به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

درمان اختلال نعوظ روانی

مشاور عوامل موثر بر بروز اختلال نعوظ روانی مشاور ازدواج علل بروز اختلال نعوظ روانی مرکز مشاوره آشنایی با مرکز مشاوره ما سرویس ها سوالات متداول

راه های درمان اختلال نعوظ روانی چیست؟

اختلال نعوظ روانی نیز یکی از اختلالاتی است که سبب مختل شدن عملکرد جنسی مردان می گردد.جالب توجه است که اختلال نعوظ روانی نیز می تواند در هر یک از مردان در هر سنی نیز رخ دهد.

لذا قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص اختلال نعوظ روانی ارائه دهیم و سپس به راهکارهای درمان اختلال نعوظ روانی نیز بپردازیم.

اختلال نعوظ روانی چیست؟

اختلال نعوظ نیز از نظر شدت نیز در افراد متفاوت می باشد فرضا نعوظ در برخی افراد بیش از حد بوده و نمی توانند نعوظ را به خوبی حفظ کنند و برخی به اندازه کافی نعوظ نداشته و نمی توانند به خوبی رابطه جنسی را پیش ببرند.

عوامل موثر بر بروز اختلال نعوظ روانی

برخی عوامل هستند که می توانند ابتلا به اختلال نعوظ روانی را بر افراد شدید سازند فرضا افرادی که مسن هستند نیز با سیگار کشیدن، نوشیدنی های الکلی و حتی داروهایی که برای مقابله با بیماری خاصی مصرف می کنند و..بیشتر ممکن است دچار اختلال نعوظ شوند‌.

به طور کل مهم است که عوامل موثر بر خطر ابتلا به اختلال نعوظ را به خوبی شناخت تا در صورت نیاز نیز بتوان در زمان مناسب به درمان اختلال نعوظ روانی پرداخت.

درمان اختلال نعوظ روانی

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله علاوه بر جلسات حضوری نیز می توان جهت بهره مندی از جلسات مشاوره آنلاین با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمود.

اختلال نعوظ روانی در چه سن افرادی ایجاد می گردد؟

اختلال نعوظ روانی نیز در هر سنی در مردان نیز ممکن است به علل متعددی که در محتوا به آن ها اشاره شده است ایجاد گردد.

اختلال نعوظ روانی قابل درمان است؟

بله ولیکن اگر جهت درمان به درمانگری متخصص مراجعه نموده و راهکارهای درمانی را به خوبی به انجام رساند همچنین مهم است در زمان مناسب جهت درمان اقدام نمود.

4.6/5 - (91 امتیاز)

علل بروز اختلال نعوظ روانی چیست؟

پیشتر به اختلال نعوظ روانی اشاره کردیم..جالب توجه است زمانی که مشکلات روانی سبب بروز اختلال نعوظ شوند نیز به اختلال نعوظ، اختلال نعوظ روانی یا ناتوانی روانی می گویند.

چرا که در اکثر مواقع علل فیزیکی سبب بروز اختلال نعوظ می گردد ولیکن علل روانی و عاطفی را هم نباید نادیده انگاشت.

در ادامه نیز قصد داریم به برخی علل روانشناختی که سبب بروز اختلال نعوظ روانی می گردد اشاره کنیم:

لذا سایر علل بروز ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ نیز عبارتند از:

اختلالات هورمونی

عموما زمانی که افراد پرولاکتین بالایی داشته باشند، هورمون تستوسترون، هورمون های هیپوفیز و یا تیروئیدشان کم باشد و.‌.ممکن است دچار اختلال نعوظ شوند.

اختلالات عصبی

زمانی که افراد قطع نخاع بوده و یا نخاع ایشان دچار آسیب شده باشد نیز ممکن است دچار ناتوانی جنسی شوند.

علل عروقی

بیماری هایی مثل فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی و نیز دیابت و..می توانند سبب بروز اشکال بر پمپاژ خون شده و احتمال بروز اختلال نعوظ را افزایش دهند.

از دیگر عوامل و علل عروقی و شریانی نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

و..لذا این موارد می توانند سبب بروز اشکال بر نعوظ در مردان گردند.

مصرف دارو

چه بسا داروهای متعددی نیز می توانند سبب بروز اختلال نعوظ روانی شوند فرضا داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد فشار خون، داروهای مخدر مثل متادون و..که می توانند سبب بروز اختلال نعوظ شوند.

در ادامه به برخی از علل ذکر شده اشاره بیشتری می کنیم.

درمان اختلال نعوظ روانی

رابطه افسردگی و اختلال نعوظ روانی

زمانی که افراد دچار افسردگی باشند غم و اندوه بسیاری را به همراه دارند و به سبب این غم و اندوه نیز تمام جنبه های زندگی شان تحت تاثیر قرار می گیرد.

چه بسا برخی از نشانه های افسردگی عبارتند از:

رابطه بین عزت نفس و اختلال نعوظ روانی چیست؟

بسیاری افراد به سبب اینکه احساس می کنند به اندازه کافی برای همسر خود جذاب نیستند یا مدام نگران این هستند که از سوی همسرشان مورد قبول واقع شوند یا خیر نیز ممکن است دچار اختلال نعوظ روانی شوند.

چه بسا زمانی که فرد خود را دست کم بگیرد و در حین رابطه نگران رضایت خاطر همسرش باشد نیز عملکرد جنسی اش تحت تاثیر قرار گرفته و رابطه جنسی ممکن است آنطور که می توانست پیش نرود.

اضطراب

زمانی که مردان بابت هر مسأله ای دچار استرس شوند نیز این استرس به مرور زمان تبدیل به اضطراب می شود که سبب می گردد نگرانی بیشتری را تجربه کرده و سلامت روان ایشان نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

عوامل فیزیکی، محیطی و روانی بسیاری می تواند سبب بروز اضطراب گردد که این اضطراب تا حد زیادی ممکن است عملکرد جنسی مرد را مختل سازد.
چرا که با تجربه اضطراب نیز احساسات، هورمون ها و سیستم عصبی و..نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و اینها همگی بر کارکرد جنسی تاثیرگذار می باشند.

چه بسا برخی افراد از بابت اینکه بتوانند شریک جنسی خود را در طی رابطه جنسی به خوبی ارضاء سازند دچار نگرانی می شوند و این نگرانی می تواند تمام رابطه جنسی ایشان را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین خوب است در صورت وجود چنین تجربه ای از جلسات مشاوره جنسی کلینیک روانشناسی روان آرام بهره مند گردید.

عدم رضایت از رابطه عاطفی

بسیار مهم است که رابطه عاطفی بین زوجین خوب باشد چرا که اگر رابطه عاطفی زوجین دچار ضعف باشد زوجین نمی توانند به خوبی با یکدیگر به رابطه جنسی بپردازند.

بنابراین مهم است که زوجین رابطه عاطفی خوبی با هم داشته باشند تا بتوانند قدم اول را برای برقراری رابطه جنسی بردارند.

لذا در صورتی که مردان به سبب مشکلات عاطفی دچار اختلال نعوظ روانی شده اند نیز خوب است که از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره مند گردند.

چه بسا درمان اختلال نعوظ روانی نیز باید در زمان مناسب انجام گیرد بنابراین توصیه می شود در صورت وجود مشکلات عاطفی نیز سریع تر از جلسات مشاوره روانشناسی بهره مند گردند.

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

درمان اختلال نعوظ روانی

موثرترین روش های درمان اختلال نعوظ روانی

افرادی که دچار اختلال نعوظ روانی هستند نیز زمانی که بتوانند درمان را شروع کنند نیز اختلال نعوظ روانی شان قابل درمان می باشد.

لذا در ادامه نیز به برخی راه های درمان اختلال نعوظ روانی نیز اشاره می کنیم.

مصرف برخی داروها به تجویز درمانگر متخصص نیز می توانند به درمان اختلال نعوظ روانی کمک کنند.

باید توجه داشت که داروهای درمان اختلال نعوظ حتما باید با تجویز درمانگر مصرف شده و از مصرف خودسرانه آن ها نیز باید اجتناب نمود.

بهره مندی از تخصص سکس تراپ بسیار می تواند در درمان اختلال نعوظ روانی موثر باشد چرا که در صورتی که مراجعین به سبب برخی اشکالات در برقراری رابطه جنسی دچار اختلال نعوظ شده باشند با ارائه برخی راهکارهای درمانی به ایشان کمک می شود تا کیفیت رابطه جنسی شان بیشتر گردد.

تغییر سبک زندگی بسیار می تواند در کاهش و درمان بیماری ها و مشکلات موثر باشد فرضا زمانی که افراد تغذیه نامناسبی داشته باشند یا ورزش نکرده و تحرک بدنی نداشته باشند، خواب کافی نداشته یا اعتیاد به استعمال مواد مخدر، سیگار و نوشیدنی های الکلی داشته باشند و..

به طور کل سبک زندگی ناسالمی داشته باشند نیز دچار اختلال نعوظ روانی می شوند که با تغییر این روند ممکن است این اختلال به خوبی درمان گردد.

موارد ذیل در صورت تایید درمانگر قابل اجرا می باشند:

سیلندرهای پروتز نیز زمانی که بافت ها تخریب شدند نیز داخل آلت تناسلی مردان قرار می گیرد.

چه بسا افراد می توانند جهت بهره مندی از جلسات مشاوره جنسی و زوج درمانی با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمایند.

درمان اختلال نعوظ روانی

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره