به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های زن ناسازگار

نشانه های زن ناسازگار

برای شروع یک رابطه ، فقط « دوست داشتن» کافی نیست . در حقیقت ، ناسازگاری می تواند هر دوست داشتنی را نابود کند . بسیاری از مردان کنجکاوند تا از نشانه های زن ناسازگار بدانند . نشانه های مهمی وجود دارد که برخی از آن ها مانند نحوه ابراز احساسات یا برنامه های متفاوت در زندگی ، ممکن است در ابتدا نگران کننده یا مهم نباشند . اما توجه کنید که تمام نشانه هایی که در این مقاله ذکر شده است ، می توانند در گذر زمان پررنگ شده و به یک مشکل اساسی تبدیل شود .نشانه ها را بخوانید و نسبت به آن ها هشیار باشید.

 

نشانه های زن ناسازگار :

وقتی به زنی علاقه مند می شوید ، در اوایل آشنایی احتمالا مشترکات زیادی با یکدیگر دارید . هر دو موسیقی های یکسانی را دوست دارید ، یا از فیلم های مشترکی لذت می برید ، اما با این وجود این علاقه های مشترک ، بهترین راه اندازه گیری علائم سازگاری زن مورد علاقه شما نیست . در حالی که خیلی راحت است که درباره خیلی چیزها توافق کنید ، سازگاری چیزی بیش از داشتن موسیقی مورد علاقه یکسان است .  

” سازگاری ، ارتباط زیادی با نحوه برخورد هر شریک زندگی دارد .” بسیاری از اوقات مردم فکر می کنند که سازگاری با فعالیت ها یا شخصیت های ترجیحی ارتباط دارد . ما اغلب می بینیم که شرکایی با شخصیت های بسیار متفاوت و سرگرمی های بسیار متفاوت کاملاً سازگار هستند .” به دلیل پیچیدگی این موضوع ، بسیاری از مردان علاقه دارند پس از دانستن نشانه های زن وفادار ، نشانه های زن ناسازگار را نیز بدانند تا از انتخاب خود اطمینان کسب کنند . 

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود مقاله نشانه های زنی که عاشق شماست را نیز مطالعه کنید.

اهمیت سازگاری در رابطه :

نشانه های زن ناسازگار به دلیل اهمیت سازگاری در رابطه ، بسیار مهم است . اگر به دنبال موفقیت در رابطه طولانی مدت هستید ، پیدا کردن شخصی که با او سازگار باشید مهم است . اگرچه کاملاً غیرممکن نیست ، اما در ارتباط بودن با کسی که از هر نظر کاملاً با شما متفاوت است ، می تواند اوضاع را کمی چالش برانگیزتر کند . مجموعه های خاصی از خصوصیات ناسازگار بین شرکا وجود دارد که به احتمال زیاد منجر به شکست رابطه می شوند تا موفقیت . برخی موارد بدیهی وجود دارد ، مانند عدم تمایل به موارد مشابه در زندگی ، انتخاب سبک زندگی از نظر مسافرت یا موقعیت مکانی و سبک روابط .

ناسازگاری های ظریف تر در ارزش های هر شخص مشاهده می شود . به عنوان مثال ، کسی که به صداقت اهمیت می دهد ، بعید است از کسی که دائماً دروغ می گوید خوشحال باشد . یا کسی که ذهنیت عدالت اجتماعی دارد ، احتمالاً از کسی که فوق العاده ماتریالیستی است ، خوشحال نخواهد شد . مهمترین چیزها برای موفقیت طولانی مدت رابطه ، این است که هر دو نفر چیزهای مشابهی را در زندگی می خواهند ، آنها دارای ارزش های عالی مشابه هستند و می توانند در همان سطح به روابط متعهد باشند . اما اگر دو نفر با خصوصیات ناسازگار حاضر به یادگیری مهارت های ارتباطی لازم برای بهبود رابطه نیستند ، باید بدانند که این رابطه در نهایت با شکست روبرو خواهد شد .

بسیاری از مردان علاقه دارند بدانند زنی که انتخاب کرده اند ، چه میزان با آن ها سازگاری دارند . در این مقاله به نشانه های زن ناسازگار اشاره خواهد شد :

نشانه های زنی که سازگار نیست :

 

۱. او نمی داند چگونه با شما بحث کند .

اختلاف نظرها در یک رابطه طبیعی است ، تا زمانی که شما هر دو شیوه مبارزاتی سالم داشته باشید . زنی که سازگار است ، استدلال را به صورت عقلانی و بدون فریاد زدن با شما حل می کند . گوش ندادن به صحبت های شما و داشتن یک مبارزه به جای صحبت منطقی بر  سر مشکلات ، از نشانه های زن ناسازگار است .

۲. او هرگز سمت شما نیست.

” شریک زندگی شما باید بهترین طرفدار شما و بزرگترین تشویق کننده شما باشد .” وقتی اینگونه نباشند ، می توانید نشانه های زن ناسازگار را مشاهده کنید .

۳. سلیقه کاملا متفاوتی با شما دارد .

اگر شما مینیمالیسم را ترجیح می دهید ، ممکن است زندگی با شخصی که زندگی را درهم و برهم می بیند ، دشوار باشد . ” این به نظر کوچک می رسد ، اما با گذشت زمان می تواند به یک ناامیدی بزرگ تبدیل شود .”

۴. او در برابر شما احساس تواضع ندارد .

 ممکن است یک نوع بیهودگی به نظر برسد ، اما داشتن تواضع بسیار مهم است . زندگی سخت است ، زمان هایی در مسیر زندگی شما پیش می آید که مشکلات زیادی خواهید داشت . بحران های زندگی شما را از پای درآورده اند و ضعیف و آسیب پذیر شده اید . نداشتن تواضع در زمان ضعیف بودن شما ، سرزنش کردن یا تکبر از نشانه های زن ناسازگار است که شما می توانید در بحران های زندگی به وضوح مشاهده کنید .

۵. دیدگاه او نسبت به پول با شما متفاوت است .

شاید در زمان دوستی چندان مهم به نظر نرسد که دیدگاه شما نسبت به پول چگونه باشد . اما اگر شما شخصی هستید که اهل سرمایه گذاری باشید و زن مورد علاقه تان دوست دارد با پول هایش به مسافرت های گرانقیمت برود ، این یکی از نشانه های زن ناسازگار است و شما در زمان ازدواج به مشکلات مالی برخواهید خورد . حتی اگر شما هر دو مستقل هستید و درآمدهای جداگانه دارید ، برای داشتن یک ازدواج موفق ، همچنان نیاز است که دیدگاه های نسبتاً مشترکی در مورد پول داشته باشید .

۶. او همیشه شما را منتظر نگه می دارد .

این نوع نقص شخصیت می تواند خیلی زود بروز کند . داشتن هماهنگی ، نشانه ای است که می توانید با هم کار کنید و هم مسیر های زندگی خوبی باشید . یک مثال پیش پا افتاده این است که هنگام آماده شدن ، او همیشه شما را منتظر نگه می دارد .  برای انجام کارها همیشه انتظار می کشید . فعالیت های مشترک شما در اولویت او نیستند و این ها از نشانه های زن ناسازگار هستند .

۷. او به شما احساس ناامنی می دهد .

شاید احساس کنید که این مورد ، به نشانه های زن ناسازگار بی ربط است . اما یک رابطه سالم باعث می شود احساس امنیت داشته باشید ، نگران یا مشکوک نباشید . زن سازگار ، توجه دقیقی را که شما نیاز دارید به شما خواهد داد . و زمانی که شما در مرز ناامنی قرار دارید ، او با گذشت و سازگاری آن را رفع می کند . اما زن ناسازگار با لجبازی به احساس شما دامن می زند .  

نشانه های زن ناسازگار

۸. رژیم های غذایی شما بسیار متفاوت است .

اختلاف رژیم ممکن است برای بعضی ها مشکل ایجاد کند .  برای مثال این که همسر شما گیاه خوار باشد و گوشت خواری را منع کند ، در زندگی مشترک می تواند به رژیم غذایی شما بی توجهی یا توهین کند . و این موضوع برای شما ابدا خوشایند نیست و مشکل ساز خواهد شد .

۹. او نمی تواند راهی مشترک برای حرف زدن با شما پیدا کند .

وقتی دو نفر سازگار هستند ، می توانند هر گله ای را که می خواهند از راه درست و توافقی بگویند و اشکالی ندارد . حتی مشکلی ایجاد نمی شود و به بهتر شدن رابطه کمک می کند . اما از نشانه های زن ناسازگار این است که او برای پیدا کردن راه درست حرف زدن تلاش نمی کند . او در زمان مشکلات یا ناراحتی و عصبانیت ، فریاد می زند ، قهر می کند یا سکوت و بی محلی را انتخاب می کند .

۱۰. او در مسیری متفاوت از شما حرکت می کند .

یک مثال ساده وجود دارد ، شما از فلفل متنفر هستید و  زنی که دوستش دارید ، مدام در غذایتان فلفل می ریزد . اگر او مدام مسائل را از روش های خودش حل می کند ، آخر هفته ها به شکلی که او می خواهد برگزار می شود ، برای سفر ها فقط او برنامه ریزی می کند ، مبلمان خانه به سلیقه او است ، او یکی از مهمترین نشانه های زن ناسازگار را دارد که ممکن است ابتدا برای شما مشکلی نباشد ، اما به مرور زمان و هنگام اتفاقات بزرگ ، می تواند شما را آزرده کند .

۱۱. او احساسات متفاوتی با شما دارد .

گفته می شود که حس شوخ طبعی یکی از سه مهمترین ویژگی در رابطه است . اما هنگامی که زوج ها در شوخ طبعی ، در نقاط کاملا متفاوت و دور از هم ، قرار دارند ، می تواند مکالمه ای را کاملاً مرده ایجاد کند . زنی که بیش از اندازه جدی است یا حتی شوخ طبعی شما را سرکوب می کند ، نشانه های زن ناسازگار را در خود دارد . حس شوخ طبعی مشابه می تواند به بهترین وجه به رابطه شما سود برساند .

صحبت های مختلف می توانند مکالمات را بسیار ناامیدکننده جلوه دهند ، به خصوص اگر یکی از شرکاء حس شوخ طبعی طرف مقابل را توهین آمیز قلمداد کند .

۱۲. او برنامه های متفاوتی دارد .

اگر برنامه کاری شما کاملاً ناسازگار است ، می تواند در یک رابطه با هم بسیار مشکل باشد . تفاوت عمده در نحوه فعالیت دو نفر به صورت روزانه می تواند چالش های مهم برنامه ریزی را ایجاد كند . این موضوع کاملا دو طرفه است اما اگر انعطاف برنامه های همسرتان بیشتر از شماست و او از تغییر آن ها خودداری می کند ، بدانید که نشانه های زن ناسازگار را دارد .

۱۳. او نیازهای ناسازگار در طول رابطه جنسی دارد .

خواسته های جنسی ناسازگار به دلایل واضح می توانند منجر به مشکل و مشاجره در رابطه شوند . و این مسئله بیشتر به نشانه های زن ناسازگار نزدیک است ، زیرا اغلب خانم ها در مورد رابطه جنسی و نیازهایشان صحبت نمی کنند و اعتراض خود را با سردی در رابطه یا انتقادهای بی دلیل نشان می دهند . بهتر است با صحبت کردن با همسرتان ، به او نشان دهید که صحبت کردن و بیان نیازهای جنسی ، بی شرمانه نیست . با گشاده رویی و اهمیت دادن بیشتر به او ، کمک کنید تا دست از خجالت بردارد و با شما صحبت کند .

۱۴. روشی که او آرامش می خواهد با شما متفاوت است .

اگر دو نفر سبک آرامش کاملاً متفاوتی داشته باشند ، ایجاد یک رابطه بسیار چالش برانگیز خواهد بود . اگر شما می خواهید آخر هفته خود را در طبیعت و تجربه کردن مکان های جدید بگذرانید و زنی که دوستش دارید ، علاقه دارد آخر هفته را در خانه بماند و فیلم تماشا کند ، این موضوع می تواند در آینده به مشکلات جدی ختم شود . اگر شما آرامش یافتن را در سکوت می بینید و همسرتان در صحبت کردن ، شما یک ناسازگاری اساسی با یکدیگر خواهید داشت .

۱۵. او چشم اندازهای کاملا متفاوتی با شما دارد .

اگر زنی را ملاقات می کنید که چشم انداز و اهداف کاملا متفاوتی با شما دارد ، این نشانه های زن ناسازگار با زندگی شماست . شما نمی توانید او را مجبور به تغییر اهدافش کنید . او نیز نمی تواند از شما بخواهد که اهدافتان را تغییر دهید و در مدت زمان طولانی منجر به جدا شدن مسیرهای شما خواهد شد .

۱۶. سطح هوش او با شما متفاوت است .

سطوح مشابهی از اطلاعات می توانند بیان کنند که آیا این رابطه موفق خواهد شد یا خیر و نشانه های زن ناسازگار با شما را نشان دهد . هوش می تواند به معنای کنجکاوی عمومی یا علاقه به یادگیری بیشتر ، تحصیلات یا مدرک دانشگاهی یا هوش هیجانی باشد . اگر در قسمت های کاملاً متضادی از طیف قرار دارید ، این رابطه به هیچ وجه نتیجه نخواهد گرفت .

از دیدگاه کنجکاوی عمومی ، اگر یکی همسر شما انگیزه بسیاری برای دانش داشته باشد و به طور فعال به دنبال فرصت هایی برای یادگیری مهارت های جدید باشد ، و شما کاملاً از جایی که در زندگی هستید و آنچه می دانید راضی باشید ، ارتباط بسیار سخت است . تفاوت در هوش هیجانی همچنین می تواند شرکای زندگی را برای درک یا حتی برقراری ارتباط با یکدیگر دچار مشکل کند ، و تا زمانی که راهکارهای ارتباطی برای کمک به رفع این شکاف پیدا نشود ، ممکن است رابطه نتیجه ای نداشته باشد .

فراموش نشود که نشانه های زن ناسازگار ، دلیل بر بد بودن آن زن یا ضعف در او نیست . این موارد کلی تنها نشان دهنده این هستند که این زن با شما سازگار نیست و ممکن است هر کدام از شما در کنار شخصی دیگر ، کاملا سازگار باشید .

۱۷. روش ابراز احساسات او متفاوت است .

احتمال برقراری رابطه بین یک فرد عاطفی و یک فرد بی روح بسیار سخت است.  فرد عاطفی سرانجام احساس ناامنی خواهد کرد . اگر زنی که دوستش دارید ، به روشی کاملا متفاوت از آن چه که شما می خواهید به شما ابراز احساسات می کند ، او نشانه های زن ناسازگار با شما را دارد و در طولانی مدت موجب ناامیدی شما از رابطه خواهد شد . زنی که با شما سازگار است ، تمام تلاش خود را می کند تا همیشه شما را تحت تاثیر قرار دهد و خوشحال کند . 

 

۱۸. او نسبت به وقت گذراندن با شما ، دیدگاه متفاوتی دارد .

همراه بودن به طور واضح بخش بزرگی از رابطه است و برخی از افراد می خواهند زمان بیشتری را نسبت به دیگران با کسی که دوستش دارند ، سپری کنند . افراد در مورد زمان سپری شده با شریک زندگی خود در یک رابطه ، نیازها و انتظارات متفاوتی دارند . کسی که علاقه دارد زمان بیشتری را در تنهایی بگذراند ، در رابطه احساس فشار و اجبار می کند و کسی که تمایل به وقت گذراندن بیشتری با شریک زندگی دارد ، احساس می کند که ارتباط با کیفیتی که باید ، برقرار نشده است . ” اگر مرزها در اوایل روابط برقرار نشوند ، احتمال موفقیت کمی وجود دارد .”

۱۹. عقاید او کاملا متفاوت است .

اگر دو نفر از نظر تمایل خود به خودسازی ، بیش از حد نا هماهنگ باشند ، آینده رابطه ، پر از تنش خواهد بود . اگر شما فردی کاملا مذهبی و معتقد هستید و زنی که انتخاب می کنید به مذهب اعتقادی ندارد ، او نشانه های زن ناسازگار با شما را دارد . اگر او اعتقاد به امور خیریه دارد و به نظر شما دلیلی برای خرج کردن پول در راه کمک به دیگران نیست ، شما با یکدیگر در اعتقادات متفاوت هستید . بهتر است خود را گول نزنید . در آینده تنش های بسیار زیادی را به دلیل تفاوت عقیده خواهید داشت .

۲۰. نظر او در مورد بچه دار شدن با شما فرق می کند .

یکی از مهمترین نشانه های زن ناسازگار با شرایط زندگی شما ، تصمیم او در مورد داشتن بچه است . اگر شما تمایلی به بچه دار شدن ندارید و همسرتان برعکس شما است ، شما به یکی از بزرگترین چالش های پس از ازدواج برخورد خواهید کرد . بهتر است به امید تغییر عقیده در زنی که دوستش دارید ، ازدواج را شروع نکنید . زیرا اگر او بر تصمیم خود بماند ، یا باید خلاف میلتان تصمیم او را بپذیرید یا به ازدواج خود خاتمه دهید .

 

داشتن سطح هوش مشابه چه تاثیری در رابطه دارد؟

سطوح مشابهی از اطلاعات می توانند بیان کنند که آیا این رابطه موفق خواهد شد یا خیر و نشانه های زن ناسازگار با شما را نشان دهد . هوش می تواند به معنای کنجکاوی عمومی یا علاقه به یادگیری بیشتر ، تحصیلات یا مدرک دانشگاهی یا هوش هیجانی باشد . اگر در قسمت های کاملاً متضادی از طیف قرار دارید ، این رابطه به هیچ وجه نتیجه نخواهد گرفت .

یکی از مهم ترین نشانه های ناسازگاری یک زن با مرد چیست؟

یکی از مهمترین نشانه های زن ناسازگار با شرایط زندگی شما ، تصمیم او در مورد داشتن بچه است . اگر شما تمایلی به بچه دار شدن ندارید و همسرتان برعکس شما است ، شما به یکی از بزرگترین چالش های پس از ازدواج برخورد خواهید کرد . بهتر است به امید تغییر عقیده در زنی که دوستش دارید ، ازدواج را شروع نکنید . زیرا اگر او بر تصمیم خود بماند ، یا باید خلاف میلتان تصمیم او را بپذیرید یا به ازدواج خود خاتمه دهید .

نشانه های دو فرد سازگار چیست؟

وقتی دو نفر سازگار هستند ، می توانند هر گله ای را که می خواهند از راه درست و توافقی بگویند و اشکالی ندارد . حتی مشکلی ایجاد نمی شود و به بهتر شدن رابطه کمک می کند . اما از نشانه های زن ناسازگار این است که او برای پیدا کردن راه درست حرف زدن تلاش نمی کند . او در زمان مشکلات یا ناراحتی و عصبانیت ، فریاد می زند ، قهر می کند یا سکوت و بی محلی را انتخاب می کند .

4.5/5 - (424 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

60 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
احمدی
2 ماه قبل

باسلام وتشکر، ای کاش زمانی که من جوان بودم فرصتی دست می دادتا بتوانم ازاین مطالب خوبتان استفاده کنم. الان فقط می توانم بگویم عالی بود.

بهروز
1 ماه قبل
پاسخ به  احمدی

واقعا افسوس. کاش زندگی دنده عقب داشت

حسین
2 ماه قبل

اوضاع منم اصلا خوب نیست،زنم شدیدا ولخرجه باهزار بدبختی و وام یک خونه ساختم حتی یک روز هم خونه نبود که یک صبحانه یا نهاری درست کنه با هزار بدبختی خونه ساختم و اون همیشه صبح میرفت خونه مادرش تا شب الانم که خونه دارشدیم هرروز یک وسلیه خونه رو برمیداره میبره میفروشه یا میده مادرش،الانم بعد 7سال زندگی و یک بچه آخر هفته ها همش میره خونه مادرش نه شوهر براش مهمه نه خانوده شوهر،همه جا هم بدوبیراه پشت سرم میگه اکثرروزا ت خونه تنهام اصلا درک نکرده ت این 7سال با اینکه مریض بود 4سال دنبال دوا درمونش بودم بدون اینکه خانوادش یک ریال خرج کنن, واقعا موندم چکار کنم قوانین ما هم صددرصد به نفع زنه من کارمند و حقوق بگیرم و خیلی آبرومندم،و الان اصلا حال روحیم خوب نیست،لعنت به باعث و بانی این ازدواج

بهروز
1 ماه قبل
پاسخ به  حسین

کاملا قابل درکه. خدا لعنت کند به باعث و بانیش و لعنت به این سبک زندگی

حسین
3 ماه قبل

به نظر من اگه زنی یا مردی با رفتارهای آزاردهنده اش آرامش رو از خانواده گرفته و زوجش آرزوی مرگش رو میکنه یا باید تحت مشاوره و درمان قرار بگیره یا باید طلاق بگیره چون یا خودش رو میکشه یا زوجش رو یا به زودی کشته میشه
قرار نیست به خاطر یه انتخاب اشتباه و حضور بچه بسوزید چون حضور پدر یا مادر از هم بیزار کمکی به بچه نمی کنه بلکه مخرب هم هست
میتونید دست بکنید توی جیبتون و برید پیش متخصص و مشاور خوب یا اینکه زورتون برای مهریه و مسائل قانونی نیاد و ردش کنید

امیر
14 روز قبل
پاسخ به  حسین

حسین جان خدا صبرت بده منم به درد تو گرفتارم

بر پدره زن بد لعنت
4 ماه قبل

من یع بار ازدواج کردم خیلی زنی بی عفت و عابروی بود جدا شدم با بدبختی دوبارع ازدواج کردم این اصلا اخلاق ندارع و بچه هم دارم گاهی میخام خودکشی کنم اما دلم برای بچه هام میسوزه و اینکه من نباشم این زنه اینا رو یکی مث خودش میکنه

سرنوشت شوم
5 ماه قبل

سلام دوستان منم بازنم همین مشکلات حتی صد برابر بدتر از شما دارم حتی تا مرز خودکشی رفتم مشکل اکثر ما اینه بخاطر بچه مون داریم میسوزیم ومیسازیم اگر بچه نبود اینا میتونستن ازین غلطا بکنن اولش که نباید با عجله ازدواج میکردیم ولی کردیم بعدش اشتباه بدتر بچه بود که اونم مرتکب شدیم دیگه الان حسرت خوردن بیفایدس بخدا هممون بخاطر بچه مونه که تحمل میکنیم بنظر من تنها راه حل موجود فاصله گرفتن از اون زندگی سمیه یعنی کمتر خونه باشی بیشتر بچسپی به کارو خودت سرگرم کنی خدا انشالله همه ی آدم های گرقتارو نجات بده

ابراهیم
3 ماه قبل
پاسخ به  سرنوشت شوم

تنها راه حل این است که طلاق بگیریم

بهروز
1 ماه قبل
پاسخ به  ابراهیم

گاهی واقعا شرایط به گونه ایه که امکان طلاق وجود نداره

خسته از زخم زبان
5 ماه قبل

هم زخم خورده یه مشت قربتی هستیم تو این روزگار سخت نمی دونن از روزگار طلب دارن یا بدهکار اگه بابات کاری برات نکرده با ۵۰ یا ۶۰ سال چطوری توقع داری من جوان ۳۵ ساله برات انجام بدم با این گرونی زمان بابات ارزونی بود بابات نتونست کاری کنه الان از تواین گرانی برات کاری انجام بدم

رضا
4 ماه قبل

دقیقا مث من از صبح میرم سرکار عصر میام انگار طلب کاره خسته میگه تو اخم کردی میگم بابا خستم چرا درک نمیکنی
واینکه با این گرونی میگه من همه چی میخام میگم از کجا بیارم چشمش به این و اون کلا زندگی رو فراموش کرده پیش بچه ها آدمو تحقیر میکنه واقعا جوانای مجرد ازدواج نکنین هیچی نیس تو ازدواج فقط پیر میشی

ابوالفضل
6 ماه قبل

زن من هم چند سال از خودم بزرگه و زندگى خوبى فراهمه براش و كلأ نا شكر و ناسپاسه، براى ديگران به خودش ميرسه اما براى من نه، حرف پشت خوانوادم بسيار اينوراونور ميزه، توهين ميكنه، تازگيا كلأ گوشىشو حتى موقع دستشويي رفتن و حمام رفتن ويا براى يك دقيقه تا دم در رفتن هم با خودش ميبره و چند روز پيش هم گوشىشو زير سبد پيازها قايم كرده بود و تماسها و پيامهاي مشكوك داره!!
كلأ دلم از اين و از زندگى باهاش سياهه
آرزوى بيرون رفتن از زندگيمو دارم بخدا

...
5 ماه قبل
پاسخ به  ابوالفضل

چقدر ساده‌ای

سعید
8 روز قبل
پاسخ به  ...

شایدم رفیقی چیزی داره
خیلی مشکوکه حتما پیگیر باششش

رضا
1 ماه قبل
پاسخ به  ابوالفضل

اگر اینجوریه عزیز زندگی خودتو حروم نکن

محسن
6 ماه قبل

عمرتان را هدرندیدمگه قراره چندسال عمرکنیم اگه خیانت دیدید ولش کنیدارزش نداره بپاش بیفایده چون بازم بهت خیانت میکنه

سعید
8 روز قبل
پاسخ به  محسن

دقیقا درسته عالیه

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره