به راحتی وقت مشاوره بگیرید همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به صحبت کردن و مشاوره گرفتن از فردی داریم که بتواند ما را درک کند.
مشاوره روانشناسی در واتساپ

مشاوره روانشناسی در واتساپ

مشاوره روانشناسی در واتساپ

در این روز ها که کرونا و بیماری شیوع پیدا کرده است. و افراد دارای مشغله های متفاوت و زیادی هستند. بهتر است در حد امکان کار هایی که می توانند را به صورت غیر حضوری انجام دهند. اکثر فروشگاه ها به صورت آنلاین نیز فعالیت می کنند و افراد از آنلاین شاپ ها خرید می کنند. رزرو بلیط های مسافرتی به صورت آنلاین انجام می شود. و افراد کمتر از منزل شان بیرون می روند.

با شیوع کرونا حتی برخی پزشک ها هم به صورت تلفنی و با پرسیدن علائم بیمار تشخیص می دادند که فرد بیمار نیاز به دادن تست کرونا و مصرف دارو دارد یا خیر. بدین ترتیب افراد بیمار در خانه می ماندند و افراد سالم هم به راحتی بدون اینکه بیرون بیاید ویزیت می شدند. و خرید می کردند. مشاوره روانشناسی در واتساپ نیز یکی از راه ها برای ویزیت غیر حضوری از سمت روانشناس است.

افرادی که نیازمند به روانشناس به هر دلیلی هستند می توانند به راحتی در منزل یا محل کارشان به یک روانشناس مراجعه کنند. و از توصیه ها و مشاوره های روانشناسشان استفاده کنند. بدون اینکه مدتی در راه مرکز مشاوره باشند. یا کار هایشان را به دلیل داشتن وقت مشاوره کنسل کنند. حتی در زمانی که بیمار هستند هم می توانند از مشاوره روانشناسی در واتساپ استفاده کنند.

شماره واتساپ روانشناس

چرا به مشاوره روانشناسی نیاز داریم؟

پیش از آن که به سراغ مشاوره روانشناسی غیر حضوری برویم. و مشاوره روانشناسی در واتساپ را انتخاب کنیم. باید دلیل مراجعه به یک روانشناس را بدانیم. همان طور که از نامش مشخص است روانشناس کسی است که که به مطالعه و بررسی ذهن و روان انسان می پردازد و به حل مشکلا روان و مشکلات ذهنی کمک می کند.

وقتی مشکلات روان و استرس های روزمره و عصبانی شدن هایی که منجر به برخی رفتار های نا هنجار می شود را دست کم بگیریم و آن ها را درمان نکنیم در طولانی مدت موجب یک مشکل بزرگ در روح و روان ما می شود و درمان آن سخت است. بنابراین کوچک ترین مشکلات ذهنی را باید جدی بگیریم.

روز به روز علم و تکنولوژی در حال پیشرفت است. و ما می توانیم به راحتی و با چند کلیک از مشاوره روانشناسی در واتساپ استفاده کنیم و به راحتی از مشاوره روانشناس بهره ببریم و مشکلات روحی و روانی خود را درمان کنیم.

حتی وقتی فشار های زندگی بسیار است و ما نیاز داریم که با یک نفر که رازدار ماست و ما را نمی شناسد حرف بزنیم و چقدر عالی که آن فرد متخصص روانشناس نیز باشد. و بتواند مارا راهنمایی کند. در این موقعیت ما می توانیم یا به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنیم و اگر وقتش را نداریم. به صورت غیر حضوری از مشاوره روانشناسی در واتساپ استفاده کنیم.

گاهی اوقات ما وقت هم داریم اما مراجعه غیر حضوری را به خاطر راحتی خودمان ترجیح می دهیم. می توانیم به راحتی در منزل و در وقت مناسب مشاوره بگیریم.

مشاوره روانشناسی در واتساپ چه مزیت هایی دارد

مدیریت کردن زمان: همان طور که گفته شد با مشاوره روانشناسی در واتساپ زمان خود را مدیریت کنید. اگر شاغل یا دانشجو هستید می توانید به راحتی با رزرو وقت از مشاور مورد نظرتان برای مشاوره روانشناسی در واتساپ زمان خود را مدیریت کنید. دیگر نیاز نیست زمان طولانی در راه باشید و یا برای رسیدن وقت تان انتظار بکشید.

مشاوره گرفتن راحت برای افرادی که محدودیت جسمانی دارند: برخی افراد از نظر جسمی ناتوان هستند و یا به بیماری دوره ای مبتلا شده اند و نمی توانند به خارج از منزل یا بیمارستان بروند. در این شرایط این افراد برای امید به زندگی و مشکلات دیگر نیاز به مشاوره روانشناسی دارند و با مشاوره روانشناسی در واتساپ بدون محدودیت مکانی حتی با بیماری که دارند می توانند از مشاوره روانشناسی بهره مند شوند.

مشاوره گرفتن به صورت ناشناس برای افرادی که ترس از اجتماع دارند: برخی افراد به دلایل مختلفی مثل خجالتی بودن یا داشتن ترس از اجتماع و مسائل دیگر نمی توانند به صورت حضوری در مرکز مشاوره حضور یابند. و این افراد حتما برای حل مشکل شان باید به روانشناس مراجعه کنند و با داشتن شماره واتساپ روانشناس می توانند بدون دیده شدن و شناخته شدن صحبت کنند و مشاوره بگیرند و درمان شوند.

ارتباط با روانشناس در هر مکان: به راحتی و در هر مکانی که باشید می توانید از مشاوره روانشناسی در واتساپ بهره مند شوید و با روانشناس تان در ارتباط باشید. چه در محل کار و چه در منزل یا در خیابان می توانید با روانشناس تان صحبت کنید. حتی وقتی بیمار هستید و در بیمارستان بستری شده اید و نیاز به هم صحبت و مشاوره دارید و باید با یک نفر حرف بزنید می توانید با مشاوره روانشناسی در واتساپ به راحتی مشکل تان را با روانشناس در میان بگذارید.

دسترسی های واتساپ به صورت تصویری و صوتی: برای مشاوره روانشناسی در واتساپ کمی درباره محیط واتساپ بدانید. واتساپ قابلیت تماس صوتی و تصویری و تماس های گروهی را نیز دارد. شما می توانید به صورت تصویری نیز مشاوره بگیرید و روانشناس خود را ببینید و با او ارتباط دیداری نیز داشته باشید.

مشاوره روانشناسی در واتساپ به صورت گروهی: همان طور که گفتیم به دلیل قابلیت تماس گروهی در واتساپ شما می توانید به صورت چند نفره گفتگو داشته باشید.             برای  مشاوره خانواده شما می توانید با روانشناس تان و همسرتان تماس ویدیویی داشته باشید. و یا می توانید به صورت گروهی گفتار درمانی داشته باشید. و در جلسات گروهی شرکت کنید. بنابراین با مشاوره روانشاسی در واتساپ شما هیچ تفاوتی با مشاوره حضوری از نظر کیفیت احساس نمی کنید.

مشاوره روانشناسی در واتساپ

تفاوت های مشاور روانشناسی حضوری با مشاوره روانشناسی در واتساپ

یکی از تفاوت های مهم مشاوره روانشناسی در واتساپ با مشاوره حضوری در مکان آن است. برای مشاوره حضوری باید در مکان مورد نظری که روانشناس حضور دارد حضور پیدا کرد و مشاوره دریافت نمود. اما مشاوره روانشناسی در واتساپ نیازی به حضور در مرکز مشاوره نیست و در هر مکانی می توان با مشاور ارتباط برقرار کرد. و این مهم ترین مزیت مشاوره غیر حضوری است.

از نظر کیفیت مشاوره روانشناسی حضوری و مشاوره روانشناسی در واتساپ هیچ تفاوتی ندارد. بلکه مشاوره روانشناسی در واتساپ راحت تر است و در زمان بسیار صرفه جویی می شوند. بنابراین روانشناسان هیچ تفاوتی در مشاوره حضوری و غیر حضوری نمی گذارند. و در هر دو سعی در درمان مراجعه کننده دارند.

پس با داشتن شماره واتساپ روانشناس به جای آدرس مکان مرکز مشاوره روانشناس می توانید از مشاوره روانشناسی در واتساپ بهره مند شوید.

انواع مشاوره ها با مشاوره روانشناسی در واتساپ:

همان طور که در مشاوره حضوری می توانید انواع مشاوره ها را داشته باشید در مشاوره روانشناسی در واتساپ هم انواع مشاوره ها توسط مشاور به شما داده می شود. و خدمات یکسان است. انواع مشاوره روانشناسی در واتساپ در زیر نام برده شده است:

با داشتن شماره واتساپ روانشناس خود با چند کلیک از تمامی مشاوره های نام برده در بالا بهره مند شوید. مشاوران روانشناسی روان آرام با داشتن تخصص لازم در هر زمینه به بهترین نحو ممکن تمامی مشاوره های روانشناسی را به شما ارائه می دهند و شما به راحتی می توانید مشاوره روانشناسی در واتساپ را تجربه کنید.

 

مشاوره روانشناسی در واتساپ چه مزیت هایی دارد؟

در وقت شما صرفه جویی می شود. در هر مکانی که باشید به راحتی می توانید از مشاوره روانشناسی در واتساپ استفاده کنید. و به صورت صوتی و تصویری با روانشناس خود در ارتباط باشید.
در صورت داشتن بیماری نیاز نیست از منزل بیرون بروید و به راحتی می توانید در هر مکانی چه در بیمارستان و چه در خانه از مشاوره روانشناسی در واتساپ بهره مند شوید.

تفاوت مشاوره روانشناسی در واتساپ با مشاوره حضوری چیست؟

تفاوت مشاوره روانشناسی حضوری با مشاوره روانشناسی در واتساپ فقط در متفاوت بودن مکان است. در کیفیت و نوع برخورد روانشناس هیچ تفاوتی ندارد و شما با خیال راحت می توانید از مشاوره روانشناشی در واتساپ استفاده کنید.

هزینه مشاوره روانشناسی در واتساپ چه تفاوتی با مشاوره حضوری دارد؟

به دلیل اینکه مشاوره روانشناسی در واتساپ از نظر کیفیت و زمانی که روانشناس صرف مشاوره به شما می کند تفاوتی با مشاوره حضوری ندارد از نظر قیمت و هزینه و تعرفه مشاوره روانشاسی نیز تفاوت چندانی ندارد.

4.7/5 - (468 امتیاز)
بپیوندید
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها

پاسخگوی شما 9 الی 21

88216100 نوبت‌دهی مشاوره