به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
جلب اعتماد دختر

جلب اعتماد دختر

همهٔ روابط حول اعتماد می چرخد. شما نمی توانید یک ارتباط موفق و بدون اعتماد داشته باشید. اعتماد، احساس اطمینانی است که شما به شخصی دارید که به شما وفادار می ماند و شما را دوست دارد. اعتماد به کسی داشتن یعنی کنار او احساس امنیت کردن. برای بسیاری از آقایان این سوال وجود دارد که «چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم ؟». خانم ها می توانند پیچیده باشند و احساسات متفاوتی با یکدیگر داشته باشند، به همین دلیل جلب اعتماد دختر ممکن است کمی سخت به نظر برسد. در این مقاله به ۲۰ راه برای جلب اعتماد دختری که به او علاقه‌ مند هستید، اشاره شده است:

راه های جلب اعتماد دختر

برای بسیاری از آقایان این سوال وجود دارد که چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم تا رابطهٔ موفق تری داشته باشیم. جلب اعتماد دختر به خصوص دخترانی که در گذشته آسیب‌ هایی نیز دیده‌اند، ممکن است سخت باشد. در ادامه راه‌ هایی پیشنهاد می شود که می تواند به جلب اعتماد خانم ها کمک کند. 

 

۱. با دوستی شروع کنید.

دوستی بهترین پایه و اساس یک رابطه است. از طریق یک دوستی واقعی، می توانید به دختری که دوست دارید بدون ایجاد فشار بفهمانید که واقعاً چه کسی هستید و بالعکس. ممکن است این روند کندتر باشد، اما در جلب اعتماد دختر موفق تر است.

 

۲. صادق باشید.

صادق بودن نسبت به خود و زنی که دوستش دارید، اعتماد او به شما را آسان می کند؛ زیرا او می فهمد شما چه کسی هستید. تظاهر به شخص دیگری بودن، ممکن است در آغاز دختری که دوستش دارید را تحت تأثیر قرار دهد، اما دیر یا زود رنگ واقعی شما مشخص می شود و شخص مقابل احساس فریب خوردگی می کند.

 

۳. برای جلب اعتماد دختر ، قصدتان از ارتباط را مشخص کنید.  

اگر می خواهید با یک دختر قرار بگذارید و بدانید که چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم؟ یا چگونه دل یک دختر را ببریم ، در ابتدا باید اهداف خود را روشن کنید. آیا دلیل شما برای قرار گذاشتن و شروع رابطه این است که شما او را واقعا دوست دارید و می خواهید او را بهتر بشناسید؟ یا فقط حوصله تان سر رفته است و می خواهید سرگرم شوید؟ اهداف مشترک در ابتدا به شروع یک رابطه کمک می کند. شما نمی توانید اعتماد دختری را جلب کنید که برای سرگرمی به سراغ او می روید، در حالی که دختر یک رابطهٔ جدی می خواهد.

 

جلب اعتماد دختر

 

۴. او را به خانواده و دوستان خود معرفی کنید.

اگر با زنی جدی هستید و می خواهید او احساس امنیت کند، پس او را به خانواده و دوستانتان معرفی کنید. با این کار، شما تا حدی در جلب اعتماد دختر موفق خواهید بود، زیرا او می فهمد که شما دروغ نمی گویید و چیزی را از وی پنهان نمی کنید.

 

۵. بدقولی نکنید.

قولی ندهید که نتوانید به آن عمل کنید. هنگامی که قولتان را زیر پا می گذارید، زنی که به او قول داده اید، ناامید می شود و فکر می کند شما دروغگو هستید. بنابراین برای او سخت خواهد بود که دوباره به شما اعتماد کند.

 

۶. هرگز دروغ نگویید.

چیزی به نام “دروغ مصلحتی” وجود ندارد. تمام دروغ ها، حتی دروغ های کوچک، همچنان دروغ هستند و می توانند شما را در جلب اعتماد دختر ناموفق کنند. سعی نکنید با دروغ گفتن از مشکلات دور شوید.

 

۷. برای جلب اعتماد دختر ، نشان دهید که به او اعتماد دارید.

اعتماد، اعتماد به وجود می آورد. برای جلب اعتماد دختر، اگر خودتان به او اعتماد نکنید، نمی توانید اعتماد او را جلب کنید. به همین دلیل به او این احساس را بدهید که به او اعتماد دارید. تلفن او را چک نکنید یا به دوستان پسر او حسادت نکنید.

 

۸. برای جلب اعتماد دختر ، با دختران دیگر خیلی دوست نباشید.

اگر برایمان مهم است که چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم ، در قدم اول باید روابطمان را با دختران دیگر کنترل کنیم. نیاز نیست که ارتباط ما با تمام دختران اطرافمان قطع شود، اما گرم گرفتن و صمیمی شدن، درست نیست. شما نباید به دختری که دوستش دارید، دلیلی برای حسادت به دختران دیگر بدهید.

 

۹. وقتی اشتباه می کنید، عذرخواهی کنید و بهانه نیاورید.

در صورتی که اشتباهی مرتکب شده اید که می تواند به دختری که دوستش دارید، آسیب برساند، با عذرخواهی صمیمانه و نشان دادن پشیمانی، فروتنی خودتان را نشان دهید. بهانه آوردن در واقع می تواند شما را در حالت دفاعی و گناه کار نشان دهد و اعتماد یک دختر را از بین ببرد.

 

۱۰. صبور باشید.

هنگام تلاش برای جلب اعتماد دختر ، عجول و بی تاب نباشید. اعتماد سازی نیاز به زمان دارد. بنابراین، فقط باید همیشه ثابت قدم و صادق باشید. دختری که دوستش دارید را تحت فشار قرار ندهید تا به شما اعتماد کند؛ زیرا این کار برای او سخت تر خواهد شد.

 

۱۱. به خودتان اعتماد کنید.

وقتی نمی توانید اعتماد خودتان را جلب کنید، چطور می توانید از شخص دیگری توقع داشته باشید که به شما اعتماد کند؟ در واقع جلب اعتماد دختر ، سخت است و ممکن است احساس ناامیدی کنید. اما دختران دوست دارند تلاش های مداوم شما را ببینند.آن ها می خواهند صداقت، صبر و استقامت را احساس کنند. بنابراین اگر می خواهید از نظر یک زن قابل اعتماد شوید، یاد بگیرید که به خودتان اعتماد کنید.

 

۱۲. در مورد زندگیتان با او صحبت کنید.

برای جلب اعتماد دختر ، در مورد زندگیتان صحبت کنید. مهمترین عاملی که باعث می شود او به شما نتواند اعتماد کند، احساس پنهان کاری است. صحبت در مورد زندگی، برنامه هایی که دارید، کارهایی که در طول روز انجام داده اید، موجب می شود که دختری که دوستش دارید، احساس کند شما را بهتر می شناسد و بخش های تاریک رابطه شما کم کم روشن تر می شود. این روشنایی راه اعتماد کردن را هموارتر می کند.

 

۱۳. درباره او قضاوت نکنید.

هرگز در مورد دختری که می خواهید اعتمادش را جلب کنید، قضاوت نکنید. قضاوت، فقط باعث ضعیف شدن رابطه شما می شود. درعوض ، همدل باشید، گوش دهید و راه حل پیشنهاد کنید.

 

۱۴. هوشمندانه تصمیم بگیرید.

او را به رستورانی که دوست دارد، دعوت کنید. وقتی هنگام تصمیم گرفتن، او و علایقش را در نظر می گیرید، به دختر احساس مهم بودن می دهید. احساس مهم بودن می تواند به جلب اعتماد دختر کمک کند.

 

۱۵. برای جلب اعتماد دختر ، عشق و توجه خود را به او نشان دهید.

به دختری که دوستش دارید، بگویید که چه احساسی دارید. به او بگویید که زیبا و باهوش است. بخشی از دلیل اعتماد طولانی مدت یک دختر به شما این است که او می خواهد بداند که می تواند روی قلب و احساس شما سرمایه گذاری کند یا نه. بنابراین، تا آنجا که ممکن است، محبت و مراقبت از خود نشان دهید.

 

جلب اعتماد دختر

 

۱۶. با دختری که به او علاقه مند هستید، وقت بگذرانید.

اعتماد به طور طبیعی بعد از این که وقت بیشتری با دختری که دوست دارید، می گذرانید، به وجود می آید و رشد می کند؛ زیرا هرچه با او زمان بیشتری سپری می کنید، او می فهمد که شما شخصی هستید که می تواند در کنار شما احساس راحتی کند.

 

۱۷. چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم؟ همیشه خودتان باشید.

شما زمانی در جلب اعتماد دختر موفق خواهید شد که «اصیل» باشید. ما در دنیایی پر از دروغ زندگی می کنیم. یک زن باید بتواند به مردی که با او در ارتباط است، اعتماد کند. «خود نبودن» یکی از مواردی است که روابط را خراب می کند؛ زیرا آن دختر در نهایت متوجه می شود که شما واقعاً چه کسی هستید و ممکن است هیچوقت به شما اعتماد نکند.

 

۱۸. شنونده و رازدار حرف های او باشید.

به او نشان دهید که می تواند حرف هایش را با شما بگوید. در حالی که به چشمانش نگاه می کنید، بگویید “می توانی به من اعتماد کنی”. در صورتی این کار را انجام دهید که واقعا رازدار حرف های او خواهید بود و از اعتماد او سوءاستفاده نمی کنید.

 

۱۹. ارتباط چشمی برقرار کنید.

تماس چشمی بسیار مهم است. نگاه کردن به چشم ها به جلب اعتماد دختر کمک می کند. زیرا به صورت طبیعی زمانی که کسی نگاه و چشمانش را از ما می دزدد، احساس می کنیم که در حال دروغ گفتن است.

 

۲۰. چگونه اعتماد یک دختر را جلب کنیم؟ دختری که دوست دارید را ببخشید.

بخشش در ایجاد اعتماد بسیار اهمیت دارد. برای جلب اعتماد دختر ، اشتباهات او را ببخشید. اجازه دهید او کنار شما توانایی خطا کردن و اعتراف به آن را داشته باشد. بخشیدن دختری که دوستش دارید، باعث می شود که او اعتماد کند که می تواند کنار شما خودش باشد و به شما اعتماد می کند.

 

نتیجه‌گیری

اعتماد، بنیادی است که رابطهٔ شما بر اساس آن می تواند در سخت ترین شرایط نیز دوام بیاورد. در واقع؛ بدون اعتماد، نمی توانید رابطه خود را برای مدت طولانی حفظ کنید. عدم اعتماد یکی از دلایل از بین رفتن روابط است. به همین دلیل است که اعتماد عامل محرکه در روابط است و اگر شخصی را دوست دارید، باید برای ساختن اعتماد دو طرفه تلاش کنید. بدون اعتماد به شخصی، نمی توانید به او عشق بورزید. اعتماد به شما کمک می کند تا موانع را پشت سر بگذارید. اگر می خواهید اعتماد زنی که دوستش دارید را به دست آورید، اول به او اعتماد کنید، خودتان باشید، اجازه دهید او شما را همانطور که هستید بشناسد تا بتواند به شما اعتماد کند. و تلاش کنید اعتماد او را از بین نبرید.

 

بهترین پایه و اساس یک رابطه چیست؟

دوستی بهترین پایه و اساس یک رابطه است. از طریق یک دوستی واقعی، می توانید به دختری که دوست دارید بدون ایجاد فشار بفهمانید که واقعاً چه کسی هستید و بالعکس. ممکن است این روند کندتر باشد، اما در جلب اعتماد دختر موفق تر است.

عذرخواهی کردن چه تاثیری در جلب اعتماد یک دختر دارد؟

در صورتی که اشتباهی مرتکب شده اید که می تواند به دختری که دوستش دارید، آسیب برساند، با عذرخواهی صمیمانه و نشان دادن پشیمانی، فروتنی خودتان را نشان دهید. بهانه آوردن در واقع می تواند شما را در حالت دفاعی و گناه کار نشان دهد و اعتماد یک دختر را از بین ببرد.

تماس چشمی چه تاثیری در جلب اعتماد یک دختر دارد؟

تماس چشمی بسیار مهم است. نگاه کردن به چشم ها به جلب اعتماد دختر کمک می کند. زیرا به صورت طبیعی زمانی که کسی نگاه و چشمانش را از ما می دزدد، احساس می کنیم که در حال دروغ گفتن است.

4.6/5 - (455 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
محمد امین رشیدی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید، من رفتم خاستگاری یه دختر و تو خاستگاری گفت جوابش منفیه چون منو نمیشناسه،
این قضیه برای دو سال پیشه هنوزم دوسش دارم اما تو این دو سال نتونستم باها8ارتباط برقرار کنم و گندزدم،
الان باید چیکار کنم؟

اشکان
9 ماه قبل

اگ دانشجو هست از طریق دانشگاه یا از طریق اینیستا گرام پیداش کنید و گفتگو و شروع کنید

حسینی
1 سال قبل

چطور با یک دختر صحبت را باز کنیم وقتی که همه صحبت ها را تمام کرده باشیم به او چه بگین

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره