به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟

هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟

هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟

مشکلاتی که هر کدام از ما هر روز و هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنیم موجب می شود تا جلسات مشاوره روانشناسی از هر نوعی که باشد به یک نیاز در زندگی ما تبدیل شود ! حتی اگر نیاز به حل مشکلی نیز نداشته باشیم برای بهبود کیفیت زندگی مشاوره روانشناسی یکی از بهترین گزینه هاست و در این زمان این سوال مطرح می شود که هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟ ما در این مطلب قصد داریم تا 0 تا 100 این هزینه ها را برای شما برسی کنیم و حتی امکان کسب اطلاعات در خصوص هزینه هر جلسه نیز صحبت کنیم. 

پس با ما همراه باشید و به کسب اطلاعات در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی بپردازید.

از کجا در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی اطلاعات کسب کنیم ؟ [هزینه هر جلسه]

عوامل زیادی در هزینه مشاوره روانشناسی تاثیر گذار می باشند که می تواند هر نوع جلسه مشاوره را از نظر هزینه متفاوت کند. از این رو بهترین  و ساده ترین راه این می باشد که شما یک تماس با مرکز مشاوره خود بگیرید و به کسب اطلاعات لازم در این زمینه بپردازید. همچنین در خصوص مرکز مشاوره روان آرام این امکان برای شما میسر می باشد تا هم به صورت تماس تلفنی به کسب اطلاعات بپردازید و هم به طور آنلاین در این صفحه درخواست خود را ثبت کنید تا از مرکز مشاوره ما با شما تماس گرفته شود.

در هزینه مشاوره روانشناسی چه عواملی تاثیر گذار است ؟

اگر می خواهید تا حدودی بدانید که این هزینه هایی که برای شما ارائه می شود از چه مواردی تاثیر گرفته است حتما موارد زیر را در نظر بگیرید :

نوع مشاوره

مشاوره های روانشناسی انواع بسیار گسترده ای دارد که هر کدام از یک تخصص خاص برخوردار بوده و دشوار ها و … مربوط به خود برخوردار است. علاوه بر آن هر کدام از این مشاوره ها تفاوت هایی در زمان ، در فعالیت ها هر جلسه و… دارد که موجب می شود در نهایت هزینه مشاوره روانشناسی بر اساس نوع مشاوره متفاوت باشد.

مرکز روان آرام از تمامی مشاوره های مجاز در کشور برخوردار می باشد که به این شرح می باشد :

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص هر کدام مشاوره های فوق بر روی آن ها کلیک کنید و در خصوص هزینه هر جلسه مشاوره با ما تماس بگیرید.

هزینه مشاوره روانشناسی

شیوه برگزاری جلسات مشاوره

امروزه روش های برگزاری جلسات مشاوره بسیار متنوع شده است که به سه دسته می توان آن هارا تقسیم کرد :

  1. تلفنی
  2. آنلاین
  3. حضوری

هر چند که در برخی از مراکز هزینه های این مشاوره ها متفاوت است اما در برخی دیگر نیز این هزینه ها یکسان است چرا که در نهایت مشاور وقت معینی را به شما متخصص می دهد و همان انرژی را در اختیار شما قرار می دهد. اما ممکن است شیوه برخی از مشاوره ها خاص تر و متفاوت تر باشد که هزینه آن کمی بالاتر می رود.

متخصص و مشاور شما

تخصص مشاور شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای مثال اگر به یک روانپزشک ارجاع داده شده اید به یک متخصص پزشکی مراجعه کرده اید که بر این اساس شاید هزینه های مشاوره آن کمی بالاتر برود. همچنین برخی از مشاوران از تخصص و تجربه بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

البته در نظر داشته باشید که مراجعه به مشاور متخصص و حرفه ای در نهایت به نفع شما خواهد بود چرا که مشکل شما ساده تر و سریع تر حل می گردد و در نتیجه دوره درمان شما کوتاه تر می باشد.

محل مرکز مشاوره

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که در برخی از شهر های کوچک تر هزینه های مشاوره کمی کم تر می باشد و در برخی از شهر ها مخصوصا کلان شهر ها هزینه مشاوره روانشناسی هزینه هر جلسه کمی بیشتر می شود چرا که بدون شک مراکز مشاوره برای داشتن یک مرکز فعال در شهر های شلوغ هزینه های بسیار بیشتری متحمل می شوند.

مدت زمان مشاوره شما

هزینه مشاوره روانشناسی بر اساس مشاوره و مدت زمان آن تعیین می شود اما فراموش نکنید که مدت زمان مشاوره به هیچ عنوان بر اساس هزینه ای که پرداخت می کنید تعیین نمی گردد بلکه نیاز شما ، توانمندی شما برای هر جلسه و همچنین صلاحدید مشاور است که این مدت زمان را تعیین می کند پس هزینه ای که می پردازید به هیچ عنوان در مدت زمان و کیفیت دریافت مشاوره تاثیری ندارد.

هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟

بهره مندی از خدمات تخصصی تر

برخی از جلسات مشاوره کمی تخصصی تر می باشد چرا که بسته به نظر مشاور ریشه مشکلات عمیق تر و درمانگری باید تخصصی تر شود. برای مثال هیپنودرمانی و .. روش های درمانی تخصصی می باشند که در روانشناسی به کار گرفته می شود اما نه بر روی همه مراجعه کنندگان ! این جلسات نه تنها تخصصی تر می باشند بلکه مدت زمان بیشتری نیز به طول می انجامند و از این رو هزینه بالاتر آن کاملا طبیعی می باشد.

درخواست کمک های خارج از جلسات مشاوره

ممکن است بسته به حاد بودن شرایطی که از آن برخوردار می باشید درخواست کمک از مشاور خارج از جلسات را داشته باشید. برای مثال از او بخواهید که به طور مداوم با شما در ارتباط باشد و یا تماس های تلفنی مکرر داشته باشید که به ازای خدماتی که ضمن جلسات مشاوره دریافت می کنید هزینه مشاوره روانشناسی را نیز بیشتر پرداخت می کنید که طبیعتا قابل پیش بینی می باشد.

درخواست مشاوره در منزل

و اما همانطور که می دانید برخی از افراد امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند و همچنین جلسات حضوری برای آن ها اجباری است و در این زمان مشاوره روانشناسی در منزل بهترین و تنها انتخاب پیش روی شما می باشد. خوب است بدانید که مرکز مشاوره روان ارام امکان برگزاری جلسات مشاوره در منزل را نیز برای شما میسر کرده است که برای کسب اطلاعات در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی در این زمینه کافیست همراه ما باشید.

مشاوره روانشناسی ! واجب یا اختیاری ؟

تا اینجای مطلب در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار داده ایم. اما این سوال در ذهن شما متبادر می شود که آیان این هزینه اجباری می باشد یا خیر ؟ باید بدانید که این هزینه ها مانند خرید غذا و دارو برای شما اجباری می باشد چرا که عدم توجه به مشکلات روحی خسارات غیر قابل جبرانی را به بار می آورد.

هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است ؟

سوالات متداول در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی :

آیا می توان با پرداخت بیشتر هزینه مشاوره روانشناسی مدت زمان آن را بیشتر کرد ؟

خیر چرا که همانطور که فوقا نیز گفتیم این تشخیص مشاور و نیاز شماست که مدت زمان مورد نیاز برای هزینه مشاوره روانشناسی را تعیین می کند و نه هزینه ای که در این خصوص پرداخت می کنید.

آیا هزینه مشاوره روانشناسی برای کودکان کمتر است ؟

باید بدانید که مشاوره کودکان بدون شک یکی از سخت ترین مشاوره های موجود می باشد چرا که ارتباط گیری با کودکان نیاز به انجام تکنیک های تخصصی تر دارد و از این رو نباید انتظار هزینه کمتر برای هزینه مشاوره روانشناسی داشت.

شیوه پرداخت هزینه مشاوره روانشناسی چگونه است ؟

بر اساس نوع مرکز مشاوره شما این شیوه پرداخت متفاوت می باشد برخی از مشاوره ها قبل از جلسه و برخی دیگر بعد از جلسه دریافت می کنند که برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه باید با مرکز مشاوره خود تماس بگیرید.

آیا برای رزرو نوبت نیز نیاز به پرداخت هزینه مشاوره روانشناسی می باشد ؟

معمولا هزینه ای برای رزرو نوبت شما دریافت می شود که برای تضمین برگزاری جلسات دریافت می شود.

چگونه به کسب اطلاعات در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی بپردازیم ؟

اگر مرکز روان آرام را برای مشاوره و جلسات آن انتخاب کرده اید در این صورت کافیست همین حالا با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید و در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی به کسب اطلاعات کامل و دقیق مورد نیاز خود بپردازید. همچنین شما می توانید درخواست مشاوره خود را به طور آنلاین و از طریق همین سایتی که در آن هستید ثبت کنید و کار خود را به مراتب ساده تر و آسان تر نمایید.

سخن آخر در خصوص هزینه مشاوره روانشناسی

ما در این مطلب سعی کردیم تا در خصوص این سوال که هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است اطلاعات کامل مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن بهره مند شده باشید.

آیا هزینه مشاوره روانشناسی گران است ؟

معمولا بر اساس شهر و محله و فاکتور های زیادی این هزینه متفاوت است اما به طور معمول چندان گران نیست.

آیا هزینه مشاوره روانشناسی آنلاین ارزان تر است ؟

بله در بسیاری از مراکز مشاوره این هزینه کم تر است اما در برخی از مراکز نیز مساوی است چرا که مشاور همان میزان انرژی را برای حل مشکل شما می گذارد.

مدت زمان مشاوره بر اساس هزینه مشاوره روانشناسی تعیین می شود ؟

خیر در حقیقت این نیاز و توان شماست که در مدت زمان جلسات تاثیر دارد و نه هزینه ای که پرداخت می کنید.

4.8/5 - (73 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره