به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود و چرا؟

طبیعتا می دانیم که عشق در طی رفتارهای متوالی از سوی فرد بین زن و مرد اتفاق می افتاد و نمی توان به طور قطع گفت که عشق تنها در یک لحظه ایجاد می گردد..

عشق حقیقی زمانی ایجاد می گردد که با مشاهده رفتارها و حرکات طرف مقابل به مرور مطمئن میشویم این فرد همانی است که همیشه می‌خواستیم..

لذا اینبار قصد داریم درباره اینکه چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود صحبت کنیم بنابراین همراه ما باشید.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود

مردان چطور عاشق میشوند؟

شاید این سوال پیش آمده باشد که عموما چه چیزهایی سبب می گردد که مردان عاشق شوند..

طبیعتا هر زن و مردی با مشاهده برخی رفتارها از سوی طرف مقابل به وی علاقمند می شود بنابراین قصد داریم در راستای تکمیل صحبت از مبحث چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود، به برخی رفتارها و حرکات که سبب عاشق شدن مرد می شوند اشاره کنیم.

در ادامه نیز به برخی از مواردی که در پاسخ به سوال چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود، اشاره می کنیم.

  • افتخار کردن به مرد
  • مقایسه نکردن وی با سایر مردان
  • احترام به مرد
  • غرور مرد را نشکستن
  • احترام به حریم شخصی مرد
  • همدم و همراه مرد بودن
  • نقش بازی نکردن در مقابل مرد
  • تشکر و قدردانی
  • توجه به نیازها و احساسات مرد
  • تکیه کردن به مرد
  • آراستگی و خود مراقبتی
  • مسئولیت پذیر بودن
  • حمایت کردن از مرد
  • مستقل بودن
  • کمک به رشد شخصی خود و مرد
  • و..

لذا مهم است که در ادامه به این نکات به خوبی عمل نمود و در صورت امکان با مشاور روانشناس درباره نحوه برخورد با مردی که دوستش دارید صحبت نمود، چرا که روانشناس با بررسی خلق و خوی مرد نیز به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن با او ارتباط برقرار کرده و برای او فرد ایده آلی به نظر برسید..

به همین سبب می توان با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل نموده و از جلسات مشاوره فردی بهره مند گشت..حتی می توان در جلسات مشاوره قبل از ازدواج حضور یافت.

1.افتخار کردن به مرد

جالب توجه است که مردان دوست دارند دیگران به آن ها افتخار کنند..زمانی که مردان به موفقیت هر چند کوچکی می رسند دوست دارند کسی که دوستش دارند از وی تعریف کرده و او را مرد روشن فکر و موفقی بداند.

بنابراین خوب است موفقیت های کوچک و بزرگ مرد را به او یادآور شد و به او افتخار کرد.زمانی که افتخار کردن به مرد در نزد دیگران باشد ممکن است مرد دچار خجالت شود ولی از درون به احساس خوبی دست می یابد.

2.مقایسه نکردن وی با سایر مردان

اگر قصد داریم به احساسات مردی که دوستش دارید لطمه بزنید او را با دیگران مقایسه کنید!!بسیار مهم است که مرد را در هیچ زمان و موقعیتی با دیگران مقایسه نکرد.

مقایسه کردن می تواند سبب گردد که مرد خود را کوچک دانسته و تصور کند که شما او را مرد موفقی نمی دانید.

اگر نیاز است درباره اشتباهات وی صحبت کنید یا هر مسأله دیگری، مهم است که او را با کسی مقایسه نکنید بلکه انگیزه ای باشید که او خود را با گذشته خود مقایسه کرده و برای پیشرفت بیشتر خود را نسبت به قبل ارتقاء دهد.

3.احترام به مرد

از جمله نشانه و حرکات مردی که عاشق شماست، لبخند زدن و ذوق کردن به هنگامی است که شما از او تعریف کرده و به وی احترام می گذارید.

زمانی که مرد ببیند به وی احترام می گذارید و برایش ارزش قائل هستید احساس خوبی را تجربه کرده و این احساس خوب می تواند شروعی برای عاشق شدن او باشد‌.

4.غرور مرد را نشکستن

یکی از آسیب زا ترین رفتارها که می تواند مردان را سرکوب سازد، این است که غرور ایشان را بشکنید..بنابراین توصیه می گردد در هیچ از اوقات حتی در مواقع ناراحتی و کدورت غرور مرد را جریحه دار نکنید.

غرور مردان با حرف ها و رفتارهای بسیار ساده ای خرد می شود..

فرضا زمانی که به هنگام عصبانیت او را بی غیرت صدا می زنید، زمانی که با او لج می کنید و کاری که دوست ندارد را انجام می دهید، در مقابلش خوب هستید اما پشت سرش او را با دوستانتان مسخره می کنید که مطمئن باشید یک روز متوجه این مسأله می شود، زمانی که او را با دیگری مقایسه می کنید و دستاوردهایش را کوچک می دانید و..

بنابراین توصیه می گردد از هرگونه رفتاری که سبب می گردد غرور مردی لطمه ببیند خودداری کنید.اینکه چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود نیز این است که در ابتدا به احساس غرور و شخصیت وی احترام بگذارید.

5.احترام به حریم شخصی مرد

مردان هم به مانند زنان نیازمند حریم شخصی هستند پس بهتر است به ایشان فضای شخصی داد، اگر فرضا نیاز دارد ساعاتی را با دوستانش وقت بگذارند دائما او را بررسی نکرده و به طور مکرر با او در تماس نباشید..

رفت و آمدهای او را چک نکنید و از همه مهم تر او را از خانواده خویش دور نسازید.

حفظ حریم شخصی بسیار می تواند در عاشق شدن مردان موثر باشد چرا که مردان از زنی که مدام به او وابسته باشند دوری می کنند.

6.همدم و همراه مرد بودن

مردان دوست دارند همسرشان در سختی ها و خوشی ها در کنارشان باشند..بنابراین خوب است که در روزهای سخت همراهش باشید تا مردتان بیشتر از قبل عاشقتان شود.

بدین گونه نشان می دهید او را برای خودش میخواهید نه موقعیت اجتماعی و مالی اش و حاضرید در هر شرایطی در کنارش باشید تا رشد کند و هر دو در کنار هم حال خوبی داشته باشید.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود

7.نقش بازی نکردن در مقابل مرد

مردان، زنی را دوست دارند که خود واقعی اش باشد بنابراین نیاز نیست حتما از شخصیت یا چهره واقعی تان در مقابل مرد مورد علاقه خود دوری کنید.

سعی نکنید خود را به مانند سایر دختران نشان دهید تا دوست داشتنی دیده شوید، فیک نباشید که هر چه اصیل تر و واقعی تر باشید بیشتر به دل می نشینید‌‌.

فرضا اغلب دختران از قلیان کشیدن دوری می کنند اما چون پارتنرشان اهل قلیان است برای اینکه به چشم او خوب باشد در نزد پارتنرش قلیان می کشد و..

8.تشکر و قدردانی

مردان دوست دارند که بابت زحماتی که می کشند از سوی کسی که دوستش دارند محبت ببیند..

بنابراین خوب است برای رفع خستگی همسر خود پس از گذران یک روز کاری، از اینکه برای زندگی تان تلاش می کند تشکر کنید..

تشکر کردن همیشه کلامی نیست می تواند درست کردن غذایی باشد که همسرتان دوست دارد، می تواند مرور خاطرات خوبتان در کنار یکدیگر باشد، هدیه دادن و حتی توجه کردن به همسر خود و..

9.توجه به نیازها و احساسات مرد

به نیازها و احساسات همسر خود توجه کنید..اینکه چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود نیز بسته به رفتارهای شما دارد.

به نیازها و خواسته های همسرتان توجه کنید..اهمیت به نیازهای عاطفی و جنسی همسرتان بسیار می تواند در اینکه وی بیشتر عاشقتان شود موثر باشد.

حتی اگر شما کسی هستید که به مردی علاقه دارید و میخواهید او هم شما را دوست داشته باشد خوب است که به هیجانات وی توجه کنید..اگر ناراحت است به حرفهایش گوش دهید حتی اگر لازم باشد تماما سکوت کنید، در شادی هایش با او شریک شوید و برایش آرزوهای خوب بیشتری کنید و..

10.تکیه کردن به مرد

مردان دوست دارند که همسرشان به آن ها تکیه کند بنابراین اگر حال خوبی نداشتید می توانید از مرد درخواست کنید که کمی با شما صحبت کند یا چند ساعتی را با وی وقت بگذرانید فرضا گردش کنید و..تا حال بهتری پیدا کنید.

11.آراستگی و خود مراقبتی

مردان، زنی که به آراستگی و زیبایی خود اهمیت می دهد را دوست دارند بنابراین سعی کنید همیشه تمیز و مرتب باشید و برای پوشش خود ارزش قائل باشید.

12.مسئولیت پذیر بودن

مردان، زنانی که مسئولیت پذیر هستند و برای کارها، اهداف و خواسته هایشان ارزش قائل هستند را بسیار دوست دارند.

چه چیزی باعث میشود یک مرد عاشق شود

13.حمایت کردن از مرد

همیشه قرار نیست که مردان حامی زنان باشند..پس خوب است که شما هم از مردی که دوستش دارید در مواقع لازم حمایت کنید و پشتش باشید.

حامی بودن زن و مرد نمی‌شناسد.

14.مستقل بودن

سعی کنید وابسته نباشید..زمانی که استقلال فردی و شخصیتی داشته باشید جذابیت خاص خود را برای مردی که دوستش دارید خواهید داشت.

15.کمک به رشد شخصی خود و مرد

مردان دوست دارند همسری داشته باشند که بتواند وی را رشد دهد بنابراین سعی کنید از ایده های مرد حمایت کنید و اگر ایده بهتری سراغ دارید آن را مطرح کنید..این نیز می تواند نقش موثری در عاشق شدن مرد داشته باشد.

و..

به طور کل می توانید از جلسات مشاوره کلینیک روان آرام بهره مند گشته و با مشاورین متخصص کلینیک در خصوص نوع رفتار در برابر مردی که دوستش دارید صحبت کنید.

تمامی متخصصین در کلینیک روانشناسی روان آرام به سبب تجربه و مهارت بالایی که در زمینه ارائه مشاوره دارند می توانند به شما در آموزش نحوه برخورد با پسر یا مردی که دوستش دارید کمک کنند..

جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل گردد.

آیا می توان از جلسات مشاوره پیش از ازدواج به صورت آنلاین استفاده نمود؟

بله در صورتی که افراد نتوانند در جلسات حضوری شرکت نمایند می توانند از جلسات مشاوره آنلاین کلینیک روان آرام بهره مند گردند تنها کافیست با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

آیا 15 راه اشاره شده می توانند به طور قطعی باعث شوند مرد عاشق زن شود؟

نمی توان قطعیتی را برای راه های ارائه شده دانست چرا که ممکن است به هر دلیلی شخص عاشق زنی دیگر بوده و یا تمایلی به برقراری رابطه عاطفی نداشته باشد با این حال موارد ذکر شده می توانند نقش موثری در عاشق شدن مردان داشته باشند خصوصا اگر زن و مرد در رابطه عاطفی بوده و بانوان قصد داشته باشند همسرشان بیش از قبل عاشقشان باشد.
چه بسا توصیه می گردد حتما از جلسات مشاوره روانشناسی بهره مند گشت تا بتوان هر یک از راه های گفته شده را در زمان و موقعیت مناسب اجرایی نمود تا بتوان نتایج موثری را مشاهده کرد.

4.5/5 - (75 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

2 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
فرشته ایرانی
11 ماه قبل

درکشور من ایران عشق واقعی زن ومرد به درستی تفهیم نشده واصولا عشقی نیست زن وشوهر فقط زیر یک سقف اند وهر کدام در دل حسرت های خود را دارند وفرزندان تاوان پس میدهند.

زهره
22 روز قبل

?

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره