به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

آشنایی با نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

گاهی اوقات برخی زوجین در زندگی مشترک احساس می کنند آنجور که باید در کنار یکدیگر زندگی نمی کنند.این احساس بیشتر از جانب زن بوده و با خود می اندیشد که از کجا متوجه شوم همسرم مرا دوست دارد یا نه؟چگونه نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد تشخیص دهم که شاید همسر من هم علاقه ای به من ندارد؟! و..

✅ در این مواقع نیاز است که زن با نشانه ها و علائم مردی که زنش را دوست ندارد آشنا شود.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

14 راه شناسایی نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

  1. عدم یا کاهش محبت عاطفی و جنسی از سوی مرد
  2. برقراری رابطه جنسی پرشور 
  3. عدم اعتماد به زن و چک کردن های پی در پی
  4. نادیده گرفتن زیبایی های زن
  5. تماس نگرفتن با زن در طی روز و محل کار
  6. صحبت نکردن مرد با زن در خانه
  7. علاقه نداشتن به شنیدن حرف های زن
  8. ارتباط و تعاملات بهتر با دیگران
  9. عدم مسئولیت پذیری در قبال زن و زندگی مشترک
  10. نادیده گرفتن خواسته ها و تمایلات زن از مهم ترین نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد
  11. احترام نگذاشتن به زن
  12. قدرت طلبی مرد نسبت به زن
  13. تفریح کردن بدون علاقه به حضور زن
  14. ایراد گرفتن مداوم از همسر

مردی که همسرش را دوست ندارد علاقه ای به ابراز محبت به زن ندارد

از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد عدم ابراز علاقه به محبت عاطفی و جنسی نیز می باشد.

وی تمایل کمی به محبت کردن و خوش رویی با همسرش دارد و به هنگام ابراز علاقه همسرش به وی تمایل زیادی به ابراز علاقه ندارد.همسرش را در آغوش نمی گیرد.از جملاتی مثل دوستت دارم یا ممنون که در سختی ها کنارمی و..استفاده نمی کند.

همچنین همسرش را نمی بوسد و به هنگام تمایل زن به سکس و رابطه جنسی این خواسته را با جملاتی تکراری و مداوم مثل خسته ام.باشه برای بعد و..پس زده و یا بدون ترغیب و با بی میلی به رابطه جنسی می پردازد

و این رابطه جنسی را پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به اتمام می رساند و به احساسات و تمایلات جنسی زن توجه نمی کند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

برقراری رابطه جنسی پرشور

گاهی برعکس مطالب پیشین مرد محبت عاطفی به زن نداشته،به وی توجه نمی کند،زن را مهم نمی داند و به او احترام نمی گذارد ولیکن بسیار مشتاق رابطه جنسی می باشد و به هنگام این رابطه بسیار خوش رو می شود..

لذا احتمال می رود این نیز از نشانه های مردی که شما را برای رابطه می خواد باشد!

از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد بی اعتمادی به وی می باشد

مردی که همسرش را دوست دارد هرگز به او بی اعتماد نمی شود و شخصیت او را با چک کردن های پی در پی تلفن همراه زن.تماس های مکرر به جهت پیگیری زن و..زیر سوال نمی برد.

مردی که زنش را دوست ندارد در عین بی توجهی به زن دارای حساسیت بسیار فراوانی است و مدام از زن سوال می کند که با چه کسی حرف می زدی؟چرا دیر درب خانه را باز کردی؟چرا آرایش کردی و به خود رسیده ای مگه خبریه؟و..

این مردان باور و ذهنیت مثبتی راجع به همسر خود ندارند و فشار روانی زیادی را به زن متحمل می شوند.

چنانچه مردی که همسرش را دوست دارد به او و علاقه زن نسبت به خود اعتماد کرده و از تعهد و وفاداری زن کاملا اطمینان دارد.

لذا اگر مردی زن را دوست دارد ولیکن بسیار بر او حساس بوده و به قولی حرف از غیرت را به میان می آورد..

احتمالا دوست داشتنی بیمارگونه دارد که باید با جلسات مشاوره ازدواج این نوع دوست داشتن درمان و اصلاح شود زیرا بسیار برای هر دو شخص آسیب زننده می باشد.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

نادیده انگاشتن زیبایی های ظاهری و باطنی زن

از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد نادیده گرفتن و توجه نکردن به زیبایی های همسرش می باشد.

اگر همسرش آرایش کرده و منتظر شنیدن چقدر خوشگل شدی از طرف مرد می باشد،مرد در جواب خوشگل شدم؟بهم میاد؟با بی میلی تنها سر تکان می دهد و این بسیار برای زن اذیت کننده می باشد.

اگر زن مهربان و آرام باشد و به قولی زن زندگی باشد مرد این را وظیفه دانسته و از وی به سبب خوب بودن و مهربانی اش و..تشکر نمی کند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

تماس نگرفتن با زن در طی روز

وقتی مرد در محل کار تایمی برای استراحت دارد به همسرش زنگ نمی زند و از وی خبری نمی گیرد..

در حالیکه هر زن و مردی نیاز دارند در طی روز حتی یکبار با یکدیگر صحبت کنند و صدای یکدیگر را بشنوند..

زیرا ناخودآگاه با اطمینان خاطر به روند کاری شان در طی روز ادامه می دهند،اطمینانی که از وجود همسر حاصل می گردد و سبب آرامش قلبی زن و مردی که یکدیگر را دوست دارند می شود.

صحبت نکردن در خانه

از دیگر نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد عدم تمایل وی به صحبت کردن می باشد.مرد بیشتر زمان خود را با تلفن همراه.تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب و.. سپری می کند و تا زمان لزوم مثل شام کی آماده میشه؟ من میرم دوش بگیرم و..صحبت نمی کند.

اگر زن از وی سوال بپرسد از جملات کوتاه استفاده کرده و به صورت زن نگاه نمی کند مگر نگاهی سرد و خشک!

نشانه های مردی که همسرش را دوست دارد

عدم علاقه به شنیدن حرف های زن

اگر زن با وی درباره اتفاقات روزمره صحبت کند.از اهدافش یا تمایلاتش با مرد حرف بزند مرد بی تفاوت بوده و در انتها از جملاتی مثل آها،هرکار دلت می خواهد بکن،خسته ام بذار سر شام تعریف کن و..سبب می شود زن دیگر تمایلی به صحبت کردن نداشته باشد.

ارتباط بهتر با دیگران

با اینکه مرد با زن خشک و سرد رفتار می کند ولیکن با افراد دیگر نیز به خصوص خانم ها بسیار بهتر رفتار کرده و با آن ها می گوید و می خندد.

از شغل و موفقیت هایش تعریف می کند و تجربیاتش را ارائه می دهد ولیکن در کنار زن هیچ صحبتی از محل کار نکرده و ناراحتی ها و خوشحالی هایش را با وی در میان نمی گذارد.

عدم مسئولیت پذیری از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

مرد نیز به خواسته های زن در خانه توجه نمی کند.خریدهای خانه را بر دوش زن می اندازد و حتی برخی اوقات به زن پولی به عنوان پول ماهانه نمی دهد به خصوص اگر زن شاغل نباشد.

اگر وسیله ای در خانه خراب شده درست کردنش را به تاخیر می اندازد طوری که زن مجبور می شود خودش وسیله را برای تعمیر به متخصصین تعمیرکار بسپارد و..

نادیده گرفتن تمایلات و خواسته های زن در زندگی مشترک

از مهم ترین نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد نادیده گرفتن نیازهای وی می باشد.

چنانچه اگر زن بخواهد با وی به رستوران برود با لحس سرزنش آمیزی زن را از این کار منصرف می کند. و یا اگر زن نیاز داشته باشد چند دست لباس و ..بخرد به این نیاز توجه نکرده و اذعان می دارد که زن به وسایلی که دارد قانع باشد.

عدم احترام به زن توسط مرد

از علائم مردی که زنش را دوست ندارد احترام نگذاشتن به وی می باشد.مرد با لحن تند با زن حرف می زند و حتی به او بددهنی می کند و فحش ناسزایی را به وی ابراز می دارد.

فرضا اگر کمی گرد و خاک بر روی میز باشد با لحن تندی زن را سرزنش کرده و به او توهین می کند.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

قدرت طلبی مردی که علاقه ای به همسرش ندارد

مردی که زنش را دوست ندارد با قدرت طلبی و فریاد و خشم امورات خانه را پیش می برد.به نوعی انگار حکومت نظامی بوده و زن موظف است تا پیش از آمدن مرد از سرکار؛گوشه به گوشه خانه را تمیز،غذا را آماده کرده و منتظر همسرش باشد.

اگر زن بخواهد به مهمانی دوستانه برود یا حتی به دیدار دوستی قدیمی رود باید از مرد اجازه بگیرد و اگر مرد اجازه نداد حق ندارد از خانه بیرون رود!

تفریح کردن بدون علاقه به حضور زن

مرد به تنهایی تفریح می کند.پس از سرکار و استراحت به تنهایی بیرون رفته،قدم می زند یا در روزهای تعطیل به جای اینکه کنار همسرش باشد با دوستان خود یا به تنهایی به تفریح و خوشگذرانی می رود.و اگر زن از این اوضاع گله مند باشد با لحن تندی پاسخ می دهد«جای زن توی خونه است

ایراد گرفتن از همسر به طور مداوم

از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد ایراد گرفتن از وی به طور مستمر می باشد.

اگر غذا کم نمک باشد طوری ایراد می گیرد که زن ممکن است به گریه وا داشته شود.اگر خانه نامرتب است به جای درک زن و یا جویا شدن علت این مساله با او تند برخورد کرده و به او توهین می کند.

این موارد تنها برخی از نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد می باشد اگر شما هم نشانه دیگری را می دانید برایمان کامنت کنید.

مردی که همسرش را دوست ندارد با او رابطه جنسی برقرار می کند؟

این مساله در هر شخصیت مردی متفاوت است.ممکن مرد به همسرش علاقه ای نداشته باشد و با کاهش میل جنسی و دور شدن از وی بی میلی خود را به رابطه جنسی نشان دهد.گاهی در برخی مردان هم این مساله برعکس بوده و مرد تنها قدرت کشش ادامه زندگی مشترک را رابطه جنسی می داند و با اینکه به زن علاقه ای ندارد پرشور و پرهیجان بنا بر وابستگی جنسی با زن به رابطه جنسی می پردازد.

آیا می توان مردی که همسرش را دوست ندارد تغییر داد؟

اگر مرد نسبت به همسرش بی علاقه است پیشنهاد می گردد زوجین به جلسات مشاوره روانشناسی رفته و با راهنمایی های روانشناسی مجرب به علت این مساله و بی علاقگی خود نسبت به زن بپردازند.ممکن است مرد بنا بر اتفاقات یا احساسات سرکوب شده در کودکی و..در زندگی مشترک به همسر خود بی تفاوت گشته است.

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد چگونه قابل تشخیص می شوند؟

با اطلاع از نشانه هایی که در محتوا ذکر شده باید ذکر کرد این نشانه ها به طور مستمر و طولانی مدت از جانب مرد پدید می آیند و مرد روزهای بسیاری این علائم را داشته و نسبت به زن بی تفاوت می گردد.پس نمی توان با دیدن این نشانه ها در یک الی دو روز به مرد برچسب زد.زوجین می توانند با کمک های یک روانشناس مطمئن و کاربلد از احساسات خود نسبت به همسرشان مطمئن گردند.

4.6/5 - (109 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

3 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
.....
6 ماه قبل

لطفاً عکسهای باحجاب بگذارید

النا موسوی
5 ماه قبل
پاسخ به  .....

شما نگاه نکن ،یا اگه تحریک میشی خودتو دکتر نشون بده

پریسا
1 سال قبل

همسرم به عروسم وابستگی پپیدا کرده هی بهانه می گروزگیرد مرا اذیت میکند 3 ماهه پسرم نامزد کرده

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره