به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوران حرفه‌ای و با تجربه
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
مشاوره حضوری،آنلاین و تلفنی
انتخاب بهترین مشاور برای شما

مشاور تلفنی خانم

مشاور مشاوره تلفنی چیست؟ مشاور ازدواج مزایا و معایب مشاوره تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آشنایی با مشاورین کلینیک روان آرام سرویس ها سوالات متداول

مشاور تلفنی خانم کلینیک روانشناسی روان آرام

امروزه بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی برای هر یک از افراد بسیار مهم و ضروری می باشد چنانچه افراد برای مسائلی مثل حل مشکلات زناشویی، اختلافات و مشکلات روابط زوجین، آشنایی قبل از ازدواج، اصلاح رفتار و تربیت فرزند، مشاوره شغلی و تحصیلی و..نیز نیازمند بهره مندی از جلسات مشاوره روانشناسی هستند.

این جلسات مشاوره نیز هم به صورت حضوری و هم مجازی و آنلاین نیز توسط کلینیک روانشناسی روان آرام قابل انجام می باشد زیرا از آن جهت که اغلب افراد شرایط حضور در جلسات حضوری را ندارند کلینیک روانشناسی روان آرام این امکان را فراهم نموده است که افراد علاوه  بر جلسات حضوری نیز از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند گردند بدین نحو می توان از جلسات مشاوره تلفنی خانم و آقای کلینیک بهره مند گشت.

منظور از جلسات مشاوره تلفنی چیست؟

در جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین نیز مراجع و روانشناس از طریق برنامه ها و فضاهای مجازی یا حتی تلفنی به صورت تصویری با یکدیگر ارتباط داشته و صحبت می کنند چه بسا هدف از این جلسات حل مشکلات و مسائل روحی روانی و باورهایشان نسبت به زندگی و..می باشد که سبب می گردند مراجع بتواند مهارت های حل مساله را به خوبی فرا گرفته و مشکلات و ناراحتی ها را با کمک روانشناس برطرف نمایند.

در این جلسات دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک روانشناسی نیست مگر اینکه درمانگر تشخیص به مراجعه حضوری در یک الی دو جلسه را برای مراجع در نظر گیرد چه بسا حریم خصوصی مراجع در این جلسات به خوبی حفظ شده و نیازی نیست که مراجعین نگران افشاء اطلاعات محرمانه خود باشند و می توانند به درمانگر خود اطمینان کامل را داشته باشند.

در این جلسات هم مراجع و هم درمانگر با یکدیگر صحبت کرده و درمانگر به مراجع کمک می کند پس از گذشت چند جلسه احساس راحتی بیشتری با وی کرده و راحت تر بتواند ناراحتی و دغدغه های خود را به درمانگر بیان دارد.

علل بهره مندی از جلسات مشاوره تلفنی چیست؟

علل متعددی می تواند سبب گردند که افراد به جای بهره مندی از جلسات مشاوره حضوری نیز از جلسات مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده نمایند.

چه بسا از جمله برخی این علل عبارتند از:

مشاور تلفنی خانم

تعداد جلسات مشاوره تلفنی چقدر است؟

این جلسات بسته به نوع نیاز مراجعین با یکدیگر متفاوت است و نمی توان تعداد جلسات معینی را برای این نوع مشاوره در نظر داشت ولیکن می توان با توجه به نوع نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمایید.

آیا مشاوره آنلاین نتیجه بخش است؟

کیفیت این جلسات به اندازه جلسات حضوری بالا است ولیکن نیاز است از روانشناسی مجرب و متخصص کمک گرفته و همکاری های لازم را با ایشان داشت.

میزان هزینه جلسات مشاوره آنلاین چقدر است؟

هزینه جلسات مشاوره تلفنی مناسب بوده و می توان جهت کسب اطلاعات دقیق تر با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

4.5/5 - (78 امتیاز)

مزایای بهره مندی از جلسات مشاوره تلفنی خانم و آقا

1.مشاوره با تلفن همراه

استفاده کردن از تلفن برای بهره مندی از جلسات مشاوره بسیار راحت تر است و افراد می توانند به راحتی با تلفنی که در دست دارند با مشاور صحبت کنند.

2.عدم رفت و آمد

مشاوره آنلاین به جای حضوری در وقت مراجعین صرفه جویی می کند و افراد می توانند برنامه ریزی راحت تری برای پیشبرد برنامه هایشان داشته باشند.

3.راحتی بیشتر مراجع

راحتی مراجع در ابراز احساسات حقیقی و حرف های درونی خود می تواند از جمله مزایای مهم جلسات مشاوره تلفنی باشد چرا که برخی افراد در طی جلسات حضوری به سبب ترس و خجالت یا ترس و..نمی توانند به راحتی تمامی اطلاعات مورد نیاز را به درمانگر ارائه دهند.

4.صرفه جویی هزینه ها

کاهش میزان هزینه بهره مندی از جلسات مشاوره یا رفت و آمد و..می تواند به خوبی به افراد کمک کند.

5.دسترسی راحت تر برای انتخاب مشاور

راحتی مراجع در انتخاب روانشناس از دیگر فواید این نوع جلسات می باشد چرا که دست مراجع برای انتخاب روانشناس بازتر بوده و بدین نحو کیفیت جلسات مشاوره بسیار بیشتر می گردد.

6.بالا بودن کیفیت جلسات

کیفیت جلسات مشاوره تلفنی و آنلاین به اندازه جلسات حضوری بالا است بنابراین خوب است که افراد هیچگونه نگرانی ای از این بابت نداشته باشند و سعی کنند حتما با مشاور روانشناس همکاری لازم را داشته باشند.

7.همگام سازی راحت تر با برنامه های زندگی

این جلسات انعطاف پذیری بیشتری با زندگی افراد در عصر امروز دارد و افراد راحت تر می توانند به سایر کارهای روزمره شان برسند زیرا به دلیل عدم رفت و آمد  نیز ساعات کمتری از وقت فرد برای جلسه مشاوره درگیر می گردد.

8.بیشتر بودن میزان حریم خصوصی

اکثر افراد دوست ندارند دیگران متوجه شوند که ایشان در جلسات مشاوره روانشناسی حضور پیدا می کنند به همین سبب جلسات مشاوره تلفنی و آنلاین را ترجیح می دهند.

بنابراین باید بگوییم بدین سبب جلسات مشاوره آنلاین و تلفنی نیز حریم خصوصی افراد را بهتر حفظ می کند و دیگر نیازی نیست که افراد نگران این باشند که اطرافیانشان آن را در کلینیک روانشناسی و..دیده اند و این می تواند امنیت و آرامش روانی بیشتری را برای افراد فراهم سازد تا بتوانند به خوبی بدون اینکه شناخته شوند از این جلسات بهره مند گردند.

و..

معایب جلسات مشاوره تلفنی چیست؟

مشاور تلفنی خانم

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام، دارای مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بوده و توسط سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است. کادر کلینیک روان آرام را مشاورانی خبره، اساتید دانشگاهی و روان درمانگران به نام تشکیل داده اند. حوزه فعالیت این کلینیک روانشناسی را می‌توان حوزه فعالیتی وسیعی دانست چرا که خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره مشکلات روان شناختی، روان پزشکی، کودک و نوجوان، بزرگسالان، فردی، زوج درمانی، خانواده و حتی مشاوره های گروهی را نیز پوشش می‌دهد

مشاور تلفنی خانم

جلسات مشاوره تلفنی خانم برای چه افرادی مناسب است؟

پیشتر بیان نمودیم که جلسات مشاوره تلفنی و انلاین هم به مانند جلسات مشاوره حضوری با کیفیت بوده و می تواند برای مراجعین بسیار مفید باشد چه بسا این جلسات برای افرادی مناسب است که:

هدف از جلسات مشاوره تلفنی چیست؟

یکی از مهم ترین اهداف جلسات مشاوره تلفنی خانم و آقا نیز این است که مشکلات و دغدغه های مراجعین در اسرع وقت حل گردند و سلامت روان مراجعین نیز به خوبی حفظ گردیده و بهبود یابد.

این جلسات به مراجع کمک می کند فرد کنترل بیشتری بر روی زندگی خود داشته باشد و احساساتی اعم از سرخوردگی و اندوه نیز به مرور کاهش یافته و از بین روند.

چه بسا از جمله اهداف مشاوره تلفنی و آنلاین چیست؟

مشاور تلفنی خانم و آقا چه ویژگی هایی دارند؟

بسیار مهم است که از جلسات مشاوره تلفنی مشاورانی بهره مند گشت که دارای تجربه کاری و تخصص بالایی باشند به همین سبب قصد داریم به برخی از ویژگی های مشاورین تلفنی اشاره کنیم..

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

به طور کل در جلسات مشاوره تلفنی خانم و آقا هم تخصص و مهارت بسیار مهم است و بدین سبب از آنجایی که تمامی روانشناسان و مشاورین کلینیک روانشناسی روان آرام دارای تخصص بالایی در زمینه ارائه مشاوره دارند می توانند از جلسات مشاوره تلفنی کلینیک بهره مند گردند.

نکته ای که باید بیان داریم این است، به همان اندازه ای که جلسات مشاوره حضوری مهم هستند جلسات مشاوره تلفنی هم مهم بوده و افراد باید در بهره مندی از این جلسات استمرار داشته باشند..

زیرا با بهره مندی از این جلسات به صورت مرتب می توان شاهد نتایج خوبی در بهبود سلامت روان و کاهش میزان مشکلات و دغدغه ها بود البته این نیز به شرطی برقرار می گردد که مراجع همکاری لازم را با روانشناس داشته باشد و به تمرینات عملی و..خود به خوبی پایبند باشند.

افراد می توانند جهت بهره مندی از مشاوره تلفنی با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

مشاور تلفنی خانم

بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره