به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
بی احترامی زن به شوهر

بی احترامی زن به شوهر

بی احترامی زن به شوهر برابر با فقدان عشق!

امروزه بی احترامی زن به شوهر بسیار رایج گشته و سبب گله مندی بسیاری از مردان شده است..بی احترامی زن به شوهر یکی از مواردی است که باید بسیار جدی تلقی گردد و در صورت وجود بی احترامی زن به شوهر،زوجین باید حتما با یک مشاور و روانشناس درباره این مسئله صحبت کنند زیرا ممکن است عواقبی مانند دلسردی،عدم ابراز هیجانات عاطفی و کم توجهی مرد به همسر خود شود..برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه مطالب را نیز از دست ندهید..

چند دقیقه ای مطالعه و کسب آگاهی بسیار سودمندتر از چندین ساعت ناراحتی و پشیمانی از ابراز نادرست احساساتتان به همسرتان می باشد!

توصیه می کنیم جهت بهبود رابطه عاطفی با همسر و کاهش اختلافاتی که منجر به دعوا و بی احترامی زن به شوهر و بالعکس می شوند، از جلسات مشاوره زوج درمانی بهره مند گشت.

بی احترامی زن به شوهر چه پیامدهایی دارد؟

شاید دیده باشید اغلب خانم ها در جمع های دوستانه به قول خودشان دوستان صمیمی به شوخی و یا حتی جدی به همسر خود بی احترامی کرده و عزت نفس مرد را از او سلب می کنند به طور مثال اشتباهی که همسرش در جمع انجام داده و شرمسار است به رخ کشیده و با خنده می گوید توام که هیچی بلد نیستی!به توام میگن مرد!و..مثال ها بی شمار است و ما به یکی از جزئی ترین مثال ها پرداختیم..

هنگامی که زن به شوهر خود بی احترامی می کند تمامی احساسات منفی و کاذب را بر روی دوش همسرش انداخته و او را نسبت به خود و حتی رابطه اش سرد می نماید.توجیه بانوان در این اتفاق این است که عصبی بودم.خسته ام کرده بود.حوصله نداشتم و..اما خب مگر فقط بانوان در رابطه پرخاشگر می شوند؟خانمی که این حرف را می زند مگر نمی داند مردش هم احساسات حساسی دارد و نباید این احساسات را در او شکست؟مثل احساس غرور و مردانگی در زندگی مشترکش؟

چطور برخی خانم ها به سادگی این احساس مثبت را در همسرشان به یک احساس پوچی و سرخوردگی تبدیل می کنند؟به چه قیمتی؟..تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟

بی احترامی زن به شوهر

مهم ترین علل بی احترامی زن به شوهر

  1. بی علاقگی به همسر
  2. لجبازی با همسر
  3. ابراز نهفته میل به رابطه جنسی و یا کمبود در آن(مشکلات جنسی و زناشویی)
  4. سبک تربیتی خانم در خانواده
  5. عدم کنترل و ابراز صحیح پرخاشگری
  6. دوران PMS(سندروم پیشاقاعدگی) موثر در بی احترامی زن به شوهر به طور موقت
  7. دلخوری از همسر و عدم ابراز صحیح آن
  8. طرح واره های دوران کودکی خانم
  9. کمالگرایی افراطی موثر در بی احترامی زن به شوهر:زن دوست دارد همه چیز طبق میل او پیش برود و به هنگام ناکامی و شکست در این مسئله نسبت به همسرش پرخاشگری می کند و..
  10. دلخوری از اعضای خانواده همسر
  11. عدم موفقیت در تحمیل میل به تغییر همسر با مرد رویاهایش:به نوعی مقایسه همسر خود با مردی بهتر از او که از نظر خانم شایسته مردی نمونه و رویایی می باشد و..
  12. سرکوب خاطرات تلخ گذشته چه شخصی و چه با همسر و بروز ناصحیح آن پس از گذشت زمان
  13. بی اعتمادی به همسر سبب بی احترامی زن به شوهر
  14. حساسیت زیاد از بابت دوست داشتن با سبکی غلط(دوست داشتن ناسالم)
  15. و..

حل عصبانیت خانم ها در بی احترامی به همسرشان

در ادامه محتوای بی احترامی زن به شوهر اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که نمی توانید هنگام بروز عصبانیتتان،خود را کنترل کنید و یا با آگاهی اوضاع را به دست گیرید و با طعنه ها و کنایه ها و..حتی فریاد و در مواقعی کتک به همسر خود بی احترامی می کنید پیشنهاد می کنیم به همراه همسرتان برای مشاوره خانواده یا مراجعه به زوج درمانگر پیش قدم شده و مشکل را با وی مطرح کنید..

ما به شما کلینیک روانشناسی روان آرام را پیشنهاد می کنیم تا به راحتی به همراه مشاورین و روانشناسان مجرب به حل مشکل خود در این زمینه بپردازید..در ادامه بیشتر با کلینیک روان آرام آشنا می شوید همراه ما باشید.پیش از آن به الزاماتی موثر در حل بی احترامی زن به شوهر می پردازیم.

راهکارهای پیشنهادی موثر در ترک بی احترامی زن به شوهر

در این بخش از محتوای بی احترامی زن به شوهر سعی کردیم برخی از راهکارهای مهم را برای کاهش و جلوگیری از بی احترامی زن به شوهر بیان کنیم مطالعه این مطالب را نیز از دست ندهید.

 ترک عادت مقایسه شوهر

با مقایسه کردن همسرتان و نیز میل به تغییر او سبب می شوید وی دچار کمبود عزت و اعتماد به نفس گردد و از خود،دیگران و حتی شما نیز دوری کند تا مبادا با نزدیکی بیش از حد به شما یا دیگران مورد پرخاشگری قرار نگیرد!..لذا  این مقایسه کردن سبب گوشه گیر شدن او و کم توجهی وی به شما می شود و ممکن است همسرتان دیگر میلی به صحبت و وقت گذراندن با شما نداشته باشد زیرا فکر می کند هیچ یک از کارهایش برای شما جذاب و دوست داشتنی نیستند..

چنانچه همه ما نیز دلمان می خواهد با کسی هم کلام شویم که شخصیت ما را له نکرده و ما را تشویق و تأیید کند!بنابراین در این امر محتاط باشید و اگر نیاز به راهنمایی در ترک عادت مقایسه همسر خود داشتید از جلسات مشاوره کلینیک روان آرام بهره گیرید. مقایسه یکی از مصادیق بی احترامی زن به شوهر است

اگر نیاز شما به حل این اشتباه و گرم تر کردن رابطه تان با همسر خویش شدید می باشد پیشنهاد می کنیم بدون عجله و اجتناب در جلسات حضوری با مشاوران و روانشناسان مجرب و متخصص کلینیک روانشناسی روان آرام حضور پیدا کرده و تخصصی تر مسئله موجود را حل نمائید.در صورت توافق با شماره کلینیک تماس حاصل فرمائید.

ترک عادت بی اعتمادی به شوهر

در ادامه راهکارهای بی احترامی زن به شوهر اشاره کنیم که اگر شما به همسرتان مشکوک هستید چه با دلایل مشخص و ثابت شده چه بی دلیل و تنها از روی حساسیت و دوست داشتن زیاد بدانید که شک و بی اعتمادی پس از خیانت بدترین صلاح نابودی رابطه می باشد و بسیار خطرناک و بُرنده است!

بنابراین توصیه ما به شما این است که در صورت وجود شکاکیت به همسر خود حتما نزد یک مشاور رفته و وی را از این مسئله مطلع سازید و با راهکارهای ارائه شده به درمان شکاکیت خود پرداخته و ناخواسته مسبب سردی و جدایی عاطفی خود از همسرتان و یا بالعکس نگردید..با فکر به اینکه با رفتن به نزد مشاور و روانشناس شما را بیمار خطاب می کنند خود را از بهتر کردن زندگی مشترکتان محروم نسازید..

اکثر انسان ها برای حل برخی خصوصیات مخرب خود و حل آنها و یا حتی درد و دلی کوتاه و بهره مندی از گوش شنوای مشاور به جلسه درمان مراجعه می کنند.فروپاشی زندگی تان به فکر و عقیده نادرستتان از مراجعه به روانشناس و یا دامن زدن به گفته های غلط دیگران در این امر می ارزد؟در پاسخ به این سوال کمی تعلل کنید و سریع و احساسی تصمیم نگیرید..در هر صورت شما هستید که انتخاب می کنید.

بی احترامی زن به شوهر

ابراز علاقه به شوهر به هنگام ناراحتی از وی

اغلب خانم ها فکر می کنند اگر ناراحتی خود را با خشم و پرخاشگری به شوهرشان نشان دهند شوهرشان بیش از پیش به آنها توجه نموده و به احساساتشان بیشتر اهمیت می دهند..در حالی که بهتر است در این طرز فکر تجدید نظر کنند..کسی نمی گوید ابراز خشم غلط است و نباید عصبانی شد اما مهم است که خشم و پرخاشگری را چگونه ابراز کرد!

در ادامه ترک بی احترامی زن به شوهر پیشنهاد ما به شما این است که به هنگام ناراحتی و عصبانیت سکوت کنید و به جای پرخاشگری نزد همسر خود نشسته و یا او را در آغوش بگیرید..ابتدا شوهر خود را بخاطر وجود محاسن و ویژگی های خوبش تشویق و تحسین کنید و سپس ناراحتی خود را ابراز نمائید..در انتها به او با جملات عاشقانه عشق بورزید و ناراحتی خود را نیز رفع کنید..

زن و شوهر در زندگی مشترک روی یک تخته چوب قرار دارند نمی شود یکی از آنها نزدیک و یکی از آنها دور شود که سبب گردد هر دو از کنار هم بودن منع شوند..هر دو باید در یک راستا بوده و هر دو مایل به کنار هم بودن باشند تا به یکدیگر نزدیک شده و رابطه شان نیز بهتر گردد..توجه کنید که عصبانیت و فریاد زدن راه چاره مناسبی برای ابراز وجود و ناراحتی نیست..

پذیرش خطاهای شوهر

در این عنوان از بی احترامی زن به شوهر باید بیان کنیم هر انسانی در زندگی خویش با هر سنی از حداقل تا حداکثر سن دچار اشتباه و خطا می گردد و نباید انتظار داشته باشید همسرتان انسانی بی عیب باشد..اگر اشتباهات همسرتان شما را کلافه کرده در ابتدا با او صحبت کنید و سعی نمائید او را از اشتباهاتش و ناراحتی خود آگاه سازید و در انتها راه حلی برای کاهش این خطاها با یکدیگر در نظر بگیرید..

به همسرتان نشان دهید رابطه تان برایتان مهم است و همسرتان را با تمام ویژگی های مثبت و منفی دوست دارید اما می خواهید با رفع این خطاها رابطه تان را عمیق تر نمائید..

اهمیت به روزهای خوب با شوهرتان

هنگامی که از همسرتان عصبی بودید و منتظر بودید در یک فرصت مناسب خشم خود را به او ابراز کنید و ناراحتی تان را نشان دهید کمی به خاطرات خوب خود با شوهرتان فکر کنید..عکس ها و فیلم های دو نفره تان را تماشا کنید و یا به رابطه جنسی تان فکر کنید..آیا قلبتان آرام تر نمی گیرد؟آیا از وجود همسرتان دلگرم نمی شوید؟آیا دلتان برایش تنگ نمی شود حتی اگر در آن لحظه هم کنارتان باشد؟و..

اگر پاسختان مثبت است به نظر شما قشنگ تر نیست که آرام تر پیش بروید و به درستی و خلاقانه ناراحتی تان را ابراز کنید؟هر زنی باید در زندگی زناشویی خود زنانگی داشته و با عشق و دلبری های مخصوص خود ناراحتی و حتی محبت و دوست داشتن را به عشقی عمیق تر تبدیل کند..

در بی احترامی زن به شوهر این نکته حائز اهمیت است که هنگام ابراز ناراحتی خود کمی برای همسرتان بچه شوید با لحنی دوست داشتنی با وی صحبت کنید و عشقتان را به وی ابراز نمائید..ناراحتی تان را بیان دارید و ببینید که چه نتیجه مطلوبی می گیرید..همیشه فریاد و تنش پاسخگوی نیازهای شما عزیزان نیست!کمی لطیف تر برخورد کنید..

پیشنهاد می کنیم محتوای ما در خصوص چگونه زن خوبی باشیم؟را هم نیز مطالعه بفرمائید زیرا آگاهی از اطلاعات بیشتر در این زمینه خالی از لطف نیست..

راهکارهای دیگر در کاهش و رفع بی احترامی زن به شوهر

  1. صبر و حوصله در ابراز ناراحتی و عدم بیان آن بدون فکر
  2. عدم شوخی های بی جا و تحقیر کننده در جمع و یا حتی رابطه دو نفره
  3. عدم توجه به عاشقانه های رویایی فیلم ها و سریال ها
  4. توجه بیشتر به احساسات خود و ابراز آنها به شوهر و حتی نیز توجه به احساسات همسرتان
  5. سرکوب نکردن عواطفتان در رابطه
  6. دوست و همراه شوهرتان باشید نه دشمن و قاضی وی
  7. عدم قضاوت ذهنی و زودگر نسبت به شوهر خود
  8. و..

نتیجه بخش نبودن راهکارهای کاهش و رفع بی احترامی زن به شوهر

در رفع بی احترامی زن به شوهر اگر تمامی راهکارهای ارائه شده را انجام داده اما باز هم کنترلی در ابراز عصبانیت به شوهرتان ندارید با اینکه عمیقا می خواهید رابطه گرم و خوبی با شوهرتان داشته باشید توصیه می کنیم حتما به مشاور و روانشناس متخصص و دارای شماره سازمان نظام مشاوره و روانشناسی مراجعه کرده و مسئله را با وی در میان بگذارید و از اهمیت این موضوع در پایداری زندگی تان غافل نگردید.

بی احترامی زن به شوهر

حل مشکلات ناشی از بی احترامی زن به شوهر در کلینیک روان آرام

پیش تر عرض کردیم کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوران و متخصصان مجرب و عضو سازمان نظام مشاوره و روانشناسی می تواند به شما بانوان عزیزی که به دنبال بهتر شدن رابطه تان با همسر خویش و کاهش عصبانیت و بی احترامی هایتان به وی هستید کمک نماید و بهترین نتیجه را برای شما زوج محترم با همکاری های شخص شما و همسرتان ایفا کند. بی احترامی زن به شوهر می تواند خانمان سوز باشد…

لذا همانطور که گفتیم زن و شوهر باید از یک من باشند نه نیم من!و هر دو باید برای بهتر و عمیق تر شدن رابطه عاطفی و جنسی شان تلاش کرده و مشکلات را حل نمایند..همچنین شما عزیزان می توانید با کلینیک روان آرام تماس گرفته و از شرایط مشاوره درمانی نیز در کلینیک روان آرام مطلع گردید..

 

 

 

 

بی احترامی زن به شوهر قابل حل می باشد؟

بله دوست عزیز با مراجعه به روانشناس و مشاوری متخصص و همچنین همکاری های لازم می توان این مسئله را بهبود بخشیده و یا به طور کامل حل کرد.شما می توانید محتوای بی احترام زن به شوهر را خوانده و از راهکارهای پیشنهادی استفاده نمائید و یا از جلسات مشاوره کلینیک روانشناسی روان آرام برای کسب اطلاعات موثرتر و کامل تر بهره مند گردید.

4.6/5 - (162 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

4 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
وحید
12 روز قبل

ما که دیگه خیلی ساله زندگی نمی‌کنیم فقط تحمل می کنیم و خیلی بده این هر روز عذاب و افسوس

جواد
24 روز قبل

گناه من به عنوان یک مرد علاقه بیش از حدم به همسرم بود
لطفا کنترل کنید چون بیش از حد علاقه و عشق زن ها رو سرد میکنه

منصور
12 روز قبل
پاسخ به  جواد

امان از سوء ظن یا همان گمان بد زن
فامیل خودش هر چی باشه کامله فامیل شوهر بده و ناقصه
درصورتیکه حق رو نادیده میگیره
دوستی داشتم میگفت زن جماعت همسر و بچه هاش رو می کشه سمت خانواده پدریش و اینکه خیلی پول دوسته و… سعی کنین این سه مورد مد نظرتون باشه که من تجریش کردم و درسته . فقط مدارا
با دوستان مروت با دشمنان مدارا حق یارتون

علی فراهانی
2 ماه قبل

مرد هم دیگر محلی به هیچ یک از خواسته های زن نخواهد کرد تمام طلاق عاطفی..یعنی کشتن احساس علاقه در مرد نسبت به زن

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره