به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
خیانت شوهر

جلوگیری از خیانت شوهر

چگونه از خیانت شوهر خود جلوگیری کنیم؟

ابتدا باید دریابید که چرا مرد ها خیانت می کند و دلیل خیانت شوهر شما چه چیزی می تواند باشد . آن زمان است که می توانید دلایل خیانت را از بین ببرید و در انتها برای عشق و تعهد بیشتر در زندگی مشترک خود ، راه های دیگری را نیز امتحان کنید .

هرکسی که مورد خیانت واقع شده است ، می داند که خیانت ، یک تجربه منحصر به فرد دردناک است.  در میان گفتگوهای اشک آور و استدلال هایی که منجر به کشف دلیل خیانت به شما می شود ، ممکن است هرگز دلیل واقعی را نشنوید .  حتی ممکن است علائم را نبینید . به گفته کارشناسان ، چند دلیل برای خیانت مردان وجود دارد که خانم ها علاقه دارند آن ها را بدانند تا دریابند چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند .

دلایل خیانت در مردان :      

همسر شما یک مشکل عزت نفس دارد و به دنبال اعتبار و ارزش است .

پل هوکمیایر ، دکترای روانشناسی ، روان درمانی و نویسنده کتاب ” Fragile Power ” می گوید : “رابطه جنسی دلیل اصلی خیانت نیست  . دلیل اصلی این است که نقصی در زندگی و به طور خاص در نفس آن وجود دارد . مردان احساس ناقصی می کنند.”

به گفته هوکمایر ، هیجان یک بی اعتمادی و کارهایی که برای مخفی نگه داشتن آن انجام می شود ، می تواند برای شخصی که به شما خیانت کرده است ، هیجان انگیز باشد . وی گفت: ” این هزینه انرژی ، یک حواس پرتی است از سوراخی که در روحشان احساس می شود ( این سوراخ ، همان کمبود اعتماد به نفس است ) . فرایند پیچیده و فرسوده مدیریت یک امر به آن ها امکان می دهد از طریق اکسیر قدرت ، اعتبار جنسی و اپیوئیدهای درون زا مانند دوپامین و اکسی توسین یک درد را تسکین دهند . این همچنین یک حواس پرتی بزرگ را ایجاد می کند که آن ها را از مشاهده مشکل واقعی و مسئولیت پذیر بودن آن باز می دارد .” چکار کنیم که شوهرمان خیانت نکند ؟ ابتدا دقت کنید که همسرتان آیا دچار مشکلات اعتماد به نفس هست یا خیر .

همسر شما می ترسد.

ابتدا سوال کنید چرا کسی که عاشق همسر خود است باید خیانت کند ؟ مانند بسیاری از تصمیمات ضعیف ، انتخاب ، اغلب مبتنی بر ترس است.  هوکیمایر می گوید ممکن است از این بترسند که ” آن ها شایسته عشق نیستند ، یا از نظر جنسی ، قدرت خود را از دست می دهند ، و صریحاً کنار گذاشته می شوند . درواقع ، آن ها احساس نقص و ناتوانی در یافتن اعتبار کافی می کنند و این موجب ترس در مردان می شوند .

نوع دیگری از ترس که در مردان وجود دارد ، ممکن است ترس از تمام کردن رابطه باشد . ممکن است آن ها می خواهند رابطه خود با همسرشان را تمام کنند و از زندگی زناشویی راضی نیستند . اما شهامت کافی برای تمام کردن ازدواج و پذیرفتن عواقب آن را ندارند .

کارولین مادن ، دکترا ، می گوید : ” اغلب این نوع از افرادی است که نمی خواهند فرد بدی باشند و به هم بزنند ، در عوض خیانت می کنند. ”

بیشتر مردان هنگام رویارویی با خیانت ، رفتارهای خود را توجیه می کنند . با جملاتی مانند :

  • هر مردی می خواهد با زنان دیگر رابطه جنسی برقرار کند. و وقتی فرصت بوجود می آید ، از آن استفاده می کند .
  • این امر ضروری است که رابطه جنسی با تعداد زیادی از زنان داشته باشد.  چرا باید متفاوت باشم ؟
  • اگر به اندازه کافی (یا بهتر) در خانه  رابطه داشتم ، نیازی به خیانت نبود.
  • اگر همسرم وزن زیادی پیدا نکرده بود ، یا اگر او نسبت به من خوشگل تر بود ، یا توجه بیشتری می کرد ، حتی فکر نمی کردم به جای دیگری بروم.
  • اگر شغل من آنقدر استرس زا نبود ، به خیانت نیازی نداشتم .

انکار 

در مبحث سلامت روان ، نامی برای این نوع استدلال داریم:  انکار!

از دیدگاه روان درمانی ، انکار یک سری دروغ های داخلی است که افراد برای فریب دادن خودشان ، می گویند تا رفتارهای مشکوک خود را خوب جلوه دهند (حداقل در ذهن خودشان). به طور معمول ، هر فریب توسط یک یا چند عقلانیت پشتیبانی می شود ، و هر کدام با کذب های بیشتر تقویت می شوند.  این مردان با جدیت اصرار دارند که دلیل آن ها منطقی است .

 چرا مردان واقعاً خیانت می کنند؟ و چرا بعضی اوقات ، آن ها حتی پس از گرفتار شدن ، حتی در مواجهه با عواقب عمیقا ناخواسته مانند طلاق ، از دست دادن تماس والدین ، ​​از دست دادن جایگاه اجتماعی و موارد مشابه ، همچنان به خیانت خود ادامه می دهند ؟   شما اگر به خوبی جواب این سوال را درک کرده باشید ، می دانید که چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند !

حقیقت این است که انواع پویایی ، می تواند در تصمیم گیری مرد برای مشارکت در خیانت نقش داشته باشد. با این حال ، به طور کلی ، انتخاب وی برای خیانت توسط یک یا چند عامل زیر هدایت می شود :

عوامل تاثیر گذار در خیانت مردان :

عدم اطمینان:

اگر او تجربه زیادی در روابط متعهد نداشته باشد ، یا اگر کاملاً نفهمد که اقدامات او ناگزیر عواقبی مانند صدمه زدن به شریک زندگی خود خواهد داشت ، ممکن است فکر کند که ماجراهای جنسی خوب است.  او ممکن است بسته به شرایط ، به تعهد خود نسبت به تک همسری به عنوان یک ژاکت که می تواند آنرا بخواهد نخواهد ، فکر کند.

مسائل مشترک: 

وی ممکن است یک مشکل مداوم در رابطه با الکل و یا داروهای مؤثر در تصمیم گیری داشته باشد که منجر به تصمیماتی شود که بعدتر برای آن ها ، پشیمان می شود.

ناامنی: 

ممکن است احساس کند که بسیار پیر است (یا خیلی جوان است) ، به اندازه کافی خوش تیپ نیست ، به اندازه کافی غنی نیست ، به اندازه کافی هوشمند نیست ، و غیره . وی به دنبال اعتبار از زنان غیر از همسرش نیاز دارد . و با استفاده از این جرقه جالب توجه ، به دنبال احساس دلخواه ، مطلوب و شایسته است.

فقدان حمایت اجتماعی مرد: 

ممکن است وی نیازهای خود را برای دوستی حمایتی با سایر مردان کمتر ارزیابی کند ، انتظار داشته باشد که نیازهای اجتماعی و عاطفی او به طور کامل توسط شخص مهم دیگری برآورده شود.  و هنگامی که او ناگزیر در آن وظیفه ناکام ماند ، او در جای دیگری به دنبال تحقق است.   اگر می خواهید بدانید که چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند ، می توانید برای این کمبود هایی که در همسرتان وجود دارد ، به یک مشاوره مراجعه کنید تا با صحبت کردن و تمرین های موثر ، این کمبودها را در همسر شما از بین ببرد .

دوران کودکی :

خیانت همسر ، ممکن است در پاسخ به یک موضوع حل نشده در دوران کودکی مانند تروما ، سوء استفاده عاطفی ، سوء استفاده فیزیکی ، سوء استفاده جنسی ، و غیره باشد . او ممکن است از هیجان و پریشانی خیانت جنسی به همسر ، به عنوان روشی برای خود تسکین درد این زخم های قدیمی و غیر شفابخش استفاده کند.

 خودخواهی :

این امکان وجود دارد که توجه اولیه او به تنهایی و برای خودش باشد.  بنابراین او می تواند دروغ بگوید و اسرار را بدون پشیمانی نگه دارد ، تا زمانی که او را به آنچه می خواهد برساند.  این امکان وجود دارد که او هرگز قصد نداشته باشد که یکدل باشد.  برای یک همسر خودخواه ، شما می توانید با محبت کردن و گذشت به او نشان دهید که برایتان اهمیت دارد و او نیز ، احساس شیرین اهمیت دادن به شخصی جز خود را تجربه کند .

منحصر به فرد بودن :

او ممکن است احساس کند متفاوت است و لیاقت چیز خاصی را دارد که ممکن است دیگر مردان نداشته باشند.  قوانین معمول فقط برای او صدق نمی کند ، بنابراین او آزاد است که هر وقت بخواهد می تواند به خود ، در خارج از روابط اصلی خود پاداش دهد.

انتظارات غیر واقعی:

او ممکن است احساس کند که شریک زندگی وی باید هر هوس و میل او را برآورده کند ، صرف نظر از اینکه در هر لحظه خاص چه احساسی دارد.  او درک نمی کند که همسرش نیز زندگی خود را دارد ، با افکار و احساسات و نیازهایی که همیشه او را درگیر نمی کند.  وقتی انتظارات وی برآورده نمی شود ، وی به دنبال تحقق بیرونی است.

در چنین مواردی شاید کار زیادی از شما ساخته نباشد . این دلایل برخواسته از کمبودهایی در درون همسرتان است که می تواند ناشی از دوران کودکی او باشد . شما تنها می توانید از یک روانشناس کمک بگیرید تا به همسرتان در رسیدن به تعادل روانی ، کمک کند .

عصبانیت، انتقام جویی : 

او ممکن است برای انتقام گرفتن خیانت کند.  او از همسرش عصبانی است و می خواهد به او آسیب برساند.  در چنین مواردی ، خیانت به معنای دیده شدن و شناخته شدن است.  این مرد حوصله دروغگویی یا نگه داشتن اسرار در مورد خیانت خود را ندارد ، زیرا می خواهد شریک زندگی خود از این موضوع آگاهی داشته باشد .

برای اکثر مردان ، هیچ عامل واحدی موجب تصمیم به خیانت نمی شود.  و گاهی اوقات با تغییر اوضاع زندگی او ، دلایل انسان برای خیانت تکامل می یابد. صرف نظر از دلایل واقعی وی برای خیانت ، او مجبور به انجام این کار نشده است .  همیشه گزینه های دیگری وجود دارد : صداقت با همسر و تلاش برای بهبود رابطه یا جدایی یا طلاق راه حل هایی است که او می تواند پیش از خیانت ، درباره آن ها فکر کند. کاری که باید بکنید آن است که قدرت صحبت کردن و شنیدن را در خود و همسرتان تقویت کنید . یاد بگیرید و تمرین کنید که در تمام مراحل زندگی مشترکتان ، برای مسائل و مشکلات صحبت کنید و راحت باشید . آن گاه همسر شما ، در هنگام عصبانیت از شما ، به جای انتخاب خیانت ، ترجیح می دهد که با شما صحبت کند و مشکلات را به گونه ای منطقی حل کند .

خیانت شوهر

چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند ؟

عدم وفاداری در ازدواج ، یک آسیب آزار دهنده برای تحمل هر زن متاهلی است . در ابتدا ، تعداد کمی از مردها در یک رابطه قصد خیانت بر زنان خود را داشتند – اما متأسفانه بعداً خیانت رخ می دهد.  خیانت در ازدواج ها اکنون بسیار گسترده می شود و آیا شما هم نگران این هستید که یک روز شوهرتان خیانت کند؟

نکاتی که کمک می کند تا دریابیم چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند :

برای همسرتان همیشه گشاده رو باشید .

بسیاری از خیانت ها ،  زمانی شروع می شود که مردم عادت دارند مشکلات داخل روابط زناشویی خود را به کسی از جنس مخالف برسانند.  آن ها احساس می کنند که از آن فرد خارجی همدلی و درک بیشتری کسب می کنند.  با گذشت زمان ، این نوع ارتباط با فرد خارجی احساس صمیمی ایجاد می کند که باعث می شود هر دو طرف احساس دوست داشتن کنند.  اگر چنین رابطه عاطفی صمیمی کنترل نشود ، امور عاطفی روزی می تواند به امور جسمی تبدیل شود .

ارتباط تان را قوی تر کنید . این نوع امور ریشه در ارتباط ضعیف بین همسران دارد.  وقتی مرد همیشه نتواند احساسات و اندیشه های ذاتی خود را با زن خود به اشتراک بگذارد ، به سختی می تواند در برابر وسوسه جستجوی زن دیگر مقاومت کند .

رابطه خود را عاشقانه نگه دارید .

اگر هنوز هم تحت تاثیر این تصور هستید که فقط زنان هستند که در یک رابطه به احساسات عاشقانه نیاز دارند ، در این صورت اشتباه می کنید.  مردان نیز نیازهای عاشقانه دارند ، با این حال ، آن ها عاشقانه را متفاوت از زنان می بینند ، و آن ها به بخشی از عاشقانه که می تواند احساسات شهوانی را برانگیزد ، متمرکز می شوند.  این کمی کلیشه به نظر می رسد اما مردان ترجیح می دهند عاشقانه را با صمیمیت جنسی مرتبط کنند.  بدیهی است که آن ها رابطه جنسی را در موقعیتی مهم تر از آن چه برای زنان در مورد رابطه جنسی مهم است ، قرار می دهند.  وقتی صحبت از عاشقانه می شود ، آن ها زن و شوهر کمتری و رابطه جنسی بیشتری از زنان می خواهند.  این تا حدودی توضیح می دهد که چرا مردان به دلیل انگیزه رابطه جنسی ، بیشتر از ازدواج خارج می شوند .

همیشه یک روش قابل قبول متقابل برای زنده نگه داشتن رابطه عاشقانه در ازدواج وجود دارد . شب های عادی را بطور منظم برنامه ریزی کنید .  چند بار هر دو شما نیاز دارید که رابطه جنسی را تجربه کنید ؟ قطعا خواسته های زن و مرد با یکدیگر متفاوت هستند ،  اما تا جایی که می توانید و برایتان مشکلی نیست ، همراه باشید .  علاوه بر این ، لازم است هر از گاهی چیزی تعاملی و سرگرم کننده به شب های تاریخ خود اضافه کنید.  با تازه نگه داشتن عاشقانه های خود ، یکی از مهم ترین کلید های سوال چکار کنیم شوهرمان خیانت نکند ، را پیدا کرده اید .

مفاهیم و تجربیات مستهجن را وارد زندگی زناشویی خود نکنید .

باید بدانیم یک عادت پورنوگرافی می تواند یک رابطه را از بین ببرد.  طبق تحقیقات انجام شده ، مردانی که به تماشای پورنوگرافی معتاد هستند ، میزان رضایت جنسی بسیار پایین تری از زنان خود دارند.  معتادان به پورنوگرافی به احتمال زیاد از صمیمیت جنسی در ازدواج خسته می شوند ، زیرا مستهجن باعث می شود که انتظارات غیر واقعی از فعالیت های جنسی با همسر خود داشته باشد .

برای زنی که شوهرش به پورنوگرافی اعتیاد پیدا می کند ، می تواند احساس کند که کل روند رابطه جنسی به همان اندازه شرم آور و دردناک است  . برای همسری که معتاد پورنو است ، استفاده مکرر از پورنوگرافی می تواند او را در فکر برآورده کردن خواسته های جنسی بیش از حد خود به هر وسیله ای وسوسه کند ، بنابراین در نهایت ، او ممکن است به خود ارضایی ، رابطه جنسی تلفنی ، یک شخص دیگر و … متوسل شود . امور خارج از ازدواج این توضیح را می دهد که چرا بسیاری از زنان ، اعتیاد مردان خود به مستهجن را به عنوان یک شکل بالقوه خیانت عاطفی می دانند. با توجه به تأثیر منفی بزرگ پورنوگرافی در ازدواج ، هر دو همسر بهتر است از این امر به طور کامل اجتناب کنند .

متفکر باشید .

تمام تلاش خود را برای انجام کارهای خوب برای همسرتان انجام دهید ، حتی اگر واقعاً آن را دوست نداشته باشید.  سعی کنید توجه خود را به مواردی که او به خوبی انجام می دهد ، متمرکز کنید ، نه اینکه بیش از حد نسبت به اشتباهاتی که انجام داده است بسیار انتقاد کنید.  و با او به عنوان دوست ارزشمند خود که همیشه مورد توجه شماست ، رفتار کنید .

حتما گفته قدیمی را باید بدانیدکه مرغ همسایه غاز است .  بله ، همیشه مردهای بهتری در اینجا و آنجا وجود دارد ، اما شما مجبور نیستید همیشه همسرتان را با مردان دیگر مقایسه کنید.  این را تصور نکنید که مرد شما باید در برابر مقایسه بایستد.  مقایسه می تواند به راحتی ناامنی های مرد شما را برانگیزد ، بنابراین ممکن است احساس تحقیر کند . علاوه بر این ، اگر مرد شما می شنود که شما آرزو می کنید که او بیشتر شبیه یک مرد برجسته دیگر باشد ، احتمالاً احساس حقارت خواهد کرد ، و ناراحتی و شرمساری شما ممکن است باعث شود او از شما فاصله بگیرد و این فاصله خیلی وقت ها باعث خیانت شوهر شما می شود.

احترام خود را به او نشان دهید .

برای اکثر آقایان احترام ، اساسی ترین و مهمترین نیاز در ازدواج آن ها است.  بدون آن ، شما هنوز از داشتن همسری که او می خواهد ، کوتاهی می کنید ، حتی اگر ممکن است تلاش های اساسی برای بودن همسری بهتر در زمینه های دیگر انجام داده باشید .

مانند بسیاری از زنان متاهل ، شاید شما دقیقاً نفهمیده اید که احترام نسبت به او چقدر مهم است ، و شاید متوجه نشده باشید که احترام شما باید در هر جنبه ای از زندگی روزمره منعکس شود. به عنوان مثال ، علنی بودن احترام شما نسبت به او در مقابل سایر افراد (از جمله بچه های شما) نه تنها کاستی ها و نقص های او را در معرض دید قرار نمی دهد ، بلکه نشان دهنده احترام و عشق شما به او است.  گفتن شکایات خود در مورد شوهرتان به سایرین ، به ندرت نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت ، فقط ممکن است آتش نارضایتی شما را شعله ورتر کند . اسرار رابطه تان را برای کسی فاش نکنید .

احترام اولین و مهمترین رمز مهم وفادار ساختن مرد به همسر خود است .

شروع به محبت جسمی کنید .

ابتدا بدانید که فقدان محبت و صمیمیت عاملی مشترک است که به امور خارج از ازدواج منجر می شود.  و از آن جا که صمیمیت جسمی در ازدواج بستگی به این دارد که احساس بودن در کنار هم چقدر برای شما و همسرتان ، راحت است . کاهش محبت جسمی ناگزیر به یکی از اولین قربانیان ناشی از منفی بودن بی حد و حصر در روابط تبدیل می شود.  درست مثل چسب ، یک زن و شوهر متاهل برای پیوند با یکدیگر نیاز به محبت جسمی شدید دارند.  از دست دادن طولانی مدت صمیمیت جسمی به دنبال از بین رفتن صمیمیت عاطفی بین همسران ، افزایش فاصله در یک رابطه ، امور جنسی و حتی طلاق در نهایت.

محبت جسمی تنها داشتن رابطه جنسی نیست.  همچنین شامل انواع حرکات کوچک مانند بوسیدن ، نوازش کردن ، آغوش گرفتن ، نگه داشتن دست ، نوازش کردن بازو و فشار دادن شانه های همسر به آرامی است .

پیوسته درگیر شدن با محبت جسمی با مرد محبوب شما ، روشی ساده است که نه تنها روزی که در آن اتفاق می افتد بلکه روز بعد نیز یک روحیه مثبت پایدار به او می دهد .

مکالمات معنی دار را حفظ کنید .

در صورت امکان ، هر روز مدتی وقت بگذارید تا با مرد خود مکالمه ای معنادار داشته باشید .  شلوغ بودن زندگی و کار شما نباید دلیل محکمی برای تقویت ارتباط متقابل نباشد.  به عنوان مثال ، اگر در این دوره زمانی مشغول مراقبت از فرزندان خود هستید ، ممکن است سعی کنید لحظاتی را برای گفتگو با او بدست آورید ، پس از اینکه بچه های خود را در رختخواب خود قرار دادید ، در چنین مکالمه ای ، ممکن است درباره آنچه اخیراً مطرح کرده اید ، بحث کنید . فکر کرده اید ، انتظارات خود را در مورد موضوعات خاص به اشتراک بگذارید ، یا رویاهای مخفی خود را به اشتراک بگذارید . می توانید زمانی که همسر شما کنار شما نیست ، با او تماس بگیرید و به او بگویید که دوستش دارید . تمام این مکالمات معنای حس خوب شما نسبت به زندگی مشترک و همسرتان را می دهد .

برای نشان دادن علاقه واقعی شما به آنچه در مورد او صحبت می کنید ، ارتباط چشمی برقرار کنید ، همچنین شنونده ای محتاط باشید .

علاوه بر این ، یک مکالمه گر خوب باید ابتدا شنونده ای عالی باشد.  از این رو ، مطمئن شوید که به او اجازه می دهید در تمام مدت مکالمه احساس کند که شنیده می شود . حفظ مکالمات معنی دار همیشه برای تعمیق پیوند عاطفی بین همسران مفید است.  هرچه سرمایه گذاری عاطفی بیشتری در روابط شما انجام شود ، کمتر احتمال دارد شوهر شما خیانت کند .

بیش از حد چسبان و نیازمند نباشید .

گزارش ها حاکی از آن است که اگر در ازدواج یکی از همسران ، احساس ناامنی می کند ، شوهرش احتمال بیشتری برای خیانت دارد ،  زیرا دیگری می خواهد از این رابطه ناامن فرار کند و در خارج از ازدواج ، احساس امنیت پیدا کند.  در مقابل ، زن و شوهرهایی که به یکدیگر اعتماد دارند ، کمتر احتمال گریز از رابطه وجود دارد . بنابراین ، باید توجه داشته باشید که ترس از فلج شدن از خیانت ، نیز یکی از عواملی است که به خیانت زناشویی او کمک می کند.  به طور کلی ، مردان بیشتر از زنان خیانت می کنند ، نه تنها به این دلیل که آقایان ظاهراً دارای قوه جنسیتی بالاتری هستند ، بلکه به این دلیل است که آقایان مشتاق تر هستند که به جای داشتن رابطه طولانی مدتی که همسرشان مدام ترس از خیانت دارد ،  رابطه ای داشته باشند که در آن ، زن احساس امنیت و اعتماد به نفس داشته باشد .

بهتر است همیشه به یاد داشته باشید که ترس شما از ترك همسرتان می تواند منجر به رفتارهای چسبنده شود ، و چسبندگی به وضوح ناامنی های شما را نشان می دهد كه به راحتی او را تحریک می كنید.  به عنوان مثال ، اگر به طور مداوم به فعالیت مرد خود توجه می کنید ، در طول روز به طور مداوم به او پیام می دهید ، یا حتی تصمیم دارید چیزهای مهم را کنار بگذارید تا وقت بیشتری را برای ماندن در کنار او برای تماشای اقدامات مشکوک بگذرانید ، باید اعتراف کنید که بیش از حد چسبنده هستید ، و شما به جای ادامه دادن این رفتارهای مضطرب و عصبی ، بهتر بود که هر چه سریع تر خود را از این ترس و افکار پر از شک ، رها کنید .  فضای شخصی بیشتری به همسرتان بدهید و در عین حال یاد بگیرید که بهتر از وقت تنهایی خودتان لذت ببرید .

خیلی حسود نباشید.

اگر گمان می کنید توجه همسرتان به جاهای دیگر در حال  افزایش است ، آیا فوراً و بدون هیچ دلیل خوبی حسادت خواهید کرد ؟ به عنوان یک احساس منفی و مخرب ، حسادت شما و همچنین عصبانیت ، نارضایتی یا انتقاد ناشی از آن می تواند او را به سمت خیانت سوق دهد.  بله ، احساس حسادت طبیعی است.  اما اجازه ندهید که حسادت شما را فریب دهد ، باید سعی کنید توجه همسرتان را با توانایی ها و استعدادهای خود جلب کنید.  بگذارید او به طور خودجوش احساس کند که دلایل کافی برای ارزشمند بودن شما و دوست داشتن شما را دارد. جلوگیری از خیانت شوهر خود، با توسل به ترس ، تهدید یا سایر ابزارهای اجباری ، دور نگه داشتن او از خوشحالی یا اقداماتی از این قبیل ، غیرممکن است .

درنهایت ، روابط زناشویی طولانی مدت باید براساس دلایل مثبت برای کنار هم بودن ، مانند اهداف زندگی روشن ، و رشد و شادی کودکان حفظ شود.  درست مانند چسب ، این دلایل می تواند به طور مداوم به همسرتان یادآوری کند که مرزهایی را با سایر زنانی که تلاش می کنند در این زمینه اقدام کنند ، تنظیم کند .

روش جهانی وجود ندارد که بتواند جلوی خیانت شوهر شما را بگیرد ، زیرا خیانت بسیار پیچیده است . می تواند از یک زن و شوهر به دیگری متفاوت باشد و همچنین دستکاری در اعمال یا افکار او غیرممکن است.  اما با برخوردی صحیح و همچنین برخوردی فعالانه و نگرش آزادانه نسبت به مسائل زناشویی ، می توانید رابطه خود با همسر خود را تقویت کرده و به طور مؤثر از بروز خیانت جلوگیری کنید. معنای واقعی چگونگی جلوگیری از خیانت شوهرتان به شما این است که چگونه او را در روابط خود خوشحال کنید.

به همسرتان بگویید که به او اعتماد دارید .

آیا می خواهید سریعترین راه برای وفادار ماندن مرد خود بدانید؟ به او بگویید که به او اعتماد دارید . با این کار ابتدا به او اجازه می دهید که به اعتماد شما ، پایبند باشد . دوم ، اگر فرصتی برای خیانت به شما  به وجود بیاید ، احتمالاً او به این دلیل که نمی خواهد به احساس اعتماد شما نسبت به خود خیانت کند ، به شما خیانت نمی کند.

غر زدن را رها کنید .

غر زدن را به صورت جدی رها کنید . وقتی همسرتان به خانه باز می گردد ، بلافاصله شروع به ایراد گرفتن نکنید : چرا شما هنگام استراحت و ناهار به من زنگ نمی زنید ؟ منتظر تماس شما بودم و حداقل ده بار پیام نوشتم . کجا بودید؟ دوستم نداری ؟ چرا همیشه این کار را با من می کنی؟

رهایش کنید . به طور جدی ! اگر مرد خود را دوست دارید ، به او کمی فضا بدهید . او یک فرد بالغ است . اگر او وقت داشته باشد با شما تماس بگیرد ، پس با شما تماس می گیرد .

اهداف زندگی را با هم تنظیم کنید .

اگر نمی خواهید مردتان سرگردان شود و به شما خیانت کند ، وقت آن است که با او در تنظیم اهداف زندگی همکاری کنید . اهداف زندگی برای زوجین می تواند شامل اهداف شغلی باشد که شما هر دو از رویاهای یکدیگر پشتیبانی می کنید و باید شامل اهداف مسکن مانند پس انداز برای یک آپارتمان بزرگتر یا خانه باشد . زوج هایی که اهداف را کنار هم قرار می دهند ، با هم برای زندگی کار می کنند . این باعث می شود تا شما و مردتان بر آنچه در رابطه تان مهم است ، متمرکز شوید . آن وقت ، زمان آن نمی رسد که زنان دیگر را بررسی کند ، زیرا شما هر دو برنامه ای محکم برای آینده خوب دارید .

از متهم کردن همسر خود ، دست بکشید .

هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که با کسی باشید که مدام شما را متهم می کند ، به خصوص وقتی که کار اشتباهی نکرده اید.  هنگامی که شما کسی را به صورت مداوم متهم می کنید ، به احتمال زیاد آن ها قصد خیانت کردن را پیدا می کنند  . شما در حال حاضر به او مشکوک هستید ، بنابراین اگر او خیانت کند ، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد . شما به متهم کردن او ادامه خواهید داد .

اگر کاملاً مطمئن هستید که مرد شما ، خیانت می کند ، پس او را ترک کنید . در غیر این صورت ، ساکت باشید و از ناراحت کردن او خودداری کنید . حالا شما کاری کرده اید که همسرتان خیانت نکنند .

قرارهای شبانه داشته باشید .

آیا شما هر شب را با همسر خود می گذرانید ؟ کی آخرین باری بود که هر دو شما با هم برای شام بیرون رفته اید ؟ بیرون رفتن ، راهی عالی برای زنده نگه داشتن رابطه عاشقانه و مهیج کردن رابطه است . به یک رستوران جدید یا سینما بروید . با دیگران و زوج های دیگر ارتباط برقرار کنید .

به او وقت برای تنها بودن بدهید .

بگذارید مرد شما فضای شخصی خود را در جایی داشته باشد که بتواند به تنهایی برود و با هر کاری که او را خوشحال می کند ، خوشحال شود . در صورت امکان ، هر دو نفر شما می توانید زمان هایی را برای انجام کارهایی به تنهایی ، برنامه ریزی کنید .

بیاموزید که به او اعتماد کافی داشته باشید تا به او اجازه دهید کارهای خودش را انجام دهد . اگر یاد بگیرید که فضای او را به خود او اختصاص دهید ، در طول زمان آزاد ، کارهای بسیار بیشتری خواهید کرد .

به ظاهر خود ، اهمیت دهید .

بسیاری از مردم فکر می کنند که هنگامی که در یک رابطه ثابت قرار گرفته اند ، می توانند خودشان را رها کنند . این بدان معنی نیست که دیگر آرایش نکنید یا بهداشت فردی خود را رعایت نکنید . این سریعترین راه برای از دست دادن شریک زندگی است و باعث خیانت شوهران بسیاری شده.

تمام مواردی که در این مقاله بیان شده است ، و همچنین اهمیت دادن به ظاهر ، باید توسط مردان نیز نسبت به همسر خود ‌، رعایت شود .

همسر خود را شگفت زده کنید .

واقعاً آسان است که با شریک زندگی خود وارد یک روال خسته کننده شوید . شما هر دو از خواب بلند می شوید ، به سر کار می روید ، به خانه می آیید و جلوی تلویزیون غذا می خورید . همه این ها ، روز به روز اتفاق می افتد و کسل کننده می شود. اگر فهمید که رابطه شما خسته کننده است ، زمان آن رسیده که مسائل را زنده نگه دارید . اگر او دیرتر از شما به خانه آمد ، برای او یک هدیه تهیه کنید یا شام مورد علاقه او را تهیه کنید . این کار ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از خیانت شوهر دارد.

یک مشاور ازدواج را در زندگی خود ، داشته باشید .

بهتر است در تمام مراحل زندگی مشترک ، یک مشاور ازدواج متخصص و صادق را برای پشتیبانی زندگی تان داشته باشید . داشتن یک مشاور ، تنها برای زمان مشکلات نیست . بلکه برای آن است که شما از ابتدا یاد بگیرید که چگونه مهارت های کنار هم زندگی کردن و برآمدن از پس چالش ها را بیاموزید . چگونه به تفاوت های یکدیگر احترام بگذارید . و چگونه برای داشتن رابطه ای سالم تر تلاش کنید . پس سعی کنید همیشه یک مشاور را در کنار زندگی مشترک خود داشته باشید و هراز گاهی برای صحبت کردن در مورد اتفاقات و روند زندگی مشترک خود ، با او مشورت کنید .

مهم ترین نیاز برای آقایان در ازدواج چیست؟

برای اکثر آقایان احترام ، اساسی ترین و مهمترین نیاز در ازدواج آن ها است.

سریع ترین راه برای وافادار نگه داشتن یک مرد چیست؟

به او بگویید که به او اعتماد دارید . با این کار ابتدا به او اجازه می دهید که به اعتماد شما ، پایبند باشد . دوم ، اگر فرصتی برای خیانت به شما  به وجود بیاید ، احتمالاً او به این دلیل که نمی خواهد به احساس اعتماد شما نسبت به خود خیانت کند ، به شما خیانت نمی کند.

اعتیاد به پورنوگرافیک چه مشکلاتی برای زندگی مشترک ایجاد می کند؟

باید بدانیم یک عادت پورنوگرافی می تواند یک رابطه را از بین ببرد.  طبق تحقیقات انجام شده ، مردانی که به تماشای پورنوگرافی معتاد هستند ، میزان رضایت جنسی بسیار پایین تری از زنان خود دارند.  معتادان به پورنوگرافی به احتمال زیاد از صمیمیت جنسی در ازدواج خسته می شوند ، زیرا مستهجن باعث می شود که انتظارات غیر واقعی از فعالیت های جنسی با همسر خود داشته باشد .

4.5/5 - (463 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
فاطمه
9 ماه قبل

سلام شوهرم چهار پنج ساله به من خیانت می‌کنه چه کار کنم که دست ازخیانت بر داره

سمانه
1 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

هیچ کاری نمیتونی بکنی آخرش خسته میشی طلاق میگیری چون طرفت مریضه

ناهید
2 سال قبل

سلام،خداوند خیرتان دهد ؛چقدر رو راست ،صادقانه ودر عین حال منطقی،جلوگیری از خیانت مردان را توضیح داده اید،

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره