به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم

چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم و دوستی ماندگاری داشته باشیم؟

پسران جوان و مردان بزرگ دوست دارند که بدانند چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم؟  عدم اعتماد به نفس و تجربه های منفی باعث خواهد شد تا پسران جوان در زمینه ارتباط با دختران، مهارت های ارتباط موثر را فرا نگرفته و از این مهارت ها در برقراری ارتباط استفاده نکنند. این مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده خواهد بود. ارتباط عاطفی با دختر تنها مسئله نبوده بلکه با دوستی ساده با دختر نیز می توان جنس مخالف را به بهترین نحو ممکن شناخت. برخی سبک های تربیتی به یادگار مانده از دوران گذشته و تفکیک جنسیتی به این مسئله دامن می زند. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم

 

مهم ترین نکات برای ارتباط با دختران

برای دانستن چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم باید بدانید که متاسفانه برخی پسرها در برقراری ارتباط موثر با دختران خام و بی تجربه بوده و به نحوه ارتباط موثر با دختران آگاه نیستند. سیستم آموزشی یا خانواده در آموزش نحوه برقراری ارتباط موثر کوتاهی کرده و نحوه ارتباط موثر را به درستی آموزش نداده اند. شما با یک سلام و معرفی کوتاه و ساده می توانید خود را به دختر معرفی کنید. توجه به نکات ذیل به تداوم رابطه کمک خواهد کرد.

چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم؟؟

مشخص کردن تکلیف رابطه

مشخص کردن تکلیف به رابطه شما کمک خواهد کرد. به طور مثال باید دامنه ارتباط خود را با دختر مشخص کرده و مشخص کنید که آیا فقط به قصد دوستی با دختر ارتباط برقرار می کنید یا دوست دارید که تا مرحله ارتباط عاطفی هم پیش بروید. قصد و نیت شما در ادامه روابط شما با دختر تاثیرگذار خواهد بود. به چه اندازه با خودتان صادق هستید. هرگز خودتان را گول نزنید، فریب خود یکی از مهم ترین موانع شما در درست ارتباط برقرار کردن است. با مشخص کردن نیت می توانید رابطه خودتان را محکم تر ایجاد کنید.

سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم شاید به نظر مضحک به نظر برسد ولی در زمینه ارتباط دختران و پسران بسیار تعیین کننده است.

 

مشخص سازی ملاک های ارتباط از مهم ترین پاسخ ها به چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم

مشخص کردن ملاک های خود نسبت به فرد ایده آل می تواند به ارتباط موثر شما کمک کند. شما باید همه ملاک های خود را جدی بگیرید. اکثر پسران هنوز ملاک های خود را در رابطه مشخص نکرده اند و هنوز به درستی نمی دانند که چه دختری را دوست دارند. ملاک ها و معیارهایی مانند قد، تحصیلات، چهره ظاهری، لحن صحبت، نوع خنده، تفریحات و علایق هنری ، مدل مو جزء ملاک های یک انسان به شمار می رود. صفحه ویژگی های دختر خوب برای ازدواج می تواند به شناسایی معیارهای شما کمک کند.

آگاهی نسبت به ملاک های فردی خود و دختر به تداوم رابطه شما کمک خواهد کرد. این که دوست دارید که دختر شما را به چه صورت شناسایی کند، چگونه با شما صحبت کند و میزان احترام و درک دختر از شما چگونه باشد، جزء مهم ترین ملاک ها است. این چنین مرحله ای نسبت به مرحله قبل دشوار است. پسران باید در ابتدا خود را بشناسند و بعد از آن با دختر ارتباط برقرار کنند. باید به سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم بعد از خودشناسی جواب دهیم.

 

چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم

 

توجه به نکات مشترک

برای پاسخگویی به سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم جستجو و پیدا کردن یک نکته مشترک می تواند به ارتباط شما با دختر کمک کند. صحبت درباره علایق یا مسابقات ورزشی، فرهنگ و سیاست می تواند به شروع رابطه شما با دختر کمک کند.

 

عدم انکار خود

صداقت داشت و حفظ اصالت در شروع و تداوم رابطه یک نکته فراموش نشدنی است. یکی بودن ظاهر و باطن همان اصالت است و عدم فراموشی ارزش های خود بخاطر خوشایند دیگری نیز نوع دیگری از اصالت بوده که به تداوم رابطه کمک درخور توجهی می کند.

 

القای حس خوب

توجه به  علایق و نظرات دختر باعث خواهد شد تا او هم نسبت به شما نظر مثبتی داشته باشد. این پاسخ مهمی در چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم است

 

شوخی های بجا و مودبانه

دختران به طنزپردازی اهمیت می دهند. دختران به طور معمول پسران شوخ‌طبع را دوست دارند و از بودن کنار آن ها حس خوبی خواهند داشت و دوست دارند تا مدت های طولانی کنار آن ها باشند. البته برخی دختران، پسران موقر را دوست دارند ولی در هر حال ، شوخی باید در زمان و مکان مناسب بوده و بی احترامی پسندیده نیست.

 

نیت سالم

هرگز به فکر رابطه جنسی یا سوء استفاده نباشید، وابسته کردن دختر به خود نتایج خوشایندی نخواهد داشت. شما اولین کسی هستید که از این چنین رابطه ای آسیب خواهد دید و در آینده نزدیک نیز عذاب وجدان خواهید داشت.

 

رعایت احترام

رعایت احترام و صحبت مودبانه نشانه بلوغ و باتجربه بودن شماست. صحبت های غیر مودبانه و رکیک در جهت جلب توجه، اخلاق پسندیده نیست و نشان می دهد که فرد ناسالم بوده و با این رفتار سعی در جلب توجه دارد که در کل روش شکست خورده ای است.

سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم را جدی بگیرید و می توانید در برخی مواقع با روان شناسان نیز مشاوره کنید.

توجه به نکات مشترک چه تاثیری در ارتباط با دختران دارد؟

برای پاسخگویی به سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم جستجو و پیدا کردن یک نکته مشترک می تواند به ارتباط شما با دختر کمک کند. صحبت درباره علایق یا مسابقات ورزشی، فرهنگ و سیاست می تواند به شروع رابطه شما با دختر کمک کند.

منظور از مشخص کردن تکلیف رابطه چیست؟

به طور مثال باید دامنه ارتباط خود را با دختر مشخص کرده و مشخص کنید که آیا فقط به قصد دوستی با دختر ارتباط برقرار می کنید یا دوست دارید که تا مرحله ارتباط عاطفی هم پیش بروید.

چه مواردی باعث می شود تا پسر ها مهارت لازم برای ارتباط با دختران را فرا نگیرند؟

عدم اعتماد به نفس و تجربه های منفی باعث خواهد شد تا پسران جوان در زمینه ارتباط با دختران، مهارت های ارتباط موثر را فرا نگرفته و از این مهارت ها در برقراری ارتباط استفاده نکنند.

4.6/5 - (430 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

16 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
سنجر
24 روز قبل

سلام خوبین وقتتون بخیر
من به مدت یک سال عاشق یک دختر شدم
ونمیتونم باهاش حرف بزنم اصلا تا حلا باهاش حرف هم نزدم چطور میتونم باهاش برای اولین بار باهاش حرف بزنم یک راهنمای کنید ممنون میشم

یا کوزا
12 روز قبل
پاسخ به  سنجر

برو جلو بهش بگو من ازت خوشم میاد می توانیم با هم.
آشنا تر بشیم

مهدی مرادب
1 ماه قبل

سلام‌ من‌ چطوری میتونم ارتباط برقرار کنم با دختر آخه تا نزدیک میشم زبونم قفل میشه نمیدونم‌چی بگم کمکم کنید ممنون

یا کوزا
12 روز قبل
پاسخ به  مهدی مرادب

سلام فکر کن دختر یکی از دوست های نزدیکتر ته که می خواهی با لو در بار زندگی روز مره حرف بزنی

Mimijgn
2 ماه قبل

سلام من از یه دختری خوشم آمده کلا نمیدنم چطوری باهاش صحبت کنم
چطوری مخشو بزنم
اونو بهم وابسته کنم

حسن
27 روز قبل
پاسخ به  Mimijgn

سلام

مانی
3 ماه قبل

خواهش میکنم یه نفر اگر تجربه داره بگه
من عاشق یه دختر یه سال بزرگتر خودم شدم یعنی روی صورتش قفلی نگاه میکنم ولی نمیدونم چطور باهاش ارتباط برقرار کنم
خوانواده محرتم و خوبی هم داره
هر دوهفته یه بار هم میبینمش

ایمان
6 ماه قبل

سلام من یه دختری هست تو اتوبوس وقتی میرم هنرستان میبینمش هم صبح ها تو راه رفتن و هم تو راه برگشتن حتی تو تاکسی هم میبینمش که می‌خوام برم خونه من واقعا دوسش دارم خیلی زیاد آنقدر دلم میخواد برم باهاش صحبت کنم حتی یه کلمه! اما نمیتونم البته یه بار نشستم کنارش جا نبود بهش یه آدامس تعارف کردم. گفت ممنون و برنداشت حس کردم روش نشده ولی یه آدامس برداشتم از تو آدامس هام و گذاشتم رو کیفش اونم برداشت خیلی خیلی دختره آروم و مظلومیه اصلا با هیشکی حتی حرفم نمیزنه راستش نمی‌دونم چی بهش بگم اصن میترسم باهاش حرف بزنم دلم میخواد شمارشو بگیرم ?

Lez
3 ماه قبل
پاسخ به  ایمان

باید اعتماد بنفسشو داشته باشی و از همین امروز باید به فکر یه رابطه ی خوب باهاش باشی اگه امروز اراده نکنی فردایی وجود نداره، وقتی میگی دختر ساکتیه و با کسی حرف نمیزنه یعنی اگه ازش بخوای شمارشو بده احتمالا ردت میکنه
من اگه جای تو بودم چون میگی همه جا همدیگه رو میبینیم باهاش یه مکالمه ای رو اول شروع میکردم بعد براش هروز خوراکی میگرفتم ببین اینا مهم نی ، تو باید حداقل هروز در حد یه احوال پرسی ساده باهاش حرف بزنی این کمک زیادی میکنه .. ولی اگه شمارشو بگیری همه چی حلهههه??
حاجی به نصحیتام گوش کن چون اینا حرفای کسیه که یه دختره ولی یه دخترو دوس داره خببب؟

alirza
23 روز قبل
پاسخ به  ایمان

اگه نمیتونی مستقیم حرفتوبهش بزنی وقتی پیششی گوشیوبزارگوشت بگویه نفروخیلی دوستش دارم چشماش منوتاآسمونا میبره یاهرچیزی که تودلت ..بعدبگوعلان پیشم قدم میزن یاهرچیزدیگه که اون بدون خودش میتونی حرفاتم ضبط کنی باگوشی اگه به هم رسیدین بعدن بهشون میخندین من این کارو کردم خانومم وقتی اون گوش میده ازخنده بی هوش میشه

Ali
10 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر . یه دختری هست خیلی مودب و سالم و ……… یه 10 ماهی هست زیر نظر دارمش ولی جرئت نکرده بودم بهش پیام بدم تا اینکه دو ماه پیش با یه پیج فیک بهش پیام دادم ولی سین کرد جواب نداد به چند تا از آشنا های دختر هم گفتم پیام دادن اونا رو هم بلاک کرد الان موندم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.البته دختره محصل هم هست 17 سالشه

رستمی
9 ماه قبل
پاسخ به  Ali

سلام
راهتو اشتباه رفتی قبل اینکه پیام میدادی باهاش یک صحبت کوتاه میکردی ویک سوال ذهنشو درگیر میکردی واز طریق پیام دادن نظرشو درموردسوالت میپرسیدی وکم‌کم ادامه میدادی از اوتعریف کردن واعتمادبه نفس بالا بهش میدادی وازش تعریف میکردی وخودتوبهش ثابط میکروی وبا یک قرارعاشقانه درکافه……وو..پیشنهادتومیدادی

Mahdi
8 ماه قبل
پاسخ به  رستمی

سلام مثلا چه سوالی باید پرسید

ممد
9 ماه قبل
پاسخ به  Ali

داداش اگه میخوایی ک برو ب خانواش بگو

Lez
3 ماه قبل
پاسخ به  Ali

رابطه ی مجازی کلا آخرش ب هیجا ختم نمیشه ^^

Alirezah
2 سال قبل

آقا واقعا دمتون گرم خیلی وقت بود این سئوال ذهن منو مشغول کرده بود

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره