به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مردی که دوستمان دارد

نشانه های مردی که دوستمان دارد

هنگامی که مردی را در زندگی خود داریم که واقعا دوستمان دارد ، می توانیم معنای واقعی خوشبختی را تجربه کنیم . مردی که عاشق شماست، برای خوشحال بودن و خندیدن شما هر کاری می کند . شما را در اولین اولویت زندگی خود قرار می دهد و برای رسیدن به اهداف و آرزوهایی که دارید، از هیچ حمایتی دریغ نمی کند . او به بودن شما در کنار خود افتخار می کند و برای نگه داشتنتان در زندگی اش تلاش می کند . در این مقاله به نشانه های مردی که دوستمان دارد ، اشاره می کنیم . حتی مواردی که فهمیدن آن ها سخت است . اگر مرد شما این نشانه ها را داشت ، مطمئن باشید که کنار او خوشبخت خواهید شد .

نشانه های مردی که دوستمان دارد 

همه ما وقتی که عاشق می شویم یا از کسی خوشمان می آید ، علاقه داریم احساس طرف مقابل را نسبت به خودمان بدانیم . در مورد آقایان کمی سخت تر است . زیرا اکثر مردها ، شخصیت های درونگرا تر و محافظه کارتری نسبت به خانم ها دارند . به همین دلیل ، ممکن است تشخیص احساس واقعی آن ها سخت باشد . اما همیشه زبان بدن و رفتارهای یک مرد ، نشان دهنده علاقه ی او نسبت به شما هست . در این مقاله نشانه های مردی که دوستمان دارد را می خوانیم . و متوجه می شویم او بیش از آن که به شما بگوید که دوستت دارد ، با رفتارهایش ، نگاه هایش و احترامی که به شما می گذارد ، علاقه اش را فریاد می زند .

 

۲۸ نشانه ی مردی که دوستتان دارد :

۱. مردی که دوستتان دارد ،  به شما احترام می گذارد .

احترام واقعی یک چیز عمیق است .  احترام پایه ای است که می توانید با درک واقعی از یکدیگر و ارزش های خود ، رابطه ای پایدار برقرار کنید . و همچنین از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . شما می خواهید با مردی باشید که درون و بیرون شما را می شناسد . مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

« این نوع احترام آرام اما قدرتمند می تواند تأثیر شگفت آور مثبتی بر کل زندگی شما بگذارد .»

 

۲. شما کاملاً به او اعتماد دارید .

اعتماد یک کالای گران قیمت است ، زیرا چیزی است که باید ساخته شود . چرا از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، اعتماد کردن شما به اوست ؟ زیرا مشخص است که او برای جلب این اعتماد سخت تلاش کرده است . کسب اعتماد یک مؤلفه اساسی در ساخت هر رابطه است و یک مرد عاشق این موضوع را خوب می داند.

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

 

۳. مردی که به شما علاقه مند است ، دست شما را می گیرد .

مردی که فقط بدن شما را می خواهد ، دست شما را نخواهد گرفت .  این نشانه این است که او می خواهد به همه بگوید که شما زن محبوب او هستید .

۴. پیشانی شما را می بوسد .

بوسیدن پیشانی یکی از زیباترین نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است . هیچ چیز صمیمی تر و شیرین تر از بوسه های پیشانی نیست .  هيچ شهوتي در آن وجود ندارد . فقط یک ژست پاک ، محبت آمیز و اندکی محافظ است  که نشان می دهد او چقدر شما را دوست دارد .

 

۵. وقتی با شماست ، به طور تصادفی لبخند می زند .

زمانی که به شکل شگفت انگیزی خوشحال هستیم ، ممکن است مثل یک احمق لبخند بزنیم ، زیرا نمی توانیم جلوی آن را بگیریم .  بله همین طور است . یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که وقتی در اطراف شماست ، از خوشحالی هرازگاهی و بدون دلیل لبخند می زند .

نشانه های مردی که دوستمان دارد

۶.  شما را با خانواده اش آشنا می کند .

هنگامی که یک مرد داوطلبانه تصمیم می گیرد که می خواهد شما را به خانواده خود معرفی کند، شما برنده شدید . مردان با این کار وقت خود را تلف نمی کنند ، مگر اینکه شما را دوست دارند و در مورد رابطه جدی هستند .

۷. شما را با دوستانش آشنا می کند .

مرحله ی دیگر دوستان وی است . اگر دوستان مرد شما را دوست دارند ، واضح است که او به آن ها چیزهای خوبی راجع به شما گفته است . هنگامی که او در نبود شما ، از شما تعریف خوبی داشته باشد ، یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشان می دهد .

 

۸. مردی که دوستتان دارد ، اشتیاق زیادی به بوسیدن شما دارد .

بین بوسه شهوانی و دوست داشتنی تفاوت وجود دارد .  اگر او واقعاً شما را ببوسد ، حتی بدون اینکه به رابطه جنسی منجر شود ، یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که متوجه شوید او واقعا شما را دوست دارد. اگر تنها زمان محبت زمان سکس است بهتر است به مشاور جنسی مراجعه نمایید.

 

۹.  به شما گوش می دهد .

اگر او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد و صحبت کردن با شما را دوست دارد ، اگر او هنگام حرف زدن به شما نگاه می کند و بحث را دنبال می کند ، بدانید که او یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را دارد . زیرا ما زمانی می توانیم شنونده خوبی باشیم که شخصی که صحبت می کند برای ما دوست داشتنی و جذاب باشد .

۱۰. در مورد آینده صحبت می کند .

هنگامی که یک مرد از تعهد می ترسد یا قصد داشتن آینده ای را با شما ندارد ، او با شما برنامه ریزی نمی کند و قصد ازدواج با شما را ندارد .  بنابراین ، اگر او به آینده در کنار شما اشاره ای نکرده است و زمان نسبتا طولانی از رابطه شما می گذرد ، این علامتی است که ممکن است او برای تمام زندگی اش نمی تواند شما را دوست داشته باشد . یکی از واقعی ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد ، همین است که او دلش می خواهد تمام زندگیش را کنار شما داشته باشد و ترس از دست دادن شما را دارد . بهتر است با چنین فردی به مشاور ازدواج مراجعه نمایید تا عاقلانه وارد زندگی هم شوید.

۱۱. شما او را می خنداند .

هرچه او بیشتر در اطراف شما بخندد ، بیشتر شما را دوست دارد . تمام رفتار و کارهای شما برای او شیرین و بامزه هستند . و به دلیل آرامشی که کنار شما احساس می کند ، می تواند با شما بخندد .

 

۱۲. مردی که دوستتان دارد ، برای شما وقت می گذارد .

همه ما در زندگی بسیار شلوغ هستیم و زمان با ارزش است ، اما او تصمیم می گیرد که آن را با شما بگذراند . بدون شک او نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد . اگر بعد از کار زمانی پیدا می کند که علارغم خستگی به دیدن شما بیاید ، او دوستتان دارد .

نشانه های مردی که دوستمان دارد

۱۳. او دلتنگ شما می شود .

رفتار یک مرد وقتی که در کنار هم نیستید ، به همان اندازه که در حضور شما است ، اهمیت دارد.  آیا او به شما فکر می کند ؟  به شما می گوید که دلتنگ است ؟ آیا وقتی نیستید ، شکافی در زندگی او وجود دارد ؟  نشانه های مردی که دوستتان دارد ، واضح تر از این می شود ؟ او دوستتان دارد .

۱۴. به شما هدیه می دهد .

هرکسی می تواند جواهرات گران قیمت بخرد ، اما شخص خاصی که دوستتان دارد می تواند کتابی به شما هدیه دهد که واقعا معنا دارد . مردی که دوستت دارد ، با یک شاخه گل ، یک نوشته یا یک کتاب می خواهد معنای دوست داشتنش را به شما نشان دهد .

 

۱۵. مردی که عاشق شما است ، مرتباً به شما نگاه می کند .

آیا او به شما نگاه می کند ، حتی وقتی در حال انجام دادن کار دیگری هستید ؟ او هنگام نگاه کردن به شما ، گاهی لبخند می زند ؟ او نشانه های مردی که دوستمان دارد را نشانمان می دهد . ساده از کنار نشانه ها نگذرید .

۱۶. او از شخصیت شما تعریف می کند .

وقتی او اعتراف می کند که چقدر از حس شوخ طبعی شما یا خنده کودکانه شما لذت می برد ، هنگامی که او از تفکرات شما و اهدافتان تمجید می کند ، این یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، است . زیرا کسی که دوستتان ندارد ، به شخصیت و خوبی های شما توجهی نمی کند تا بخواهد از آن تعریف کند . بویژه در مردان که شخصیت کلی نگر تری نسبت به خانم ها دارند .

۱۷. مردی که دوستت دارد ، خودش را برای شما ناراحت می کند .

کمک به شما در همه مواقع ، همیشه راحت نیست و در بعضی مواقع ، حتی شامل مواردی است که او از انجام آن ها متنفر است .  اما او به هر حال این کار را انجام می دهد ، زیرا این برای شماست . وقتی مردی کاری که دوست ندارد را داوطلبانه برای شما انجام می دهد ، تنها یک معنی می دهد . شما از علایق و تنفرهای او مهم تر هستید و این نشانه بسیار خوبی از عشق او به شما است .

 

۱۸. او برای شما ایستادگی می کند .

ناگفته نماند ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد ، این است که او به شدت از شما محافظت خواهد کرد و هنگام مشکلات یا رفتار نامناسب دیگران با شما ، ایستادگی خواهد کرد . او نمی خواهد هیچ چیزی موجب ناراحتی شما شود . زیرا برای یک مرد عاشق ، دردآور ترین موضوع این است که ناراحتی زنی که دوست دارد را ببیند .

۱۹. مرد عاشق بهترین پشتیبان شما است .

یک شریک خوب و دوست داشتنی از رویاها و تلاش های شما پشتیبانی می کند .  این نه تنها نشانه بلوغ است ، بلکه یکی از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، است .

۲۰. به شما فضا می دهد .

عشق به معنای خفه کردن شریک زندگی نیست ! گاهی اوقات ، عشق در فضای بین دو شریک زندگی ، پیدا می شود .  او می فهمد که شما به فضا احتیاج دارید و او آن را به شما می دهد .  همیشه شما را کنار خود نگه داشتن ، از نشانه های مردی که دوستتان دارد نیست ، بلعکس . او به این دلیل که دوستتان دارد به شما فضا می دهد تا به اهداف خود نزدیک تر شوید و استقلال خود را از دست ندهید .

 

۲۱. مردی که دوستتان دارد ، اشتراک گذاشتن با شما را دوست دارد .

اغلب مردان دوست ندارتد در مورد چیزهای شخصی با کسی صحبت کنند . اما شما فرق می کنید .  او می داند که هرگز او را قضاوت نمی کنید و او می تواند در کنار شما آسیب پذیر باشد . به همین دلیل او اشتراک گذاشتن مسائل شخصی ، نگرانی ها و حتی ترس هایش را با شما دوست دارد .

 

۲۲. او به رفتارهای شما توجه می کند .

زوج های عاشق ، به مرور زمان علاقه دارند که آیینه ی یکدیگر باشند . اگر مردی شما را ستایش می کند و به رفتارهای شما دقت می کند ، او یکی از نشانه های مردی که دوستتان دارد را نشان می دهد . این که دوست دارد شبیه شما باشد .

۲۳. مرد عاشق به شما اجازه می دهد تا برنده شوید .

مردان عاشق پیروزی هستند .  آن ها می خواهند در بازی ها و شرط بندی ها همیشه برنده باشند . و هنگامی که او با خوشحالی برنده شدن را به شما می دهد ، او شما را دوست دارد . زیرا خوشحالی شما برای او لذت بخش تر از پیروزی است .

۲۴.  کمی حسود است .

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

۲۵. او شما را شریک خود می داند .

او رئیس یا دیکتاتور نیست .  او شریک زندگی شما ، برابر شما است و با شما مانند یک شریک برابر رفتار می کند .  نظر شما به اندازه خودش معتبر است ، و به شما نشان می دهد تا این را بدانید .  این بدان معنی نیست که شما هرگز با یکدیگر مخالف نیستید . این بدان معناست که وقتی کاری را انجام می دهید ، بحث بین شما دو نفر ، برابر خواهد بود .  از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، این است که او هیچوقت خود را برتر از شما نمی داند .

داشتن شریک زندگی برای گفتن ایده ها و داشتن ماجراجویی ، یک هدیه واقعی است . در واقع مردی که شما را دوست دارد ، بزرگترین طرفدار شما و بهترین شریک جرم شما در زندگی است .  ارتباطات سالم در جایی که هر دو طرف احساس شنیده شدن و توجه داشته باشند ، باعث ایجاد رابطه ای با کیفیت می شود .  اگر در این مرحله از رابطه هستید ، بدانید که مرد شما برای شما ارزش قائل است .

 

۲۶. کسی که دوستت دارد ، از «ما» حرف می زند ، نه من !

استفاده کردن از ما ، به جای من یا تو ، می تواند به وابستگی ملایم بین دو نفر اشاره کند ، اما در مورد دو فرد که به هم می پیوندند و به عنوان یک زوج هستند ، واقعاً شیرین است.  وقتی حضور شما در تمام بخش های زندگی مرد ، پررنگ است ، او نمی تواند زندگی را بدون شما تصور کند .  این یک تعهد سنگین است که باید از آن قدردانی کنید . مردی که شما دو نفر را «ما» می داند ، در واقع شما را بخش جدانشدنی از خودش می داند .

 

۲۷. شما را در اولویت قرار می دهد .

او اولویت شماره یک را برای شما رقم خواهد زد.  آقایان و به طور کلی مردم دوست دارند وقت خود را برای چیزهایی که مهم هستند ، صرف کنند .

۲۸.  تسلیم نمی شود .

بودن با مردی که به نظر می رسد ممکن است به دلیل هر مشکلی ، از رابطه خارج شود ، استرس زا و ناپایدار است .  مردی که در اولین نشانه های یک مشکل ، تهدید به رفتن می کند ، انتخاب مناسبی برای رابطه طولانی مدت نیست .  این نوع مرد به شما و رابطه تان ، به عنوان فرصتی برای رشد و بلوغ خودش نگاه خواهد کرد .  و هنگامی که برای او فایده ای نداشته باشید ، شما را ترک خواهد کرد . وقتی با مردی هستید که به شما احساس امنیت می دهد ، نه تنها شما را تهدید به ترک کردن نمی کند ، بلکه برای نگه داشتن شما در زندگی تلاش می کند ، او با ارزش ترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را به شما نشان می دهد .

« این مرد را ترک نکنید و قدردانش باشید . احترام و تعهد متقابل باعث ایجاد یک رابطه الهام بخش و توانمند می شود .»

 

توجه داشته باشید :

توجه کنید که دوست داشتن ، تنها عامل نگه دارنده ی یک رابطه نیست . برای داشتن رابطه ای سالم ، تلاش های دو طرفه زیادی نیاز است . هنگامی که باور کردید که مردتان ، دوستتان دارد ، باید هر دوی شما برای سازگاری بیشتر و عمیق تر کردن رابطه تان ، تلاش کنید . همچنین پیش از هر اقدامی به رسمی شدن از مشاوره قبل از ازدواج استفاده نمایید.

اعتماد صادقانه به یک مرد به چه معناست؟

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنا نیست که شما معتقد هستید که او قصد ندارد خیانت کند یا دروغ بگوید .  بلکه بدان معناست که شما اطمینان دارید که وقتی به او احتیاج دارید ، کنار شما خواهد بود.  این بدان معناست که در به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها ، با او احساس امنیت می کنید . اگر با مرد خود رابطه واقعاً قابل اعتماد دارید ، می توانید مطمئن باشید که او کاملاً روی شما سرمایه گذاری کرده است و از مهمترین نشانه های مردی که دوستتان دارد را داشته است .

حسادت در مردی که ما را دوست دارد معمولا به چه شکلی بروز می کند؟

نه به شکلی قدرتمند و تعصبی ، فقط با روشی دوست داشتنی یک مرد عاشق ، می خواهد شما فقط کنار او باشید .  او حتی نسبت به زمان گذراندن زیاد شما با دوستان دخترتان نیز کمی حسادت می کنند . زیرا می ترسند که چیزی شما را از او بگیرد .

شناخت چه اهمیتی در نشان دادن میزان علاقه یک مرد دارد؟

مردی که به خوبی شما را شناخته و دوستتان دارد ، به جای تلاش برای تغییر نظرات یا مرزهای شما ، به همه جوانب شخصیت شما احترام می گذارد .  و خوب می دانید که او شما را به شدت تحسین می کند .

4.7/5 - (448 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

185 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
....
2 ماه قبل

سلام من عاشق دبیر علومم شدم دخترم و اون یه مرد هست چیکار کنم سر کلاسش بهتر به نظر برسم اون زن و بچه داره

Last edited 2 ماه قبل by ....
نهلان :)
1 ماه قبل
پاسخ به  ....

سلام
یه سری چیزا عشق نیس عشق حرمت داره
شما هم سنت جوری که هنوز نتونستی به بلوغی برسی ک عشق رو درک کنی
این تلقین رو بزار کنار ک عاشق دبیرت هستی چرا ک اون جای پدرت

رویا
4 ماه قبل

سلام صبح بخیر ،ی نفر هست بیشتر ویژگی های بالا رو داره فقط درباره ازدواج حرفی نمیزنه ؛ میشه رابطه عاطفی رو ادامه داد یا نه ؟ هدیه میده ؛ بهم فضا میده ؛ بهم لبخند میزنه؛ ب حرفه‌ام گوش میده باعث خنده و خوشحالی من میشه و خیلی چیزهای دیگه؛ ولی هنوز نه درباره رابطه جنسی حرف زده نه ازدواج ؛ بحث ازدواج میشه میگه موقعیت نداره؛ بنظر شما میشه این رابطه عاطفی ادامه داد یا بهتره ی جایی تموم بشه

زهرا
2 ماه قبل
پاسخ به  رویا

ادامه نده امکان داره خوش گذرونی کنه

نازنین
4 ماه قبل

سلام بچه ها من حدود ۵ ماهه که عاشق پسری شدم در محلمون چند با بهم تیکه انداخته و بهم نگاه کرده و وقتی من نگاه کردن به اون طرف نگاه کرده به نظر شما اون منو دوست داره لطفا کمکم کنید دوستان که صاحب تجربه هستن یا میدونن

ستاره
1 ماه قبل
پاسخ به  نازنین

نه داره بازیت میده ازش دوری کن وگرنه ضربه میخوری عزیزم

نگار
5 ماه قبل

سلام یه مدته همش احساس میکنم مربی کلاس ژیمناستیک پسرم ازمن خوشش میاد اوایل زیاد نگاهم میکرد و رفتار خوبی باهام داشت من مطلقه هستم و ایشون خبر دارن خودم خیلی ازشون خوشم میاد و نمیدونم احساس ایشون درمورد من چیه اخه تازگی ها عوض شده و احساس میکنم رفتارش سرد شده همش تو خودشه و ناراحته به نظر شما ازمن خوشش میاد دوستم داره

شیما
2 ماه قبل
پاسخ به  نگار

سلام من دختری ۳۲ ساله هستم پسرعموی خودم رودوست داشتم هیچوقت هم به زبون نیاوردم که بهش بگم دوسش دارم ولی از نگاهم بهش فهماندم که دوسش دارم اونم بعضی وقتها به منم خیره میشد ونگاهم میکردحالا هم تازه زن گرفته ومن دیگه حتی اون نگاه دوست داشتن رونسبت بهش گذاشتم کنارولی هروقت منو میبینه طوری رفتار میکنه انگار ازم فراری هست حتی نمیخواد منو ببینه نمیدونم دلیل این رفتارش چیه.لطفان کمکم کنید دارم از این رفتارش عذاب میکشم.

نیلو
10 ماه قبل

سلام من 21 سالمه
قبلا وقتی 15 سالم بود پسر داییم بهم پیشنهاد دوستی داد من اولش قبول نکردم ولی یمدت بعدش بهش اوکی دادم خلاصه یه چند ماهی فقط از طریق چت در ارتباط بودیم ولی بعد یمدت چون خانواده سخت گیری دارم گوشیمو ازم گرفتن و حدودا دو سال باهم هیچ صحبتی نکردیم که من دوباره بهش پیام دادم و دوباره باهم اوکی شدیم و یکسال باهم بودیم ولی رابطه خیلی جالبی نبود نه همدیگه رو میدیم (خیلی کم درحد چند ماه یبار بخاطر خانواده من نمیشد جایی برم) بعد من آدمیم که خیلی خجالت میکشم و یادمه چند باری بحث جنسیو وسط کشیده بود و منم حس خوبی نداشتم نسبت به این موضوع و چیزیم بهش نگفتم و صحبت میکردیم درموردش و اون فک کنم احساس میکرد من ازین صحبتا خوشم میاد خلاصه آخرای رابطمون ک بودیم من دیگه کلافه شده بودم
نه همو میدیدیم و منم بشدت خجالت میکشیدم واقعا نمیدونم چرا تو تماس اینقد استرس میگرفتم نمیدونستم چی بگم بعد یه مدت به این نتیجه رسیدم علاقه ای ندارم بهش
دیگه اخلاق خوبی باهاش نداشتم
ولی اون نمیرف میگفت دوست دارمو ازین حرفا
بعد که کات کردیم من نمیدونم چرا همش ناراحت بودم چون فکر میکردم دوستش ندارم
چندبار بعدش بهش پیام دادم که دوباره باهم وارد رابطه شیم ولی دیگه اوکی نمیشد
الانا هم وقتی منو میبینه همش خیره میشه بهم از اول تا آخری که هسم فقط منو نگاه میکنه
بنظرتون آدمی که عاشق ینفر بشه
بازم عاشقش میمونه در هرصورت
و اینکه بنظرتون بهش بگم دوباره وارد رابطه شیم یا کلا بیخیالش شم

مهسا
5 ماه قبل
پاسخ به  نیلو

ببین گند نزن به زندیگیش تو که هیچ حسی بهش نداری پس الکی وابستش نکن

نیسان
4 ماه قبل
پاسخ به  نیلو

به نظرم اون عاشقت نیس اگر بود قبل ازدواج امکان نداشت مسئله جنسی رو مطرح کنه

نهلان :)
1 ماه قبل
پاسخ به  نیلو

ببین ما عاشق تر از مجنون نداریم ک
مجنون به مجنونیش یک بار دست لیلی نگرفت چرا ک عاشق وجود لیلی بود نه ظاهرش.
ایشونم اگر واقعا شما رو دوست داشت هیچ وقت بحث جتسی نمیکشید وسط و زودتر مسئله ازدواج با خانواده مطرح می‌کرد
بعدشم خیلی چیزا دوست داشتن نیست صرفا یک وابستگی
ایشون وابسته شده بودن و خب باید سوگ عاطفی طی کنن تا با خودشون کنار بیان
پس حالا ک شما حسی بهشون نداری بهتر راحتش بزلری نا راحت تر این دوره رو طی کنه..

یگان
10 ماه قبل

سلام من یگانه هستم ۱۷ سالمه یه پسره هس رفیقه داداشمه همو میبینیم اسمش امینه من تی تی صداش میکنم ۲۰ سالشه باهام ارتباط چشمی برقرار میکنه خیلی خوبه پسره، همیشه دلش می خاد منو ببینه وقتی حرف میزنم به دقت به حرفام گوش میده از این پسرا ببخشید ببخشید لاشی نیس که بخاد با اینو اون باشه بهم زنگ میزنه حالمو میپرسه با داداشم خیلی رفیقه قبلناچون کلاس زبان داشتم پیارسال اینا از من خوشش میومد به داداشمم میگف
داداشمم می گف:نمیشه خواهرمو اینا الانم باهم قرار میزاریم باهمیم
بنظرتون دوسم داره یا عاشقمه؟؟؟

Last edited 10 ماه قبل by یگان
مریم
10 ماه قبل

سلام ، ببخشید من عاشق یع مردی شدم که اصلا ندیدمش ، اصلا تمام اون موارد بالا که عنوان کردین هیج کودوم برا من مهم نیست ، حاظرم روزی یع فس منو کتکم بزنه اصلا زندانیم کنه گشنه تشنه وسط بیابون نگهم داره ولی کنارم باشه ، ترو خدا کمکم کنین من بفهمم چه مرگمه ، خیلی بی تابشم عقلم کار نمیکنه چجوری اینو بهش حالی کنم بفهمونم ، قلبم هر روز تیر میکشه ، مریض شدم میدونم تمامش به خاطر ایشونه ، مشاور عزیز واقعا عاجزانه ازتون میخام کمکم کنین ، از ترسم به هیشکی هم نمیتونم حرف دلمو بزنم همه مسخرم میکنن میگن توهم زدم مریض شدم ترو خدا کمکم کنین

ندا
8 ماه قبل
پاسخ به  مریم

عزیزم به روانشناس مراجعه کن .

مهسا
5 ماه قبل
پاسخ به  مریم

بد جور عاشق شدی خدا عاقبتتون رو بخیر کنه
اگه حس میکنی دوستت نداره ولش کن موندن با کسی که دوست نداره فقط به خودت اسیب میزنه

تینا
3 ماه قبل
پاسخ به  مریم

??

مهتاب
3 ماه قبل
پاسخ به  مریم

عزیزم، شما حتما نیاز به مشاور دارید. وابستگی تون بسیار شدید و آسیب رسان به خودتون هست.

بی نام
2 ماه قبل
پاسخ به  مریم

ینی چی اصلا ندیدمش

مینا
1 ماه قبل
پاسخ به  مریم

اگه درکل ندیدیش اونم تورو ندیده بنظر من اشتباه بدون هیچ شناختی اخرش احتمال داره پشیمون شی

نهلان :)
1 ماه قبل
پاسخ به  مریم

این حسی ک داری میگی عشق نیس.
بابا عشق اصلا یه تفسیر دیگه داره الان جوری ک متاسفانه هرکس از هرکی خوشش میاد سریع فاز عشق میگیره..
این حرفایی هم ک گفتید همش حرف چرا ک اگر توی این موقعیت قرار بگیرید و طرف همچنین رفتاری کنه قطعا متنفر میشید ازش ک فاصله عشق و تنفر یک قدم
بهترین کار اینه به مشاور مراجعه کنی
من خودم مشاور خوب مجازی سراغ دارم اگر خواستی بگو
و مورد بعدی اینکه بیا هرچیزی ک مربوط به اون میشه بزار کنار هرچیزی ک تو رو یاد اون میندازه
میدونم اوایلش سخت
میشی انگار کسی ک عزادار اما بعد یه مدت کم کم حالت اوکی میشه فقط نیاز داری این دوره رو درست طی کنی و هی سراغ عکسش و اهنگ عاشقانه و.. نری.

کیستار
26 روز قبل
پاسخ به  مریم

?????? خدا شفا بده

Helen
10 ماه قبل

من همه نشونه هایی که مردی که عاشق شماست و مردی که دوستون نداره رو خوندم طرف من نه نشونه دوست داشتن داره نه نشانه دوست نداشتن چون زیاد ندیدمش مث اینکه خنثی ست

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره