به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
پسری که دوستت داره ولی نمیگه

پسری که دوستت داره ولی نمیگه

پسری که دوستت داره ولی نمیگه چه رفتارهایی از خودش داره؟

جالب توجه است در عصر امروز اغلب پسران به جای اینکه بتوانند به راحتی ابراز علاقه کنند نیز سعی می کنند با رفتارهایشان عشق و علاقه خود را به طرف مقابلشان نشان دهند.

لذا پسری که دوستت داره ولی نمیگه نیاز دارد که در موقعیتی مناسب ابراز احساسات کند اما به هر دلیلی شرایط ابراز عشق و علاقه را ندارد فرضا یا موقعیت مالی اش در حال حاضر این اجازه را نمی دهد، خجالت می کشد و..

بنابراین قصد داریم به نشانه های رفتاری پسری اشاره کنیم که شما را دوست دارد اما حرفی نمی زند..لذا توصیه می شود حتما از جلسات مشاوره قبل از ازدواج جهت مشورت و تشخیص درست نشانه های پسر عاشق بهره مند گشت.

نشانه های رفتاری پسری که دوستت داره ولی نمیگه

  • به هنگام حرف زدن با شما هل می کند
  • سعی می کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند
  • دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک تر کند
  • درباره شما کنجکاو است
  • حامی و پشتیبان شماست
  • به احساسات شما اهمیت می دهد
  • برای شما و باورهایتان ارزش قائل است
  • دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید
  • همدلی و همراهی کردن با شما
  • به آراستگی خود اهمیت می دهد
  • پیش شما خود واقعی اش است
  • و..

1.به هنگام حرف زدن با شما هل می کند

اغلب پسری که دوستت داره ولی نمیگه به هنگام حرف زدن با دختری که دوستش دارد هل می کند یا سعی می کند به هنگام حرف زدن به زمین نگاه کند.

2.سعی می کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند

از آنجایی که مردان عاشق عموما علاقه زیادی به چشمان کسی که دوستش دارند، دارند نیز سعی می کنند به چشمان زن نگاه نکنند.اغلب این مردان از نگاه کردن به زن طفره می روند و سعی می کنند به زمین یا اطراف نگاه کنند ولی این ما بین ریز نگاهی هم به فرد مورد نظر می کنند.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با چشم هایش علاقه و احساساتش را به زن منتقل می کند البته اگر طرف مقابلش بتواند معنای نگاه های مرد را تشخیص دهد.

3.دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک تر کند

مردی که دوستت داره ولی نمیگه تلاش می کند بیشتر با شما در ارتباط باشد تا بتوانید با مشاهده رفتارهایش متوجه علاقه و عشق او نسبت به خود شوید.

مرد معمولا تلاش می کند با صحبت از خاطرات خوشی که داشته و یا ماجراهایی که گذرانده نیز سر صحبت را با شما باز کند و بتواند رابطه نزدیکی هم با شما داشته باشد.

می توان جهت کسب اطمینان و آگاهی بیشتر از جلسات مشاوره رابطه عاطفی بهره مند گشت تا با نشانه های دقیق تر عشق و تشخیص بهتر رفتارهای عاشقانه از سوی طرف مقابل آشنا شد.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه

4.درباره شما کنجکاو است

پسری که دوستت داره ولی نمیگه علاقه بسیاری دارد که درباره شما بیشتر بداند، با ارتباط گرفتن با شما تلاش می کند که از شما درباره علایق و خواسته هایتان بیشتر اطلاعات داشته و شما را خوشحال سازند فرضا اگر گل خاصی را دوست دارید در مناسبت های خاص همان گل را برایتان بخرد که خوشحالتان کند و..

5.حامی و پشتیبان شماست

پسری که شما را دوست دارد در تمامی شرایط کنار شماست و از شما و خواسته هایتان حمایت می کند، شما را به هنگام ناراحتی ها و سختی ها تنها نمی گذارد و سعی می کند به شما کمک کند.

6.به احساسات شما اهمیت می دهد

احساسات شما برای مردی که دوستتان دارد اهمیت زیادی دارد، دوست ندارد شما را ناراحت ببیند به همین سبب از انجام کارهایی که سبب ناراحتی شما شود پرهیز می کند و یا اگر از بابت مسائل دیگر دلخور و عصبی باشید تلاش می کند شما را آرام سازد.

7.برای شما و باورهایتان ارزش قائل است

مردی که شما را دوست دارد باورهای شما را کوچک ندانسته و به عقاید و باورهایتان احترام می گذارد.

مرد عاشق به سبب باورهایتان شما را زیر سوال نمی برد و با حمایت از شما همراهی خود را در کنارتان نشان داده و ثابت می کند.

8.دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید

مرد عاشق دوست ندارد ذهنیت بدی درباره او داشته باشید به همین سبب تلاش می کند اشتباهات خود و رفتارهایی که شما را ناراحت می سازد اصلاح کند چون دوست دارد از نظر شما مرد خوبی دیده شود.

همچنین برای اینکه او را مرد موفق و پر تلاشی بدانید سعی می کند وظایف شغلی خود را به خوبی به انجام برساند.

9.همدلی و همراهی کردن با شما

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با رفتارهای خود عشق و علاقه اش را نشان می دهد فرضا مواقعی که نیاز به شنیده شدن دارید به حرف ها و درد دل هایتان گوش می دهد، با حرف هایش شما را آرام می سازد و..

به طور کل سعی می کند حضور خود را پررنگ کند تا شما در تنهایی احساسات منفی خود را سرکوب نکنید بلکه بتوانید با او به راحتی صحبت کرده و به حال خوبی دست یابید.

پسری که دوستت داره ولی نمیگه

10.به آراستگی خود اهمیت می دهد

پسری که شما را دوست دارد سعی می کند پوشش خوب و مناسبی داشته باشد البته آنطور که شما دوست داشته باشید.
دوست ندارد او را ژولیده و دمق ببینید بلکه هر زمان که قرار است شما را به هر دلیلی ملاقات کند به پوشش خود اهمیت زیادی داده و آراسته و مرتب در محل حضور می یابد.

11.پیش شما خود واقعی اش است

عموما اکثر مردان سعی می کنند خود را فراتر از آنچه که هستند نشان دهند اما مرد عاشق تلاش می کند در کنار شما خود واقعی اش باشد چرا که می خواهد اصیل باشد و به چشمان شما جذاب باشد..

نمی خواهد رفتارهای غیر واقعی داشته و می خواهد اگر زن به او علاقمند شد عاشق خود حقیقی او شود نه شخصیتی که با نقش بازی کردن در ذهن طرف مقابل ساخته شده است.

و..

چرا پسری که دوستت داره حرفی از دوست داشتن نمیزنه؟

پیشتر اشاره کردیم که دلایل متعددی می توانند سبب گردند که پسر یا مرد نیز از ابراز علاقه به زن مورد علاقه خود اجتناب کنند..فرضا ممکن است بترسد که با ابراز علاقه به دختر، نه بشنود یا با این واقعیت رو به رو شود که زن فرد دیگری را دوست دارد..

ممکن است از بابت نگرانی درباره مسائل اقتصادی قدم از پیش برنمی دارد و..هر دلیلی می تواند وجود داشته باشد که مانع از ابراز علاقه پسر به دختر مورد علاقه اش می گردد.

بنابراین نمی توان به طور قطعی به سوال مطرح شده نیز پاسخ داد.

لذا اگر پسری را دوست دارید و احساس می کنید که او هم به شما علاقمند نیست خوب است که از جلسات مشاوره فردی استفاده کنید و احساسات خود در اینباره را با مشاور روانشناس در میان بگذارید.

روانشناس با ارائه راهکارهای روانشناسی نیز به شما کمک می کند در برابر رفتارهای عاشقانه مرد رفتار درستی از خود نشان دهید و بتوانید به خوبی در صورت تمایل با وی ارتباط برقرار کنید.

مشاور روانشناس هیچ دخالتی بر تصمیمات شما برای برقراری ارتباط یا عدم ارتباط با پسری که دوستتان دارد اما حرفی نمی زند، نمی کند..بلکه تنها به شما کمک می کند بتوانید واکنش های رفتاری مناسبی در برابر مردی که شما را دوست دارد نشان دهید و اگر مرد به مرور به شما ابراز علاقه کرد بتوانید با کمک اطلاعات اصولی که در جلسات مشاوره روانشناسی به دست آورده آید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید..

چرا که با صحبت از نوع رفتارهای مرد به روانشناس متخصص، ایشان به شما کمک می کند به شناخت بهتری از مرد مورد نظر و نوع رفتار خود با وی برسید تا هیجانی رفتار نکنید.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله افراد می توانند علاوه بر جلسات حضوری از جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین کلینیک روان آرام بهره مند گردند تنها کافیست با شماره درج شده تماس حاصل گردد..

از کجا نشانه های مرد عاشق را تشخیص دهیم؟

بهترین کار جهت تشخیص واقعی یا غیر واقعی بودن رفتارهای مرد این است که با مشاور روانشناس متخصص و حرفه ای مشورت نمود تا بتوان به طور منطقی نیز درباره نشانه های رفتاری مرد صحبت کرده و سریعا احساسی یا هیجانی درباره مرد و ورود به رابطه عاشقانه نیز تصمیم نگرفت.
می توان بدین جهت با روانشناسان بسیار حرفه ای و کاربلد کلینیک روانشناسی روان آرام مشورت نمود.ولیکن روانشناسان کلینیک هرگز دخالتی بر تصمیم مراجعین نداشته و تنها راهنمایی های لازم را ارائه می دهند.

4.7/5 - (79 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

10 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
ناشناس
9 ماه قبل

من نمیگم حتما با پسره پولدار ازدواج کن چون گناهع یک طرفه قضاوت کنم چون اماما معصوم خودمونم فقیر بودن با نون و خرما خونه ها کوچیک کشاورزی زندگی میکردن با پسری ازدواج کن دروغگو سرکاری نباشه پولدارم نبود اشکال ندارع کار داشته باشه بتونه نونت بده تو زندگی عرضه نون در اوردن زنو بچع رو داشتع باشه خونه ام کوچیک داشته باشه از خودش مشکلی نیس ۴۰ متر ۵۰ متر اینا فقط خونه برا خودش باشع ۶۰ متر حالا اجبارشم نکن حتما به اسم من کن خونتو اگر خودش خواست یروزی به اسمت میکنه نکردم ولش کن زندگیتو کن به نظره من دنباله ی پسره کاری اهل زندگی بگرد این پسره باهاش چت میکنی بازیت داره میده این سرکاریه بعید میدونم خواستگاریتم بیاد اگر زیادی همه جوره بهش رو بدی عکسا لختی هر عکسی بهش بدی سیر میشع بهانه میگیره نمیاد اصلا بهت شکاکم میشه توهمتم بهت میزنه

ناشناس
9 ماه قبل

پسری دختریو واقعی دوس داره وقتی خونه از خودش نداره هیچ وقت دلش وجدانش راضی نمیشه دختره مردمو ببره مستجری مردا و پسرا که خونه از خودشون ندارن زن برا این میگیرن ببرن مستجری اونا زناشونو قلبی دلی زیاد دوس ندارن هر چقدرم محبت کنن بازم محبت خوشبختی ارامش اسایش کامل برا زنو بچه نمیاره همیشه محبت و عشقو عاشقی همیشع ملاک نیس ی وقتا پول زیادی خوشبختی ابدی همه جوره میاره من نمیگم دختر فقط برا پول با پسری ازدواج کنه ادم با پولدارم ازدواج خواست بکنه باید اول فیافه پسره به دلت قلبت بشینه اونوقت اگر پولدارم بود وضع مالیش اوکی بود ازدواج کن به نظره من این پسره ی ادمه بیکار و الافه بازیت دارع میده نمیگرتت هیچ وقتتم بی هوده هدر مید۶ حالا من کار ندارم همه چیم پول و ثروت نیس اماما خودمون نونو خرما میخوردن فرشم نداشتن زیرشون زندگی میکردن از هم راضی بودن شکر گزار بودن

ناشناس
9 ماه قبل

میخای راسته امام حسینی راسته حسینی بهت بگم چه جور پسرایی تو قلبشون تو دلشون از تمامه وجودشون دختریو دوس دارن پسرا یی که چن سال ا سال برا خواستگاری طول نمیدن بهانه ها مختلف پشت سره هم بهانه برا عقب انداختن خواستگاری نمیدازن پسرایی عشق و دوست داشتن هاشون واقعیه بیشتر از ا روز دو روز با دختری چت نکنن یا حداقل زیادم شد چت و اس امس پسره مشکلی داشت ۵ ماه ۴ ماه ۶ ماه ۷ ماه دیگه حتما خانوادشو بیاره جلو خواستگاری سرع حرفاش قول ها امید ها که داده بع دختره مردم خانواده مردم عین مرد عین ی پسره شیر حلال خور درست حسابی به حرفاش وعده هاش عمل کنه و پسری خوبه عکسا لختی نخاد این پسره عقد باهات نکرده جلو قران چرا براش ویس میفرستی صدا خودتو براش میفرستی اصلا تو چمیدونی با عکسات با صدا حرف زدن هات براش میفرستی فرستادی چکارایی میکنع شایدم ی پسره سرکاری بی پول الافی باشع با دوستاش بشینه سیگار و قلیون بکشن شرابم بخوره بعدش صدا تورو حرفا تورو عکساتو نشون دوستاش بده نگاه دختره چقدر برا من میمیره صدا خودشو برام ویس میرسته فک میکنه من میخام بگیرمش اونا ام میخندن مسخرت میکنن دست جمعی خودشو دوستاش بدون اینکه به تو بگه روحتم خبر دار نیس به نظره من اون تورو برا دوس دختر و سرگرمی هاش میخاد پسری که دختریو دوس داشته باشه ماشین میخره خونه میخره کار میکنه بعدش وقتی ام ازدواج کنه خونشو به اسمه زنش میکنه پسرا که عشق دوست داشتنشون واقعی و قلبی دلی هس کار پیدا میکنن کار میکنن جوری خودشونو با تلاش زیادی درس خوندن زیادی بالا میبرن دکتری مهندسی ریسی یا کارمندی ی کاره ای میشن خونه بزرگ میخرن ماشین گرون میخرن اون جور پسرایی مردایی اگر خسیس نباشن ذاتشون جنسشون خوب باشه اونا دوست داشتن هاشون واقعیه اگر پولدار باشن ولی خونه به اسمه دختره مورد علاقشون کنن قبل ازدواج قبل ازدواج برا دختری که دوسش دارن پول خرج کنن کادو بخرن بدن بعداز ازدواجم همه چی بخرن پول خرج کنن همه جوره برسن بع طرف این جور پسرایی مردایی عشق دوست داشتن هاشون واقعیه مردا و پسرا که میگن من زن بگیرم یا زنم خونمو برده فوش میدن به زناشون یا راضی نیستن خونه به اسمع زنشون شریک زندگیشون کنن اون جور مردا پسرا شکاکن مریضن بد بینن دوست داشتنم ندارن فقط از رو هوس زن گرفتن ببشتر وگرنه پسری مردی تو قلبش دختریو برا زندگی بخاد زنم بگیره دختره قبل ازدواج بعداز ازدواج بگع خونتو کامل به نام من بزن میزنه ماشینش هم میزنع به نامه زنش چرا چون قلبش دلش روحش از تمام وجودش به زنش بع بع اون دختری کع میخاد باهاش ازدواج کنه اعتماد داره و ی فرشتس شکاک بدبین نیس برا ی خونه دعوا فوش راه بندازع

ناشناس
9 ماه قبل

به نظره من تو زیادی داری لوسش میکنی مگه شوهرته یا اسمش تو شناسنامته الان چکار برات کرده پول برات خرج کردع لباس خوردو خوراک خوب بهترین تفریح ها بردتت گردونتت چکار برات کردع از الان نی نی به لالاش میزاری نه بارع نه بع داره اصلا تو از دلش قلبش نیتش خبر نداری شاید تو برا ی عمر زندگی دوسش داشتع باشی بخای حتی باهاش ازدواج کنی داعمی همیشگی تو زندگیت بیاد باشع ولی اون هدفش دختر بازی بازی دادن تو باشع اگر زیادی بهش رو بدی هر وقت نیس بهش پیام بدی لوسش کنی زیادی بهش محبت کنی یروزی دعواتون بشع باهم بهت میگع اویزنم نشو اویزن لقب اویزنم روت میزاره تاحالا عشقش بودی عسل نفسش بودی بعدا میشی هری گمشو اویزن این کلمه ها روت میگه خدا روزیتو جا دیگع بده برو اونوقت دوس داری خودتو هم اونو بزنی بکوشی انقدر غرورت میشکنه دلت قلبت دوسش داری اتیش میگیری

ناشناس
9 ماه قبل

سلام به نظره من باهاش تا ا سال چن ماهم اصلا اس امس پیامک بازی نکن عکسم که ندادی بهش بهتر اگرم دادی گولت زده عکس بهش دادی ابی که بریزع رو زمین دیگه نمیشه جمعش کرد ولی اس امس بازی باهاش نکن خیلی محکم و قورس و قوی باهاش رک حرفتو ا بار بزن بگو اقا پسر اگر قصدت ازدواجع هر با خانوادت هر وقت خودت صلاح دونستی دوس داشتی بیا جلو اگرم قصدت دوستیع یا سرکار گزاشتنه من من پیام نمیدم گول حرفاش عشقم عزیزم دورت بگردم گلم فرشتع خودم جگرم عسلم نخور این کلمه ها حتی پسرا که میخان مخ دخترا رو بزنن باهاشون دوست بشن از بدنشون از احساسات سادگی دخترا سواستفاده عشق و حالو ببرن این کلماتو میگن فقط بهش بگو من قصدم ازدواجه اگر قصده دوستی بازی دادن سرکار گزاشتن منو داری من اهلش نیستم وقت منو الکی بی هوده هدر نده برو پی زندگیت اگر قصدت جدیع برا ازدواج نیت داری خانوادتو بیار پیام دادن عکس گرفتن این برنامه ها نباشن پیام دادنو عکس دادن باشع واسع بعداز عقد ببین چیا میگن حرف میزنه حرف نمیزنه اگر بلاکت کرد هیچی نگفت توام بلاکش کن دیگه هیچ وقت درش نیار بهشم هیچ وقت پیام نده اگرم بلاکت نکرد حرفم نزد توام دیگه هیچی نگو بزارش مدتی تو حاله خودش نه بهش پیام بده نه کاری بهش داشته باش خودش رو حرفات فکر میکنه اگر قصدش جدی باشه یا دروغگو سرکاری باشع از کاراش اعمالش خدا بهت می فهمونه اگرم قصدش ازدواج باشه مطمعن باش بهش بگی خانواده بیار اس امس نمیدم پیام نده فکراشو میکنه اگر خانوادش راضی باشن خانواده درست حسابی با ایمان داشته باشه خودشم قصدش نیتش بع تو برا ازدواج باشه دوست داشته باشه تو قلبش بهش بگی خانواده بیار باهاش اس امسو کلا قطع کنی دل تنگی بهش فشار میاره دوستم داشته باشه دلش تنگ میشع برات بیشتر خانوادشو میاره میاد خواستگاریت بعدش باهاش ازدواج میکنی ولی اگر بهش رو بدی همیشع تو اول بهش پیام بدی پیام دادن زنگ زدن بیشتر از تو دختری باشه اگر عصبانی بودی ازش اونم مقصر بود اون عصبیت کرده بود فوشی حرفی بحثی باهاش کردی قهر میکرده انتظار داشته تو دختری ازش پشت سره هم معذرت خواهی کنی ببخشید من نمیگم کارت بده ادم اشتباهی میکنه معذرت خواهی کنه خدا خوشش میاد ثوابم داره ادم کاره اشتباه انجام بده خودشو کوچیک کنه غرورشو بزارع زیر پا معذرت خواهی کنه ولی تو ایا بی خودی باهاش دعوا کردی یا اون صداتو در اورده عزیتت کرد تحت فشارت گزاشته عصبی بشی بهش فوش بدی یا دعوا کنی باهاش اگر اون عصبیت کردع باهاش دعوا بحث کردی پس لزومی نداشته معذرت خواهی کنی ازش غرور دخترونه خودتو الکی بی خودی بشکنی اگر مقصر تو بودی کلا حالا ا بار یا دوبار معذرت خواهی میکردی نه ۵ بار ۱۰ بار ۶ بار اونم پسره پورو میشه شایدم زبون بریزع عشقم فدات بشم دوست دارم دلم برات تنگ شدع میدونی چرا چون پسرا مردا خوششون میاد ی زنا ساده دخترا ساده گوسفند برده هاشون گیر بیارن کرم بریزن عزیت زناشون تو زندگی میکنن عزیت دخترا که عاشقونم شدن میکنن صداشو در میارن دعوایی فوشی بی حرمتی بد دهنی زنه یا دختره بهشون کنه بعدا هم کیف میکنن خوششون میاد زنه دختره خودشو کوچیک میکنه ازشون معذرت خواهی میکنع اونم زیادی به نظر من هیچ پسری هیچ مردی تو این دنیا ارزش اینو ندارن غرور خودتو بشکنی خودتو جلوشون کوچیک کنی ازشون معذرت خواهی کنی به نظر من این پسر۶ داره بازیت میده با مغزت و احساساتت داره بازی روحی روانی راه میندازه الان اولا بازی هاشو شروع کردع اگر ادامه بدی تا ا سال ۳ سال ۴ سال باهاش اس امس بدی هر دفعه بهانه ها مختلف میاره از سادگی تو معصومیت دلت سواستفاده هاشو میکنع در حدی بع بازی هاش ادامه میده یروز ی زمانی بهت میگه عکسا لختی برهنه لخت مادر زاد لخت شو ببینمت تو مال خودم قرارع بشی میگیرمت نمیگیرتت هیچی چن سال ا سالم وابستت میکنه به خودش عکسا لختی هاتم پخش میکنه نشون دوستاش میده میخندن عشق و حال با عکسا بدنت خودشو دوستاش میکنن پخشم نکنه ابروتو میبره خانوادت کم کم میفهمن دید و فکره خانوادتم بهت بد بین میشه بهت شکاک میشن تنه بهت میدن توهمت بهت میزنن بشنون عکسا لختی پسره گولت زده یروزی بهش دادی تو هنوز پسرا رو نشناختی پسرا گرگن گرگع روزگاران موزی زیرکی گرگن یجوری بازی روانی را۶ میندازن دختره میگه این حتما منو میگیره دیگه جوری با روانت بازی میکنه گولت میزنه یروزی انقدر وابستت به خودش میکنه با حرفا عاشقانه دروغاش کع عشق واقعی ام نسبت به تو نداره همش سره هوس رفع نیاز ها جنسی خودش با تو اس امس بازی میکنه بعدها عکسا لختی فیلما لختی کم کم یروزی این برنامه ها هم میزاره تحت فشارت میزاره عکسا فیلما لختی بهش بدی اگر ندی میگی به درد نمیخوری خشکی مذهبی هستی برو پی زندگیت برو خدا روزیتو جا دیگع بده دخترا دیگه اینن اونونن جوری هر دختری بع رخت میکشه بازی روانی راه میندازه روانت مغزت بهم میریزع عاشقشم هستی وابسته ام شدی بهش دیگه از بین عقل و دل دلو انتخاب میکنی و ی عمر پشیمونی سراغت میاد

آیدا
9 ماه قبل

سلام من ۱۹ سالمه توی بازی آنلاین از یه پسر ۲۲ساله خوشم اومده اون اوایل خیلی کم حرف بود و بعد کم کم با من صمیمی شد و گفت می‌دونستی خیلی مهربونی و ….بعد بیست دقیقه نیم ساعت گفت شماره بده بریم واتساپ حرف بزنیم منم دادم و خیلی خوشحال شدم و من خیلی دوستش دارم. اون موقع چت کردن بهم میگه گلم ، عزیزم ،‌ جانم و … و ما عکس همو دیدیم صدای همو شنیدیم منم بیشتر بهش علاقه مند شدم فکر کنم اون دوستم داره ولی نمیگه و یه جا خونده بودم که دختر نباید به پسر بگه دوستت دارم و از این حرفا ..باید پسر بگه منم موندم که بگم یا نه ..یه بار من سر یه موضوعی عصبانی بودم باهاش درست حرف نزدم اون قهر کرد و منم معذرت خواهی میکردم و پیاممو نگاه میکرد ولی هیچی نمی گفت ..بعد دو روز بهم پیام داد ویس نمیدی منم گفتم چرا میدم بعد ویس دادم و گفت دلم برات تنگ شده بود و …این حرف ها یعنی دوستم داره یا داره مخ میزنه بعد یهو ولم کنه من آسیب ببینم؟؟؟

گمنام
9 ماه قبل
پاسخ به  آیدا

قطعا داره بازیت میده دختر گل انقدر ساده نباش ، خودت میگی فضای مجازی
چرا ندیده عاشقت بشه
بر فرض محال دوست داشته باشه ، الکی دلتو به یک آدمی نده که بعدا عوارضش هیچ علاجی نداره جز کشیدن کوهی از حس های منفی نسبت به خودت
دیدم که میگم
حالا فرض کن بهت بگه دوست دارم ، از کجا میخوای بفهمی واقعیه یا الکی !
دختر گل خودتو با دستای خودت نابود نکن ، این موضوع تموم میشه و یه دل شکسته برات باقی میمونه که شیشه خورده هاشو هیچ وقت نمیتونی به هم بچسبونی

ناشناس
8 ماه قبل
پاسخ به  آیدا

سلام اگر رابطه تون یک رابطه مجازی هست باید بگم که متاسفانه ۹۰درصد روابط مجازی هوس هستن تو‌ توی نگاه اول فکر می‌کنی ک خیلی خیلی دوست داره ولی اون فقط واسه سرگرمی با شما هست حرفهای عاشقانه قشنگی بهت میزنن‌ ولی ول می‌کنه می‌ره بعد از مدتی خر نشو دختر بخدا تهش می‌ره بدبختت می‌کنه :)من ب عنوان یه خواهر میگم بهت ک دوسش نداشته باش همین یا اگر داری نزار بفهمه بفهمه می‌ره

تارا
3 ماه قبل
پاسخ به  آیدا

هیچوقت به یه پسر مجازی دلنبند چون آخرش فقط ولت میکنه و تو میمونی و یه دل شکسته و افسرده

ناشناس
23 روز قبل
پاسخ به  آیدا

من هم همین رو تجربه کردم با یه پسر ۲۵ ساله دوست شدم اون طور که بهم پیام می‌داد میگفتم این واقعا عاشقمه بعداز چند وقت فهمیدم همش دروغ بود پسرا کلا قشنگ حرف میزنن دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره