به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد چیست؟

گاهی پیش می آید که رابطه عاطفی و حتی جنسی بین زوجین دچار اشکال می گردد و مردان نیز در اغلب اوقات این سوال را دارند که نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد چیست؟ چرا که زنم دیگر با من مثل قبل رفتار نمی کند..

به همین سبب قصد داریم به برخی نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد اشاره کنیم.

نشانه های تشخیصی زنی که شوهرش را دوست ندارد

1.انتقادات مداوم از همسر

زنی که همسرش را دوست ندارد به بهانه های مختلف از او ایراد گرفته و انتقاد می کند.

برای زن فرقی نمی کند چندین مرتبه در طی روز به سبب انتقاداتش با همسر خود دعوا و قهر کند چرا که انتقادات و بهانه جویی های مداوم زن سبب گشته که رابطه بین مرد و زن سرد شود.

2.مخالفت مکرر با نظرات همسر

زنانی که همسرشان را دوست دارند از ایده ها و نظرات وی استقبال می کنند در حالیکه زنی که عاشق شوهرش نیست هیچکدام از حرف ها و نظرات همسرش را جدی نگرفته و مدام با او مخالفت می کند..

چه بسا زنی که شوهرش را دوست دارد مشوق همسرش بوده و به شوهرش با دقت گوش می دهد.

 

3.عدم علاقه و تمایل به فعالیت ها و کارهای مربوط به همسر

زنی که همسرش را دوست دارد با شوق و ذوق به اتفاقات روزمره همسرش در محل کار و..گوش می دهد و پیگیر همسرش می باشد در حالیکه زنی که عاشق همسرش نیست هیچ توجه و تمایلی به شنیدن حرف های شوهرش نشان نمی دهد تا جایی که حتی اغلب همسرش دیگر درباره اتفاقات روزمره خود با وی صحبت نمی کند..

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد

4.صمیمی نبودن زن با شوهرش

مردان و زنان عاشق علاوه بر عشق ورزی به یکدیگر، دوست و رفیق هم هستند و سعی می کنند به تفریحات و سرگرمی های یکدیگر علاقه نشان دهند و به نوعی اوقات لذت بخشی را برای خود فراهم سازند اما از نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد این است که، بر صمیمی شدن و وقت گذراندن با همسر خود تلاش نمی کند و علاقه ای با سرگرمی کنار همسرش ندارد.

5.طعنه و تحقیر همسر خود

به نظر شما زنی که شوهرش را دوست دارد همسر خود را خصوصا در جمع تحقیر می کند؟ مسلما خیر.

گاهی حتی تحقیر کردن همسر از سوی زن نیز بی دلیل بوده و علت خاصی پشت تحقیر کردن وی نیست..با این وجود زن به جای قدردانی از همسر خود به جای تلاش ها و زحماتش به او طعنه زده و تحقیرش می سازد.

در صورتی که همسرتان در طی زمان اینگونه شده و در اوایل زندگی مشترکتان با هم به تحقیر کردن شما نمی پرداخت بهتر است حتما علت را از او جویا شوید و دریابید که چرا شما را متهم کرده و مدام تحقیرتان می کند؟

6.تمایل کم به صحبت کردن با شوهر

زنی که شوهرش را دوست دارد علاقمند است که با او صحبت کرده و از اتفاقات روزمره و..با ایشان صحبت کند در غیر این صورت صحبت هایش را با همسرش محدود ساخته و تنها زمانی صحبت می کنند که با همسرش کاری دارد یا از وی سوالی می شود..

7.پنهان کار بودن

زن عاشق علاقه ای به پنهان کردن مسائل از همسرش ندارد چرا که او را بخشی از خود می داند بنابراین اگر زن به صورت مکرر شروع به پنهان کاری کرده و شما مسائل را در طی زمان و یا از طریق دیگران متوجه می شوید بهتر است در این زمینه با همسرتان سوال کرده و دلیل پنهان کاری هایش را بفهمید.
توصیه می گردد با روانشناس متخصص در اینباره مشورت گردد.

8.مقایسه کردن شوهر خود با دیگران

می دانیم که مقایسه کردن می تواند اثرات منفی بسیاری را برای افراد برقرار سازد بنابراین زنی که به همسر خود علاقه دارد هرگز به وی احساس بدی را با مقایسه کردن منتقل نمی کند چرا که توانمندی های همسرش را دیده و قدردان وی می باشد..

9.دوری کردن از همسر

اگر همسرتان از شما دوری می کند و علاقه ای به در کنار شما بودن ندارد نیز نیاز است در مورد چرایی این اتفاق به خوبی فکر کنید..

آیا کار اشتباهی از شما سر زده یا همسرتان خیلی اتفاقی و بدون دلیلی خاص از شما دوری می کند..؟ چرا که وقتی زن همسرش را دوست داشته باشد می خواهد در کنار او بوده و لحظات خوبی را با همسرش بسازد.

10.مشورت نکردن با همسر در مواقع ضروری

بسیار مهم است که در زندگی مشترک نیز زن و مرد بتوانند احساسات و هیجاناتشان را به یکدیگر نشان دهند و به همدلی یکدیگر بپردازند..زمانی که زن به همسرش علاقه ای نداشته باشد ترجیح می دهد با هر فردی جز همسرش درباره احساسات و افکارش صحبت و مشورت نماید.

11.ابراز علاقه نکردن به شوهر

ابراز علاقه در زندگی مشترک بسیار بر پایداری آن رابطه تاثیر می گذارد بنابراین مهم است که زن و شوهر علاوه بر محبت فیزیکی نیز عشق و علاقه خود را به صورت کلامی به یکدیگر ابراز دارند.

وقتی زن از ابراز علاقه به همسرش امتناع ورزد نیز رابطه عاطفی و جنسی زن و مرد به مشکل خورده و پیامدهای منفی نیز به همراه دارد.

بنابراین ابراز علاقه نکردن نیز از نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد، می باشد.

12.دروغگویی

زنی که همسرش را دوست دارد به وی دروغ نگفته و با صداقت کامل با همسرش صحبت می کند. رفتارهای شک برانگیزی نداشته و به طور کل سبب آزردگی همسرش با دروغگویی، بد کلامی و..نمی گردد.

13.عدم تمایل به لمس شدن از سوی شوهر

می دانیم که زنان دوست دارند از سمت همسرشان محبت فیزیکی بسیاری را تجربه نمایند و از عشق و علاقه ایشان به خوبی برخوردار گردند.

زمانی که زن از در آغوش گرفته شدن و بوسیده شدن و.. از سمت شوهر خود خودداری کند بسیار مهم است که به چرایی آن پرداخت..و دانست که چرا زن از لمس شدن از سوی همسرش دوری می کند؟

چرا که هر زنی دوست دارد که همسرش را بوسیده، او را در آغوش بگیرد و رابطه جنسی عاشقانه ای با وی برقرار سازد.

و..

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد

چرا زن نسبت به مرد خود سرد شده است؟

دلایل متعددی می توانند سبب سرد شدن زن نسبت به همسرش گردد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • اعتماد نداشتن زن به مرد
  • غفلت و توجه کم مرد به زن
  • عدم سازگاری زن و مرد
  • بد زبانی و بی احترامی مرد
  • عدم توجه به نیازهای زن از جانب مرد
  • دروغگویی
  • رابطه جنسی با کیفیت پایین
  • ازدواج بدون عشق
  • و..

برای دریافت عشق از همسرم چه کار کنم؟

در این بخش به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به مردان کمک کنند تا محبت و عشق را مجددا از سمت همسرشان دریافت کنند..

چه بسا در این مسیر خوب است از راهنمایی های تخصصی روانشناس متخصص بهره مند گشت تا بتوان به علت یابی بروز مشکل پرداخته و در صورت امکان با حل موضوع، رابطه بهتری بین زن و مرد ایجاد گردد..

  • در طی روز با همسرتان صحبت کنید
  • احساسات خود را به همسر خود ابراز دارید
  • از محبت های کلامی و فیزیکی برای ابراز علاقه استفاده نمایید
  • به جای دعوا، به حل مشکل بپردازید
  • به نیازهای همسرتان توجه کنید
  • خط قرمز های مشخص شده در زندگی تان را رد نکنید
  • همسرتان را اولویت زندگیتان بدانید
  • حامی زن باشید
  • با او در شرایط دشوار همدلی کنید
  • زیبایی هایش را یادآور شوید
  • شنوده همسرتان باشید
  • هدیه دادن به همسرتان را شرطی نکنید
  • و..

لذا توصیه می گردد جهت بهره مندی از جلسات مشاوره زوج درمانی نیز با کلینیک روانشناسی روان آرام تماس حاصل گردد.

آیا می توان از جلسات مشاوره آنلاین بهره مند شد؟

بله جلسات مشاوره کلینیک روان آرام علاوه بر حضوری به صورت مجازی و آنلاین هم برگزار می شوند و می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز تماس حاصل نمود.

جلسات زوج درمانی چقدر طول می کشند؟

تعداد جلسات مشاوره زوج درمانی وابسته به شدت میزان مشکلات بین زوجین متفاوت از هم می باشند.

4.5/5 - (75 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

8 نظرات
جدیدترین ها
قدیمی ها بیشتر رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها
عبدالله ریگی
1 ماه قبل

سلام من حدود ده دوازده سال پیش ک عاشق زنم بودم باهاش ازدواج کردم اوایل حمش کنارم بود و هیچ چیزی رو ازم مخفی نمیکرد ک دو سال پیش برایش گوشی مدل بالاگرفتم ازهمان وقت همش استوری نگاه میکرد مزاحم تلفنی ک داشت بهم نمیگفت میگفتم شماره هایی ک میگم حذفشون کن نمیخوام استوریشان را ببینی اما اون باز ی جایی مخفیشون میکرد جدیدن هیچ چیزی را با من در میان نمیگذارد و همش پنهان کاری میکنه انگار ن انگارو هزار بار بهش گفتم اگر با خانواده ات تماس میگیری من ک هستم حرف بزن من خوشحال میشم اما اون انتظار میکشد ک من برم بیرون از خانه لطفاً راهنمایی کنید ک چ کار کنم اخه من اونو ازبس ک عاشقش بودم باهاش ازدواج کردم

حامد
3 ماه قبل

با سلام. بزرگترین مشکل آقایان متاهل سر بودن همسرشان هست که باعث طلاق عاطفی میشه.
من خودم به این مشگل دچار شدم.خواهشا منو راهنمایی کنید. که مشکلم حل بشه

منصوره فرهادی (کارشناس تیم محتوای روان آرام)
3 ماه قبل
پاسخ به  حامد

سلام دوست عزیز؛ برای ریشه یابی و برطرف کردن مشکلات رابطه ، توصیه میکنم به زوج درمانگری که متخصص سکس تراپیست هم باشند مراجعه کنید.

ندا
5 ماه قبل

همسرم با خانواده برادرش راحترهست وتمام اتفاقات زندگی برای آنها تعریف میکنه یه چیزایی برای اونا تعریف میکنه که من خبر ندارم و۷روز هفته چندساعت خونه آنها هست این موضوع آزارم میده چندین بار گفتم اما اهمیت نمیده زندگیم داره خراب میشه

مسعو
8 ماه قبل

همسرم با همه خیلی زود صمیمی میشود حالا چهه مرد چهچه زن با توجه به اینکه چچه از لحاظ جنسی چه عاطفی بینهایت بهش رسیدگی میکنم بازم ،بهم حسی نداره

مرد کوهستان
5 ماه قبل
پاسخ به  مسعو

خوب دیگه بی معرفته چند وقت ولش کن بگو به حرفام گوش نمیدی دیگه دوست ندارم ببینم اگر میخواد بیاد طرفت یعنی دوست داره اگر کاری نکرد رهاش کن چون دوست نداره به تخمت خدا داده زن یا خدا داده کوهستان برو کوهستان بگرد

بینام
3 ماه قبل
پاسخ به  مسعو

باسلام خدمت دوست عزیز.دایی این یک حس بدی هست برای مرد چونکه فکرای بدی می‌کنه ولی خود زنها بعضی ها شون هست احترام حالیشون نیست.دوری بهتر است

بینام تر
29 روز قبل
پاسخ به  بینام

والا من یه زنم ایقد با محبت گرم اهل صحبت با همسر و دوست دارم شوهرم برام وقت بذاره، زیبا هستم، رمانتیکم احساسی، رابطه اجتماعیم عالی، برونگرا پر هیجان، ولی شوهرم خونسرد، سرد مزاج، اهل درک نی، من از اول ازدواجم تاذالان که شش سال میگذره همیشه مثل روز اولم باهاش ولی ایشون از اول تا حالا سلیقه نداشتن، من محبت عاطفی ازش میخوام مسخره میدونه، رابطه اجتماعیش ضعیف، کلا عشقش بازی کالافه، اینم بگم من اولین نفرم که وارد زندکیش شدم، ولی کلا یجوریه ی هرچی بهش میگم هیچ مثلا بهش میگم خوشم میاد بذاری گردنتو ببوسم بو بکشم هذا شوخیش اینه میگه سگ بو میکشه خلاصه عجیبه، اصلا کدوم مرد بدش میاد خانمش بهترین لباس خوابو ببپوسه ولی تو ذوقم میخوره چون درک نداره واصلا سرد مزاج اصلا باهاش حرف میزنم فورا مخمو میزنه ومیگذرم ولی باز تکرار میشه، مثلا یه زن هات مثل من با وجود میل عاطفی، جنسی وغیره بالا تو اجتماع کاملا پوشبده ام چادر هم میزنم دلم میخواد تو خونه خارجی ترین تیپ بزنم وبهم توجه کنه اصلا هیچ اینگار خوشش نمیاد، من خوشم میاد فقط شوهرم بهم توجه کنه ولی یجوریه ی ولی من تو خونه همیشه شاد و بهترینم، اما بد اخلاق میشم به خاطر رفتاراش و اینم فقط میگه همه چیت خوبه غیر بعضی مواقع اخلاقت بده میگم اخلاقم به خاطر سرد مزاجی خودته بار ها خواستم طلاق بگیرم مخمو میزنه نمیذاره، التماس میکنه من یا تو یا هیچ نمیتونم بی تو ولی یجوریه ی حس میکنه این درک وتوجه چیز بی معنیه ی وای نمیدونم چطور بیانش کنم، و یه سری چیزا هست سانسور میکنم البتع از لحاظ که صبوره، احترام منو داره، تاحالا به خانوادم اوف هم نگفته، و پولم کم نمیذاره برام پلی من یه زنم محبت میخوام ازش اونم محبتی که ادم متوجه میشه واقعی نه ساختگی، دیگه محبتم کنه فایده نداره چون سلیقشو نداره نه دلم میاد طلاقذبگیرم نه هم هم خوشم میاد باش زندگی کنم دوراهی گیر کردمه بخدا سردرد گرفتمه، بار ها بهش گفتم کتاب، مقاله بخون درمورد زن، شناخت زن، چطور محبت کنی، حس میکنم ازدواجمون از اول الکی بوده اخه بچه بودیم الانم بچه داریم یه زن میتونه بفهمه شوهرش واقعا دوسش داره، چون مردی که زنش رو دوس داره ایقد میتونه زنشو جذب خودش کنه که زنش یع لحظه نره تو فکر منم خیلی وقته به خاطر اینکه طلاق عاطفی بینمون رخ داده دیگه خوشم ازش نمیاد ولی همینکه جرعت نمیکنم برم طلاق بگیرم و به طور کلی فکر میکنم هنوزم دوسش دارم موندم چکنم ولی عشقروعلاقه ومحبت همش تو فیلماس، اخه من دلیل فیلم نگاه نکردنمم همینه که میترسم روم تاثیر بذاذه فیلم هم نگاه نمیکنم چکنم؟؟

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره