به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

معرفی بهترین روان درمانگر در تهران

مشاور آیا به روان درمانگر نیاز دارید؟ مشاور ازدواج روان درمانگر کیست؟ مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول روان درمانی

چرا از مراجعه به روان درمانگر امتناع می کنیم؟

متاسفانه امروزه بسیاری از افراد از مراجعه به روان درمانگر امتناع می کنند. یکی از دلایل آن این است که افراد از این که دیگران به آن ها برچسب بزنند هراس دارند. در واقع بسیاری تصور می کنند که افرادی که به روان درمانگر مراجعه می کنند حتما باید مشکل خاص و حادی داشته باشند که غیر قابل حل باشد، در صورتیکه این گونه نیست. بهتر است بدانید که عدم مراجعه تنها شرایط را بدتر خواهد کرد زیرا سلامت جسمی بعد مهمی از سلامت عمومی است و با سلامت جسمی نیز در ارتباط است. از این رو لازم است که این قضیه را جدی بگیرید و اقدامات لازم برای درمان را پیگیری کنید. بهترین روان درمانگر در تهران همانند یک دوست با شما صحبت می کند و تمامی تلاش خود را برای کمک به شما می نماید.

تنها لازم است که درخواست کمک کنید

به ادامه مسیر درمان مطلع باشید و هر چه زودتر پروسه درمان خود را شروع کنید. با درخواست کمک از روان درمانگر این مسیر را برای خود هموار تر خواهید ساخت. به هیچ عنوان اجازه ندهید که افکار منفی به عمق وجود شما نفوذ کنند و شما را درگیر خود کنند. درخواست کمک به معنای ضعف و شکست شما نیست بلکه به منظور پیشرفت و رشد فردی شما است و نشان می دهد که شما شجاعت لازم برای بیان مسائل مختلف خود را دارید. بهترین روان درمانگر در تهران علاوه بر ریشه یابی مشکلات شما انرژی مثبت را به شما تزریق می کند و فرصتی برای افکار منفی به شما نمی دهد. برخی اختلالات روانشناسی مانند اختلالات دوقطبی، مانیا و حملات پانیک باید به طور جدی تر بررسی شوند و از این رو روند درمان آن ها ممکن است طولانی تر باشد.

اگر به دنبال بهترین روان درمانگر هستید می توانید این بهترین روان درمانگر در تهران را از مشاوران ما انتخاب نمایید.

بهترین روان درمانگر در تهران

 

آیا روان درمانگر همان مشاور است؟

خیر روان درمانگر عموما یک متخصص روانشناسی، روانپزشکی یا مددکار اجتماعی است درحالیکه مشاور تحصیلات مربوط به مشاوره را دارد.

آیا مراجعه به روان درمانگر نشانه مشکل جدی است؟

خیر، مراجعه به روان درمانگر لزوما به معنای وجود یک مشکل جدی یا حاد نیست.

روان درمانگر عموما از چه تکنیکی برای درمان استفاده می کند؟

روان درمانگران عموما از تکنیک فروید برای بررسی و درمان استفاده می کنند.

4.6/5 - (468 امتیاز)

همه ی افراد در طول زندگی خود ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند که در روند زندگی روزمره آن ها اختلال ایجاد کند. در این زمان افراد ممکن است تنش و اضطراب را تجربه کرده و در مقابل مشکلات و مسائل احساس درماندگی کنند. در اینجاست که نقش روان درمانگر اهمیت پیدا می کند. اگر شما نیز به دنبال بهترین روان درمانگر در تهران هستید با ما همراه باشید. از آنجایی بیش از یک چهارم افراد بزرگسال مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی و سایر اختلالات روحی را تجربه می کنند، مراجعه به روان درمانگر اهمیت زیادی پیدا می کند. بهترین روان درمانگر در تهران می تواند به شما در کنترل افکار و رفع مشکلاتتان کمک شایانی کند. روان درمانگر در واقع یک روانشناس کارآزموده و متخصص است که مشاوره های لازم را در اختیارتان می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بهترین روان درمانگر در تهران مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

روان درمانی چیست؟

روان درمانی امروزه به عنوان یکی از روش های موثر برای درمان انواع اختلالات روحی نظیر اضطراب، افسردگی، هیجان و تنش به شمار می رود. در روان درمانی روان درمانگر نقش اصلی را در بررسی مشکل شما ایفا می کند. این کار توسط یک متخصص انجام می شود و از این رو جای نگرانی نیست. روان درمانی توسط افراد مختلفی نظیر روانشناس، متخصص روانپزشکی، مددکار اجتماعی و … انجام می شود که همگی علم و تجربه کافی برای انجام این کار را دارند.

روان درمانگر کیست؟

اولین سوالی که ممکن است برای تمامی افراد مطرح شود این است که روان درمانگر چیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟ آیا روان درمانگر همان مشاور است؟ بهترین روان درمانگر در تهران چه ویژگی هایی دارد؟ در واقع بهتر است در ابتدا ذکر کنیم که کار روان درمانگر چیزی فراتر از مشاوره و صحبت کردن با افراد درگیر است. از آنجایی که روانشناس( روان درمانگر) دارای تحصیلات آکادمیک و تجربه بالا است می تواند به تشخیص و درمان مشکلات روحی و فکری شما کمک شایانی نماید. روان درمانگر از تکنیک های متفاوتی برای شناسایی مشکلات افراد استفاده می کند. وی می تواند متوجه نکاتی شود که ممکن است اطرافیان شما یا حتی خودتان به آن توجه نکرده باشید. شما می توانید با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی با روان درمانگر خود صحبت کنید و او را امین راز هی خود بدانید.

 

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

بهترین روان درمانگر در تهران

پروسه روان درمانی

روان درمانی تنها محدود به بیان مشکل اولیه نمی باشد و پروسه ای دوطرفه است. در واقع لازم است که در این فرآیند هم مراجعه کننده و هم روان درمانگر تعاملی دوطرفه داشته باشند. بهترین روان درمانگر در تهران از به روز ترین تکنیک ها جهت گفت و گو با شما استفاده می کند و قادر است پس از جمع آوری اطلاعات افکار شما را تجزیه و تحلیل کند. تعداد جلسات روان درمانی بستگی به وضعیت شما و نظر روان درمانگر دارد. یکی از موارد مهم در بررسی اطلاعات دوران کودکی و تجربیات مربوط به آن است زیرا نقش زیادی در شکل گیری رفتار و مشکلات آینده دارد. البته تمامی روان درمانگر ها از این تکنیک استفاده نمی کنند و بستگی به وضعیت هر شخص دارد. به یاد داشته باشید که این پروسه درمان در نهایت به اتمام می رسد و ابدی نیست، اما مدت زمان این پروسه در هر شخصی متفاوت است. البته شما می توانید برنامه درمانی خود را از طریق روان درمانگر خود پیگیر باشید. بهترین روان درمانگر در تهران از شما می خواهد که مکالمات و موارد مطرح شده در هر جلسه بین خودتان و افرادی که وی اجازه صحبت با آن ها را دارد باشد و دیگران از آن مطلع نباشند.

بهترین روانشناس و روان درمانگر در تهران

انتخاب یک مرکز مناسب جهت دریافت مشاوره های مربوط به روان درمانی از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا در کمیت و کیفیت بهبودی شما موثر است. فاکتور های زیادی در خصوص انتخاب بهترین روانشناس و روان درمانگر در تهران وجود دارد که لاز است در ابتدا آن را در نظر بگیرید. برای مثال آن مجموعه حتما باید از کادر تخصصی روان شناسی استفاده کرده باشد و ضمن دریافت مشاوره باکیفیت هزینه معقولی دریافت کند. به همین دلیل کلینیک و مرکز مشاوره روان آرام می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود. خوشبختانه این کلینیک هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری از طریق بهترین روان درمانگر در تهران خدمات تخصصی روانشناسی را ارائه می دهد. بهترین روان درمانگر در تهران را از ما بخواهید

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره