به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مرد خیانتکار

نشانه های مرد خیانتکار

موضوع خیانت یکی از مسائلی است که در بسیاری از مواقع ذهن خانم ها را به خود مشغول میکند. تفکر هر روزه اینکه آیا شوهرم در حال خیانت کردن است ؟ در انیجا شما می توانید برخی از نشانه های مردی که خیانت می کند را ببیند. دقت کنید که نشانه های معرفی شده لزوما به معنای خیانت همسرتان نیست اما بروز این نشانه ها نشان می دهد که رابطه شما دچار مشکل و تنش شده است و هر چه زودتر برای ترمیم آن تلاش کنید. بهتر است در صورتی که به همسر خود شک دارید حتما از کمک یک مشاور ازدواج استفاده کنید.

نشانه های مرد خیانتکار

در صورتی که احساس می کنید به شما خیانت شده است کاملاً شما را درک می کنیم  اگر به دلیل این موضوعات تا صبح خواب‌تان نبرد با احساس بی قراری کنید. طبیعی است فرد به دنبال این باشد که بفهمد شوهرش  قصد خیانت به او را دارد یا خیر؟ و چگونه این توانایی را دارد که خیانت او را را اثبات کند مهمترین نشانه های مرد خیانتکار را در اینجا برای شما ذکر کردیم. با روان آرام همراه باشید.

در ادامه مهمترین نشانه های مرد خیانتکار را معرفی می کنیم. دقت کنید که داشتن این نشانه ها دلیل اثبات خیانت نیست اما زنگ خطری است که شما را نسبت به کیفیت زندگی مشترک آگاه کند.

 

1- آن ها دائما شما را به خاطر خیانت کردن سرزنش می کنند

درباره نشانه های مرد خیانتکار موضوعی که در بین اشخاص خیانتکار مشترک می باشد این می باشد که آنها دیگران را به دلیل رفتار خودشان سرزنش می‌کنند دلیل این گونه رفتار فریبکاری می باشد به این کار شستشوی مغزی هم گفته می‌شود و به این معنی است که توجه را از روی خود برداشته و روی شما قرار می‌دهند .

شخصی فریبکاری که در حال خیانت است با شخص دوم قرار پنهانی می گذارد و از آن لذت می‌برد. آنها تلاش‌شان بر این است که این راز را پیش خود نگه دارند. برای این که ذهن شما را از این موضوع منحرف کنند شما را با خیانت کردن سرزنش میکنند. قصد آن ها این است که شما را مشغول به دفاع از خودتان کنند تا آن قدر از لحاظ عاطفی دگرگون ‌شوید که وقت مورد نیاز برای توجه به رفتارهای زننده آنها را دارا نباشید.

نشانه های مرد خیانتکار

2-از ازدواج یا رابطه ای که دارید ایراد می گیرند

نکته که درباره همسر خیانتکار باید به آن توجه کنید این می باشد که سعی بر این دارد رفتار خود را منطقی نشان دهد. یکی از روش‌های انجام این کار این می باشد که ازدواج و رابطه ای که در آن هستید را خیلی بد نشان می‌دهند.

این کار باعث می‌شود احساس این را داشته باشند که خیانت آنها یک انتخاب نبوده و یک ضرورت است .در اصل، فرار کردن از ترس ها و مشکل های زناشویی بوده است ولی این واقعیت ماجرا نیست!

در اصل امکان دارد شما ازدواج بسیار خوب و عالی را داشته باشید، این کار تنها شیوه آنها برای منطقی نشان دادن رفتار خود است. اگر مشاهده کردید شوهر شما به شکل دائمی از شما یا رابطه شما در حال ایراد گرفتن است این کار از نشانه های مرد خیانتکار می باشد.

 

3- ازدواج شما کاملا ناگهانی از همیشه بهتر می شود

اگر ازدواج شما در حال حاضر بسیار خوب می باشد نیازی ندارم ذهن شما را خیلی مشغول کنم اما امکان دارد نشانه خیانت شوهر شما باشد. این مسئله بیشتر در مورد روابطی صحیح است که خیلی جالب نبودند ولی به شکل یک دفعه‌ای به بهترین رابطه ها تبدیل می گردند.

امکان دارد به آن شک کنید که البته شک تان درست می باشد. طبیعی نیست که یک چیز بد به شکل ناگهانی به یک چیز عالی تبدیل گردد. پس اگر به شکل اتفاقی اتفاق افتاد امکان دارد این احتمال موجود باشد که شوهر شما نیاز های خود را در جای دیگری تامین میکند و این از نشانه های مرد خیانتکار است.

چیزی که شما برای آنها فراهم می کنید خیلی برای آنها مسئله مهمی نمی باشد چون آن را از فرد دیگری می‌گیرد حالا این توانایی را دارند روی قسمت های خوب ازدواج خودتان متمرکز شوند که باعث این می شود که رفتار بهتری داشته باشند و با شما بیشتر سازگاری داشته باشند.

از نشانه های مرد خیانتکار بهتر از قبل به نظر رسیدن است. درست است وقتی همسرمان لباس های زیبا می پوشد، ما هم خوشحال می شویم ولی ممکن است گاهی بسیار غیر طبیعی باشد.

زمانی که مجرد می باشید و دوست دارید افراد دیگر را جذب کنید، چه کاری انجام میدهید؟ سعی بر این دارید از همیشه خوب تر به نظر بیایید. اما وقتی که به رابطه ای مانند ازدواج تعهد دارید این مرحله معنای خود را کم کم از دست می دهد یعنی دیگر خیلی به آن نیاز ندارید البته به این معنا نیست که نمی خواهید فرد مورد علاقه خود را تحت تأثیر قرار دهید اما بیایید آن را بپذیریم همیشه اینگونه نیست!

اگر می بینید شوهرشما که قبلاً خیلی به ظاهر خود اهمیت نمی داد حالا اهمیت می‌دهد از نشانه های  مرد خیانت کار است.

 

4- خیلی با شما صحبت نمی کند

این یک امری است که بسیار طبیعی می باشد که یک ازدواج به مرحله‌ای رسیده است که به اندازه قبل زن و شوهر با یکدیگر صحبت نمی کنند اما این موضوع بسیار آزاردهنده نمی شود. این مسئله در اصل برای رابطه بین زن و مرد بسیار خطر دارد.

این موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و این موضوع نشانه خیانت کردن شوهر شما هم می باشد. این مسئله اصولاً با رابطه های عاطفی ارتباط تنگاتنگی دارد. امکان این وجود دارد که همسر شما نتیجه ای که دوست داشته است را در زمان تعریف کردن یک داستان از شما که همسر او هستید نگرفته باشد اگر این موضوع در بیشتر موقع ها به وجود بیاید برای زدن این گونه حرف ها فرد دیگری را می یابد. و وقتی که آن شخص را یافت دیگر د باره مسئله یا داستانی با شما که همسر او هستید سخن نمی گوید.

این نوع خیانت در دسته بی وفایی عاطفی قرار میگیرد ولی در هر صورت خیانت به حساب می آید .بی وفایی عاطفی به شکل اصولی و به صورت آنلاین در جامعه امروز ما موجود می باشد. زیرا نیازی نیست که حتماً شخص حضور فیزیکی داشته باشد .

وقتی که همسر خود را با این فکرها روبرو می کنید از گفتگو کردن با شما می پرهیزد.این موضوع موضوعی طبیعی می باشد که همسر شما در مقابل برخی از رفتارهای گذشته تان ایستادگی کنند و اگر خیانت ای هم نکرده باشد شکی نیست که توضیح مناسبی برای بعضی رفتارهایش خواهد داشت.

با شما صحبت می کند و همه چیز را به شکل آرامی برای شما توضیح می دهد هیچ کار اشتباهی در رفتار او نبوده است. پس برای چه قضیه را بزرگ تر کند خوب اما یک شخص خیانتکار؟ اصلاً فکر نکنید که چنین کاری کند کارهای معمولی که یک شوهر خیانتکار در این زمان انجام می دهد، این است که سعی دارد خود را عصبانی جلوه دهد و بر روی ذهن همسر خود تاثیر بگذارد .حتی اگر این موضوع ثابت کنید که او خیانتکار است باز هم  رفتارش را تغییر نمی دهد.

پس اگر شوهر شما را مطمئن می کند که به شما وفادار است نشانه ای از نشانه های مرد خیانتکار می باشد.

 

5- دیگر با شما صمیمی نیست

نابود شدن جذابیت های جنسی بسیار باعث ناراحتی می باشد و این توانایی را دارد دلیل های گوناگونی را دارا باشد که یکی از آنها دریافت این جذابیت از شخصی دیگر است. پس اگر مشاهده می کنید شوهر شما به شکل دائمی در اتاق خواب شما را پس می‌زند یکی از نشانه های مرد خیانتکار است.

 

6- به شما احترام نمی گذارد

پس ‌می توانیم به دو شکل به این موضوع نگاه کنیم عدم توجه یا سوء استفاده عاطفی فرقی نمی کند وقتی که همسر شما احترام شما را نگه نمی دارد در اصل نشانه بی احترامی کردن او به ازدواج شما است.

این که با شریک زندگیتان بحث کنید و از او ناراحت شوید کاملاً طبیعی میباشد. اما خط قرمز هایی وجود دارد که هیچ وقت نباید از بین بروند وقتی که مشاهده می کنید همسرتان بارها از این خط قرمز ها گذر کرده است به این معنی می باشد که اهمیتی به ازدواج شما نمی دهد.

اگر هر زمانی از ازدواج به این نقطه رسیدید حتماً پای شخص دیگری در میان است او به شما نشان داده است که دیگر هیچ چیزی در ازدواج شما برای او دارای اهمیت نمی باشد.

 

7- روی تلفن خودشان رمز می گذارند و با تمام وجود مراقب آن هستند

در دنیای امروزی که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است، خیانت کردن هم بسیار آسان شده است. مخصوصاً که با تکنولوژی این توانایی وجود دارد که با اشخاص دیگر ارتباط مجازی برقرار کنیم هرچند هر شخصی به حریم شخصی نیاز دارد اما اشخاصی که خیانت می کنند به شکلی غیر طبیعی مراقب تلفن همراهشان می باشد که هیچ وقت دست همسرشان نیفتد.

برای نمونه آنها تلفن همراهشان را به قصد گوش دادن به آهنگ به ماشین وصل می کنند ولی در هنگامی که قصد بنزین زدن دارند ،گوشی را در جیب خود قرار می‌دهند و آن را با خود می برند این اصلاً طبیعی نیست. شخصی که قصد خیانت را دارد وقتی که تلفن همراهش در کنار شخص دیگر است،  دستپاچه و مضطرب می‌شود.

پس اگر  شوهر شما  به شکل غیر طبیعی از تلفن همراه خودش مراقبت می کند یکی از نشانه های مرد خیانتکار است. همانطور که می دانید که در این روزها بیشتر افراد برای خیانت کردن از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

 

8- دائماً پست های شخص خاصی را لایک می کند

این شخص اصولاً شخصی از جنس مخالف می باشد. وقتی مشاهده می‌کنید شوهر شما پست های یک شخص از جنس مخالف را به شکل دائمی لایک می کند، نشانه رابطه می باشد یا حداقل نشانه ای می باشد که دوست دارد با آن فرد رابطه برقرار کند.

اگر همسر شما به شما می گوید که او فقط یک دوست است و یا همکار من است، باید به این موضوع توجه کنید که ۸۰ درصد خیانت ها در محیط کار شروع می شوند و ممکن است یکی از نشانه های مرد خیانتکار باشد.

 

9- دائما اصرار می کند که به سفر بروید

نوع سفری که قرار است شما انجام دهید برای شوهرتان فرقی ندارد. دلیل اینکه شوهر شما برای سفر رفتن شما اصرار می کند، این است که دوست دارد وقت بیشتری را  با شخص دوم رابطه بگذراند.

بیشتر همسر هایی که خیانت می کنند به این موضوع واقفند که این موقعیت ها برای آنها خیلی پیش نمی آید.  سعی آنها بر این است که این گونه موقعیت ها را از دست ندهند.

 

10- حساب بانکی پنهانی

امکان دارد عبارت بی وفایی مالی را قبلا شنیده باشید. این مسئله وقتی است که همسر شما با ایجاد حساب بانکی که از آن هیچ خبری ندارید واریزی های بانکی خودش را از شما پنهان می نماید.

این کار نشانه ای می باشد که دوست دارد از شما طلاق بگیرد. اینکه شوهر شما تمام تلاشش را می کند تا تراکنش های بانکی خودش را از شما پنهان کند دلایل خاصی را دارد. اگر حرفی به شما بزند  که با پیام های بانکی هیچ تناسبی ندارد نقشه او خراب میشود.

درباره موضوع نشانه های مرد خیانتکار ، بعضی اوقات همسر های خیانت کار بسیار تنبل هستند و این کار را انجام می‌دهند و تصمیم می‌گیرند از یک حسابی که مشترک است بهره ببرند. امکان دارد به این فکر کنند که شما هیچ وقت حساب را چک نمی کنید ولی اگر واریزی های عجیب و غریبی از حسابتان دیدید یا شوهر شما تصمیم دارد حساب بانکی جدیدی باز کند حتما این موضوع را بررسی کند.

 

11- یک احساس درونی به شما درباره خیانت می گوید

درست است این حسی میباشد که ما به عنوان گونه های اجتماعی داریم این توانایی را داریم بفهمیم که چیزی در رابطه ما دارای اشکال است و هر نحو در تمام اوقات هم درست نمی باشد. این را هم الزامی است که در نظر بگیریم.

 

12- دوستان او با شما به شکل متفاوت رفتار می  کنند

بیشتر وقت ها دوست های همسر شما قبل از اینکه شما  متوجه خیانت همسرتان شوید از خیانت او خبر دارند. دلیل های واضحی دارد.اصولاً کارهای خودشان را به دوست ها یا حتی به اشخاص خانواده خود می گویند .موردهایی وجود دارد که این مسئله به وجود نمی‌آید و فرد موضوع را کاملاً محرمانه و پیش خودش نگه می دارد.

ولی اگر دوستان آن ها می دانند احتمالاً در کنار شما خیلی راحت رفتار نمی کند و از دفعات بعدی که با دوستان و همسرتان دورهمی داشتید به روش رفتار آنها با خود توجه داشته باشید.

 

دقت کنید که تمام موارد بالا تنها نکاتی هستند که بایستی نسبت به آن ها توجه داشته باشید و دلایل اثبات خیانت همسرتان نیست. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم پیش از آنکه اقدامی کنید حتما به مشاور اختلافات زناشویی مراجعه کنند تا نحوه درست برخورد با همسرتان را بدانید و بدین ترتیب تصمیم مناسبی اتخاذ کنید.

 

 

 

شخصی که دارد خیانت می کند چگونه سعی می کند رفتار خودش را منطقی نشان دهد؟

نکته که درباره همسر خیانتکار باید به آن توجه کنید این می باشد که سعی بر این دارد رفتار خود را منطقی نشان دهد. یکی از روش‌های انجام این کار این می باشد که ازدواج و رابطه ای که در آن هستید را خیلی بد نشان می‌دهند.

یکی از ویژگی های مشترک افراد خیانتکار چیست؟

درباره نشانه های مرد خیانتکار موضوعی که در بین اشخاص خیانتکار مشترک می باشد این می باشد که آنها دیگران را به دلیل رفتار خودشان سرزنش می‌کنند دلیل این گونه رفتار فریبکاری می باشد به این کار شستشوی مغزی هم گفته می‌شود و به این معنی است که توجه را از روی خود برداشته و روی شما قرار می‌دهند .

چگونه می توانیم از رفتار دوستان همسر خود متوجه شویم که او خیانت می کند یا نه؟

بیشتر وقت ها دوست های همسر شما قبل از اینکه شما  متوجه خیانت همسرتان شوید از خیانت او خبر دارند. دلیل های واضحی دارد.اصولاً کارهای خودشان را به دوست ها یا حتی به اشخاص خانواده خود می گویند .موردهایی وجود دارد که این مسئله به وجود نمی‌آید و فرد موضوع را کاملاً محرمانه و پیش خودش نگه می دارد.

4.6/5 - (434 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

37 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
نیلا
1 ماه قبل

توجه زیادی دلو میزنه آدم خیانت کار صد تا دلیل بی اساس برای خودش داره خیانت دردی بسیار آزار دهنده س اکثرا که داریم خیانت رو به خودمون تحمیل میکنیم به خاطر اینکه امنیت مالی نداریم وگرنه اون آدم هوا لاشی رو باید پرت کرد از زندگی

.....
7 ماه قبل

لطفاً عکسهای باحجاب بگذارید

مونا
10 ماه قبل

شوهر منم خیانت کرد بهم پارسال دعوامون شد دادخواست طلاق دادیم من خونه مادرم بودم بخاطر مشاوره روانشناسی یکهو اومدم خونه دیدم در از تو قفله فهمیدم یکی تو خونه ست صابخونه اومد گفت یه زنو دیدم از بالکن رفت اونطرف فکر کردم مهمون شماست فهمیدم من نبودم رفته یکی اورده همیشه بهش مشکوکم گاهی اوقات گوشیش خاموشه یا در دسترس نیست یا جواب نمیده صدبار زنگ بزنم جواب نمیده بعد میگه گوشی پیشم نبودهمبشه سر این چیزا دعواست خسته شدم بخاطر بچه م طلاق نگرفتم میدونم شوهرم خائنه ولی قسم میخوره که نیست جان بچه رو قسم میخوره اما من باورم نمیشه

ریم
11 ماه قبل

وقتی بامن اشنا شد گفت زن ندارم بعد فهمیدم دروغه بعد وقتی ازش جدا شدم هزارتا بهونه اورد که بازنش هیچ رابطه ای نداره بعد فهمیدم همیشه درحال دروغ گفتن همیشه دزدکی میرفت پیش اون زنش اومیگفت من جادوش کردم یامهریه سنگین دارم نمیتونه ولم کنه بدبخت بشه همیشه بادروغ با این مرد زندگی کردم نمیدونم چکار کنم انگه این ۵ سال برام ۵۰ سال گذشتن پیرم کرد

رویا
7 ماه قبل
پاسخ به  ریم

طلاق بگیر..زمانی میرسه که‌پشیمان میشی.مثل من…تو‌رو‌خدا. قوی باشین…جدا شین

هسل
4 ماه قبل
پاسخ به  ریم

خانم رفتی با مرد متاهل ارتباط برقرار کردی، بنظرم خودت برای خودت درد و رنج رو فراهم کردی، چطور اجازه دادی یه مرد کلاه بذاره سرت؟ میگه متاهلم، پرتش کن بیرون
، مگه قحطی آدم هست؟ آدم صحیح رو وارد زندگیت کن، هنوز هم دیر نیست. مرد های زن دار دنبال میان وعده هستن. یک بار با یک مرد مجرد ارتباط داشته باش و از عشق لذت ببر، نه اینکه خونت رو رو خرابه های خونه ی یه زن دیگه بنا کنی.

مینا
3 ماه قبل
پاسخ به  ریم

چقد شما زنها خائن هستید با مرد زن دار دوست میشید کار خودتونه عقلتون کجاس

ریم
11 ماه قبل

همسر من همیشه خیانتم میکنه هزار بار توی این ۵سال گرفتمش لاس زدنش یا پاشده از خوزستان رفته با یه شیرازی سر قرار همه نوع زنانو قبول داره تافقط رکوردوبشکنه همیشه هم بنظرش اون هیچ کاری نکرده ایا میشه چنین ادمی رو درست کرد یانه

افسانه
10 ماه قبل
پاسخ به  ریم

خوب توهم همین کارها و به همین روش انجام بده تا بفهمه برای تو چقدر سخت میگذره،من هم همین کار رو با شوهرم کردم نتیجه خیلی خوبی گرفتم

غریبه
28 روز قبل
پاسخ به  افسانه

احسنت

رویا
7 ماه قبل
پاسخ به  ریم

نه…..اصلا..جدا شو…مث من‌اشتباه نکن

فاطمه
5 ماه قبل
پاسخ به  ریم

سلام همسر منم تو یه خونه با زن داداشش رابطه داشت بعد اون با چند تا از دختر های همسایه گذشتم بخاطر دخترم گفت دیگه نمیکنم ولی الان بعد ۱۱سال داره با همکارش حرف میزنه غذا بردن شکلات خریدن پول ریختن به حساب همکار نشانه چیه دوست دارم جدا بشم فقط فقط دخترم اگه بچه نداری طلاق بگیر لیاقت ندارن

ناشناس
11 ماه قبل

سلام من ۳۰سال هست که ازدواج کردم وهر سال خبانت ازش دیدم همیشه افسرده ونگران هستم وترس اراین که امروز دیگه با کی هست وهمیشه کنترلش کردم وصحبتهاشا با گوشی شنیدم وهر بار که بهش گفتم گفت شوخی میکنم با دیگران ولی همیشه دوست داره باجنس مخالف خوش وبش کنه منم از نگرانی میخام بمیرم ادم تنوع طلبی هست ودست بردار نی همه راهاراهم امتحان کردم ولی فایده نداشت

هیوا
1 سال قبل

دقیقا تمام موارد بالا رو قبول دارم، مورد من از این موارد فراتر بود و سالهاست در کرج تنها زندگی میکرد و ما حتی آدرسی از اون نداشتیم و با وجود دختر مشترک، سالها بی تلفن میزد و حتی ملاقات فرزند هم نمی آمد و الان دو ساله ترکیه است چون کلاهبرداری حدود دو میلیارد هم از من کرده و کلا رفته، واقعا متاسفم برای چنین افرادی

مهیاد
2 سال قبل

اون کسی که این روش و به همه داره یاد میده یه الافیه چون کسی که خودش تو رابطه اش نبوده احساس مسئولیت نداره فرق بین زن و مرد و نمیفهمه وقتی میره یا همش توهین به خاطر پول راه میندازه غرور یک مرد و چه گونه از بین میبره و همه میگن چیشد باز رید بهت رفت مسخره کنن
یه مریض مریضه و چون عرضه شوهر و به خرج کردن میبینه یکسال به طرف دست نزدی اون دنبال رابطه بوده اون برای جلب توجه این کارارو میکنه و همین باعث شد من خراب و سکسی شم مرسی بابته راهنمایی های درستتون ??

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره