به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چگونه دل یک دختر را ببریم

چگونه دل یک دختر را ببریم

چگونه دل یک دختر را ببریم؟ (10 راهکار)

به دست آوردن دل دختران از زمان پیدایش انسان ها تا به امروز دغدغه پسر ها بوده است و آن ها همیشه به دنبال راهی برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه خودشان بوده اند. به دست آوردن دل دختر ها کار اصلا آسانی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد با این حال اگر دختر مورد نظر شما مغرور هم باشد کار شما چندین برابر سخت‌تر می شود زیرا به دست آوردن دل دختر مغرور کار راحتی نیست و باید راه و روش های آن را بدانید. این مقاله هم به همین دلیل نوشته شده است و می تواند به کمک پسر هایی بیاید که با پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بیاید و به آن ها در این امر کمک کند. همچنین اگر از کسانی هستید که قبلا در این مورد تلاش کرده اید و موفق نشده اید، به شما خواندن این مقاله به صورت کامل را حتما پیشنهاد می کنم زیرا در این مقاله انواع راه های انجام این کار را ذکر کرده ایم و با رعایت آن ها قادر خواهید بود دل دختر مورد علاقه تان را به دست بیاورید حتی اگر آن دختر مغرورباشد. همچنین می‌توانید مقاله حرف هایی که دختران دوست دارند را نیز مطالعه کنید.

1. توقع زیادی نداشته باشید!

در این مقاله ما به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کنند چگونه دل یک دختر مغرور را به دست بیاورید و به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم شما پاسخ بدهیم. یاد گرفتن این نکات به این معنی نیست که شما می توانید دل هر دختری را که خواستید ببرید زیرا این ها فقط نکاتی هستند که می توانند در این راه به شما کمک کنند اما جادویی نیستند و ممکن است شما تمام نکات را رعایت کنید و باز هم جواب نه دریافت کنید. پس انتظار نداشته باشید که پس از خواندن این مقاله هر دختری را که دیدید می توانید به راحتی دل او را ببرید زیرا این کار تقریبا غیر ممکن است و با خواندن صد ها مقاله در مورد چگونه دل یک دختر را ببریم هم نمی توانید دل تمام دختر ها را ببرید زیرا آن ها هم اخلاقیات متفاوتی دارند و ممکن است این روش ها بر روی بعضی از آن ها تاثیر گذار نباشد و یا آن دختر اصلا علاقه ایی به داشتن رابطه با شما نداشته باشد. برای رسیدن به پاسخ پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

 

2. شما حرف زدن را شروع کنید!

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به حرف زدن با او بودید، منتظر این نباشید که او سر صحبت را باز کند زیرا با این کار ممکن است او فکر کند که شما به او علاقه ایی ندارید و یا آدم سرد و کم حرفی هستید پس در چنین مواقعی حتما این شما باشید که سر صحبت را باز می کنید. شروع حرف زدن هم اصلا کار سختی نیست و می توانید با پرسیدن یک سوال کوچک هم حرف زدن را شروع کنید و پروسه به دست آوردن دل او را آغاز کنید.

بعد از اینکه صحبت کردن را شروع کردید، فرقی نمی کند که شما در حال به دست آوردن دل دختر مغرور هستید یا نه زیرا در خانم ها فرقی نمی کند که مغرور باشند یا نه و این یکی از خصوصیات اکثر آن هاست که نمی خواهند کسی باشند که حرف زدن را شروع می کند، آن را ادامه می دهد و به نحوی تمام کار ها را در حرف زدن او انجام بدهد پس بعد از اینکه صحبت شروع شد سعی کنید حتما مکالمه را خودتان جلو ببرید و همچنین مواظب باشید که با حرف های بی خود، حوصله او را سر نبرید.

 

چگونه دل یک دختر را ببریم

3. هیچوقت وسط حرفش نپرید!

تقریبا هر کسی که حرف می زند از این متنفر است که کسی وسط حرفش بپرد و حرف او را قطع کند. پس هنگام حرف زدن با شخص مورد نظرتان مواظب باشید که همچین کاری نکنید زیرا این کار به تنهایی می تواند او را نسبت به شما سرد کند.

 

4. اعتماد به نفس داشته باشید!

برای به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری شما حتما به اعتماد به نفس نیاز دارید و در این راه باید شجاعت به خرج بدهید. دخترها بیشتر افرادی را دوست دارند که دارای اعتماد به نفس هستند. پس شجاع باشید و از اینکه ممکن است جواب نه بشنوید نترسید و با او حرف بزنید و سعی کنید دلش را به دست بیاورید. اگر فاقد اعتماد به نفس هستید سعی کنید با تمرین کردن آن را به دست بیاورید زیرا اگر اعتماد به نفس نداشته باشید کار شما در به دست آوردن دل دختر مورد علاقه تان سخت خواهد بود و حتی اگر به صورت کامل جواب پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم بدانید، باز هم کار خیلی سختی پیش روی خودتان خواهید داشت.

 

5. مرحله به مرحله پیش بروید!

یکی از اشتباهاتی که پسر ها زیاد آن را انجام می دهند این است که در همان دیدار های اول، شروع به حرف زدن در مورد عشق و عاشقی می کنند. این کار به هیچ وجه درست نیست و ممکن است او را بترسانید و حس این را به او بدهید که قصد سوء استفاده کردن از او را دارید. پس همیشه مواظب باشید که در هنگام به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری، همان ابتدا سعی نکنید به آخرین مرحله (عاشقی) بروید.

برای این که به این مرحله برسید باید با حرف زدن با او، بفهمید چه چیز هایی را دوست دارد و یا ندارد و سعی کنید با انجام دادن آن ها خودتان را با او صمیمی کنید بعد از اینکه با او صمیمی شدید می توانید کم کم به او ابراز علاقه کنید و علاقه خودتان را نسبت به او ابراز کنید.

 

6. به ظاهر خود اهمیت بدهید!

یکی از ویژگی هایی که دختران به آن اهمیت زیادی می دهند ظاهر کسی است که با او در ارتباط اند و به نوعی رابطه دارند. همیشه سعی کنید که موهای آراسته ایی داشته باشید و هنگامی که قرار است او را ببینید به موهای خود برسید، لباس های مرتب بپوشید و همچنین با بوی بد به دیدن او نروید و سعی کنید همیشه بوی خوبی بدهید. در کل هر چیزی مربوط به ظاهر و بهداشت است را رعایت کنید. رعایت این موارد می تواند برای به دست آوردن دل هر دختری بسیار حائز اهمیت باشد پس این نکات را هرگز فراموش نکنید.

 

7. خشک و جدی نباشید!

لازم نیست هنگامی که با او حرف می زنید حتما خیلی جدی باشید زیرا با این کار اگر خودتان هم نخواهید آدم زیاد جالبی به نظر نمی رسید و از نظر او شما یک آدم خشک و بی روح هستید. پس هنگام حرف زدن با او سعی کنید شوخی کنید، بامزه باشید و خلاصه هر کاری که لازم است به او احساس خوبی دست بدهد را انجام دهید. هرچند باید حواستان باشد که از نوار ادب خارج نشوید زیرا اگر این اتفاق بیفتد تصویر شما به عنوان یک آدم گستاخ و بی ادب در ذهن او نقش می بندد. این موضوع می تواند تا حد زیادی در جواب چگونه دل یک دختر را ببریم تاثیر گذار باشد.

 

8. خود واقعیتان باشید!

این که خودتان باشید در شروع یک رابطه فوق‌العاده مهم است و سعی نکنید وقتی با او هستید نقش کس دیگری را بازی کنید و خود واقعیتان را از او دور کنید. زیرا شخصیت اصلی شما هر زمانی که باشد مشخص می شود و اگر آن دختر بفهمد که دورو بوده اید و نقش بازی کرده اید، تقریبا رابطه اش را با شما کاملا قطع می کند و با این کار ممکن است او را برای همیشه از دست بدهید.

 

9. کار های رمانیتک را فراموش نکنید!

اگر هنوز هم به صورت کامل به جواب سوال چگونه دل یک دختر را ببریم نرسیده اید می توانید کار های رمانتیک را به لیست کار هایی که باید انجام دهید اضافه کنید. بعضی اوقات دادن یک شاخه گل هم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دختر مورد علاقه تان بزارد و سعی کنید پی ببرید که او به چه چیز هایی علاقه دارد و آن ها را در صورت امکان برای او تهیه کنید.

همچنین در مواقعی که هوا سرد است با دادن کاپشن خود به او، می توانید علاقه تان را بیشتر نشان دهید. همچین کار هایی می تواند در دل هر دختری جرقه ایجاد کند حتی دختر مغرور! پس انجام این کار ها را در مراحل به دست آوردن دل دختر مغرور فراموش نکنید.

 

10. نظر خودتان را در مورد او  بیان کنید!

دختر ها دوست دارند که نظر دیگران را در مورد خودشان بدانند و قطعا نظر شخصی که با او در ارتباط اند بسیار برای آن ها مهم خواهد بود. بنابراین سعی کنید در مکالماتتان نظر خود را در مورد او بیان کنید، ویژگی هایش را یاد آوری کنید و از خصوصیاتش حرف بزنید اما بیش از حد این کار را نکنید.

درست است دختران دوست دارند که در موردشان حرف بزنید و از آن ها تعریف کنید اما خب اگر این کار را بیش از حد انجام دهید آن ها به زیاده روی شما پی می برند و حوصله شان سر می رود. پس اطمینان حاصل کنید که در این کار زیاده روی نمی کنید تا در به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه تان به مشکل نخورید.

امیدواریم که با خواندن این مقاله به جواب سوال خود که چگونه دل یک دختر را ببریم بود رسیده باشید و بتوانید پروسه ی خود را برای به دست آوردن دل دختر مغرور و مورد علاقه خود شروع کنید. پس اگر فکر می کنید که می توانید به پرسش چگونه دل یک دختر را ببریم پاسخ دهید، با کمی تمرین کار خود را شروع کنید. همچنین اگر دوستانی دارید که فکر می کنید در این امر مشکل دارند و در به دست آوردن دل دختر مغرور یا غیر مغرور ناکام هستند، این مقاله را به آن ها معرفی کنید.

 

چرا پسر ها نباید از همان اول در مورد عشق و عاشقی صحبت کنند؟

این کار به هیچ وجه درست نیست و ممکن است او را بترسانید و حس این را به او بدهید که قصد سوء استفاده کردن از او را دارید. پس همیشه مواظب باشید که در هنگام به دست آوردن دل دختر مغرور و یا هر دختر دیگری، همان ابتدا سعی نکنید به آخرین مرحله (عاشقی) بروید.

آیا درست است که نظرات خود را در مورد دختر مورد علاقمان بهش بگوییم؟

دختر ها دوست دارند که نظر دیگران را در مورد خودشان بدانند و قطعا نظر شخصی که با او در ارتباط اند بسیار برای آن ها مهم خواهد بود. بنابراین سعی کنید در مکالماتتان نظر خود را در مورد او بیان کنید، ویژگی هایش را یاد آوری کنید و از خصوصیاتش حرف بزنید اما بیش از حد این کار را نکنید.

آیا درست است که خودمان سر صحبت را با دختر مورد علاقمان باز کنیم؟

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به حرف زدن با او بودید، منتظر این نباشید که او سر صحبت را باز کند زیرا با این کار ممکن است او فکر کند که شما به او علاقه ایی ندارید و یا آدم سرد و کم حرفی هستید پس در چنین مواقعی حتما این شما باشید که سر صحبت را باز می کنید. شروع حرف زدن هم اصلا کار سختی نیست و می توانید با پرسیدن یک سوال کوچک هم حرف زدن را شروع کنید و پروسه به دست آوردن دل او را آغاز کنید.

4.6/5 - (525 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

991 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
امیرعماد
8 روز قبل

سلام من عاشق یه دخترم که ۲ سال ازم بزرگتره این رابطه رو ادامه بدم؟

کیان
13 روز قبل

سلام من عاشق یه دختری شدم دبیرستانی من هم دبیرستانی هستم اون اصلا به من علاقه نشون نمیده من خیلی دوسش دارم ولی اون حتی نگاهم بهم نمیکنه چیکار کنم

Hamid
21 روز قبل

سلام من ی ۳ سالی هست با ی دختری آشنا شدم کلی ۳ بار حضوری دیدمش و آخرین بار بهش گفتم بیا باهم باشیم گذاشته رفته و ی کم بهش گیر دادم میدونم اشتباه کردم فقط بخاطر علاقه ای که بهش دارم این اشتباه رو انجام دادم یک سالی هست رفته خیلی دوستش دارم اون همه ای خوانواده شو برام تعریف کرد از هر لحاظ و وقتی که رفت بهش گفتم تو دختر ساده ای هستی که سریع این حرف ها رو به من زدی حساسی برخورد کردم و اعصبانی شدم دو نفری هم سن هستیم ۳۱ سال داریم اگر راهنمایی کنیدممنون میشم.

محمد حسین
24 روز قبل

سلام من عاشق یه دختری هستم و اون هم عاشق منه ولی احساس می کنم راجع به من سرد شده و بهم اهمیت نمیده را همایی کنید لطفا

جواد
1 ماه قبل

من عاشق دختری به نام مهدیس هستم من ۱۱سالمه اون هم ۱۱سالشه به خدا اگه بهش. ترسم خود کشی می کنم من بهش گفتم گفت بزار فکرامو کنم هنوز نگفته

علی
28 روز قبل
پاسخ به  جواد

😂😂😂😂عجب تو برو شیرتو بخور

فاخته ای
15 روز قبل
پاسخ به  علی

پسرجان بروبه درس ومشقت برس حالا وقتش نیست به بازی و تفریح بپردازوحتمابا مامانت بیرون برو دستشم ول نکن

رضا
1 ماه قبل

سلام عاشق دختر خالمه هستم یه بار از انیستا پشنهاد دادم ک جواب رد داد بعدشم بلاکم کرد ولی جای یا تو جمع هم دیگر رو میبنیم خیلی نزدیک دل گرم صحبت میکنم ولی خدایی دوسش دارم الان چیکار کنم دوبار پشنهاد بدم یه از راهای دیگی وارد عمل بشم اصن خودمم نمیدونم دوستم داره یا نه یا دوبار پشنهاد بدم چجوری بفهمم اون ب من علاقه داره اگر راهنمای کنید ممنونتونم

علی
28 روز قبل
پاسخ به  رضا

رودر رو بهش ابراز علاقه کن ولی یهو بهش نگو صبر داشته باش

کیان
1 ماه قبل

ممنون از شما روش هایی خوبی هستن

متین
1 ماه قبل

سلام من عاشق یک دختر شدم اونم عاشقم هست جدیدن نسبت به من سرد شده باید چیکار کنم لطفاً یه راهنمایی کنید

ناشناس
1 ماه قبل
پاسخ به  متین

بهش محبت کن تو حرفات بهش یادآوری کن که خیلی دوسش داری براش هدیه بگیر و غافلگیرش کن بیشتر باهاش وقت بگذرون و توجه نشون بده وقتی پیشت نیست سعی کن با تماس یا پیام حالشو بپرسی حداقل روزی یبار تا بفهمه تو فکرشی ولی دیگه شورشو در نیار تعادل نگهدار

رامین
1 ماه قبل
پاسخ به  متین

سلام داره امتحانت میکنه شماهم عقب نشینی کن و به جای اصرار اعتماد به نفست رو بالا ببر مطمئن باش اگه لیاقتترو داشته باشه اون میاد سمتت،موفق باشی.

علی
14 روز قبل
پاسخ به  متین

داداش اون با جدیده آشنا شده واقعا متاسفم که اینو میگم

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره