به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مرد هوسباز

نشانه های مرد هوسباز

هیچ زنی دوست ندارد درگیر یک مرد هوسباز شود. همه ما به دنبال عشق واقعی هستیم . در این مقاله به بررسی نشانه های مرد هوسباز می پردازیم که تفاوت های اساسی با عشق دارند . مرد عاشق شما را برای خودتان دوست دارد . این مقاله را دنبال کنید تا زندگی و زمان خود را صرف مردی نکنید که به زودی رهایتان خواهد کرد .

نشانه های مرد هوسباز:

عشق و هوس هر دو باعث می شود احساس هیجان کنید ، اما بین مردی که هوسباز است و کسی که عشق می خواهد اختلاف است . آیا به دنبال نشانه های مرد هوسباز هستید ؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مرد هوسباز کیست؟

۱. هرگز از نظر عاطفی در دسترس نیست.

عشق می تواند باعث شود فرد حتی در مواقعی که از لحاظ جسمی در دسترس او نباشید ، از لحاظ عاطفی در دسترش شما باشد . اما از نشانه های مرد هوسباز ، در دسترس نبودن احساسات او برای شماست .

۲. به دوستان و خانواده شما اهمیتی نمی دهد.

مردی که عشق واقعی را در کنار شما می خواهد ، برخلاف مرد هوسباز علاقه مند است که درباره افرادی که بخش مهمی از زندگی شما هستند ، مانند خانواده و دوستان شما بداند . او ممکن است علاقه مند باشد که آن ها را بهتر بشناسد و بخواهد با آن ها ملاقات کند . اما مردی که فقط  برای هوس در کنار شما مانده است ، عموماً علاقه ای به دانستن در مورد شما و اطرافیانتان ندارد .

۳.  تهدید می کند که شما را ترک خواهد کرد.

تهدید کردن برای رها کردن شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . مردی که واقعاً عاشق شماست ، برای بودن در کنار شما و از دست ندادنتان تلاش می کند ، نه آن که بخواهد شما را تهدید به رفتن کند .

۴. انتظار دارد ظاهر شما همیشه زیبا باشد.

مردی که خواهان عشق واقعی است ، شما را در موهای ژولیده و لباس اتو نشده نیز دوست دارد . ظاهر و لباس های شما تاثیری بر او نمی گذارد . اما توجه بیش از اندازه به ظاهر شما از نشانه های مرد هوسباز است . این مرد همیشه از شما انتظار دارد که لباس های عالی بپوشید و ظاهری زیبا داشته باشید .

نشانه های مرد هوسباز

۵. در مورد بدن شما اظهار نظر می کند.

مردی هوسباز است ، بدن شما را به عنوان یکی از مهمترین قسمت های رابطه تلقی می کند و همیشه در مورد وزن شما اظهار نظر خواهد کرد . اما مردی که شما را دوست دارد می فهمد که اندام شما نوسان می کند و توقع ندارد که شما همیشه باید کامل و بدون نقص باشید .

۶. خواسته ها و نظرات شما برای مردی که هوسباز است، مهم نیست.

همه نظر خود را دارند و دوست دارند آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارند . اما مردی که هیچ جایی برای نظرات شما باقی نمی گذارد ، نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید به آن توجه کنید و این مرد را رها کنید .  بعلاوه ، خواسته های شما برای او مهم نیست . مردی که عاشق است ، همیشه از شما می خواهد نظرات و خواسته هایتان را بیان کنید و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن راهی که هر دوی شما را خوشحال کنند ، می گردد .

۷. به کارهای روزمره اهمیتی نمی دهد.

وقتی صحبت از آشپزی ، تمیز کردن یا داشتن یک برنامه در زندگی می شود ، مردی که هوسباز است ، به هیچ وجه اهمیتی نخواهد داد . او هیچ علاقه ای به کارهای روزانه نخواهد داشت و به شما کمک نمی کند تا برنامه های زندگی را پیش ببرید . در واقع او شما و رابطه داشتن با شما را ، تنها برای خوش گذرانی و لذت های جنسی می خواهد .

نکته مهم:

بدیهی است ، اگر عاشق کسی هستید ، نسبت به آن شخص ، احساسات شهوانی و تمایلات جنسی نیز خواهید داشت . اما میان این تمایلات به شخصی که عاشقش هستید با هوس تفاوت وجود دارد . وقتی عاشق کسی هستید ،  جدا از تمایلات جنسی ، شما همچنین دوست دارید با آن شخص در یک سطح احساسی عمیق تر ارتباط برقرار کنید . شهوت بیشتر در مورد علاقه جسمی به کسی است . از نشانه های مرد هوسباز این است که او پس از برآورده شدن این خواسته ها ، به نیازهای شما فکر نمی کند . یا علاقه ای به گذراندن وقت با شما بدون داشتن ارتباط جنسی ندارد .

۸. زمان زیادی را در خانه می گذارند. 

اگر عاشق باشید نیز احتمالاً همان کارها را انجام می دهید ، اما نشانه های مرد هوسباز کمی متفاوت است . این مرد فقط در اتاق خواب زمان می خواهد . او با دوستان شما ملاقات نمی کند . او علاقه ای به قدم زدن با شما ندارد . او با شما خرید نمی رود یا برای فعالیت فرهنگی با شما برنامه ای ندارد . مرد هوسباز برای شما زمان دارد . اما در اتاق خواب !

۹. به ندرت به شما پیام می دهد.

شما به او پیام می دهید ، او ساعت ها جواب نمی دهد و پیام ” ببخشید ، مشغول کار بودم ” را دریافت می کنید . اگر همیشه این پاسخ را دریافت می کنید ، باور نکنید ! هیچ کس آنقدر شلوغ نیست . اگر او در طول روز با شما تماس نمی گیرد ، به شما پیام نمی دهد یا پاسخ شما را دیر می دهد ، او واضح ترین نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید جدی بگیرید .

۱۰. مرد اسرار آمیزی است.

اگر مرد چیزهایی را از شما مخفی می کند ، این نشانه بدی است و می تواند نشانه ی هوسبازی او باشد . یک مرد متعهد ، فقط در صحبت کردن با شما ، مخفی کاری نمی کند ، او حتی به صورت آشکارا و بدون حساسیت در کنار شما ، از تلفن همراه خود استفاده می کند .

نشانه های مرد هوسباز

۱۱. دور او همیشه با زنان دیگر شلوغ است.

نشانه های مرد هوسباز به روشنی بیان می کند که او به دنبال تعهد نیست و به همان طور که با شما یک رابطه خوش گذران دارد ، می تواند با زنان دیگر نیز همان را داشته باشد . اگر او همیشه در محاصره زنان است ، ممکن است به این دلیل باشد که شما فقط یکی از افراد بسیار در زندگی او هستید . مردی که همیشه در محاصره زنان است ، احتمالاً برای تسخیر همه آن ها احساس چالش خواهد کرد . یک مرد عاشق و متعهد ، رابطه با زنان را به صورت کنترل شده ای کم می کند و تا جایی که امکان داشته باشد شما را نیز شریک می کند .

۱۲. زمان شما را کنترل می کند. 

وقتی عاشق هستید یاد می گیرید همه چیز را رها کنید . شما واقعاً نگران این نیستید که شریک زندگی شما همیشه کنار شما نیست . درک می کنید که ممکن است زمانی او مشغول به کاری باشد و قادر به دیدن شما نباشد . پاریخ گفت : ” عشق می فهمد که ما همه موجودات خودمختار هستیم و به دنبال تحقق فردی خود هستیم که ممکن است کاملاً با چشم انداز شما همسو نباشد .”  کنترل کردن زمان و زندگی شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . او حتی نگران علاقه های شما نیست ،  پیشرفت و یا شغل شما و زمانی که باید صرف آن کنید ، برای مرد هوسباز اهمیتی ندارد . او شما را می خواهد . همین حالا ! و مهم نیست که شما چه برنامه ای دارید .

نتیجه گیری:

هنگامی که نشانه های مرد هوسباز را در شخص مقابل خود دیدیم، بهتر است رابطه را پایان دهیم. مگر آن که خود ما نیز به دنبال هوس و خوشگذرانی باشیم. در غیر این صورت، مردی که برای هوس وارد رابطه شده است، در سختی ها کنارمان نیست و زمانی که سرگرمی بهتری پیدا کرد، ما را رها می کند. اگر امروز تنهاییم بدانیم که عشق واقعی به زندگی مان خواهد آمد و تنها بودن بهتر از حضور در یک رابطه اشتباه است.
4.6/5 - (431 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

30 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
محبوب
8 ماه قبل

سلام
موافقم مرد هوسباز به سرعت جایگزین می کند وفرق زن خودش با دوست دخترش برایش هیچ فرقی نمیکند او بدنبال هوس است مثل میوه های فصلی که در فصل خودش یافت میشود مردهوسبازهم برای تو نمی ماند هرکز

ناشناس
2 سال قبل

سلام خب همه ی این نشانه های که نگفتید همسر من به عنوان مرد هوس باز دار خودمم می دونم چون دوتا بچه دار م باهاش سر می کنم

شجاعی
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

من هم با یک مرد هوس باز زندگی میکنم متسفانه دوتا بچه ازش دارم چیکار کنم

شجاعی
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

من هم با یک مرد هوس باز زندگی میکنم متسفانه دوتا بچه ازش دارم چیکار کنم

نارینا
11 ماه قبل
پاسخ به  ناشناس

من گول چنین ادمی رو خوردم ولی افسوس که چقدر دیرررر فهمیدم.هنوز بعد از ۴ ماه اون ادم سابق نشدم

نارین9ا
9 ماه قبل
پاسخ به  نارینا

دقیقااا.من فکر کنم دیگهرهیچ وقت ادم سابق نمیشن.افسوس که چقدررر دیر فهمیدم

الی
6 ماه قبل
پاسخ به  نارینا

میشه بگید چطوری بود ؟ چقدر بعد متوجه شدید؟ توی سه ماه اول چطوری بود ؟

الناز
3 سال قبل

سلام من یه دوست پسر هوس باز داشتم ولش کردم حالا بزرگ بشم خواستگار برام نمی یاد بختم بسته میشه

دختر تنها
3 سال قبل

پسرهوسباز یه نشونه هایی داره که تجربه کردم و بهتون میگم به غیر از اینها که بالا گفته:
اول اینکه بلافاصله بعد از شروع رابطه آشنایی بهتون میگه دوست دارم و عاشقتم و مدام از شما میپرسه که آیا علاقه بهش پیدا کردین یا نه یا درصد علاقتون چنده
بهتون دروغ میگه و خیلی مسائل رو پنهان میکنه ممکنه حتی ازتون خواستگاری کنه برای اینکه کنارش بمونید

این افرادتمام تلاششون رو میکنن تا به خودشون وابسته و علاقمندتون کنن با واژه ها اون واردها خوب میدونن خانمها یا دخترا از چه حرفایی خوششون میاد و انقدر میگن تا وابستتون کنن یا عاشقتون کنن
بعداینکه موفق شدن شروع میکنن به ناز کردن براتون و ترسوندتون از رفتنشون تا به حرفشون گوش بدین
مدام میگن عکس بده یاشوخی های جنسی میکنند البته منظورم توی چت کردن هست
یا حتی توی چت کردن میگن بوس بده یا بغلم کن!
خیلی اصرار دارن به دیدار حضوری چون میخوان که بیشتر درگیرشون بشین اینا همه مقدمست
من درمورد فردی حرف زدم که ادعای عاشقی داشت
و میگفت قصدم ازدواجه و چون من اولین رابطه آشناییم بود دیر متوجه این چیزها شدم چون عاشق شدم ،عاشق آدم اشتباه ودروغگو ولی خب حواسم جمع بود و نتونست به خواسته اش برسه چون نه عکس فرستادم نه گذاشتم چرت و پرت بگه نه بیردن رفتم باهاش چون اعتماد نداشتم بهش بخاطر این حرفاش
جالب اینجاست منو ترک کرد که ناز کنه برام و به خواسته اش برسه اما چون من سمتش نرفتم افتاد به التماس کردن و…
کسیکه داری این متن رو میخونی خیلی حواست جمع احساساتت باشه زود اعتماد نکن ،نشونه هارو جدی بگیر
من فقط تنها آسیبی که دیدم آسیب روحی بود که این آدم بهم زد و کلا احساساتم یخ زد
زندگیتون رو روی احساساتتون غمار نکنید ارزش شما خیلی بیشتراز رابطه ای پوچه

مرجان
3 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

من درگیر همچین آدمی شدم به خواستش رسید دیگه ج پیامامو نداد کسی که التماس میکرد ۵دقیقه بیشتر پیشش بمونم لهم کردرفت الان من موندم احساس تحقیر شدن و… ترخدا خانمای عزیز قدر خودتون بدونین ونشانه ها رو جدی بگیرید

یوحنا
2 سال قبل
پاسخ به  مرجان

منم دقیقا همین اتفاق برام افتاد. اینده و ارزوهام بر باد رفت

SSS
2 ماه قبل
پاسخ به  یوحنا

دقیقا مثل من خیلی عذاب دهنده است خوب حالا چکار کنم

منا
3 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

کاملا درسته منم تجربه کردم ولی 5سال بعد متوجه شدم که چه ادم مضخرفی بوده خدا لعنتشون کنه

الناز
3 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

آره همین بلا ها سر من اومد بعد بهم گفت عکس از اندام جنسیت بده من از دوست داشتن زیادش دادم و مامان بابام فهمیدن الان انقدر پشیونم اصلا انگار برای همیشه بختم بسته شد یا اصلا با کله افتادم تو جهنم

مهسا
2 سال قبل
پاسخ به  الناز

اون مجبورت کرد یا نه خودش از اندام جنسیش واست عکس فرستاد بعد گفت توام بفرس

SSS
2 ماه قبل
پاسخ به  الناز

آره منم همین جوری بهش اعتماد کردم از بس دوستش داشتم حالا هی تهدید می‌کنه منو نمی‌دونم چکار کنم زنده گیم مو تباه کرد خیلی پشیمونم با چند تا دختر دیگه هم رابطه داشت منم ازش دوری کردم حالا به من میگه لی وفا من چه جوری با همچین مرد کثیفی باشم

SSS
2 ماه قبل
پاسخ به  الناز

خوب اون پخش کرد یا نه یا اون عکس ها پاک کرد

فریبا
2 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

اگر نویسنده مقاله ناراحت نشه. نظر شما از اصل مقاله مفیدتر بود. لایک داری.

Lover
2 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

خیلی عالی بود خیلی دقیقا مث من
وابسته کرد و رفت منم اولین بارم بود
اسمشو باید گزاشت اشتباه ….

عنایت
1 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

چرت نگو ، یعنی شما دخترها همه گل و بلبل هستید ! پول پرست و مادی گرا نیستید ، فقط دنبال پول هستید یک پسر پولدار که می بینید یا ماشین مدل بالا مثل …. دم تکون میدید . پسر رو وابسته می کنید بعد می گید ما به درد هم نمی خوریم !! فقط دنبال پول و ظاهر پسر هستید . پس چرت نگو .

داریوش
1 سال قبل
پاسخ به  عنایت

?آفرین

سارا
1 سال قبل
پاسخ به  عنایت

عزیز من شما پسرا دقیقا ۹۰ درصدتون دنبال رابطه ی جنسی اید غیر از اینه؟
همه ی دخترا گل و بلبل نیستن ولی همشونم اینایی که شما میگید نیستن
من نمیگم آدم باید پول پرست باشه ولی باید طرف مقابل دستش به دهنش برسه یا نه؟ اگه آدم خواست باهاش بره بیرون یا طرفو ببره پیش دوستاش یا خانوادش حداقل آبروش نره ، قیافه ام همینطوره
شما خودت خوشت میاد با یه دختری که شلخته و زشت و بی پوله رابطه داشته باشی؟
ما نمیگیم همه ی پسرا هوسبازن ولی باید اینم قبول کنیم بعضی هاشون هستن که باید تو این زمونه حواسمون بهشون باشه …..

فاطی
1 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

دقیقا

ندا
1 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

عالی بود

مریم
1 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

تحمل مرد هوسباز بسیار سخت هستش .بیشتردخترا دچار حقارت ،عدم اعتماد به نفس و اتلاف زمان برایشان بهمراه داره .دروغگویی و زرنگ بازی و دغل بازی از جمله صفت مرد هوسباز هست .دعا میکنم همگی خوشبخت بشیم.

سهیلا
1 سال قبل
پاسخ به  دختر تنها

بسیار درست و به جا متوجه شدید

میم
8 ماه قبل
پاسخ به  دختر تنها

سلام متن شما خیلی زیبا بود من با یه آقایی آشنا شدم که این حرف هارو به من زده

ستیلا
3 سال قبل

دست شمادردنکنه بااین راهنمایی _، وقتی این مطالب روخوندم فهمیدم خونه موروی آب ساخته بودم خبرنداشتمحالامصمم هستم طلاق بگیرم باوجوددوتابچه_چون ماهمه بنده خداییم وپسرام هم یه روزی می‌فهمن که منمجبورشدم اینکاروانجام بدم علی رغم میل باطنی خودم. چون تواین زندگی خودموباختم. له شدم. فداکاری زیادکردم. ازهمه بدتروشنکنجه اورتراینه که من فکرمی کردم شوهرم پاکترین مرد وی زمین هست فرشته هست باتمام بلاهایی که سرم اوردتحمل کردم گفتم خوب میشه. اشتباهه من به هرکسی که همچین مشکلی داره توصیه می کنم که همون اوایل زندگی اگربوی خیانت شنیدطرف مقابلش روترک کنه تاضربه سنگین روحی نخوره ورحم نکنه چون زندگی هدیه خداست ومانبایدبه خاطرافرادبی لیاقت ازدستش بدیم حتی اگریه روزباشه

سمیرا
1 سال قبل
پاسخ به  ستیلا

سلام منم فک میکردم که کیسم ادم مورداعتمادی وواقعا خیلی دوستم داره بعدازچندسال چیزی ازش دیدم وشنیدم که الان که بهش فک میکنم مغزسرم سوت میکشه هیچوقت بخاطرکارکثیفی که کردنمیبخشم

پارمیس
1 سال قبل
پاسخ به  سمیرا

سلام منم چندین بار درگیر اینجور رابطه ای شدم اکثر مردهای امروزی معنای عشق و محبت نمیفهمندوهمش دنبال منافع خودشون تو یه رابطه آن وهبچوقت طرف مقابلشان درک نمیکن محیط جامعه اینجور مردها روبوجود آورد

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره