به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

روان درمانی زود انزالی

مشاور نشانه های زود انزالی در رابطه جنسی مشاور ازدواج دلایل زود انزالی مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره درمانی ما سرویس ها سوالات متداول

منظور از روان درمانی زود انزالی چست؟

یکی از مسائلی که می تواند کیفیت رابطه جنسی بین زوجین را کاهش دهد نیز زود انزالی مردان در رابطه جنسی می باشد بنابراین مهم است که جهت حل این موضوع از روانشناسی مجرب و متخصص کمک گرفت به همین دلیل لازم است در جلسات درمان روانی زود انزالی یا روان درمانی زود انزالی حضور یافت.

زمانی که مرد در حین رابطه جنسی به صورت مکرر زودتر از همسر خود و یا حتی انتظاری که از خود دارد به انزال می رسد را نوعی اختلال جنسی باید در نظر داشت که در بین بسیاری زوجین رایج بوده و با بهره مندی از جلسات روان درمان زود انزالی و همکاری های لازم با روانشناس و..می توان این اختلال را کاهش و درمان نمود و به مرور زمان کیفیت رابطه جنسی را هم افزایش داد.

چرا که وقتی زودانزالی رخ می دهد زوجین تصور می کنند که نتوانسته اند لذت لازم را از رابطه جنسی خود داشته باشند و در صورتی که اگر این مشکل توسط درمانگر بررسی نگردد ممکن است اشتیاق زوجین به برقراری رابطه سکس با یکدیگر را تحت تاثیر قرار دهد..

البته جای نگرانی نیست، زود انزالی برای بسیاری از زوجین رخ داده است که با جلسات درمان روانی زود انزالی نیز رفع و درمان گشته و کیفیت سکس بین زوجین به مرور افزایش یافته است چه بسا در صورتی که این اتفاق همیشگی نیست نیازی به روان رمانی زود انزالی نمی باشد.

نشانه های زود انزالی در رابطه جنسی چیست؟

در ادامه نیز به برخی از نشانه ها که می توانند سبب گردند اخطار جود اختلال جنسی زود انزالی را دریافت اشاره می کنیم تا در صورت وجود آن ها بتوان در اسرع وقت از کمک های روانشناسی مجرب بهره مند گشت.

بسیار مهم است که میزان دفعات تکرار این نشانه ها حین رابطه جنسی بررسی گردد چرا که اگر این نشانه ها همیشگی نباشند و فقط گاهی به دفعات کم رخ می دهند ممکن است هیچ اختلال زود انزالی وجود نداشته باشد..

بنابراین مهم است که د صورت بروز هر یک از این نشانه ها به دفعات متعدد حتما از جلسات مشاوره درمان روانی زود انزالی بهره گرفت که بدین جهت می توان با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

ولیکن به طور کل یکی از نشانه های اصلی زود انزالی نیز عدم توانایی در به تاخیر انداختن انزال بیش از یک دقیقه پس از دخول و نزدیکی در رابطه سکس می باشد.

چه بسا مهم است تعداد دفعات زود انزالی با توجه به موقعیت بررسی گردد فرضا زود انزالی می تواند در برخی حین خودارضایی نیز ایجاد گردد.

روان درمانی زود انزالی

آیا زود انزالی نیاز به درمان دارد؟

بله در صورتی که زود انزالی به دفعات مکرر رخ داد نیز مهم است که حتما از جلسات درمانی بهره مند گشت و به صورت تخصصی نیز زود انزالی را درمان نمود.
اگر زود انزالی ادامه یابد می تواند کیفیت رابطه جنسی و حتی روابط عاطفی زوجین را تحت تاثیر قرار دهد بدین سبب می توان جهت بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود.

آیا می توان جلسات درمان روانی زود انزالی را به صورت آنلاین شرکت کرد؟

در صورتی که زوجین شرایط بهره مندی از جلسات حضوری را نداشته باشند می توانند از جلسات مشاوره آنلاین کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند گشت.

مدت زمان درمان ز ود انزالی چقدر است؟

طول درمان با توجه به مدت زمان وجود زود انزالی و میزان شدت، منبع بروز مشکل، همکاری های زوجین با درمانگر و تخصص روانشناس جهت ارائه راهکارهای درمانی متفاوت و متغیر می باشد.

4.6/5 - (87 امتیاز)

دلایل زود انزالی در رابطه جنسی چیست؟

یکی از سوالات پر تکرار بین زوجینی که به سبب حل زود انزالی از جلسات درمانی بهره می گیرند این است که چرا دچار زود انزالی می شوم؟

در این بخش قصد داریم به برخی از علل مهم زود انزالی اشاره کنیم..

رایج ترین علل زود انزالی عبارتند از :

1.عوامل روانی

2.عوامل موثر زیستی و فیزیولوژی

باید بیان داریم عوامل زیستی نیز ممکن است به ندرت بر بروز زود انزالی موثر باشند با این وجود مهم است که به آن ها اشاره گردد..

همچنین زمانی که فواصل زمانی برقراری رابطه جنسی بین زوجین به طول می انجامد نیز ممکن است زوجین میل و اشتیاق خود به برقراری رابطه جنسی را از دست دهند بنابراین مهم است که حتما در بازه های زمانی معین نیز حتما رابطه جنسی داشت.

و یا بالعکس به سبب اینکه رابطه جنسی بین زوجین به سبب تازه مزدوج بودن کم بوده است زوجین نیز ممکن است هنوز در برقراری رابطه سکس مشکل دارند بنابراین یکی از مسائلی که برایشان پیش می آید زودانزالی در حین رابطه جنسی می باشد.

زمان لازم جهت درمان زود انزالی

هر زمان که زود انزالی سبب بروز اختلاف و ناراحتی های روانی بین زوجین گردد نیاز است که در اسرع وقت حتما از جلسات مشاوره جنسی و زناشویی بهره مند گشت و به درمان زود انزالی پرداخت..

همانطور که بیان گردید زمانی که زود انزالی به دفعات متعدد رخ دهد نیز ممکن است کیفیتن رابطه جنسی کاهش یابد و زمانی که از کیفیت رابطه جنسی کم گردد نیز تاثیراتی هم بر رابطه عاطفی زوجین نیز دیده می شود فرضا دعواهای مکرر بین زوجین، زود رنجی ها و پرخاشگری های مداوم و..

بنابراین مهم است که حتما به این مسئله توجه نمود و از آن به سادگی عبور نکرد.

چه بسا زمانی که زود انزالی در رابطه جنسی رخ دهد نیز ممکن است فرد دچار علائمی اعم از:

و..گردد.

روان درمانی زود انزالی

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

روان درمانی زود انزالی

راهکارهای درمان روانی زود انزالی چیست؟

در این بخش به تکنیک های درمانی جهت بهبود و کاهش زود انزالی اشاره می کنیم ولیکن این تکنیک ها برای تمامی زوجین کافی نبوده و نیاز است علاوه بر بهره مندی از جلسات درمانی نیز از دارو درمانی بهره گیرند..

برخی راهکارهای موثر جهت درمان زود انزالی عبارتند از:

1.تقویت عضلات لگن

گاهی اوقات یکی از دلایل زود انزالی نیز ضعیف بودن عضلات لگن می باشد بنابراین با تقویت عضلات لگن می توان زود انزالی را درمان نمود..

فرضا می توان عضلات لگن را به مدت 3 ثانیه محکم نگه داشته و پس ازآ ن، 3 ثانیه رها کنند.ت.صیه می گردد با مشورت دکتر روانشناس نیز این تمرین را حداقل سه بار در روز انجام داد.

2.بهره گیری از کاندوم

می دانیم که کاندوم جهت برقراری رابطه جنسی سالم کاربرد زیادی دارد لذا این وسیله در درمان زود انزالی هم مفید می باشد چرا که حساسیت های موجود را کاهش دهد و انزال را به تعویق بیندازد.

3.صبور بودن در تحریک جنسی

یکی از راه های درمان زود انزالی نیز متوقف شدن حین تحریک جنسی به مدت 30 ثانیه می باشد. سپس بعد از 30 ثانیه می توان تحریک جنسی را مجددا آغاز نمود..

این روش می تواند حتی حداکثر 4 بار دیگر نیز پیش از انزال تکرار و انجام گردد.چرا که .وقتی در این حین مرد به مسائل دیگری جز به انزال رسیدن فکر می کند می تواند تحریک جنسی و انزال طولانی تری داشته باشد.

4.جلسات مشاوره درمانی

گاهی ممکن است برو زود انزالی به سبب وجود مشکلات روانشناختی باشد که نیاز به درمان دارند فرضا افسردگی، ترس و اضطراب و..بنابراین مهم است که حتما از درمانگری مجرب کمک گرفت تا بتوان زود انزالی را به خوبی درمان نمود و منبع اصلی زود انزالی به صورت ریشه ای کاهش و درمان یابد.

و..

به همین سبب زوجین می توانند از جلسات درمانی روان آرام بهره گیرند که تنها کافیست با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

روان درمانی زود انزالی

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره