارائه راهکار

اغلب بانوانی که از جلسات مشاوره خیانت همسر به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری استفاده می کنند بسیار آشفته بوده و نمی توانند به خوبی در خصوص ادامه روند رابطه شان تصمیم گیری کنند، به همین سبب مشاور در جلسه مشاوره زوج درمانی نیز با ارائه راهکارهای اصولی و تخصصی به ایشان کمک می کند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

لذا روانشناس سعی می کند با ارائه نکات و راهنمایی های لازم آرامش را بین زوجین برقرار کرده و در صورت پشیمانی مرد نیز به هر دو زوج کمک کند تا مشکلاتشان را با هم حل کرده و به مرور به یکدیگر اعتماد بیشتری کنند..

زمانی که اعتماد زن و مرد از عشق یکدیگر افزایش یافت می توانند در کنار یکدیگر بیش از پیش احساس امنیت کرده و تا حدودی تلاش کنند تا رابطه شان را بهتر از قبل در کنار یکدیگر بسازند..

به طور کل مشاور کمک می کند زن با پردازش تمامی جوانب نیز به صورت منطقی در خصوص اتفاق رخ داده فکر کرده و تصمیم گیری کند..

این تصمیم گیری می تواند نتیجه ای حاکم بر فرصت دوباره به مرد باشد و یا تصمیم به جدایی و طلاق..

باید توجه داشت روانشناس هیچگونه تصمیمی در خصوص انتخاب زن نگرفته و زن و مرد هر دو تصمیم می گیرند که می خواهند زندگی شان را در کنار هم ادامه دهند یا خیر.

مشاوره خیانت شوهر

آیا جلسات مشاوره خیانت به صورت آنلاین و تلفنی تاثیرات مطلوبی دارد؟

بله با بهره مندی از این جلسات به صورت کاملا تخصصی می توان به زوجین خصوصا زن کمک کرد تا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند..بدین جهت کافیست با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود.

آیا حضور در جلسات مشاوره خیانت مرد به زن ضرورت دارد؟

می توان گفت بله زیرا زوجین خصوصا زن که دچار آسیب روحی شده است بسیار ممکن است با احساسات مخربی سر و کار داشته و سبک زندگی شان مختل گردد..حضور در این جلسات خصوصا به بانوان کمک می کند تا پس از پذیرش این مسئله، احساسات مطلوب خود را تقویت نموده و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

تعداد جلسات مشاوره خیانت چقدر است؟

نمی توان تعداد جلسات معینی را بیان داشت زیرا تعداد این جلسات به میزان شدت آسیب روحی زن و حتی مرد پس از خیانت، تصمیم زوجین برای ادامه رابطه و..می باشد.جهت کسب اطلاعات تخصصی تر می توان با کلینیک تماس حاصل نمود.

4.6/5 - (105 امتیاز)

نشانه های خیانت مرد به زن چیست؟

نمی توان به طور قطع نشانه های ثابت و مشخصی را به عنوان خیانت در نظر داشت..ولیکن برخی از نشانه های خیانت مرد به زن نیز عبارتند از:

میزان بهانه گیری های مرد افزایش یافته است

یکی از نشانه های خیانت به همسر نیز، افزایش بهانه گیری های وی می باشد..باید اشاره داشت این بهانه ها اغلب دلیل منطقی ای پشتش نبوده و مرد بی دلیل از موضوعی کوچک، به قولی کاه، کوه می سازد.

تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد

یکی دیگر از نشانه های خیانت مرد به زن را می توان عدم تمایل او به برقراری رابطه جنسی دانست..

زمانی که پیش از این مرد، مشتاق برقراری روابط جنسی بوده ولیکن به یکباره تمایلی به این کار ندارد و در طی زمان همچنان از سکس با زن امتناع می ورزد می تواند یکی از دلایل احتمالی خیانت وی به زن باشد.

مشاوره خیانت مرد به زن کمک می کند زوجین هر دو احساسات خود را در خصوص اتفاق پیش آمده در میان گذاشته و اگر رابطه نیز رو به بهبود بود،در طی زمان در صورت تمایل زن و مرد با بهره مندی زوجین از جلسات زوج درمانی نیز، ایشان بتوانند مجدد رابطه جنسی خود را مدیریت کرده و به مرور رابطه شان بهتر گردد‌‌.

در این مسیر نیاز است که مرد پس از پشیمانی، برای جبران اشتباه خود تلاش کرده و به همسر خود احساس امنیت و دوست داشته شدن دهد.

سرزنش های مداوم زن از سوی مرد

گاهی مرد به طور مکرر به سرزنش کردن همسر خود می پردازد و این سرزنش ها گاها بی دلیل و گاها به سبب دلایل کوچک و ساده می باشد.
باید توجه داشت سرزنش کردن مرد در اغلب مواقع همراه با توهین و حقیر کردن زن بوده و نیاز است که در جلسه مشاوره خیانت شوهر، این مسئله علت یابی گردد.

کاهش محبت کلامی و فیزیکی نسبت به قبل

گاهی بانوان در جلسات مشاوره خیانت مرد بیان می دارند که شوهرشان در اوایل ازدواج بسیار از محبت های کلامی و غیر کلامی استفاده می کرده است ولی به یکباره میزان ابراز علاقه های مرد به زن کاهش یافته و در برخی بازه های زمانی به طول کامل قطع می گشته است..

این نیز می تواند از دلایل احتمالی خیانت مرد به زن باشد..

نوعی طلاق عاطفی بین زن و مرد ایجاد گشته است

از آنجایی که مرد کمتر با زن حرف می زند، کمتر به او عشق می ورزد و به هر هنگام با وی دعوا کرده و به بهانه های مختلف با همسر خود قهر می کند و..به مرور طلاق عاطفی بین زوجین صورت می گیرد..

طلاق عاطفی به مرور ممکن است افزایش یابد به همین سبب در صورتی که زوجین دچار طلاق عاطفی شده اند بهتر است از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره گیرند.

حضور کمرنگ تر مرد نزد زن

از دیگر نشانه های خیانت مرد به زن، کمتر شدن زمانی است که در کنار همسر خود است.

این مرد اغلب یا خواب است یا با تلفن همراه سر و کله می زند و یا به بهانه های مختلف به تنهایی از منزل خارج می شود و هیچ توضیحی در اینباره به همسر خود نمی دهد.

آسیب های ناشی از خیانت مرد به زن

هدف از حضور در جلسات مشاوره خیانت شوهر

اینکه هدف از حضور در این جلسات چیست؟ و آیا دکتر روانشناس چگونه می خواهد به زن کمک کند تا به احساسات بهتری دست یابد؟ و..

از متداول ترین سوالاتی است که نیاز است به آن پاسخ دهیم.

از آنجایی که زن در زندگی مشترک با خیانت کسی رو به رو شده است که به او اعتماد کامل داشته دچار ضربه روحی شدیدی می گردد که به تنهایی نمی تواند به بهبود احساسات آسیب دیده خود بپردازد.

زمانی که زن این احساسات را سرکوب کند ممکن است میزان شدت آسیب دیدگی بیشتر شده و حتی به بروز مشکلات جسمانی هم منجر گردد.

هدف از حضور در این جلسات نه تنها بهبود احساسات آسیب دیده زن می باشد بلکه هدف از حضور در این جلسات بهبود روابط عاطفی زوجین است.

اغلب زن و مردی که پس از خیانت مرد در این جلسات حضور می یابند قصد دارند دوباره زندگی خود را در کنار هم بسازند.
زن با دوباره فرصت دادن به مرد ( به هنگام یک خیانت نه خیانت های متوالی)، به او راه جبرانی می دهد تا اشتباه توجیه ناپذیر خود را جبران نماید..

و مرد نیز با جبران این اشتباه، سعی می نماید بیش از پیش برای رابطه شان وقت گذاشته و به حمایت از همسر خود با محبت، ابراز علاقه و..بپردازد.

بنابراین هدف از حضور در این جلسات، وابسته به تمایل زن و مرد می باشد.

گاهی اوقات هدف زن و مرد پس از خیانت وی، حل مشکلات و اختلافاتی است که منجر به این خیانت گردیده ولیکن مرد به سبب احساس گناه و خجالت کشیدن از حضور در جلسات امتناع می ورزد به همین سبب می توان با بهره گیری از جلسات مشاوره خیانت شوهر به صورت آنلاین و یا تلفنی نیز این مسئله را حل نمود.

مشاوره خیانت شوهر

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

مشاوره خیانت شوهر

برخی راهکارهای پیشنهادی مشاوره خیانت شوهر

لذا از آنجا که نیاز است جلسات مشاوره خیانت شوهر توسط روانشناسی متخصص و مجرب انجام گیرد پیشنهاد می شود با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود.

مشاوره خیانت شوهر

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره