به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
ازدواج با زن بچه دار

ازدواج با زن بچه‌ دار

ازدواج با زن بچه دار خوب است یا خیر؟

آشنایی با یک زن بچه دار و تصمیم به ازدواج چالش های منحصر به فرد خود را به وجود می آورد. اعم از اینکه بفهمیم آیا قادر به پذیرش بچه ها هستیم ، چطور با بچه ها در قرار ملاقات های اول صحبت کنیم و از اینکه بفهمیم چه چیزی باعث طلاق همسر آینده مان شده است و آیا این اتفاق در آینده برای ما رخ نخواهد داد؟!

مسائل مختلف و تعداد زیاد مشکلات ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند، باعث می گردد که در نگاه اول انجام این کار غیر منطقی به نظر برسد. اما اگر شما فرد مورد نظر خود را پیدا کرده اید و به ازدواج با وی به طور جدی فکر میکنید ، پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری سوالات زیر را از خود و شریک آینده تان بپرسید و درباره جواب ها به دقت فکر کنید..زیرا که جواب به این سوالات و تصمیم شما تاثیر بسزایی در موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج پیش روی خواهد داشت. آگاهی از مشکلات ازدواج پسر مجرد با زن بچه دار و..به شما کمک می‌کند تا در تصمیم گیری خود دقت بیشتری کنید و با آگاهی بیشتر وارد زندگی جدید خود شوید.

ازدواج با زن بچه دار

آیا می‌توانم با ازدواج با زن بچه دار کنار بیام؟

برای اینکه پاسخ به سوال بالا را بتوانید بدهید ابتدا لازم است به سوالات زیر به طور صادقانه پاسخ دهید. به یاد داشته باشید این مسیر چالش های بسیاری به همراه دارد اما به این معنی نیست که شما از عهده آن بر نمی‌آیید. به سوالات زیر پاسخ دهید و سپس شرایط را برای خود بسنجید.

1-در مورد کودکان چه احساسی دارید؟

مورد اولی که نقش بسزایی در به وجود آمدن مشکلات ازدواج با زن بچه دار دارد احساسات شما نسبت به بچه ها ی همسر آیندتان است.

بعضی از افراد بچه ها را دوست ندارند ، قطعا آنها نباید در نقش والدین کودکان باشند. اگر همیشه می‌دانستید که فرزند نمی خواهید ، این را به خاطر بسپارید و به خودتان فرصت دهید تا دوباره در مورد آنچه می خواهید انجام دهید، تجدید نظر کنید.

اگر به طور کلی از کودکان لذت می برید ، مسئله ای که باید در نظر بگیرید این است که آیا بچه ها را در همه شرایط و در مدت طولانی دوست خواهید داشت یا خیر. به نظر می رسد بی رحمانه است اما ممکن است مشکلات و مسائل ناخوشایندی با کودکان برایتان به وجود بیاید ، به خصوص وقتی که آنها از خود شما نباشند.

2-کودکان راجع به شما چه احساسی دارند؟

طلاق والدین برای بچه ها سخت است ، اما ازدواج مجدد آن ها شرایط را برای کودکان سخت‌تر می کند و این شروعی است برای به وجود آمدن مشکلات ازدواج با زن بچه دار. بیشتر بچه ها وقتی مادرشان شریک دیگری را پیدا می کنند حداقل کمی حسادت می کنند و اغلب از ترس مادر خود در مقابل این شخص خارجی سکوت میکنند.

بعضی اوقات آنها فکر می کنند شما می خواهید مادر شان را از آن ها بگیرید اما به خاطر وفاداری به مادرشان چیزی نمی گویند.در این شرایط این عواطف کاملاً عادی هستند و با ارتباط خوب و جلسات درمانی نزد مشاور می توان بر آنها غلبه کرد.

زمانی اوضاع سخت‌تر می شود که بچه ها اعتراض کنند ، از شما متنفر باشند و به هیچ عنوان شما را نپذیرند – همانطور که اغلب این کار را انجام می دهند – و همسرتان را با عباراتی مانند انتخاب “من / ما یا او” تهدید می کنند. سه کلمه توصیه در مورد چگونگی اداره این شرایط: ارتباطات ، ارتباطات ، ارتباطات. فراموش نکنید که هردو در یک طرف هستید.

دکتر لری نادیگ ، خانواده درمانی در گلندیل ، کالیفرنیا ، می گوید: “بچه ها می توانند خرابکارهای بسیار موفقی باشند.” اگر فکر می کنید که این مسئله قابل پیشگیری است ما مشاوره و جلسات درمانی را پیشنهاد میکنیم. اما باید بدانید گاهی اوقات این مورد از مشکلات ازدواج با زن بچه دار قابل حل نیست.

ازدواج با زن بچه دار

3-چگونه تبدیل به ناپدری شدن شیوه زندگی شما را تغییر می دهد؟

ممکن است شما از داشتن زمانی مختص به خودتان در طول روز لذت ببرین یا کارهای متنوعی در برنامه زندگی روزمرتان وجود داشته باشد اما باید بدانید، زمانی که تبدیل به یک ناپدری شدید، شاید دیگر خبری از خیلی چیزها نباشد! شما ناگهان تبدیل به سرپرست یک خانواده شده اید و مسئولیت های بسیار زیادی بر عهده شما ست و این که مسئولیت ها و مشکلات ازدواج با زن بچه دار شاید اجازه انجام بسیاری از فعالیت های روزمره که از آن ها لذت میبردید، را ندهد.

4-مسئولیت شما چقدر خواهد بود؟

مهم است کاملا متوجه شوید که شریک زندگیتان از شما به عنوان والدین چقدر انتظار دارد. آیا از شما می خواهد، اگر کسی درد معده دارد را در اواسط شب بیدار شوید ؟ از شما انتظار می رود که هر شب برای کل خانواده آشپزی کنید. هنگام خواب برای بچه ها قصه بخوانید. بچه ها را به کلاس های مختلف ببرید؟ شریک زندگی شما ممکن است تمام مسئولیت های والدین را از شما انتظار داشته باشد. پس از تمام خواسته های همسرتان و میزان توانایی خود برای برآورده کردن آنها مطمئن شوید.

5-آیا می توانید رابطه شریک زندگیتان را با همسر قبلی اش به عنوان والدین فرزندانشان تحمل کنید؟

دانستن اینکه شریک زندگیتان قبل از شما با شخص دیگری رابطه داشته است به اندازه کافی بد است ، اما تحمل یک رابطه مداوم بین شریک زنگیتان و همسر سابق اش – چه رابطه دوستانه و چه صرفاً به خاطر بچه ها – برای شما ممکن است؟ به این فکر کنید! همین حالا باید تصمیم بگیرید زیرا که بعد از ازدواج اجتناب از این روابط غیر ممکن است و شما نمی توانید همسرتان را بابت آن مواخذه کنید.

6-آیا می توانید با اینکه همیشه اولویت اول همسرتان نخواهید بود کنار بیایید؟

همه این عقیده را دارند که حداقل دو سال اول ازدواج یک ماه عسل خواهد بود… فقط دو نفر ، شما و تماما عشق.

وقتی همسر شما بچه دار است ، به محض اینکه ماه عسل (با فرض اینکه شما تنها بروید!) پایان می یابد ، پس از آن واقعیت اصلی و مشکلات ازدواج با زن بچه دار خود را نشان می دهد. غالباً به جای اینکه شما شامی با عشق در کنار شمع و گل داشته باشید ، همسرتان در حال قانع کردن کودک اش برای صرف کامل شام است!

بچه ها همیشه برای او در درجه اول اهمیت قرار خواهند داشت ، و همینطور هم باید باشد. یک زن بدون فرزند آزادی بیشتری برای بودن در رابطه با شما دارد. یک مادر باید فرزند خود را در درجه اول قرار دهد. کودک قبلاً با طلاق والدین خود روبه رو شده و الان با زندگی ای جدید ،پس نیاز به توجه مضاعف دارد. آیا شما با اینکه همیشه شماره اول نیستید ، مشکلی نخواهید داشت؟

7-آیا همسر شما می خواهد بچه های بیشتری داشته باشد؟

امکانش وجود دارد که همسر شما فرزند دیگری نخواهد. اگر فرزندان خود را می خواهید ، به خصوص اگر این چیزی نیست که شما بخواهید در مورد آن مصالحه کنید ، دقیقاً بدانید که نظر شریک زندگی شما در مورد این مسئله چیست.

در نهایت باید گفت که هیچ ازدواج و زندگی مشترکی بدون چالش و پستی بلندی نیست. اگر شما پیش از هر کاری جوانب را در نظر بگیرید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید مطمئنا از پس همه چیز بر خواهید آمد. همچنین در صورت نیاز شما می‌توانید در این مسیر از کمک یک فرد متخصص کمک بگیرید. کمک گرفتن از یک روانشناس تاثیر به سزایی در کنار آمدن با چالش های این مسیر دارد. امید است که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید.

ازدواج با زن بچه دار

آیا فرد مناسبی برای ازدواج با زن بچه دار هستم؟

در این بخش قصد داریم به نشانه هایی اشاره کنیم که نشان دهنده این هستند که شما گزینه مناسبی برای ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند فرضا ازدواج با زن بیوه بچه دار نیستید:

  • فردی هستید که به سادگی دچار حسادت می شوید و میزان این حسادت و حساسیت در شما شدید است.
  • فردی هستید که در صورت ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند باید مدام در جنگ و نزاع با خانواده و اطرافیانتان باشید.
  • علاوه بر حساس بودن بر روی کودکان نیز بی علاقمند به فرزند زن هستید و نمی توانید رابطه واقعا خوبی با او داشته باشید.
  • مدام با خود تصمیم می گیرید که پس از ازدواج، فرزند زن را از او دور می کنید.فرضا مستقل کردن فرزند و..
  • فردی نیستید که بتوانید در قبال فرزندان دیگران مسئولیت قبول کنید و از لحاظ عاطفی به ایشان به عنوان ناپدری مهر بورزید.
  • و..

چه تصمیمی برای ازدواج با زن بچه دار بگیرم؟

باید بیان داشت پاسخ این سوال یعنی تصمیم برای ازدواج با زنی که بچه دارد نیز  پاسخ قطعی و مشخصی نیست و این نوعی تصمیم شخصی است که افراد با توجه به نوع شخصیت خود و شرایطی که دارند اتخاذ می کنند اما نیاز است که با افراد با دقت و تفکر بسیار در اینباره تصمیم بگیرند چرا که تصمیم به ازدواج با زن بچه دار تصمیمی بسیار مهم می باشد.

پیش از ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند، مهم است که مرد به نوع رفتار زن با فرزندش توجه کند چرا که اگر زن فرزند خود را نادیده بگیرد و یا محبت کمی به او داشته باشد نیاز است که با دقت نظری به ازدواج با او فکر کرد چرا که این رفتارها خطرآمیز بوده و نشانه ای است که مرد باید برای ازدواج با این زن صبوری کرده و بیشتر تامل کند چرا که وقتی زن نمی تواند مسئولیت فرزند خود را قبول کند، نمی تواند در آینده در زندگی مشترک هم مسئولیت پذیر باشد و وظیفه و نقش خود را به عنوان مادر و همسر به خوبی ایفا کند.

بنابراین اگر افراد قصد ازدواج با مادری مجرد را دارند خوب است که از جلسات مشاوره فردی و مشاوره ازدواج بهره مند شوند چرا که روانشناس متخصص بهترین راهنمایی ها را ارائه می دهد تا مراجعین مناسب ترین تصمیم را با در نظر داشتن تمامی جوانب اتخاذ نماید..

چنانچه دکتر روانشناس دخالتی در تصمیم مراجعین ندارد با این وجود مزایا و معایب تصمیمات مراجعین را به ایشان یادآور می شود تا ایشان بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند..

افراد می توانند جهت حضور در جلسات مشاوره روانشناسی جهت تصمیم گیری در خصوص ازدواج با زن مطلقه دارای فرزند با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نمایند.

وجود بچه از ازدواج قبلی چه مشکلاتی می تواند ایجاد کند؟

این مشکلات بسیار گسترده هستند. اما باید گفت که بیشتر بچه ها وقتی مادرشان شریک دیگری را پیدا می کنند حداقل کمی حسادت می کنند و اغلب از ترس مادر خود در مقابل این شخص خارجی سکوت میکنند.

روابط بچه ها با پدر قبلی خود چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

این مسئله کاملا به شرایط حاکم و همچنین خود شما بستگی دارد. دانستن اینکه شریک زندگیتان قبل از شما با شخص دیگری رابطه داشته است به اندازه کافی بد است ، اما تحمل یک رابطه مداوم بین شریک زنگیتان و همسر سابق اش - چه رابطه دوستانه و چه صرفاً به خاطر بچه ها - برای شما ممکن است؟ به این فکر کنید! همین حالا باید تصمیم بگیرید زیرا که بعد از ازدواج اجتناب از این روابط غیر ممکن است و شما نمی توانید همسرتان را بابت آن مواخذه کنید.

چگونه می توان با مشکلات ناشی از ازدواج با زن بچه دار کنار آمد؟

قدم نخست این است که به طور کامل از این مشکلات آگاه شوید. خود را در این شرایط بسنجید و ببینید از پس آن ها بر می ایید. در مرحله بعدی کمک گرفتن از یک مشاور پیشنهاد می شود.

4.6/5 - (391 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

68 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
مرتضی
1 ماه قبل

سلام .من یه پسر مجردم که بازن بیوه ازدواج کردم که دوتا بچه داشت پسر و دختر .خانوادم راضی نبودن ۴ سال با خانوادم جنگ و دعوا داشتم.تا اینکه قانع شدن .اما تو این مدت بچهاش بزرگ شدن ینی پسره ۱۳ سال و دختره ۱۵ سال شد.مادرشون خیلی با من خوب بود.خیلی منو میخواست و احتراممو میزاشت.ولی در اخر بچهاش به من بی احترامی میکردن .وضع جوری شد که پا رو قلبم گذاشتم و جدا شدم.خواستم بگم اگه کسی وضع مالی خوبی نداره و هنوز مجرده با زن بچه دار ازدواج نکنه .اگه هم بخواد با زن بچه دار ازدواج کنه جوری باشه که بچهاش خیلی بچه باشن و بتونه خودش تربیتشون بده .وگرنه جز پشیمونی چیزی نمیمونه

علی
1 ماه قبل

سلام دوستان خلاصه معضلات چنین ازدواجی رو خدمتون می گم
1- اولویت اول همسرت نیستی و همیشه نفر دومی و این برای یک مرد سخت هست.
2- عملا در این نوع ازدواج فضای دو نفره ندارید و فضای عاشقانه در خیلی از موارد تعطیل هست.
3- وجود اختلاف همیشگی با خانواده ها به دلیل مخالفتهای اولیه.
4- تحمیل هزینه های یک خانواده کامل به شما در ابتدای زندگی مشترک.
5- مسایل زندگی قبلی در برخی بحثها وارد زندگی جدید می شود.
6-امکان بروز کم محلی و بی احترامی بعد از زمان کوتاه در این نوع زندگی زیاد است.
7-عملا بچه ها بزرگ میشوند و مشکلاتشون بزرگتر و شما با بچه مردم نمیتونید به طور کامل کنار بیایید.
8-سایه همسر سابق بر روی زندگی جاری شما به واسطه محصول مشترک همسرتان و بحثهای هزینه ایی.
9-تاثیر طلاق و دعواهای والدین در زندگی قبلی بر روی فرزند در زندگی جدید.
10-خاطرات با همسر سابق در ذهن همسر شما هست و اتفاقات جدید زندگی از هیجان خیلی کمتری برخوردار هست ( مثلا تولدها – دوباره بچه دار شدن و … همه چیز برای طرف شما تکراری هست)

دوستان عزیزم من یک سال تجربه اشنایی و نه ازدواج در این نوع زندگی رو داشتم و تجاربم رو براتون نوشتم در هر صورت عشق علاقه جنون بعد از چند مدت عادی میشه ولی چیزی که عادی نمیشه معضلات بالا هست اگر فکر می کنید این موضوعات براتون مهم نیست که انشاالله خوشبخت بشید و اگر احساس بدی با خوندن مطالب بالا بهتون دست داد لطفا تجدیدنظر کنید.
و اما سخن آخر با خواهرهای عزیزم که جدا شدن و فرزند دارن قطعا شما حق زندگی دارید و دوباره بچه دار شدن و داشتن یه مرد تو زندگیتون توصیه من به عنوان یک برادر کوچیکتر اینه که یا با فردی که شرایط برابر داره ازدواج کنید یا با جوان مجردی که واقعا میتونه موضوعات بالا رو هضم کنه و اگر زندگی مشترکتون بیش از 10 سال بوده و یا فرزندتون بالای 12 سال هست پیشنهاد بنده اینه که از حمایت خانواده استفاده کنید و فرزندان عزیزتون رو بزرگ کنید و ازدواج دائم رو ازش بگذرید.
امیدوارم هیچ عزیزی از نوشتهام ناراحت نشده باشه برای همتون بهترین ها رو از خدا می خوام.

ایمان
1 ماه قبل
پاسخ به  علی

دمت گرم ولی بچه ی خانمم۸ماهست به نظرت بازم مشکل هست یا ن

علی
1 ماه قبل
پاسخ به  ایمان

باید این واقعیت رو اول بپذیری که تو با یک مادر و فرزند ازدواج میکنی و از 10 مورد بالا ممکنه هر کسی بنا به شرایطش با بعضیاش روبه رو بشه. بچه کوچیک هست یک مزیت هست که میتونید رو تربیتش نظارت کنی و عملا از ابتدا شما رو به عنوان پدر بپذیره و این نوع زندگی ها داداش صبر زیاد می خواد اگر ادم صبوری هستی مشکلاتت به شدت کمتر خواهد بود.
انشاالله که بهترین تصمیم رو بگیری.

مهدی
3 ماه قبل

اینو مینویسم برای کسایی که هنوز با خانم مطلقه فرزند دار ازدواج نکردن
برادر من اینکار رو نکن چون تو زندگیت هیچ وقت اولویت نیستی من عاشق همسرم هستم و براش هرکاری کردم اما هیچوقت دیده نشده تموم وجود همسر من فرزندشه و به شدت فرزندش از نظر روانشناسا بیماره اما هرچی میگم بهش حتی بخاطر بهتر شدن بچش بهم انگ اینو میزنه تو با بچه من مشکل داری، زندگی من شده پر از بی ادبی هیچ دونفره ای براتون وجود نداره یعنی اصلا عشقو عاشقی دونفره رو تجربه نمیکنید بی ادبی هم از مادر میبینی هم از بچه نمیتونی تحمل کنی غرور مردونت خورد میشه و بعد خودتونو سرزنش میکنید که خیلی دیره مثل الان من که تو پنج ماه زندگی مشترک پام به دادگاه و پاسگاه باز شده چون بچش اولویتش بود تو روی پدرم اینو گفت و من غرورم خورد شد الانم رفته مهریه گذاشته اجرا با تموم وجودم میگم دورت بگردم داداش گلم زندگی برا پسرا همینجوریشم سخته نکن که مثل من پشیمون نشی الان دنبال صدتا سوراخ موش باشی
به خانوادت فکر کن به اینکه انتخاب دیگه ای کنی

Last edited 3 ماه قبل by مهدی
احمد
1 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

با چند وقت اشنایی ازدواج کردید ؟؟
من با ی خانم مطلقه هستم که بچه ۱۱سالع داره از رابطه ما ۴-۵سال میگذره این خانم بهم خیلی وابستع شد هر بار هم میخام تموم کنم خانم حالش خیلی بد میشه و شخصیت وابسته ای داره نمیتونه دوری منو تحمل کنه منم برای کات کردن باهاش عذاب وحدان دارم نمیدونم باهاشون ازدواح کنم یا نه

نور
5 ماه قبل

چقدر جالب که اینقدر که از ازدواج با زن بچه دار بد نوشته شده از ازدواج با مرد بچه دار هیچ بدی نوشته نشده و نظری هم ثبت نشده.
چرا مرد ها با زن ها اینقدر فرق دارن و مسئولیت بچه با زن در حالی که قانونا مرد مالک بچه هست و زن فقط حامل بچه، ولی درواقعیت زن همه چیز بچس و بعد از جدایی هم مرد راحت زندگی جدید میسازه ولی…..

اکبر
5 ماه قبل
پاسخ به  نور

عزیزم بدبختی مااینه که بخاطر حرف مردم مسیر زندگیمونا عوض میکنیم!حرف مردم اصلا برات نباید مهم باشه!بروجلو وحتما ازدواج کن به آیندت ضربه نزن

رضا
5 ماه قبل
پاسخ به  نور

خدا رو شکر بین این همه یکی هست که منصفانه نظر دادید وخوشحال شدم یکی افکارش مثل خودمه

دلشکسته
3 ماه قبل
پاسخ به  نور

احسن

نور
5 ماه قبل

من۳۱ ساله هستم مادر یک پسر ۴ساله و الان دوسال که مجرد شدم … از اول نظرم این بود دیگه ازدواج نمیکنم ولی خیلی ها میگن جونی چرا ازدواج نکنی..الان با دیدن نظرات مردم میبینم واقعا به ازدواج مجدد فکر کردن اشتباه.. باید زندگی مجردی خودم را ادامه بدم ?

سید
3 ماه قبل
پاسخ به  نور

با مرد مسیولیت پذیر و با اخلاق و باگذشت ازدواج کنید

Parisa
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر میخوام بدونم اگه بین فرزند و شوهرت از ازدواج مجدد یکی رو باید انتخاب کنی ب نظر شما باید کدوم باشه؟؟

رضا
5 ماه قبل
پاسخ به  Parisa

این اصلا سواله بنظرم شما ی مادر نیستید هیچ مادری فرزندشو رها نمیکنه مگر اینکه بدونه بچه جاش امنه یعنی بیش باباش باشه وبدونه باباش چیزی واسش کم نمیزاره

اسفندیار
7 ماه قبل

یه بنده خدایی بود ۶ سال پیش همو می‌خواستیم از این عشق ها کلاسیک ، من نامزد داشتم اوموقع به همش زدم این طفلک رو دست خورد که من نامزد دارم ازدواج کرد منم بیخیال شدم حالا شش ماه پیش راه گیری منو دید دیده زن نگرفتم همون موقع نامزدی بهم زدم تا برم واس اون رفته به شوهره گفته تو رو نمیخواستم اسم منو آورده یه بچه سه ساله هم داره ، گور منم بی‌خبر، بعدا خبر شدم دادگاه میرفت طلاق بگیره بیاد زن من شه ۴ ماهی فکر کردم دیدم ظاهرش قشنگه ولی بری داخلش میشه سراب ، راه گیری دیدمش گفتم هوا من بهم نزنی نمیخوامت ، خاطرش رو میخواستم همون زمان ولی اینطور با این شرایط نه ، مجبور شد برگرده سر خونه زندگیش ولی من فکر و ذهنم‌درگی ه یه جور عذاب وجدان ،

رضا
7 ماه قبل

سلام من با خانومی اشنا شدم که دوتا پسرداره ولی حضانت کاملشون با پدرشه و الان یک سالی میشه شوهرش اجازه نمیده بچه هاش رو ببینه میخواستم بدونم میتونم روی این زندگی حساب کنم؟

غفار
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا

سلام اینکارو نکن زندگیت خراب میشه

Last edited 3 ماه قبل by غفار
وحید
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا

باید بری دست اون پدر رو ببوسی که نمیزاره والا زندگیت جهنم میشه ، من همسرم از زندگی قبلی پسر داره و موقع ازدواج قرار نبود وارد زندگی ما بشه نه اینکه با مادرش ارتباط نداشته باشه ، الان بعد از هفت سال با جو سازی که همسرم کرده و مخ پسرشو زده از پدر فاصله گرفته و ماهی ۲۰ روزش خونه ماست ، الان زندگی من با جهنم واقعی هیچ فرقی نداره ، ازدواج با زن فرزند دار یعنی حماقت محض ، هیچ عاشقانه ای نداری و همیشه نفر دومی . تازه میگه باید خرج بچمم بدی تو هم پدرشی

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره