به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشکلات ازدواج با مرد خارجی

مشکلات ازدواج با مرد خارجی

وقتی عاشق هستید ، تمایل داردید بسیاری از مشکلاتی که آینده ممکن است با آنها مواجه شوید را نادیده بگیرید. این موضوع زمانی که تصمیم به ازدواج با همسری که هم ملیت شما نیست می گیرید به شدت افزایش می یابد. در اینها برخی از نکاتی مهمی که نادیده گرفتن آن در آینده ممکن است منجر به بروز مشکلات در ازدواجتان شود را بررسی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم که قبل از شیرجه زدن در زندگی جدیدتان درمورد مشکلات ازدواج با مرد خارجی بیشتر بدانید.

برخی از مشکلات ازدواج با مرد خارجی

1-کجا زندگی خواهید کرد؟
ممکن است فکر کنید تا زمانی که در کنار هم باشید در هر نقطه از زمین به خوبی می توانید زندگی کنید، اما زندگی واقعی تفاوت زیادی با تصورات شما دارد. زندگی در کشور دیگر مسئله ایست که میتواند منجر به بروز مشکلات ازدواج با مرد خارجی شود. باید بدانید که آیا شما در کشور خود زندگی خواهید کرد یا نامزدتان؟
اگر تصمیم به زندگی در کشور همسرتان گرفته اید ،در اینجا مواردی وجود دارد که قبل از تصمیم گیری باید در مورد آنها بحث کنید:
آیا می توانید به زبان آن کشور صحبت کنید؟ اگر قصد دارید به خارج از کشور بروید ، باید تنهایی و انزوا احتمالی به دلیل عدم تسلط بر زبان آن کشور را در نظر بگیرید و در این صورت شما به طور کامل به همسرتان وابسته خواهید شد و این موضوعی است که می تواند تعادل یک رابطه را برهم زند و اینجاست که مشکلات ازدواج با مرد خارجی ، خود را نشان میدهد.

 

مشکلات ازدواج با مرد خارجی
آیا شما یا همسرتان می توانید در خارج از کشور کار کنید؟ هر کجا که تصمیم به زندگی گرفتید ، اطمینان حاصل کنید که چشم انداز شغلی واقع بینانه ای دارید. وابستگی مالی به همسرتان و موضوعی است که واقعاً می تواند یک ازدواج جدید را تحت فشار قرار دهد.
آیا می توانید ویزا بدست آورید؟ پروسه گرفتن ویزا گران ، پیچیده و پر دردسر است و یکی از مشکلات ازدواج با مرد خارجی است. قبل از هر چیز دیگری به این فکر کنید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید – چه اقداماتی را باید انجام دهید ، چقدر هزینه خواهد داشت و چه مدت طول خواهد کشید تا بتوانید در آن کشور به طور دائم زندگی کنید.
در مورد خانواده و دوستان چطور؟ ازدواج دائمی است ، و هر اتفاقی بیفتد یکی از شما برای همیشه از خانواده و دوستانتان دور خواهد شد. این مورد را کم اهمیت نبینید. این قدم بزرگ است و شما باید قبل از برنامه ریزی برای تمام زندگیتان در این مورد با هم صحبت کنید.
2-عروسی شما چگونه خواهد بود؟
این ممکن است به نظر کوچک باشد ، اما برای یک کاتولیک که با یک مسلمان یا حتی یک آمریکایی ازدواج می کند و با یک زن انگلیسی ازدواج می کند ، می تواند مسئله بزرگی باشد. و حزو مشکلات ازدواج با مرد خارجی است. آیا در کلیسا ازدواج خواهید کرد؟ یک مراسم مذهبی؟ در خانه یا خارج از کشور؟ ما برای شما، برخی از ملاحظات در این مورد را یادآوری می کنیم:

آیا خانواده هر دو شما ازدواجتان را تأیید خواهند کرد؟ متحد کردن خانواده های با پیشینه فرهنگی مختلف می تواند یک چالش باشد. این نباید شما را متوقف کند ، اما باید بدانید که برخی از مشکلات ازدواج با مرد خارجی را به وجود می آورد. البته که نیازی نیست سعی کنید همه را خوشحال کنید ، اما حداقل باید خودتان را راضی کنید. اگر اکنون با مشکل روبرو هستید ، آگاه باشید که این مسئله در آینده بر زندگی شما تأثیر می گذارد.
کجا ازدواج خواهید کرد؟ازدواج با شخصی از کشور دیگری می تواند به معنای قربانی کردن آرزوهای کودکی شما در مورد مراسم ازدواجتان باشد.
کدام سنت ها را در پیش خواهید گرفت؟ ترجیح دادن یک سنت فرهنگی نسبت به دیگری یا درهم آمیختن این دو می تواند یک چالش باشد. اگر هویت قومی محکمی داشته باشید ، می تواند مسئله بزرگی باشد. اطمینان حاصل کنید که در مورد آن صحبت کرده اید و هر دو راه حلی را پیدا کرده اید که می توانید با آن خوشحال باشید.
3- چگونه فرزندان خود را بزرگ می کنید؟
من می‌دانم ، این آخرین چیزی است که به ذهن اکثر افراد تازه ازدواج کرده خطور می کند، اما در نهایت شما باید در مورد آن فکر کنید. در اینجا برخی از مواردی که شما باید در مورد آنها توافق کنید وجود دارد:

تحصیلات: فرزندان شما در کجا آموزش خواهند دید؟ اطمینان حاصل کنید که در این مورد اتفاق نظر دارید. بعداً این موضوع بزرگی خواهد بود.

دین: بزرگ کردن فرزندان خود در یک آیین خاص یک تصمیم بزرگ است – اگر شما دو مذهب مختلف دارید ، اطمینان حاصل کنید که این چیزی نیست که در آینده برای شما مشکل ایجاد کند.یادگیری سازش

مشکلات ازدواج با مرد خارجی
البته که دوام همه ازدواج ها بستگی به میزان سازش زوجین دارد. در اصل ، شما امکان دارد با هم اختلاف نظر داشته باشید ، اما ازدواج موفق به معنای سازش بالاست. برای یک ازدواج موفق بین دو نفر از کشورهای مختلف ، مهمترین عواملی که باید مد نظر داشته باشد این است که:

ارزش های مشابهی داشته باشید:
شما باید در زندگی اهداف مشابه ای داشته باشید ، ایده هایی مشابه در مورد نقش زن و مرد ، در مورد درست و نادرست ، صداقت و اخلاق ، داشته باشید. ارزش های مشابه به طور کلی به معنای این است که شما خواسته ها و انتظارات مشابهی دارید ، که به معنی کمتر شدن مشکلات و اختلاف نظرها خواهد بود. مطمئناً شما نمی توانید در مورد همه چیز به توافق برسید، اما مطمئن شوید که اعتقادات اساسی شما به هم می خورد.

به یکدیگر عشق و احترام بگذارید:
این کلید اصلی ازدواج موفق است. حتی اگر فرهنگ ها و سنت های مختلفی دارید ، به ارزش های شخص دیگر احترام بگذارید. ازدواج با شخصی از کشور دیگر هرگز نباید به این معنا باشد که هر یک از شما فرهنگ خود را از دست می دهید.

دیدگاه یکدیگر را ببینید:
حتی اگر ایده های مختلفی در مورد موضوعی وجود داشته باشد ، لازم است که دیدگاه شخص مقابل را نیز گوش دهید و درک کنید. حتی در مورد مواردی که یه نظر شما بی اهمیت و ناچیز است.

داشتن ارزش های مشابه در زندگی چه اهمیت هایی دارد؟

مقادیر مشابه به طور کلی به معنای این است که شما خواسته ها و انتظارات مشابهی دارید ، که به معنی کمتر شدن مشکلات و اختلاف نظرها خواهد بود. مطمئناً شما نمی توانید در مورد همه چیز به توافق برسید، اما مطمئن شوید که اعتقادات اساسی شما به هم می خورد.

ازدواج با مرد خارجی به چه مشکلاتی می تواند داشته باشد؟

به طور خلاصه باید گفت مشکلاتی در نحوه تربیت فرزندان، محل زندگی، اختلاف در رسم و رسوم و ... خواهد داشت.

دوام یک ازدواج معمولا به چه چیزی بستگی دارد؟

دوام همه ازدواج ها بستگی به میزان سازش زوجین دارد.

4.6/5 - (406 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره