به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد چیست؟

برای فهم نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد باید به یک سری رفتارها و گفته ها توسط مرد توجه کرد از آنجا که در برخی از رابطه های مشترک به خصوص روابطی که تازه ایجاد شده اند و دو نفر در مرحله آشنایی با یکدیگر هستند خواه ناخواه توسط برخی مردان این نشانه ها بروز می کنند.

بهتر است بانوانی که در رابطه با جنس مخالف هستند چه رابطه ای که به تازگی شکل گرفته و چه رابطه ای بلندمدت که مدت زیادی است ایجاد شده به نشانه هایی که در ادامه ذکر می شود و مبنی بر نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد می باشد بسیار توجه نموده و با دیدن این نشانه ها بیشتر مراقب خود و جسم و روحشان باشند.

بانوان بهتر است ایشان پیش از وقوع اتفاقی احتمالی و تجاوز و دست درازی از سوی جنس مخالفی که با او در رابطه است به روانشناس مراجعه کرده و این موضوع را با وی در میان بگذارند.

16 مورد از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

  1. صحبت بیش از حد و مکرر از سکس
  2. پنهان نگاه داشتن شما از خانواده و اطرافیان صمیمی خود
  3. لمس بیش از حد و مکرر بدن شما
  4. اصرار بر سکس کردن به جای تفریح و سرگرمی مشترک و بیرون رفتن
  5. اصرار بر تماشای فیلم های پورن با یکدیگر
  6. عقیده بر اینکه سکس قبل از ازدواج سبب پایداری رابطه می شود
  7. عدم حمایت عاطفی و برطرف نمودن این نیازها جز نیاز جنسی
  8. عدم مسئولیت پذیری در رابطه عاطفی
  9. غیب شدن و نبودن های مکرر
  10. تهدید بر خودارضایی در ازای سکس نکردن با شما
  11. دعواهای مداوم و بی دلیل و ادامه رابطه صرفا به دلیل ارضای جنسی
  12. میل به کنترل بیش از حد شما و تغییر دادنتان
  13. غیرتی شدن های بی منطق و اغراق آمیز
  14. مصرف الکل در کنار شما بدون در نظر گرفتن حالات هیجانی خود
  15. شرط آشتی با شما به هنگام دعوا را رابطه جنسی می داند
  16. ناراحتی اغراق آمیز و بیش از حد به دلیل نداشتن رابطه جنسی با شما

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

صحبت بیش از حد و مکرر از سکس

یکی از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد صحبت های اذیت کننده و بیش از حد وی در برابر سکس کردن و لذت بخش بودن آن است.گاهی این مرد نیز بیان می دارد که بانویی که با وی در رابطه است را تجسم کرده و در ذهن خود با او سکس می کند و این تجسم سازی به شدت او را ارضاء می کند.

فرد تمایل دارد شبانه روزی در چت های دو نفره از سکس صحبت کرده و تصاویری مبنی بر رابطه جنسی و دخول را برای شخص ارسال کند و به بی علاقگی یا علاقه کم وی نسبت به این موضوع اهمیت نمی دهد.

پنهان نگاه داشتن شما از خانواده و اطرافیان صمیمی خود

از دیگر نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد و بسیار هم رایج گشته مردی است که شخصی را که با او در رابطه است را به هیچ یک از افراد زندگی خود به خصوص خانواده معرفی نمی کند و معرفی وی را هر روز به روز دیگری موکول می کند و عقیده دارد که با معرفی وی به دیگران،بقیه رابطه شان را خراب می کنند!!

لمس بیش از حد و مکرر بدن شما

مردی که بانویی را برای رابطه میخواد در هر شرایط و موقعیتی بی جا بدن وی را لمس می کند مثلا در ماشین پاهای وی را لمس می کند و.. و از این لمس کردن بسیار خشنود می گردد.نوازش کردن با لمس کردن بسیار متفاوت است و بهتر است بانوان این دو را از یکدیگر تفکیک دهند.

اصرار بر سکس کردن به جای تفریح و سرگرمی مشترک و بیرون رفتن

از مشهود ترین نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد اصرار بر رفتن به فضایی سربسته مثل خانه یا سوییت و..به جای بیرون و تفریح کردن است حتی اگر پس از مدت ها قرار بر دیدن یکدیگر داشته باشند مرد ترجیح می دهد بجای ارضای نیازهای عاطفی یکدیگر نیازهای جنسی خود را ارضاء کرده و با او سکس کند..

مرد سکس در منزل را بر تفریحات و قرار گذاشتن در اماکنی مثل رستوران رفتن،کافی شاپ و.. ترجیح می دهد و با اصرار پوزیشن های متعددی برای سکسی جذاب تر با شریک خود به او پیشنهاد می دهد.

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

اصرار بر تماشای فیلم های پورن با یکدیگر

از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد اصرار بی دلیل و بیش از حد وی بر تماشای فیلم های پورن و سکسی با شریک خود می باشد تا او را ترغیب و علاقمند به سکس با خود کند.

عقیده بر اینکه سکس قبل از ازدواج سبب پایداری رابطه می شود

مردی که شریک یا پارتنر خود را تنها برای سکس و رابطه جنسی میخواد ادامه و پایداری رابطه شان را بر سکس داشتن می داند و عقیده دارد با سکس کردن قبل از ازدواج هر دو نسبت به نقاط خصوصی یکدیگر بیشتر شناخت پیدا کرده و بهتر می توانند نیازهای جنسی یکدیگر را ارضاءو برطرف کنند.عموما این افراد ادامه رابطه را بیشتر بر اساس رابطه جنسی قبل از ازدواج تلقی می کنند!

عدم حمایت عاطفی و برطرف نمودن این نیازها جز نیاز جنسی

از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد این است که به محبت کردن و ابراز علاقه نسبت به پارتنر خود بی اهمیت است و تنها برای سکس کردن و ارضای نیازهای جنسی خود و طرف مقابل پیشقدم و مشتاق می باشد.

وی علاقه ای به خواسته های عاطفی شریک خود مثل تبریک تولد وی،هدیه گرفتن های بی دلیل،دعوت او به رستوران و..نداشته و این مسائل را بچه بازی می داند و برای ابراز آن ها تمایلی از خود نشان نمی دهد یا خیلی کم به این مسائل می پردازد.

عدم مسئولیت پذیری در رابطه عاطفی

مردی که به دنبال سکس در رابطه با شریک خود می باشد هیچ مسئولیتی در قبال وی به عهده نمی گیرد و یا ممکن است خیلی کم مسئولیت پذیر باشد.

اگر شریک وی به کمکی احتیاج داشته باشد به آن بی توجه بوده و یا خود را مشتاق به کمک جلوه می دهد در حالی که هیچ کمکی به شخص نمی رساند.مثلا برایش مهم نیست دیر وقت است یا خیر اصرار می کند شریک خود را در مکان تعیین شده ای ملاقات کند بدون توجه به تنهایی او و احتمال قرار گرفتن وی در معرض خطر و..

غیب شدن و نبودن های مکرر

یک احتمال در مشخص بودن نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد غیبت های مکرر و بی دلیل او می باشد.حتی وی ممکن است دلایل مسخره ای را برای توجیه کردن شخص بیان کند بی آنکه دلیلی منطقی برای نبودن های بی دلیلش نمی باشند.مثلا یک روز کامل غیبش می زند تنها به این دلیل که با خانواده اش بحث کرده است.سرش درد می کرده است.کل روز خواب بوده است! و..

تهدید بر خودارضایی در ازای سکس نکردن با شما

از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد تهدید کردن شخص برای خودارضایی کردن است.زیرا می داند شخص از خودارضایی او خوشش نمی آید به همین دلیل از این تهدید استفاده کرده و شخص را وادار به سکس کردن می کند.

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

دعواهای مداوم و بی دلیل و ادامه رابطه صرفا به دلیل ارضای جنسی

در این روابط دعواهایی بسیار زیاد و بی دلیل اتفاق می افتد و هر دو طرف از بابت این دعواها کلافه و خسته شده اند اما مرد به دلیل اینکه در این رابطه از نظر جنسی به خوبی ساپورت(حمایت) شده و نیازهایش را ارضاء می کند از این رابطه بیرون نیامده و مایل است که رابطه را نیز ادامه دهد.

گاهی وی به دلیل تجسم بیش از حد شخص با خود در حال رابطه جنسی نمی تواند از او جدا شده و سکس را تنها با او ترجیح می دهد و از نظر جنسی به نوعی به او وابسته شده است..

به همین دلیل با وجود دعواها و ناسازگاری هایشان ادامه می دهد و نمی گذارد رابطه تمام شود.

میل به کنترل بیش از حد شما و تغییر دادنتان

یکی دیگر از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد کنترل مکرر و بیش از حد شریک خود می باشد.مسلما در رابطه ای که سالم باشد هیچ یک از طرفین همدیگر را کنترل نمی کنند.

در این رابطه مرد،زن را بسیار کنترل می کند و به او اجازه نمی دهد که کارهایی که علاقه دارد انجام دهد صرفا به این بهانه که من دلم نمیخواد تو کاری کنی و دلم میخواد فقط در اختیار من باشی!

مرد تلاش می کند پوشش زن را تغییر دهد حتی گاهی ممکن است برای اینکه زن را راضی به سکس کردن با خود بکند او را در نحوه پوشش خود به سمت پوششی باز و آزاد کشانده و از او بخواهد لباس های جذاب،بدن نما و تنگ و به طور لباس های سکسی بپوشد.

غیرتی شدن های بی منطق و اغراق آمیز

مردی که به شریک خود و آرامش روح و روانش اهمیت نمی دهد به بهانه های مختلف زن را از هرچیزی مثل رفتن به مهمانی های خانوادگی محروم می کند مثلا خوشم نمیاد چون پسرخاله ات اونجاست توام باشی..خوشم نمیاد حتی با فروشنده مرد هم صحبت بشی!و در صورتی که نارضایتی از طرف مقابل ببیند با او دعوا کرده و او را تهدید به جدایی می کند.

مشخص است که چنین مردی به شریک خود اعتماد نداشته و ریشه های شکاکیت را در خود دارد و تنها در مواقعی با شریک خود خوب است که قصد رابطه جنسی دارند.حتی اگر برخی از دوستان مرد از وجود زن باخبر باشند مرد احتمالا صحبت او را با دوستانش بی ایراد می داند اما از صحبت وی با دیگر مردان بسیار پرخاشگر می شود.

مصرف الکل در کنار شما بدون در نظر گرفتن حالات هیجانی خود

از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد مصرف الکل وی نزد شریک خود می باشد.وی با اینکه می داند پس از نوشیدن الکل بر رفتارهای خویش کنترلی ندارد الکل را به میزان زیاد مصرف کرده تا تحریک به رابطه جنسی با شریک خود شود.عموما شریک خود را هم دعوت به نوشیدن الکل می کند تا باهم بدون هیچ آگاهی و کنترلی سکس کنند.

شرط آشتی با شما به هنگام دعوا را رابطه جنسی می داند

مانند مردی که با وجود دعوا به خاطر رابطه جنسی رابطه را ادامه می دهد این مرد هم رابطه را به خاطر سکس ادامه می دهد اما تفاوتش با شخص قبلی در این است که ادامه پیدا کردن رابطه به دلیل سکس را به شریک خود نشان می دهد و در صورتی که شخص مقابل به او علاقمند باشد و نخواهد رابطه به اتمام برسد سکس را شرطی بر ادامه رابطه می داند.

او جز برای سکس تمایلی به ادامه رابطه و به قولی آشتی کردن ندارد.

ناراحتی اغراق آمیز و بیش از حد به دلیل نداشتن رابطه جنسی با شما

یکی دیگر از نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد ناراحتی بیش از حد او به دلیل نداشتن سکس با شریک خود و یا مخالفت از جانب او می باشد.مرد به این نارضایتی به شدت واکنش می دهد و عصبانی می شود.

احتمال دارد زن را حقیر کرده و به او توهین کند.گاهی مرد،زن را تهدید به خیانت و سکس با دیگر زنان و حتی جدایی بدون بازگشت می کند تا او را به سمت سکس با خود بکشاند.

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

واکنش در برابر نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

بانوانی که در چنین روابطی قرار دارند و نیز از بابت رفتارهای مرد در این رابطه مورد آزار و اذیت روانی و نیز تنش قرار می گیرند بهتر است هر چه زودتر با یک روانشناس در زمینه مشاوره فردی یا مشاوره قبل از ازدواج و..صحبت کنند و از راهنمایی های لازم استفاده کنند.

بهتر است این بانوان به روانشناسان مجرب در این زمینه اعتماد کرده و تمام مسائل را نیز با ایشان در میان بگذارند تا بهترین نتیجه را از جلسات مشاوره خود کسب کنند.

این بانوان می توانند از جلسات مشاوره “کلینیک روانشناسی روان آرام” بهره مند شده و برای مراجعه به کلینیک و تعیین وقت،با کلینیک تماس حاصل کنند.

 

4.6/5 - (80 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره