به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های زن خوب

نشانه های زن خوب

هر مردی آرزوی زنی کامل و فوق العاده دارد . این آرزو درست نیست . زیرا هیچ شخصی کامل و بدون نقص نیست . اما نشانه های زیادی برای یک زن خوب وجود دارد که اگر زنی که عاشقش هستید این نشانه ها را داشت ، شما به معنای واقعی خوشبختی را پیدا کرده اید . اگر این زن را در زندگی خود پیدا کردید ، مطمئن باشید که او تمام تلاشش را برای خوشبختی و موفقیت شما خواهد کرد . او هرگز شما را ترک نمی کند ، حتی اگر در تاریک ترین روزهای زندگی قرار دارید . او قوی و صادق است و برای شما و رابطه تان تلاش می کند .

نشانه های زن خوب :

هیچ انسانی کامل نیست ، اما یافتن یک زن خوب به این معنی است که شما علی رغم نواقص او ، فردی را پیدا کردید که برای شما عالی باشد . هیچ استاندارد دقیقی وجود ندارد که یک زن خوب را تعریف کند . با این وجود علائم ظریفی خواهید دید که به شما می گوید بودن با این زن احتمالاً بهترین انتخابی است که در زندگی خود کرده اید. بنابراین . در این مقاله برخی از نشانه های زن خوب بیان شده است :

زن خوب کیست ؟

 

1. او شما را به شخصی بهتر تبدیل می کند .

یک زن خوب به شما انرژی مثبت می دهد و باعث می شود احساس کنید که توانایی انجام هر کاری را دارید . با این حال او به شما فشار نمی آورد یا چیزی را به شما تحمیل نمی کند . درعوض ، او راهنمایی و کمک می کند تا به اهداف و رویاهای خود برسید . یک رابطه سالم ، که در آن دو نفر خوشحال هستند ، شما را بهتر می کنند ، زیرا شما بهترین ویژگی های شخص دیگر را قبول می کنید و می خواهید بهترین ویژگی های خود را به او نشان دهید .

یک زن خوب می داند که چگونه می تواند از طریق یک فرآیند خودسازی ، صفات منفی را کمرنگ تر کند . از نشانه های زن خوب این است که او به شما کمک می کند عادت های بد را ترک کنید .

 

2. او تفاوت های را می فهمد .

او زنی است که هنگام دعوا ، مشکلات را در رابطه نخواهد کشید . او هرگز اعتقادات و عقاید خود را بر شما تحمیل نخواهد کرد . او به شما می گوید چه فکر می کند ، اما انتظار ندارد که همیشه با او موافق باشید . یک زن خوب نیز به نظر شما احترام خواهد گذاشت ، زیرا می فهمد که اختلاف در یک نقطه نظر ، در یک رابطه سالم است .

 

3. یک زن خوب بزرگترین طرفدار شماست .

او می تواند بهترین دوست شما باشد یا از آن فراتر رود و بزرگترین هوادار شما باشد .او همیشه شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق می کند و موفقیت های شما را با دیگران به اشتراک می گذارد . از نشانه های زن خوب اینست که که وقتی فرصت ها به سمت شما می آید ، او از شما هیجان زده  تر است .  به عنوان بزرگترین هوادار شما ، او همچنین بهترین منتقد شما است .

او بازخوردهای صادقانه ای به شما می دهد که شنیدن آن ها ، بعضی اوقات ممکن است دردناک باشد . با این حال ، به یاد داشته باشید که او بیشتر از هر کس دیگری برای پیشرفت شما تلاش می کند .

 

نشانه های زن خوب

4. او باعث می شود که احساس راحتی کنید .

از نشانه های زن خوب این است که به دلیل انرژی مثبت او ، احساس راحتی می کنید . زنی که باعث می شود احساس راحتی و خوشبختی کنید ، شخصی است که در تمام زندگی می تواند شما را خوشبخت کند . دلیلش این است که او به شما کمک می کند تا روی چیزهای مثبت تمرکز کنید . و اگر این زن را پیدا کرده اید ، شما مرد بسیار خوش اقبالی هستید .

 

5. او شکاک و حسود نیست .

زن خوب احترام می گذارد که  زندگی شما جنبه های دیگری نیز دارد . او شما را از صحبت کردن با همکاران خانم در محل کار باز نمی دارد . او به جای اینکه سعی کند شما را از این ها باز دارد ، در واقع می خواهد با شما شریک و همراه باشد . بنابراین ، او سعی می کند بدون در نظر گرفتن جنسیت دوستان یا همکاران شما ، با افرادی که با آنها در ارتباط هستید ، آشنا شود .

او زنی است که به وفاداری شما اعتماد دارد و هرگز در مورد جایی که در زندگی شما ایستاده است ، احساس ناامنی نمی کند .

 

6. یک زن خوب کارهایی را انجام نمی دهد که شما حسادت کنید .

از نشانه های زن خوب این است که او می داند روابط واقعی شامل ترفندها و بازی های ذهنی نیست . از آنجا که او در زندگی خود از امنیت برخوردار است ، برای جلب توجه شما به ترفندهایی متوسل نمی شود تا حسادت شما را برانگیزد . حسادت در واقع تجلی مشترک نارضایتی و درگیری در یک رابطه است .

 

7. او اهداف خود را دارد ، اما رابطه را مانند یک تیم می بیند .

به غیر از حمایت و تشویق شما ، زن خوب در زندگی خود اهداف شخصی خود را دارد و می داند برای رسیدن به آن ها چه کاری باید انجام دهد . این زنی است که به شما ثبات می بخشد و کمک می کند متمرکز شوید . با او ، شما یک هم تیمی و یک شریک زندگی دارید . او تلاش می کند که کارها و ایده هایی را به عنوان یک تیم انجام دهید و در این مسیر نیز ، مسئولیت پذیر و هدفمند است و به شما نیز کمک می کند تا فردی هدفمند تر شوید .

 

8. به شما فضا می دهد .

یک زن خوب به شما چنگ نمی زند ، شما را خفه نمی کند و همیشه به شما وابسته نیست . او به شما فضا می دهد تا منافع شخصی خود را دنبال کنید . او به شما اجازه می دهد تا از چیزهای دیگر در زندگی خود مراقبت کنید . البته گذراندن وقت با یکدیگر مهم است . اما او می گوید اگر فضای كافی شخصی برای رشد و پیشرفت داشته باشید ، به افراد بهتری تبدیل خواهید شد .

 

9. او به شما محبت جسمی می کند .

وقتی هر دوی شما مشغول کارهای روزمره هستید و مدت طولانی در رابطه هستید ، نادیده گرفتن صمیمیت جسمی بسیار آسان است . اما نشانه های زن خوب این است که او می داند که صمیمیت جسمی برای رابطه مهم است . او سعی می کند با امتحان کردن چیزهای جدید هر از گاهی هیجان برانگیز باشد . همچنین یک زن خوب ، اهمیت رابطه جنسی در یک رابطه را فراموش نمی کند .

 

10. او با دوستان و خانواده شما رابطه خوبی دارد .

دوستان و خانواده شما به دلیل شخصیت مثبت و نزدیک بودن ، او را دوست دارند . او همچنین توازن روابط شما با خانواده و خودش را برای شما دشوار نمی کند . او شما را تشویق می کند که به خانواده و دوستان خود بیشتر محبت کنید و تلاش می کند تا بخاطر شما ، آن ها را خوشحال کند .

 

11. یک زن خوب انتظارات روابط غیرقابل توصیف را ندارد .

از نشانه های زن خوب و یکی از مهم ترین نشانه ها ، این است که او انتظارات غیر منطقی و بیش از توان شما ندارد . او می داند که مرکز جهان نیست ، بنابراین دلیلی ندارد که تمام زندگی شما برای نیازها یا خوشحال کردن او تحت تاثیر قرار بگیرد . او همچنین می داند که شما مسئول خوشحال کردن او نیستید  و اگر شما او را خوشحال می کنید ، زیرا این یک رابطه خوب است .

او می داند که احساسات می تواند مانند یک غلتک باشد ، بنابراین روزهای بد و روزهای خوبی به وجود خواهد آمد . و وقتی اتفاقات بد در رابطه شما رخ می دهد ، شما را سرزنش نمی کند .

برای برقراری یک رابطه مادام العمر نیازی به جستجوی زن کامل نیست . یک زن خوب همیشه با انرژی مثبت ، شریک زندگی خود تغذیه می کند . درک کنید که رابطه ، دو نفر را درگیر می کند و این دو نفر باید هر روز برای تقویت عشق خود تلاش کنند . این امر به تعهد کامل نیاز دارد.  رابطه با یک زن خوب ، سرگرمی و تفریح نیست .

 

12. او از شما باهوش تر است .

وقتی به دنبال شریک زندگی هستید ، مطمئن شوید که او زن باهوشی است . در حالت ایده آل ، از نشانه های زن خوب برای زندگی ، می توان اشاره کرد که او باید باهوش تر از شما باشد . و علم نیز موافق این فرضیه است . لارنس والی ، استاد برجسته دانشگاه آببرین ، مدت هاست که در حال تحقیق در مورد زوال عقل است و وی دریافت که یک زن باهوش می تواند شما را در زندگی از زوال عقل محافظت کند . او به مردان توصیه می کند که اگر می خواهند زندگی طولانی تری داشته باشند ، با یک زن باهوش ازدواج کنند .

 

13. او صادق است .

از مهم ترین نشانه های زن خوب ، بدون شک این است که او همیشه با شما صادق است . هر کسی گاهی اشتباه می کند و تصمیمات بد می گیرد . بسیاری از افراد در این شرایط برای سرزنش نشدن یا به دلیل ترس ، دروغ می گویند . اما یک زن خوب ، در هر شرایطی حتی اگر به ضرر او تمام شود ، همچنان صداقت را انتخاب می کند . اگر زنی را پیدا کردید که اینقدر صادق است ، هرگز او را رها نکنید .

 

14. او چشم انداز مثبت دارد .

آیا زنی که دوستش دارید ، همیشه نیمه پر لیوان را می بیند ؟ ممکن است شما زن رویاهایتان را پیدا کرده باشید . زیرا افراد منفی در طولانی مدت برای سلامتی ما سمی و بد هستند . این امر به این دلیل است که ما تمایل داریم انرژی منفی افرادی را که بیشترین وقت را با آن ها می گذرانیم ، جذب کنیم .

این در یک مقاله تحقیقاتی توسط روانشناس ایلین هاتفیلد نشان داده شده است . و این انرژی منفی درونی می تواند به افزایش ضربان قلب منجر شود ، مانع هضم غذا شود و غلظت خون ما را پایین بیاورد . پس داشتن زنی با چشم انداز روشن و مثبت اندیش ، نه تنها برای سلامتی جسمی شما مفید است ، بلکه در راه رسیدن به موفقیت و زندگی شاد نیز تاثیرات چشمگیری دارد .

 

15. او سازگار است .

زندگی همیشه نمی تواند  عالی و رویایی باشد و در مقطعی از رابطه ، شما و شریک زندگی خود بدون شک اختلاف نظر خواهید داشت . کاملاً طبیعی و حتی اجتناب ناپذیر است. اما روابط فقط درصورتی ممکن است کار کنند که هر دو شریک حاضر به سازش باشند . آسان است که به روابط خود متعهد باشید . با این حال ، روابط تغییر می کنند ، پستی و بلندی دارد ،

خوشی و ناخوشی دارند و تعهد به این معناست که شما در تمام سختی ها نیز سازگاری و فداکاری کنید . از نشانه های زن خوب این است که او در تاریک ترین روزهای زندگی شما نیز کنارتان می ماند . حتی اگر بداند که می تواند آسان تر خوشبختی را کنار مرد دیگری پیدا کند که مشکلات شما را ندارد .

16. او به شوخی های شما می خندد .

شاید خنده دار به نظر برسد که از نشانه های زن خوب ، خندیدن به شوخی های شما باشد .البته که ما همیشه کسی را در کنار خودمان می خواهیم که در واقع به شوخی های ما بخندد . در سال 2006 یک مطالعه توسط روانشناسان دانشگاه ایالتی وستفیلد نشان داد که داشتن یک شریک زندگی که فکر می کند  شما بامزه و خنده دار هستید ، برای مردان بسیار مهم تر از زنان است . اگر زنی پیدا کرده اید که می توانید با او بخندید ، حتماً از او مراقبت کنید و برای نگه داشتنش در زندگی تلاش کنید .

 

17. او گشاده رو است .

داشتن شریکی که اجتماعی است ، با مردم مهربان و گشاده رو است و می تواند خودش را به راحتی در یک گروه جا کند ، زندگی را بسیار راحت تر می کند . یک مطالعه توسط دانشگاه وست مینستر نشان می دهد که افرادی که از صمیم قلب مهربان هستند و شما می توانید با آن ها حرف بزنید یا درد و دل کنید ، بسیار جذاب ترند . این کیفیت به قدری اهمیت دارد که افراد در مورد ظاهر افراد مهربان ، احساس می کنند که آن ها زیبا و معصوم هستند . گشاده رویی از نشانه های زن خوب است که برای مردان اهمیت دارد .

 

18. او از اهداف شما پشتیبانی می کند .

برای مدت طولانی دانشمندان سعی کردند اثبات کنند که مردان ترجیح می دهند با زنان ضعیف ازدواج کنند . در کتاب “چرا مردان باهوش با زنان باهوش ازدواج می کنند” ، کریستین سی ولان این نظریه معروف را کاملاً دور ریخت و با آماری ثابت کرد که زنان موفق ، تحصیل کرده و با درآمد بالا ، کمتر از دیگران ازدواج نمی کنند و موفقیت آن ها کمتر از ازدواج های دیگر نیست .

به یاد داشته باشید این مزیت که یک زن قوی در کنار شما باعث ایجاد انگیزه و وابستگی شما خواهد شد ، می تواند برای آینده شما مفید باشد .  یک زن ضعیف اغلب تمایل دارد اهداف خود را فراموش کند . این افراد نه تنها اهداف شرکای خود را در اولویت های زندگی قرار نمی دهند ، بلکه تمایل دارند که آن ها را نیز مجاب کنند تا از داشتن اهداف بزرگ و رویاپردازی دست بردارند .

در واقع ، شما نیاز به یک ترکیب سالم از اهداف شخصی و اهدافی دارید که با هم به عنوان یک تیم دنبال می کنید و از نشانه های زن خوب ، این است که می داند باید این اهداف مشترک را در رابطه تدوین کند .

 

19. او با والدین خود رابطه خوبی دارد .

اگر می خواهید بدانید شریک زندگی شما ، 30 سال دیگر چگونه خواهد بود ، به والدین او نگاه کنید . اگر می خواهید بدانید که او با شما  30 سال بعد ، چگونه رفتار خواهد کرد ، نگاه کنید که اکنون او با والدینش چگونه رفتار می کند . محققان دانشگاه آلبرتا از 2970 نفر در سنین مختلف سؤال كردند و رابطه مستقیمی بین رابطه والدین در سال های نوجوانی و زندگی عاشقانه آن ها با رابطه عاشقانه فرزندانشان مشاهده شد . اما این بدان معنی نیست که رابطه او با والدینش همیشه باید کامل و بدون مشکل باشد یا والدینش در زندگی زناشویی نباید هیچ مشکلی داشته باشند .

 

20. او مهربان است .

علم می گوید کلیدهای برقراری رابطه طولانی و شاد ، مهربانی و سخاوتمندی هستند . روانشناس جان گوتمن از دانشگاه واشنگتن از چهار دهه پیش تحقیقات خود را در مورد زوجین متاهل آغاز کرد . وی دو نوع زوج را شناسایی کرد : زوج موفق ، آن هایی هستند که برای مدت طولانی در کنار هم هستند و همیشه یک چیز مشترک دارند : ” آن ها به دنبال چیزهایی هستند که می توانند بخاطرش از یکدیگر قدردانی کنند . آن ها فرهنگ احترام و قدردانی را در رابطه ایجاد می کنند . ” از نشانه های زن خوب ، این است که او هرگز اجازه نمی دهد که حرمت ها از بین بروند و در بدترین شرایط نیز به شما بی احترامی می کند .

نشانه های زن خوب

  

21. او در دعوا آرام است و شما را نیز آرام می کند .

دعوا امری اجتناب ناپذیر در همه روابط است . هرگز اختلاف نظر نداشتن ، نشانه روابط پایدار نیست . اما نکته مهم این است که چگونه شما با اختلاف نظر ها کنار می آیید و چگونه دوباره پس از آن رابطه را تقویت می کنید . و توانایی برقرار کردن آرامش هنگام مشکلات و بحران ها ، از نشانه های زن خوب است .

محققان دانشگاه کالیفرنیا برکلی و دانشگاه شمال غربی به مدت 13 سال 80 زوج را بررسی کردند و دریافتند که اگر زن بتواند در حین مشاجره خود را آرام کند و این احساس آرامش را به مرد منتقل کند ، طولانی ترین رابطه را خواهند داشت .

 

22. او با شما کارهای احمقانه انجام می دهد .

آیا زنی پیدا کرده اید که اگر بخواهید در مهمانی بیش از حد طولانی بمانید ، مدام مخالفت نمی کند ؟ اگر زنی را پیدا کرده اید که می توانید با او دیوانه بازی کنید و احمقانه رفتار کنید ، هرگز اجازه ندهید او از زندگی شما برود . زیرا او همان زنی است که شما را در هفتاد سالگی نیز ، جوان نگه می دارد . و این سرزندگی از نشانه های زن خوب است که نباید فراموش کنید .

یک مطالعه طولانی مدت در دانشگاه میشیگان با 4864 فرد متاهل نشان داد که خوشبخت ترین زوج ها ، کسانی هستند که در کنار یکدیگر سرمست اند . ممکن است زوج هایی که فعالیت های اوقات فراغت بیشتری را در کنار یکدیگر انجام می دهند ، کیفیت ازدواج بهتری داشته باشند .

 

23. او زندگی خود را دارد .

متاسفانه به دلیل فرهنگ مرد سالاری که در دنیا رواج داشته است ، بسیاری از زن ها به گونه ای تربیت شده اند که هیچ نوع استقلالی ندارد و کاملا وابسته شخص دیگری هستند . پیش از ازدواج آن ها وابسته پدر خود بوده و بعد از ازدواج این نقش به همسر محول خواهد شد . داشتن فضا و حریم شخصی شما حتی در داشتن رابطه جنسی مهم است . زنی که نیاز به حریم شخصی و فضا برای رشد کردن ، مطالعه داشتن یا انجام کارهای خود نیاز دارد ، از لحاظ روحی سالم است . این زن در تمام بخش های شخصی زندگی خود به دنبال رشد و تعالی بیشتر است و بدون شک این رشد به استحکام و شادی رابطه شما کمک می کنند .

اغلب مردان در مورد زنان ، خلاف این مورد را تصور می کنند . اما بدانید که داشتن زندگی شخصی که شما مرکز توجه آن نباشید ، از نشانه های زن خوب و سالم است .

 

24. او نقص های شما را می پذیرد .

اگر زنی پیدا کرده اید که می تواند شما را  همانگونه که هستید بپذیرد ، نه آن طور که می خواهد باشید  ، باید خود را خوشبخت بدانید . زنی که نواقص شما را دیده و قبول کرده است ، قطعا به شما در رفع آن ها کمک خواهد کرد .

 

25. او کینه توز نیست .

اگر زنی را پیدا کردید که می تواند دیگران را ببخشد ، مدت طولانی او را در کنار خود خواهید داشت . مطالعه محققان کالج لوتر ، دانشگاه دوک و دانشکده هاروارد نشان داد که افرادی که می توانند بدون قید و شرط دیگران را ببخشند ، زندگی طولانی تری دارند . بخشندگی از نشانه های زن خوب است و بسیاری از زن ها به دلیل غریزه مادری ، از این موهبت برخوردار هستند .

شاید مهمتر از همه : بخشش پایه و اساس یک رابطه سالم است . مردم کامل نیستند و شما هم نیستید . مواقعی وجود خواهد داشت که شما سهواً کاری را انجام دهید که به شریک زندگی شما آسیب برساند . و سپس احتیاج خواهید داشت تا او شما را ببخشد . زن خوب شما را خواهد بخشید .

اگر زنی پیدا کرده اید که دارای برخی یا تمام این خصوصیات است ، با او خوب رفتار کنید و هرگز او را رها نکنید. زندگی شما با داشتن او بهتر خواهد شد .

یکی از مهم ترین نشانه های زن خوب چیست؟

از مهم ترین نشانه های زن خوب ، بدون شک این است که او همیشه با شما صادق است .

کلید برقراری یک رابطه شاد و طولانی چیست؟

کلیدهای برقراری رابطه طولانی و شاد ، مهربانی و سخاوتمندی هستند

داشتن همسر باهوش چه تاثیری در زندگی دارد؟

وقتی به دنبال شریک زندگی هستید ، مطمئن شوید که او زن باهوشی است . در حالت ایده آل ، از نشانه های زن خوب برای زندگی ، می توان اشاره کرد که او باید باهوش تر از شما باشد . و علم نیز موافق این فرضیه است . لارنس والی ، استاد برجسته دانشگاه آببرین ، مدت هاست که در حال تحقیق در مورد زوال عقل است و وی دریافت که یک زن باهوش می تواند شما را در زندگی از زوال عقل محافظت کند . او به مردان توصیه می کند که اگر می خواهند زندگی طولانی تری داشته باشند ، با یک زن باهوش ازدواج کنند .

4.6/5 - (407 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

52 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سارا
23 روز قبل

صمیمی و تاثیر گذار است

مهرداد
5 ماه قبل

سلام من یک سالی هست ازدواج کردم خانم خوب و آرام دارم منتها کم حرف هست و هیجان کلامی که من میخواهم را نداره به نظرتون چه کار کنم که زندگیم جذابیت داشته باشه

احسان
6 ماه قبل

سلام چهار سال ازدواج کردم از روز اول خانمم همش به خانوادش می‌چسبه و طرفدار اوناس و کلا همش از پول و ثروت حرف میزنه و همش میگه تو پول نداری کار خوبی نداری و شوهر خواهراش میکوبونه تو سرم .مثلا پدرش بهم بی احترامی کرد منم قهر کردم نرفتم خونشون به خانمم گفتم به جا اینکه از من حمایت کنه یا دو روز قهر کنه با خانوادش میاد میگه اشکال نداره .ولی اگه من مثلا سلام گرمی نکنم باهاشون دعوا راه میندازه .جالب اینجاست من که قهر میکنم با خانوادش اینم با خانواده من بدون هیچ گونه مشکلی یا حرفی قهر میکنه و میگه همین که هست .واقعا مغزم داره میترکه .نه خیانتی کردم نه معتادم نه ولگردم نه بددهنم .به خدا حتی رمز گوشیم و اینستا و حتی گوشیم هم دستش میدم .خیلیا هم بهم پیشنهاد دوستی میدن ولی وجدانم قبول نمیکنه و کلا ی جوری شدم حسی به جنس مخالف ندارم دیگه از بس حالم بد واقعا احساس تنهایی میکنم

سعید
3 ماه قبل
پاسخ به  احسان

رابطه سمی باید تموم بشه. من تجربشو دارم. زنه خوب خیلی خوبه و زنه بد خیلی بده و وسط نداره. تمومش کن مطمعن باش زندگیت هیچوقت درست نمیشه فقط پیر میشی

مجید
6 ماه قبل

بسیار دقیق و ساده بیان شده.
کسانیکه با همسران بد زندگی کرده اند مطالب بالا ر راحت تر میپذیرند

احسان
7 ماه قبل

۲۰ساله ازدواج کردم. تواین ۲۰سال فقط یه لباس شستن ویه اشپزی اونم غیرحرفه ای ازش دیدم. فقط ب عنوان زن توی خونه اس. نه چیزی ب نام پایه بودن رفیق بودن.نه روابط جنسی ازش دیدم نه مهمونی رفتن نه مهمونی اومدن. . رفتم دیسک کمرعمل کردم حتی نیومدبالای تختم.حیف که دوتابچه دارم. اونقدراین زن توروابط جنسی سردوبی اهمیت برخوردمیکنه شایددوسه ماه یکباراونم ب زورودعوا. که جدیداشدم بی اعصاب فقط میخوام سرموبزنم به دیواربااین شانس لعنتی من.

کوروش
30 روز قبل
پاسخ به  احسان

سلام زن منم همینجوری بود جداشدم الان فک میکنم خوشبخت ترین مرد دنیام

Last edited 30 روز قبل by کوروش
علی ایمانی
10 ماه قبل

به نظرمن این ۲۵ فاکتور، چیزهای پیچیده وغیرقابل درک بود.فقط به درد مقاله نوشتن میخوره. اختلاف زن و شوهریا سر موادمخدره،یایکی مشکل اخلاقی داره یا مرد نون، خونه نمیاره.درغیراینصورت بایدبرای هردو کلاس بگذارندکه چگونه باکینه توزی و حسادت و فضولی و دخالت طرفین زن و شوهر کناربیان که آتیش به زندگیشون نیفته.مردها هم کمی فیلم و پدرسوختگی در زندگی بلد باشندمشکلات حل میشه.

آرزو جنتی
4 ماه قبل
پاسخ به  علی ایمانی

احتمالا شما یا ازدواج نکردی یا هنوز توی توهم موندی،یا آدم خوب ندیدی، وگرنه فکر نمی کردی زندگی یه لقمه نون و یه ظرف آب هست، پس پنج نیاز اصلی زندگی چی میشه

کوروش
30 روز قبل
پاسخ به  آرزو جنتی

آفرین خداکنه دخترها هم از ترس بی شوهری ازدواج نکن و با چشم های باز ازدواج کنن با مرد رویاها

مهدی
1 سال قبل

البته همه خانم ها اینطور نیستن،تقصیر ازمن بوده در آن دوران چنین انتخابی کردم شاید منم جای اوبودم همین کار می‌کردم ولی بنظرم بهترین حس رابطه دوست داشتن دوطرفه بی قید شرط است.

مهدی
1 سال قبل

سلام کاش زنها منطق داشتن و درک میکردن مردها رو اونها خیلی خودخواه هستن فقط شرایط خودشون در نظر میگیرن با احترام به عشق بی‌نظیری که در وجودشان است شعورشان کم است.تمام

مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

کمی تامل کنید مادرتان هم یک زن است
با احترام کاش عشق بینظیر خود را صرف یک فرزند باشعور میکرد تا اینهمه جانفشانی برای فرزندش خودخواهی نام نگیرد

ایوب
10 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

واو چه جوابی ?

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره